Rasmussen is noet op doping betrapt en er is op basis van de regels geen aanleiding om hem op dit moment uit de Tour te zetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef gravis het volgende:
Die Rasmussen moet er ook uit hoor , hij kent de regels van het spel.
Als je die niet naleeft moet je eruit... hij kon dus lekker lang op doping trainen zonder gevat te worden , vuile valsspeler.
De sport moet zuiver worden.
Oh nee ? ... 3 keer is schorsing ! Hij flikte het 4 keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rasmussen is noet op doping betrapt en er is op basis van de regels geen aanleiding om hem op dit moment uit de Tour te zetten.
Oh dus hij is al geschorst en ik kijk al twee weken naar de twilight zone, zeg dat dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef gravis het volgende:
[..]
Oh nee ? ... 3 keer is schorsing ! Hij flikte het 4 keer.
Ben ook geen grote kenner, maar de verschillende soorten bloedlichaampjes tonen volgens de media inderdaad aan dat hij bloed van een ander toegediend heeft gekregen. Mogelijk de zak van Klöden gepaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef Cootz het volgende:
Even een vraagje van mij als doping-n00b: Vino is betrapt omdat hij twee verschillende soorten rode bloedlichaampjes in zijn bloed zou hebben. Betekent dat dat hij bloed van een ander had gekregen? Betekent dat dat er een fout gemaakt is en hij daardoor tegen de lamp gelopen is? Is bloeddoping dan eigenlijk wel detecteerbaar als het op de goede manier gebeurt en je je eigen bloed terugkrijgt?
Lees deze post eens: Michael Rasmussen maakt vrienden #4quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef gravis het volgende:
[..]
Oh nee ? ... 3 keer is schorsing ! Hij flikte het 4 keer.
Zoals Joost al ergens zei, dit is enkel de versie van Rasmussen, niet dé waarheid (wat wel zou kunnen natuurlijk, maar dat geldt ook voor UCI/Deense bond/ASO/whatever). VDB had ook een eigen versie, iets met honden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lees deze post eens: Michael Rasmussen maakt vrienden #4
Daar staat van alles wat in de persconferentie vandaag gezegd is. Dat verhaaltje van 2 + 2 = 4 schijnt ook eigenlijk niet te kloppen. Niet alle 4 waren 'no-shows', dat wil zeggen dat hij daadwerkelijk voor dopingcontrole geselecteerd was en dat ze niet wisten waar hij was. En het zijn die 'no-shows' die je kan optellen tot er uiteindelijk een eventuele schorsing kan volgen. Een keer een dag te laat zijn met je formulier valt daar niet onder, zolang je niet geselecteerd wordt voor controle.
Jawel, er is maar een reden waarom een wielrenner een bloedtransfusie krijgt (buiten operaties en ongelukken ed) en dat is om zn hematocriet te verhogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef Cootz het volgende:
Even een vraagje van mij als doping-n00b: Vino is betrapt omdat hij twee verschillende soorten rode bloedlichaampjes in zijn bloed zou hebben. Betekent dat dat hij bloed van een ander had gekregen? Betekent dat dat er een fout gemaakt is en hij daardoor tegen de lamp gelopen is? Is bloeddoping dan eigenlijk wel detecteerbaar als het op de goede manier gebeurt en je je eigen bloed terugkrijgt?
Daarnaast: hoe sterk is die zaak eigenlijk? Ze kunnen misschien aantonen dat hij een bloedtransfusie heeft ondergaan, maar is dat verboden? Is dat genoeg bewijs voor een beschuldiging van dopinggebruik?
Ja oke, dat is waar. Maar het verhaal is kennelijk niet zo simpel dat je stellig kan zeggen dat hij 4 overtredingen heeft begaan en dus volgens de regelementen geschorst moet worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoals Joost al ergens zei, dit is enkel de versie van Rasmussen, niet dé waarheid
Hij kreeg gewoon bloed van een ander met meer zuurstof in en een grotere hoeveelheid bloedcellen waardoor de spieren een boost krijgen. Dat gebeurde met Vinokourov nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef Cootz het volgende:
Daarnaast: hoe sterk is die zaak eigenlijk? Ze kunnen misschien aantonen dat hij een bloedtransfusie heeft ondergaan, maar is dat verboden? Is dat genoeg bewijs voor een beschuldiging van dopinggebruik?
Uiteraard niet, maar ik krijg het gevoel (en blijkbaar Rabo ook) dat nummertje 3 gewoon een kwestie van tijd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar. Maar het verhaal is kennelijk niet zo simpel dat je stellig kan zeggen dat hij 4 overtredingen heeft begaan en dus volgens de regelementen geschorst moet worden.
Mdt de hoop dat 't dan het minste zou opvallen (gok ik). Hoe naiefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef gravis het volgende:
zou misschien gaan om bloed van z'n vader (papa vino) ! net op vrt verteld. wel maar een hypothese !
Maar zou wel gaan om bloed van famillielid.
Wat een riooljournalistiek zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef sooty het volgende:
Onze Oosterburen nemen alvast een voorschot op wat volgens hen komen gaat,![]()
[afbeelding]
Wat verwacht je anders van Bild?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat een riooljournalistiek zeg
Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef gravis het volgende:
Tja , ik vrees toch dat ze ook hem zullen dumpen. En ik herhaal , ik ben een fan van Rasmussen.
Maar als topsporter moet je gewoon de regels volgen. Ze tekenden trouwens met z'n allen een charter.
Ik weet dat het vorr hemzelf sneu zou zijn mocht hij idd niks hebben genomen op z'n mysterieuze trainingen en toch uit de tour zou worden gezet.
Vergeet niet dat bij Landis z'n tour nog werd afgenomen na de tour he, kan ook nu nog gebeuren hé.
Al moet ik wel zeggen dat je de twee niet met mekaar kan vergelijken.
Hoewel officieel er ook van de zaak Landis nog niks vast staat, ik hoorde vandaag nog dat m'n zelfs geneigd zou zijn om hem toch nog z'n tourzege te laten behouden.
En net op Ned 1 vernomen dat men het wielrennen wil opsplitsen nu de pro-tour op sterven na dood is.
Wat staat ons nog allemaal te wachten zeg. De ramptoeristen zullen zich in de handen wrijven.
Ik persoonlijk ben verliefd op wielrennen en betreur al dit negativisme, vandaar dat ik zo streng zou optreden. Nultolerantie is volgens mij de beste en ja zelfs enige oplossing.
Sinkewitz is trouwens ook nooit gepakt op doping tijdens een wedstrijd hé , hij was gewoon eerlijker dan rasmussen en gaf wel op waar hij trainde en leverde een positieve plas !
Gevolg ... hij ligt eruit!
dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:27 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.![]()
Nou die heeft hij wel zeker gehad, en ze waren allemaal negatief.
Nergens gezegd dat het om iemands anders bloed ging, ze keken naar de verhouding tussen de bloedcellen (leeftijd) en deze was verstoord, ze hebben niet getest of het bloed van twee verschillende personen was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef gravis het volgende:
zou misschien gaan om bloed van z'n vader (papa vino) ! net op vrt verteld. wel maar een hypothese !
Maar zou wel gaan om bloed van famillielid.
Zal beter werken voor eendagswedstrijden dan voor een grote ronde, schommelingen in bloedwaarden vallen daar veel meer op en er wordt vaker gecontroleerd wat je hematocriet isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef gravis het volgende:
[..]
Hij kreeg gewoon bloed van een ander met meer zuurstof in en een grotere hoeveelheid bloedcellen waardoor de spieren een boost krijgen. Dat gebeurde met Vinokourov nu.
Men kan dat ook nemen om efficienter te trainen en als je dan enkele dopincontroles kan ontwijken , dan kan je op een sliuwe mannier de tour winnen ... snap je 'm ?
De opsporingsmethode bij Vinokourov schijnt nieuw te zijn en nieuw bloed kan 4-6 weken gevonden worden. Ik heb geen idee hoe lang het blijft werken, maar neem aan dat dit veel minder lang is. Dus ik kan me niet voorstellen met alle controles van Rasmussen twee weken lang en al voor de tour dat hij echt iets gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef gravis het volgende:
[..]
dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.
Maar wie ben ik he ? ... dit is mijn bescheiden visie , en ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat ik verkeerd ben hoor , ik herhaal nog één keer ik ben fan van Rasmussen dus ik sta aan jullie kant . Maar ik zou hem opofferen als dat nodig zou zijn voor een zuivere sport.
Je kan toch niet de ogen dichtknijpen als het om een idool gaat he , wel ik in ieder geval niet.
Ik vind het al veel erger wat vorig jaar gebeurde met vino, die mocht niet starten omdat de rest dopingzondaars waren in z'n team , en nu doet hij net hetzelfde z'n team aan ... dooorr hem moeten Kloden , Kacheskhin en andere Savoldelli's naar huis . Das pas broodroof.
Die mensen hebben misschien niks misdaan en worden wel mooi gestraft.
Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:
Ach het heeft geen zin ik praat hier tegen een Rabo-muur .![]()
Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.![]()
Maar nu vertrouw ik hem niet, en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.
Onthoud wat ik nu zeg , hij wordt nog gepakt op doping !!!
Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:
Ach het heeft geen zin ik praat hier tegen een Rabo-muur .![]()
Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.![]()
Maar nu vertrouw ik hem niet, en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.
Onthoud wat ik nu zeg , hij wordt nog gepakt op doping !!!
Nee die vertrouw ik eerlijk gezegd nog minder ... die Discovery's zijn het echte onkruid van de tour , dan nog liever Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.
Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.
Ja. Want hij mag nog steeds starten en heeft blijkbaar dus geen regels overtreden. Ik snap wel je gevoel, maar blijkbaar is dit dusdanig normaal in het wielrennen dat er regels zijn opgesteld dat je dit een aantal keer mag doen. Dus tot er 100 procent bewezen is dat hij doping gebruikt heeft krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel en hoop ik dat hij zondag de tour wint.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef gravis het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?
Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En Merckx zelf was helemaal schoon natuurlijk
Doe niet zo gefrustreerd zeg. Rasmussen wordt ook nu gecontroleerd en is ook buiten competitie gecontroleerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
Merckx, Riis en Millar zijn voor mij enkele voorbeelden van de hypocrisie in het wielrennen. Zelf allemaal gepakt met doping en daarna ineens verandert in dopingvechters en willen het wielrennen schoon maken. Renners die gepakt zijn moeten gewoon uit de wielersport verbannen en nooit meer terugkomen. En helemaal geen andere renners veroordelen omdat ze hetzelfde hebben gedaan als ze zelf in hun carriere ook deden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:54 schreef gravis het volgende:
[..]
Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?
toen vielen ze zelfs dood bovenop een berg (simpson).
Riis is nu 1 van de beste dopingjagers ... mag toch !?
Het gaat hem om vandaag de dag he , nu wil iedereen meewerken aan een cleane sport en sommigen willen daar misbruik van nemen .... das veel laffer volgens mij hoor .
Bovendien wie garandeert ons dat Evans clean is. Die reed ook voor Telekom met mannen als Zabel en Ullrich, dus hij is voor mij net zo verdacht als Rasmussen en Contador. En als het wel zo is heeft hij pech. Maar zo zijn er veel meer voorbeelden. Hennie Kuiper werd tweede achter Thevenet. Er zal ook iemand schoon geweest zijn achter Riis en Ullrich (nummer 15 of zo). Dat weet je als je gaat wielrennen en niets gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Jullie zijn dan de enigen hoor , want de tourdirectie hoopt dat Rasmussen de tour niet wint !
En ik citeer Eddy Merckx ; "En er is niet alleen Vinokoerov. Ook
aan Rasmussen hangt een geurtje. Het is
allemaal erg ontmoedigend. Zondag ga ik
nog naar de Tour in Parijs, maar mijn
hart klopt niet meer voor de koers."
Ook hij vind het verdacht dat Rasmussen in het geniep gaat trainen om zo controles te ontlopen .
Als ge de tour wilt winnen op een cleane mannier en je bent zo'n pietje precies als rasmussen , dan maak je dat alles in orde is .... nou ja dat deed hij dan wel op zijn mannier ... hij nam doping en zorgde voor goede smoesjes.
De tour zal gewonnen worden door de sluwste en niet de sterkste .... voor mij is de tour bedrogen als rasmussen wint.
denk eens aan mensen Evans , weet je nog z'n giro in het roze en een slag krijgen ... ook nu rijd hij menselijk wat als die 2de wordt achter een bedrieger ... pure diefstal toch ?
Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
En dat is dus het probleem.... men houdt zich niet aan de regels, men doet uitspraken over renners, het weren van renners, het niet clean zijn van renners, terwijl die renners zich wel degelijk aan de regels hebben gehouden en nog niet schuldig zijn bevonden aan doping of een 3e waarschuwing hebben gehad met als gevolg 3 maanden schorsing. Sorry hoor, maar regels worden opgesteld om na te leven, als de organisaties dat zelf al niet eens doen, kan je dat moeilijk van de renners wel verwachten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de UCI en de ASO echt volledig breken, de Pro-Tour ophoudt met bestaan en er volgend jaar een parallel circuit wordt opgezet, dan denk ik niet dat Rasmussen nog wordt uitgenodig voor de Tour van volgend jaar (aangezien ASO dan toch alles in eigen handen heeft).
Etappe 11, wat was dat ook al weer allemaal?quote:wo 25/07/07 - Na Aleksandr Vinokoerov is er een tweede positieve dopingtest in de Tour. Na de elfde etappe van Marseille naar Montpellier was er een positieve controle op lichaamsvreemd testosteron. De Internationale Wielerunie (UCI) heeft de naam van de renner nog niet bekendgemaakt.
De Franse sportkrant L'Equipe pakt met de info uit.
Maar zijn er die dag wel Astana's gecontroleerd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
Alle truien en een aantal renners die random (quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
spannend ? tssss ... ramptoeristquote:
Je slaat toch echt wat door. Je legt de feiten verkeerd uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:
[..]
spannend ? tssss ... ramptoerist, ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .
Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !![]()
ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.
maar :
1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????
2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.
3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.
.... ach sorry dat ik moet veralgemenen .... maar jullie zeggen domme belgen he ... maar jullie zijn een stelletje naievelingen hoor .
IK KRIJG GELIJK ! ! ! BASTA !!!
we spreken af , een week na de tour. Zien of jullie dan nog hetzelfde zeggen.
Maar ja , dan zal de dopincontrole verkeerd zijn zeker ???
Ik vind het lijstje wat tegenvallen.quote:
Ik ben absoluut niet zo naief dat ik denk dat er niets gebeurd. Ik weet zeker dat het geval Erik Dekker bij Rabobank rond het WK een geval van doping was. Dus dat is het niet. Wat ik met het voorbeeld van Evans probeerde aan te geven is dat er voor iedere renner connecties aan te geven zijn. En voor mij is hij (bijna) net zo verdacht als Rasmussen. Want ze zijn allebei net zo vaak gepakt op het gebruik van doping. Al zal het mij niets verbazen dat deze positieve test van Rasmussen is. Dat zou iedereen ook erg goed uitkomen natuurlijk... Het is zeker een grote naam, anders hadden ze het wel gelijk bekend gemaakt. Nu kunnen ze de spanning opbouwen en meer aandacht genereren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:
[..]
spannend ? tssss ... ramptoerist, ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .
Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !![]()
ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.
maar :
1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????
2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.
3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.
we spreken af , een week na de tour. Zien of jullie dan nog hetzelfde zeggen.
Maar ja , dan zal de dopincontrole verkeerd zijn zeker ???
Ik merk dat we het nooit eens zullen worden en dat maakt het zo mooi om over sport en dit soort dingen te discussieren, al had ik natuurlijk ook liever dat het over de tour zelf ging en de goede resultaten van chicken. Maar volgens mij staat Armstrong nog steeds als zevenvoudig tourwinnaar in de boeken en zijn er nog steeds geen bewijzen zoals bij Landis, Riis en Pantani wel het geval is. Dus om hem een gedrogeerde klootzak te noemen is echt alleen afgaan op de roddels van die partijdige, chauvinistische, arrogante Franse kutkrant.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:
Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.
Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.
En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
Er valt niet te praten? Dat mag je dan vooral op jezelf betrekken. Als jij niet naar de Tour kunt/wilt kijken zonder renners die niet positief getest zijn te vertrouwen, dan moet je dat zelf weten. Volgens mij verpest je het dan vooral voor jezelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:
Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.
Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.
En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
L'Equipe heeft Rasmussen ook al veroordeeld ja. Net zoals Armstrong dat was. Maar nogmaals, veroordeel a.u.b. pas iemand als er bewijs is. Dat gespeculeer van die k*t-Fransen altijd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef gravis het volgende:
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |