Tief toch op ventquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2e![]()
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeftquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef MissSomebody het volgende:
Nix in terror stand, om bang van te worden..![]()
[afbeelding]
ik ook had t nog niet gedaan maar stel het zeer op prijsquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil HiDiHo even bedanken dat we gebruik kunnen maken van zijn streams!
Zoals ik al dacht. Graantje meepikken van de publieke verontwaardiging.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Mededeling:
Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Maandag het ik hiervan de redactie van de Gouden Kooi op de hoogte gesteld.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.
Ik beloof dat jullie me nog tegen zullen komen op de forums!
Met lieve groet,
“Juf”Judith
Vooroordelen en contradictie'squote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2e![]()
Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.quote:
Mwah, volgens mij is het zijn "oeps, Sesamstraat op TV.. even concentreren blik"quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeft
Volgens mij past het niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.![]()
![]()
.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil HiDiHo even bedanken dat we gebruik kunnen maken van zijn streams!
En dan is Amanda gewoon weer een afgelikte boterham (van voor mijn tijd).quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we terug naar het nette woord flamoes.![]()
Elk signaal van buiten naar de redactie is welkom om te laten zien dat ze echt te ver zijn gegaan, verkeerde beslissingen hebben genomen en willens en wetens de boel uit de hand hebben laten lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doen
Judith weet wat ze wil, ze heeft engelengeduld gehad met vooral Brian. Ze heeft voor heel veel plezier gezorgd op de streams.
En ik vind het echt jammer dat ze door alle "terror'zooi niet meer mee doet, dat meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |