En dan is Amanda gewoon weer een afgelikte boterham (van voor mijn tijd).quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we terug naar het nette woord flamoes.![]()
Elk signaal van buiten naar de redactie is welkom om te laten zien dat ze echt te ver zijn gegaan, verkeerde beslissingen hebben genomen en willens en wetens de boel uit de hand hebben laten lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doen
Judith weet wat ze wil, ze heeft engelengeduld gehad met vooral Brian. Ze heeft voor heel veel plezier gezorgd op de streams.
En ik vind het echt jammer dat ze door alle "terror'zooi niet meer mee doet, dat meen ik.
Behalve Huub en Lieke, kan iedereen haar stem krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
quote:
ja geven meer terror dan die zitzakquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Dennis-fans leuker vind dan Dennix zelf![]()
![]()
okquote:
Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
![]()
Wat moet ik me nu inhouden om niet iets te roepen over een stapje naar achteren doen...quote:
Ja, alleen jammer dat als je ze quote, dat je dan beschuldigd wordt van persoonlijke aanvallenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja geven meer terror dan die zitzak
Daar is de COS niet voor bedoelt. Helaas denken sommige users daar anders over.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leg ze eens genadeloos bloot!![]()
Dat kinkt errrug engquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.![]()
En nu nog voor haar kinderen zijn, voor ze opkomen, in bed stoppen... Maar nee, ze is gewoon een egoistische kreng met een enorme plaat voor haar kop. Ze weet niet anders, want ze komt altijd en overal mee weg, zo ook in DGK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |