abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51608519
Het is rustig, en iedereen zit op de bank een film te kijken.
pi_51608553

Amanda kijkt wat moeilijk, zou ze bang zijn voor de preek die mogelijk komt van Brian?
Goedemorgen :W
pi_51608583
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Lady-night het volgende:
Geachte Collega`s-Streamers-Lezers van Nowlive.

Na aanleiding van het gebeuren gisteren avond in de gouden kooi met butler Elly, heb ik toch besloten om u een bericht te sturen, namelijk, dat ik zo geschrokken ben van de reakties van de andere 6 miljonairs en dat het HS virus nu buitengewone proporties aanneemt, namelijk te beginnen bij miljonair Amanda, die openlijk liet blijken er flink last van te hebben, maar bij miljonair Amanda is het dubbel aangeslagen en dat komt omdat zij er ook een blaasontsteking bij heeft, en dat dan de bactièren hun gangentje kunnen gaan, door haar blaasontsteking is ze extra vatbaar,en daarom was ze zo geschrokken van butler Elly dat het spontaan ging opspelen, nu ik ook miljonair Amanda heb kunnen betrappen op dit gevaarlijke virus is genezing echt geboden, een snelle genezing want anders heeft dat meisje de rest van haar leven niks meer aan het urinebuisje want dat wordt namelijk als eerste aangetast door het HS virus.
daar gaat het zich nestelen omdat het een warm plekje is en vaak door miljonair Brian extra wordt aangewakkerd en vermenigvuldigd.
nu ben ik echt genoodzaakt om MIJN Elly het recept mee te geven dat als ze weer de mooie witte villa betreed als eerste eens amanda onder handen moet gaan nemen..........namelijk een week lang opsluiten in een donkere kamer, alleen water en brood, en als ze rare dingen weer gaat roepen over Elly dat ze dan haar mondje moet gaan spoelen met het zogenaamde sopserum "wipperdewip" ook uitgevonden door ondergetekende.
want als er echt niks gaat gebeuren bij miljonair Amanda kan het echt wel eens fout gaan aflopen met haar, dan komen er nog meer verschijnsellen zoals het trekken met de beentjes, zwetende voeten waar geen zalfje tegen bestand is, zwerende lichaamsonderdelen, haaruitval,stinkende porien, trekken met het rechteroog,alleen bij vrouwelijke patienten, bij de mannelijk het linkeroog en op den duur een bocheltje omdat de patient krom gaat lopen, van het na ar beneden kijken omdat het zich schaamd voor deze erge vorm van de ziekte het HS virus of te wel het Huub-Obsessie-Syndroom.
dat Amanda zo tegen Elly heeft gesproken heb ik maar een paar woorden voor, schandelijk, respectloos,laag bij de grond,jalouzie ten top, en ik betreur het ten zeerste dat het deze wending heeft aan genomen, dat Elly zo "te kakken" werd gezet door een meisje van 19.
ik heb ontzettend respect voor Elly ze is een wereldwijf ten top en had hier alleen maar goede bedoelingen mee, dat zij mijn Rusthuis/Inrichting "het zonnetje in huis" zo promoot is helemaal top, want zij ziet ook dat als je eenmaal het virus hebt opgelopen het dan falikant mis met je kan gaan.
ik ga nu weer verder want mijn wachtkamer zit vol met nieuwe patienten die allemaal lijden aan het HS virus en er zitten er ook al een paar met meer verschijnselen waar ik toch echt een oplossing voor moet gaan zoeken..........u hoort nog van mij.

met vriendelijke groet
Dr.Vladimir Zwezerik rusthuis/inrichting "het zonnetje in huis"
Bron Nowlive
pi_51608611
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Als de publieke opinie hard tot ze doordringt, zal er toch wel íets duidelijk worden? Verder denk ik dat DGK een enorme fout heeft gemaakt door Natasia er niet uit te zetten; ook dat zou wel een klap geweest zijn voor de andere vijf.
Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:21:36 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608615
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:

[..]

De kooi gaat stoppen, op korte termijn. En wellicht was dat nu juist de bedoeling!
Kan heel goed. Eigenlijk is dit juist nog meer kijkers trekt.
Ik betrek het volgens mij teveel op mijzelf, ik zal nooit smsen, brieven sturen of wat dan ook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51608634
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kijkt wat moeilijk, zou ze bang zijn voor de preek die mogelijk komt van Brian?
Ze zit hem al te paaien door een vinger in zijn anus te stoppen
pi_51608640
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.
Je ziet het resultaat nu al, ze gooien er giga veel streamlocks in, dat is nou niet echt waar we op zitten te wachten.
Begrijp me niet verkeerd, want wat ze zondag hebben gedaan gaat veeeeeeeeeeeeeel te ver, en het is de redactie haar schuld dat ze niet de juiste sancties (lees: exits) hebben gedaan maar nu wordt alles gestreamlocked en daarmee kom je ook niet verder..
het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum
pi_51608703
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum
jezus wat een warrig zooitje, sorry
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:24:29 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_51608736
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar hoe dringt de publieke opinie nu to hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaaten als het de Febo zint.
Door het afzeggen van Til, misschien Carlos en straks het bommetje van het disco-gebeuren.
Natasja loopt de hele dag al te fluisteren tegen Nada, en als ik de flarden beluister, dringt het langzaam door.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:25:41 #10
137949 Disana
pi_51608787
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.
Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.

Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
pi_51608793

ma tas is boos op haar kindjes
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:05 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_51608798
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

jezus wat een warrig zooitje, sorry
Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51608801
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De giebelkonten zijn weggestuurd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:22 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608807
quote:

[..]

Oooooh, helemaal met je eens maar soms wint het goed niet van het kwaad, die battle zullen ze zelf uit moeten vechten... Oh nee, de redactie is pro Tasja en Brian KIJK en dat snap ik niet
What the hell, ga ik me hierom druk maken
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51608822
quote:

[..]

En snap jij nou hoe dat ONMENS aan het privilege ONSCHENDBAAR komt?
pi_51608845
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.

Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?
Waarschijnlijk heeft ze nu gehoord hoe jaap bezig was met zijn onthullingen......
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:27:42 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608866
Amanda en Nada zijn aangeschoten... Amanda mocht om 18:00 uur al niet meer drinken....
pi_51608884
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.
mag ik een pammetje van je, alsjeblieft?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:28:31 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51608904
De redactie is klaar voor de volgende streamlock

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51608905
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Nada zijn aangeschoten... Amanda mocht om 18:00 uur al niet meer drinken....
Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.
pi_51608910
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Je zal daar heel de avond als man tegenaan moeten kijken.Dan word je vanzelf een moordenaar
pi_51608915
Maar als ik het goed begrijp is de x-mannen dus wat te hoog gegrepen voor die twee dozen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:28:53 #23
137949 Disana
pi_51608918
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Carloponti het volgende:

[..]

Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?
Waarschijnlijk heeft ze nu gehoord hoe jaap bezig was met zijn onthullingen......
'Stijn we hadden een afspraak!!!'

Ik denk niet dat het aan Jaap ligt. Ik denk echt dat ze meedeint op de golven van verontwaardiging.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:29:19 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51608930
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zich vanavod helemaal wezenloos zuipt.
En dan met een pump er op los gaat slaan, eens zien of er dan een exit komt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:29:51 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608944
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.
Brian is al behoorlijk geirriteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')