abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:54:32 #181
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51795852
De gifbeker moet blijkbaar echt tot de bodem leeg.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51796196
Die Rasmussen moet er ook uit hoor , hij kent de regels van het spel.
Als je die niet naleeft moet je eruit... hij kon dus lekker lang op doping trainen zonder gevat te worden , vuile valsspeler.
De sport moet zuiver worden.

een totaal ander maar toch vergelijkbaar voorbeeld : Als iemand voorwaardelijk veroordeeld wordt voor het nemen van hard drugs en die moet op probatie en hij lapt 4 controles aan z'n laars dan moet die de gevangenis in.
Wel Rasmussen kan dit ook niet ongestraft doen , pure vervalsing als ze hem op die mannier de tour laten winnen.
Nou geef dan Landis ook z'n tour maar terug hoor.

Opgelet, ik zweer het u ik was een fan van het eerste uur van de deense berggeit. Ik was zo blij dat eindelijk eens een pure klimmer terug de tour kon winnen... nou ja , zo kan zelfs McEwen de tour winnen hoor.

Astana eruit , wel Rabo ook dan.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:12:27 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51796576
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef gravis het volgende:

Die Rasmussen moet er ook uit hoor , hij kent de regels van het spel.
Als je die niet naleeft moet je eruit... hij kon dus lekker lang op doping trainen zonder gevat te worden , vuile valsspeler.
De sport moet zuiver worden.
Rasmussen is noet op doping betrapt en er is op basis van de regels geen aanleiding om hem op dit moment uit de Tour te zetten.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:15:30 #184
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_51796702
Wel toepasselijk de site van letour.fr nu:

(overigens mogen ze de datum 'today, monday 23 july' nog WEL even aanpassen)

pi_51797247
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Rasmussen is noet op doping betrapt en er is op basis van de regels geen aanleiding om hem op dit moment uit de Tour te zetten.
Oh nee ? ... 3 keer is schorsing ! Hij flikte het 4 keer.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:33:03 #186
124363 Maybach
Date Caesari quae Caesaris
pi_51797480
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef gravis het volgende:

[..]

Oh dus hij is al geschorst en ik kijk al twee weken naar de twilight zone, zeg dat dan.
as happy as a penguin in a microwave.
pi_51797612
Even een vraagje van mij als doping-n00b: Vino is betrapt omdat hij twee verschillende soorten rode bloedlichaampjes in zijn bloed zou hebben. Betekent dat dat hij bloed van een ander had gekregen? Betekent dat dat er een fout gemaakt is en hij daardoor tegen de lamp gelopen is? Is bloeddoping dan eigenlijk wel detecteerbaar als het op de goede manier gebeurt en je je eigen bloed terugkrijgt?

Daarnaast: hoe sterk is die zaak eigenlijk? Ze kunnen misschien aantonen dat hij een bloedtransfusie heeft ondergaan, maar is dat verboden? Is dat genoeg bewijs voor een beschuldiging van dopinggebruik?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51797756
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef Cootz het volgende:
Even een vraagje van mij als doping-n00b: Vino is betrapt omdat hij twee verschillende soorten rode bloedlichaampjes in zijn bloed zou hebben. Betekent dat dat hij bloed van een ander had gekregen? Betekent dat dat er een fout gemaakt is en hij daardoor tegen de lamp gelopen is? Is bloeddoping dan eigenlijk wel detecteerbaar als het op de goede manier gebeurt en je je eigen bloed terugkrijgt?
Ben ook geen grote kenner, maar de verschillende soorten bloedlichaampjes tonen volgens de media inderdaad aan dat hij bloed van een ander toegediend heeft gekregen. Mogelijk de zak van Klöden gepakt Maar volgens mij kan het niet opgespoord worden als je eigen verrijkt bloed gebruikt, zolang het binnen de grenzen van hematocriet valt uiteraard.
pi_51797784
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef gravis het volgende:

[..]

Lees deze post eens: Michael Rasmussen maakt vrienden #4
Daar staat van alles wat in de persconferentie vandaag gezegd is. Dat verhaaltje van 2 + 2 = 4 schijnt ook eigenlijk niet te kloppen. Niet alle 4 waren 'no-shows', dat wil zeggen dat hij daadwerkelijk voor dopingcontrole geselecteerd was en dat ze niet wisten waar hij was. En het zijn die 'no-shows' die je kan optellen tot er uiteindelijk een eventuele schorsing kan volgen. Een keer een dag te laat zijn met je formulier valt daar niet onder, zolang je niet geselecteerd wordt voor controle.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:47:09 #190
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51798032
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Cootz het volgende:

[..]

Lees deze post eens: Michael Rasmussen maakt vrienden #4
Daar staat van alles wat in de persconferentie vandaag gezegd is. Dat verhaaltje van 2 + 2 = 4 schijnt ook eigenlijk niet te kloppen. Niet alle 4 waren 'no-shows', dat wil zeggen dat hij daadwerkelijk voor dopingcontrole geselecteerd was en dat ze niet wisten waar hij was. En het zijn die 'no-shows' die je kan optellen tot er uiteindelijk een eventuele schorsing kan volgen. Een keer een dag te laat zijn met je formulier valt daar niet onder, zolang je niet geselecteerd wordt voor controle.
Zoals Joost al ergens zei, dit is enkel de versie van Rasmussen, niet dé waarheid (wat wel zou kunnen natuurlijk, maar dat geldt ook voor UCI/Deense bond/ASO/whatever). VDB had ook een eigen versie, iets met honden.

Vraag maar aan Contador wat het woord van Rasmussen waard is .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51798246
Ach ja , hij rijd natuurlijk voor een nederlandse ploeg he . Het is hier een nedelands forum, ik hoop dat jullie oordeel objectief is.
Maar ik weet van de tijd van Armstrong , die kreeg weinig krediet hoor .
Ik las toen ook dat hij er van tussen moest.
Hij was ze te slim af de sluwe fox , Rasmussen doet dat volgens mij nu ook op zijn eigen mannier.

Vergis ik me , dat Rasmussen een freak is die op alle kleine details let ... wel de dopingcontroles , bwaaaahhh wie let daar nu op zelfs al ben je pietje precies.
Kom nou , zeg eerlijk zijn he.

100% zuiver ben je niet als je zo'n dingen nalaat.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:53:12 #192
124363 Maybach
Date Caesari quae Caesaris
pi_51798272
quote:

Daarnaast: hoe sterk is die zaak eigenlijk? Ze kunnen misschien aantonen dat hij een bloedtransfusie heeft ondergaan, maar is dat verboden? Is dat genoeg bewijs voor een beschuldiging van dopinggebruik?
Jawel, er is maar een reden waarom een wielrenner een bloedtransfusie krijgt (buiten operaties en ongelukken ed) en dat is om zn hematocriet te verhogen.
as happy as a penguin in a microwave.
pi_51798527
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zoals Joost al ergens zei, dit is enkel de versie van Rasmussen, niet dé waarheid
Ja oke, dat is waar. Maar het verhaal is kennelijk niet zo simpel dat je stellig kan zeggen dat hij 4 overtredingen heeft begaan en dus volgens de regelementen geschorst moet worden.
pi_51798548
quote:

Hij kreeg gewoon bloed van een ander met meer zuurstof in en een grotere hoeveelheid bloedcellen waardoor de spieren een boost krijgen. Dat gebeurde met Vinokourov nu.

Men kan dat ook nemen om efficienter te trainen en als je dan enkele dopincontroles kan ontwijken , dan kan je op een sliuwe mannier de tour winnen ... snap je 'm ?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:03:24 #195
67640 SaintOfKillers
pi_51798702
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ja oke, dat is waar. Maar het verhaal is kennelijk niet zo simpel dat je stellig kan zeggen dat hij 4 overtredingen heeft begaan en dus volgens de regelementen geschorst moet worden.
Uiteraard niet, maar ik krijg het gevoel (en blijkbaar Rabo ook) dat nummertje 3 gewoon een kwestie van tijd is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51799323
zou misschien gaan om bloed van z'n vader (papa vino) ! net op vrt verteld. wel maar een hypothese !

Maar zou wel gaan om bloed van famillielid.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:22:46 #197
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51799660
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef gravis het volgende:
zou misschien gaan om bloed van z'n vader (papa vino) ! net op vrt verteld. wel maar een hypothese !

Mdt de hoop dat 't dan het minste zou opvallen (gok ik). Hoe naief .
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:27:51 #198
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51799875
Onze Oosterburen nemen alvast een voorschot op wat volgens hen komen gaat,

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51799967
"Verhaften"
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:35:33 #200
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51800258
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef sooty het volgende:
Onze Oosterburen nemen alvast een voorschot op wat volgens hen komen gaat,

[afbeelding]
Wat een riooljournalistiek zeg
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:38:15 #201
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51800393
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat een riooljournalistiek zeg
Wat verwacht je anders van Bild?
pi_51803875
Tja , ik vrees toch dat ze ook hem zullen dumpen. En ik herhaal , ik ben een fan van Rasmussen.
Maar als topsporter moet je gewoon de regels volgen. Ze tekenden trouwens met z'n allen een charter.
Ik weet dat het vorr hemzelf sneu zou zijn mocht hij idd niks hebben genomen op z'n mysterieuze trainingen en toch uit de tour zou worden gezet.
Vergeet niet dat bij Landis z'n tour nog werd afgenomen na de tour he, kan ook nu nog gebeuren hé.
Al moet ik wel zeggen dat je de twee niet met mekaar kan vergelijken.
Hoewel officieel er ook van de zaak Landis nog niks vast staat, ik hoorde vandaag nog dat m'n zelfs geneigd zou zijn om hem toch nog z'n tourzege te laten behouden.
En net op Ned 1 vernomen dat men het wielrennen wil opsplitsen nu de pro-tour op sterven na dood is.

Wat staat ons nog allemaal te wachten zeg. De ramptoeristen zullen zich in de handen wrijven.
Ik persoonlijk ben verliefd op wielrennen en betreur al dit negativisme, vandaar dat ik zo streng zou optreden. Nultolerantie is volgens mij de beste en ja zelfs enige oplossing.

Sinkewitz is trouwens ook nooit gepakt op doping tijdens een wedstrijd hé , hij was gewoon eerlijker dan rasmussen en gaf wel op waar hij trainde en leverde een positieve plas !
Gevolg ... hij ligt eruit!
pi_51804286
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef gravis het volgende:
Tja , ik vrees toch dat ze ook hem zullen dumpen. En ik herhaal , ik ben een fan van Rasmussen.
Maar als topsporter moet je gewoon de regels volgen. Ze tekenden trouwens met z'n allen een charter.
Ik weet dat het vorr hemzelf sneu zou zijn mocht hij idd niks hebben genomen op z'n mysterieuze trainingen en toch uit de tour zou worden gezet.
Vergeet niet dat bij Landis z'n tour nog werd afgenomen na de tour he, kan ook nu nog gebeuren hé.
Al moet ik wel zeggen dat je de twee niet met mekaar kan vergelijken.
Hoewel officieel er ook van de zaak Landis nog niks vast staat, ik hoorde vandaag nog dat m'n zelfs geneigd zou zijn om hem toch nog z'n tourzege te laten behouden.
En net op Ned 1 vernomen dat men het wielrennen wil opsplitsen nu de pro-tour op sterven na dood is.

Wat staat ons nog allemaal te wachten zeg. De ramptoeristen zullen zich in de handen wrijven.
Ik persoonlijk ben verliefd op wielrennen en betreur al dit negativisme, vandaar dat ik zo streng zou optreden. Nultolerantie is volgens mij de beste en ja zelfs enige oplossing.

Sinkewitz is trouwens ook nooit gepakt op doping tijdens een wedstrijd hé , hij was gewoon eerlijker dan rasmussen en gaf wel op waar hij trainde en leverde een positieve plas !
Gevolg ... hij ligt eruit!
Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.

Nou die heeft hij wel zeker gehad, en ze waren allemaal negatief.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51804664
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.

Nou die heeft hij wel zeker gehad, en ze waren allemaal negatief.
dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.
Maar wie ben ik he ? ... dit is mijn bescheiden visie , en ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat ik verkeerd ben hoor , ik herhaal nog één keer ik ben fan van Rasmussen dus ik sta aan jullie kant . Maar ik zou hem opofferen als dat nodig zou zijn voor een zuivere sport.
Je kan toch niet de ogen dichtknijpen als het om een idool gaat he , wel ik in ieder geval niet.
Ik vind het al veel erger wat vorig jaar gebeurde met vino, die mocht niet starten omdat de rest dopingzondaars waren in z'n team , en nu doet hij net hetzelfde z'n team aan ... dooorr hem moeten Kloden , Kacheskhin en andere Savoldelli's naar huis . Das pas broodroof.

Die mensen hebben misschien niks misdaan en worden wel mooi gestraft.
pi_51807775
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef gravis het volgende:

Nergens gezegd dat het om iemands anders bloed ging, ze keken naar de verhouding tussen de bloedcellen (leeftijd) en deze was verstoord, ze hebben niet getest of het bloed van twee verschillende personen was.

En jij vindt dus ook dat iedere renner die 1 waarschuwing heeft gehad omdat deze niet goed heeft aangegeven waar die over 3 maanden is ook geschorst moet worden? In de regelementen staat 3 waarschuwingen maar kennelijk vindt jij twee al teveel
pi_51807823
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef gravis het volgende:

[..]

Hij kreeg gewoon bloed van een ander met meer zuurstof in en een grotere hoeveelheid bloedcellen waardoor de spieren een boost krijgen. Dat gebeurde met Vinokourov nu.

Men kan dat ook nemen om efficienter te trainen en als je dan enkele dopincontroles kan ontwijken , dan kan je op een sliuwe mannier de tour winnen ... snap je 'm ?
Zal beter werken voor eendagswedstrijden dan voor een grote ronde, schommelingen in bloedwaarden vallen daar veel meer op en er wordt vaker gecontroleerd wat je hematocriet is
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:34:48 #207
67205 Colplay
How you doin??
pi_51810078
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef gravis het volgende:

[..]

dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.
Maar wie ben ik he ? ... dit is mijn bescheiden visie , en ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat ik verkeerd ben hoor , ik herhaal nog één keer ik ben fan van Rasmussen dus ik sta aan jullie kant . Maar ik zou hem opofferen als dat nodig zou zijn voor een zuivere sport.
Je kan toch niet de ogen dichtknijpen als het om een idool gaat he , wel ik in ieder geval niet.
Ik vind het al veel erger wat vorig jaar gebeurde met vino, die mocht niet starten omdat de rest dopingzondaars waren in z'n team , en nu doet hij net hetzelfde z'n team aan ... dooorr hem moeten Kloden , Kacheskhin en andere Savoldelli's naar huis . Das pas broodroof.

Die mensen hebben misschien niks misdaan en worden wel mooi gestraft.
De opsporingsmethode bij Vinokourov schijnt nieuw te zijn en nieuw bloed kan 4-6 weken gevonden worden. Ik heb geen idee hoe lang het blijft werken, maar neem aan dat dit veel minder lang is. Dus ik kan me niet voorstellen met alle controles van Rasmussen twee weken lang en al voor de tour dat hij echt iets gebruikt.

Bovendien vind ik dat als de regels zo zijn dat je twee keer te laat mag zijn met het inleveren en pas de derde keer een schorsing inhoudt, je hier niet over moet beginnen als de regels je een keer niet uitkomen. Dat hadden de UCI en ASO eerder moeten bedenken.

Ik erger me dan ook aan alle ophef rond Rasmussen. Zolang niets bewezen is moet iedereen zijn mond houden. Boonen loopt overal te vertellen dat hij Rasmussen niet vertrouwt en dat hij maar moet verliezen. Nu vertrouw ik Boonen niet, dus ik vind dat hij zich maar uit het groen moet laten rijden.

Verder vind ik het wel raar dat heel Astana de tour moet verlaten, terwijl T-Mobile wel mocht blijven en alleen Sinkewitz naar huis gestuurd is. Wees dan consequent en stuur heel T-Mobile ook naar huis.

Ik denk dat voor iedere renner in het peloton ondertussen wel linkjes te vinden zijn waardoor iemand verdacht is, dus al die verdachtmakingen zullen altijd wel volgen als iemand succes heeft. Het verhaal rond Contador is toch veel verdachter dan Rasmussen en als Contador onverhoopt Rasmussen nog uit de trui rijdt zal daar wel meer aandacht voor komen.

De enige oplossing voor dit probleem is volgens mij inderdaad gewoon: Niet gepakt betekent automatisch clean. Out-of-competition missen: Gelijk aan positieve test. Twee keer niet aangeven waar je bent: Positieve test. En alle contacten met dokters, artsen en trainers lekker laten gaan, geen aandacht aan besteden en zorgen dat er betere tests komen en meer out-of-competition testen bij renners die zich op maar een paar wedstrijden richten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51811320
Ach het heeft geen zin ik praat hier tegen een Rabo-muur .
Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.
Maar nu vertrouw ik hem niet , en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.

Onthoud wat ik nu zeg , hij wordt nog gepakt op doping !!!

En allemaal ontkennen ze ! Zie nu naar Vinokourov , "Misschien werd mijn bloedcircu-
latie door de val verstoord", ... komaan he zeg , wees dan een man en geef toe dat door uw eigen stomme fout gans uw ploeg naar huis moet.

En als Rasmuussen man genoeg is dan doet hij dat ook , voordat ze gans de rabo naar huis sturen.

Ik zet zoals boonen nu alles op Evans , dat lijkt me inderdaad de enige MENS in het peloton die kan kraken op zware momenten , als de ubermenschen weer eens ongelooflijk hard tekeeer gaan.
Sorry maar na Landis en nu Vinokourov geloof ik niet meer in Rasmussen zijn mirakels.

Ik hoop dat ik verkeerd ben !!!

[ Bericht 39% gewijzigd door gravis op 25-07-2007 11:26:31 ]
pi_51811386
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:

Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.
Maar nu vertrouw ik hem niet , en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.

Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:28:45 #210
67205 Colplay
How you doin??
pi_51811619
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:

Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51811656
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.
Nee die vertrouw ik eerlijk gezegd nog minder ... die Discovery's zijn het echte onkruid van de tour , dan nog liever Rasmussen.
Discovery nam zelfs Basso in de ploeg , echt laffe daad toen. Maar ja die zat rap weer buiten , ze konden moeilijk anders.
Volgens mij won Armstrong al z'n tours op dopage . Want hij kwam uit het niets net als rasmussen en plots kon niemand hem volgen in tijdritten niet en in de bergen niet ! Komaan open uw ogen he jongens.
pi_51811710
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Colplay het volgende:

[..]

Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.
Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?

Boonen zegt : "Iedereen weet toch dat Vinokoerov tot
de "Men in black" behoorde? Ik heb hem
zelf een paar keer zien trainen in een
anonieme outfit. Steegmans zag het ook.
Test die gasten dan verdorie elke dag!"

ziet ge Men in black , da wil zeggen dat ze anoniem gingen trainen om zo controles te ontlopen , das wat rasmussen verdomme ook doet ! ... snappen jullie het echt niet !!
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:36:37 #213
67205 Colplay
How you doin??
pi_51811873
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef gravis het volgende:

[..]

Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?
Ja. Want hij mag nog steeds starten en heeft blijkbaar dus geen regels overtreden. Ik snap wel je gevoel, maar blijkbaar is dit dusdanig normaal in het wielrennen dat er regels zijn opgesteld dat je dit een aantal keer mag doen. Dus tot er 100 procent bewezen is dat hij doping gebruikt heeft krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel en hoop ik dat hij zondag de tour wint.
pi_51812162
Jullie zijn dan de enigen hoor , want de tourdirectie hoopt dat Rasmussen de tour niet wint !

En ik citeer Eddy Merckx ; "En er is niet alleen Vinokoerov. Ook
aan Rasmussen hangt een geurtje. Het is
allemaal erg ontmoedigend. Zondag ga ik
nog naar de Tour in Parijs, maar mijn
hart klopt niet meer voor de koers."

Ook hij vind het verdacht dat Rasmussen in het geniep gaat trainen om zo controles te ontlopen .
Als ge de tour wilt winnen op een cleane mannier en je bent zo'n pietje precies als rasmussen , dan maak je dat alles in orde is .... nou ja dat deed hij dan wel op zijn mannier ... hij nam doping en zorgde voor goede smoesjes.

De tour zal gewonnen worden door de sluwste en niet de sterkste .... voor mij is de tour bedrogen als rasmussen wint.
denk eens aan mensen Evans , weet je nog z'n giro in het roze en een slag krijgen ... ook nu rijd hij menselijk wat als die 2de wordt achter een bedrieger ... pure diefstal toch ?

Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:48:00 #215
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51812213
En Merckx zelf was helemaal schoon natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51812390
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En Merckx zelf was helemaal schoon natuurlijk
Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?
toen vielen ze zelfs dood bovenop een berg (simpson).
Riis is nu 1 van de beste dopingjagers ... mag toch !?

Het gaat hem om vandaag de dag he , nu wil iedereen meewerken aan een cleane sport en sommigen willen daar misbruik van nemen .... das veel laffer volgens mij hoor .
pi_51812807
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
Doe niet zo gefrustreerd zeg. Rasmussen wordt ook nu gecontroleerd en is ook buiten competitie gecontroleerd.
pi_51813474
Riis als dopingjager?
Ja, da's z'n dekmantel
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:46:28 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_51813939
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:54 schreef gravis het volgende:

[..]

Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?
toen vielen ze zelfs dood bovenop een berg (simpson).
Riis is nu 1 van de beste dopingjagers ... mag toch !?

Het gaat hem om vandaag de dag he , nu wil iedereen meewerken aan een cleane sport en sommigen willen daar misbruik van nemen .... das veel laffer volgens mij hoor .
Merckx, Riis en Millar zijn voor mij enkele voorbeelden van de hypocrisie in het wielrennen. Zelf allemaal gepakt met doping en daarna ineens verandert in dopingvechters en willen het wielrennen schoon maken. Renners die gepakt zijn moeten gewoon uit de wielersport verbannen en nooit meer terugkomen. En helemaal geen andere renners veroordelen omdat ze hetzelfde hebben gedaan als ze zelf in hun carriere ook deden.

Ik geloof ze gewoon niet. Zabel heeft bijvoorbeeld een week epo gebruikt en daarna nooit meer. En dat wordt geloofd en hij mag gewoon de Tour rijden. Te belachelijk voor woorden. Als het wielrennen echt schoon schip wil maken moeten ze iedereen afstoten die ooit betrapt is op het gebruik van doping. Dus ook grote renners als Merckx en Zoetemelk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:49:36 #220
67205 Colplay
How you doin??
pi_51814029
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Jullie zijn dan de enigen hoor , want de tourdirectie hoopt dat Rasmussen de tour niet wint !

En ik citeer Eddy Merckx ; "En er is niet alleen Vinokoerov. Ook
aan Rasmussen hangt een geurtje. Het is
allemaal erg ontmoedigend. Zondag ga ik
nog naar de Tour in Parijs, maar mijn
hart klopt niet meer voor de koers."

Ook hij vind het verdacht dat Rasmussen in het geniep gaat trainen om zo controles te ontlopen .
Als ge de tour wilt winnen op een cleane mannier en je bent zo'n pietje precies als rasmussen , dan maak je dat alles in orde is .... nou ja dat deed hij dan wel op zijn mannier ... hij nam doping en zorgde voor goede smoesjes.

De tour zal gewonnen worden door de sluwste en niet de sterkste .... voor mij is de tour bedrogen als rasmussen wint.
denk eens aan mensen Evans , weet je nog z'n giro in het roze en een slag krijgen ... ook nu rijd hij menselijk wat als die 2de wordt achter een bedrieger ... pure diefstal toch ?

Bovendien wie garandeert ons dat Evans clean is. Die reed ook voor Telekom met mannen als Zabel en Ullrich, dus hij is voor mij net zo verdacht als Rasmussen en Contador. En als het wel zo is heeft hij pech. Maar zo zijn er veel meer voorbeelden. Hennie Kuiper werd tweede achter Thevenet. Er zal ook iemand schoon geweest zijn achter Riis en Ullrich (nummer 15 of zo). Dat weet je als je gaat wielrennen en niets gebruikt.
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:06:35 #221
67640 SaintOfKillers
pi_51814544
Als de UCI en de ASO echt volledig breken, de Pro-Tour ophoudt met bestaan en er volgend jaar een parallel circuit wordt opgezet, dan denk ik niet dat Rasmussen nog wordt uitgenodig voor de Tour van volgend jaar (aangezien ASO dan toch alles in eigen handen heeft).
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:11:11 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51814679
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de UCI en de ASO echt volledig breken, de Pro-Tour ophoudt met bestaan en er volgend jaar een parallel circuit wordt opgezet, dan denk ik niet dat Rasmussen nog wordt uitgenodig voor de Tour van volgend jaar (aangezien ASO dan toch alles in eigen handen heeft).
En dat is dus het probleem.... men houdt zich niet aan de regels, men doet uitspraken over renners, het weren van renners, het niet clean zijn van renners, terwijl die renners zich wel degelijk aan de regels hebben gehouden en nog niet schuldig zijn bevonden aan doping of een 3e waarschuwing hebben gehad met als gevolg 3 maanden schorsing. Sorry hoor, maar regels worden opgesteld om na te leven, als de organisaties dat zelf al niet eens doen, kan je dat moeilijk van de renners wel verwachten...

Het is gewoon een grote naaierij daar gewordne, met name de media, maar die uitspraak van Tom Boonen vanmorgen.. jongen jongen, hou je bek toch gewoon. Mag lijen dat hij gepakt wordt op doping. Beetje collega's beschuldigen, ik vind dat laf en achterbaks, zo ga je niet met elkaar om.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51815478
Volgens VRT is er in 11e etappe een testoteron geval
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:03 #224
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815501
quote:
wo 25/07/07 - Na Aleksandr Vinokoerov is er een tweede positieve dopingtest in de Tour. Na de elfde etappe van Marseille naar Montpellier was er een positieve controle op lichaamsvreemd testosteron. De Internationale Wielerunie (UCI) heeft de naam van de renner nog niet bekendgemaakt.
De Franse sportkrant L'Equipe pakt met de info uit.
Etappe 11, wat was dat ook al weer allemaal?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:35:07 #225
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815544
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:36:34 #226
67640 SaintOfKillers
pi_51815591
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
Maar zijn er die dag wel Astana's gecontroleerd?
pi_51815597
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:38:14 #228
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815647
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
Alle truien en een aantal renners die random ( ) worden gekozen.
LastFM
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:47:51 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51816090
Ik vind dit wel spannend hoor
LastFM
pi_51816842
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

we spreken af , een week na de tour. Zien of jullie dan nog hetzelfde zeggen.
Maar ja , dan zal de dopincontrole verkeerd zijn zeker ???
pi_51816977
quote:
pi_51817129
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

.... ach sorry dat ik moet veralgemenen .... maar jullie zeggen domme belgen he ... maar jullie zijn een stelletje naievelingen hoor .

IK KRIJG GELIJK ! ! ! BASTA !!!

Je slaat toch echt wat door. Je legt de feiten verkeerd uit.

1. De bond verdenkt hem niet maar straft hem vanwege zijn nalatigheid.

2. Opmerkelijk inderdaad, maar zonder bewijzen kan je er helaas weinig mee beginnen.

3. Rasmussen richt zijn hele seizoen op de Tour, net zoals Armstrong dat deed. En heeft niet alle controles gemist, zowel in de Tour als buiten de Tour is hij negatief getest/ Dat hij mogelijk de tour gaat winnen komt mede omdat andere ploegen waaronder jouw Lotto hebben zitten slapen en Rasmussen vrolijk meerdere minuten cadeau gaven. Dat hij kon klimmen wist iedereen al van voorgaande edities. De tijdrit blijft opmerkelijk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:14:47 #233
67640 SaintOfKillers
pi_51817175
quote:
Ik vind het lijstje wat tegenvallen.

Okay, Rasmussen staat er wel op, maar het zou toch leuker zijn indien Contador, Evans, Leipheimer, Soler en zo die dag ook "toevallig" gecontroleerd werden.

Iglinsky zou een beetje een anti-climax zijn .
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:17:24 #234
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817281
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

maar :

Ik ben absoluut niet zo naief dat ik denk dat er niets gebeurd. Ik weet zeker dat het geval Erik Dekker bij Rabobank rond het WK een geval van doping was. Dus dat is het niet. Wat ik met het voorbeeld van Evans probeerde aan te geven is dat er voor iedere renner connecties aan te geven zijn. En voor mij is hij (bijna) net zo verdacht als Rasmussen. Want ze zijn allebei net zo vaak gepakt op het gebruik van doping. Al zal het mij niets verbazen dat deze positieve test van Rasmussen is. Dat zou iedereen ook erg goed uitkomen natuurlijk... Het is zeker een grote naam, anders hadden ze het wel gelijk bekend gemaakt. Nu kunnen ze de spanning opbouwen en meer aandacht genereren.

Maar van die prestaties van het rest van het jaar is echt een bullshit argument. Nooit gehoord van pieken op het juiste moment. Armstrong is het grote bewijs geweest dat je een jaar lang toe kunt werken naar een evenement en daar op je best zijn. Drie weken topprestaties is goed vol te houden. Ik zou het verdachter vinden als er nu iemand als Merckx op zou staan. Een renner die voorjaarsklassiekers, Giro, Tour en najaar de beste is kan niet meer. Daarvoor is het wielrennen te zeer verandert. Dus deze redenatie gaat niet op.

Wat natuurlijk wel opvallend is en waar iedereen het altijd terecht over heeft is dat er tijdens de Tour altijd van alles gevonden en geroepen wordt over doping door bekende organisaties als UCI en nationale bonden. Dat gebeurt nooit tijdens een evenement wat ze zelf organiseren. Van de gemiste controles van Rasmussen was al heel lang bekend en niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Tot hij in het geel rijdt. Dan komt er ineens ook een totaal onbekende oud-ploegmaat die iets roept over doping die hij moest vervoeren. Hij komt met geen enkel bewijs, alleen maar zodat iedereen die het wielrennen volgt een negatief gevoel bij Rasmussen heeft. Hij heeft nog niets strafbaars gedaan, maar iedereen wil dat hij afstapt. Dit is echt allemaal jaloezie. Van de volgers, van de buitenlandse media en van de UCI, die er blijkbaar niet tegen kan dat alleen de Tour er voor de meeste liefhebbers en de meeste renners er echt toe doet.
pi_51817742
Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:37:50 #236
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817894
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
Ik merk dat we het nooit eens zullen worden en dat maakt het zo mooi om over sport en dit soort dingen te discussieren, al had ik natuurlijk ook liever dat het over de tour zelf ging en de goede resultaten van chicken. Maar volgens mij staat Armstrong nog steeds als zevenvoudig tourwinnaar in de boeken en zijn er nog steeds geen bewijzen zoals bij Landis, Riis en Pantani wel het geval is. Dus om hem een gedrogeerde klootzak te noemen is echt alleen afgaan op de roddels van die partijdige, chauvinistische, arrogante Franse kutkrant.
pi_51817978
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Er valt niet te praten? Dat mag je dan vooral op jezelf betrekken. Als jij niet naar de Tour kunt/wilt kijken zonder renners die niet positief getest zijn te vertrouwen, dan moet je dat zelf weten. Volgens mij verpest je het dan vooral voor jezelf.

De prestatie van Rasmussen is inderdaad opmerkelijk. De zegetocht van Gerdemann was verrassend. Boogerd rijdt zijn beste Tour en bovendien een prima tijdrit. Soler? Nooit van gehoord en pakt zomaar de bolletjestrui. Als jij die mensen daarom meteen wilt veroordelen dan is dat jouw goed recht. Het wielrennen is helaas weinig geloofwaardig gebleken. Dus je reactie is begrijpelijk. Maar daarentegen ook niet fair. Je veroordeelt iedereen nu al terwijl die mensen niet zijn betrapt.
pi_51818100
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:46:55 #239
67205 Colplay
How you doin??
pi_51818253
Dat vond ik ook van de vele aanvallen van Moreau in de achtervolgende groep tijdens de etappe die Rasmussen won. Gok dat dit niet in L'Equipe stond. Mensen nemen rond de tour de hoernalisten van deze krant veel te serieus.
pi_51818346
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef gravis het volgende:
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
L'Equipe heeft Rasmussen ook al veroordeeld ja. Net zoals Armstrong dat was. Maar nogmaals, veroordeel a.u.b. pas iemand als er bewijs is. Dat gespeculeer van die k*t-Fransen altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')