abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:36:34 #226
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51815591
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
Maar zijn er die dag wel Astana's gecontroleerd?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51815597
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:38:14 #228
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815647
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
Alle truien en een aantal renners die random ( ) worden gekozen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:47:51 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51816090
Ik vind dit wel spannend hoor
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51816842
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

we spreken af , een week na de tour. Zien of jullie dan nog hetzelfde zeggen.
Maar ja , dan zal de dopincontrole verkeerd zijn zeker ???
pi_51816977
quote:
pi_51817129
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

.... ach sorry dat ik moet veralgemenen .... maar jullie zeggen domme belgen he ... maar jullie zijn een stelletje naievelingen hoor .

IK KRIJG GELIJK ! ! ! BASTA !!!

Je slaat toch echt wat door. Je legt de feiten verkeerd uit.

1. De bond verdenkt hem niet maar straft hem vanwege zijn nalatigheid.

2. Opmerkelijk inderdaad, maar zonder bewijzen kan je er helaas weinig mee beginnen.

3. Rasmussen richt zijn hele seizoen op de Tour, net zoals Armstrong dat deed. En heeft niet alle controles gemist, zowel in de Tour als buiten de Tour is hij negatief getest/ Dat hij mogelijk de tour gaat winnen komt mede omdat andere ploegen waaronder jouw Lotto hebben zitten slapen en Rasmussen vrolijk meerdere minuten cadeau gaven. Dat hij kon klimmen wist iedereen al van voorgaande edities. De tijdrit blijft opmerkelijk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:14:47 #233
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51817175
quote:
Ik vind het lijstje wat tegenvallen.

Okay, Rasmussen staat er wel op, maar het zou toch leuker zijn indien Contador, Evans, Leipheimer, Soler en zo die dag ook "toevallig" gecontroleerd werden.

Iglinsky zou een beetje een anti-climax zijn .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:17:24 #234
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817281
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

maar :

Ik ben absoluut niet zo naief dat ik denk dat er niets gebeurd. Ik weet zeker dat het geval Erik Dekker bij Rabobank rond het WK een geval van doping was. Dus dat is het niet. Wat ik met het voorbeeld van Evans probeerde aan te geven is dat er voor iedere renner connecties aan te geven zijn. En voor mij is hij (bijna) net zo verdacht als Rasmussen. Want ze zijn allebei net zo vaak gepakt op het gebruik van doping. Al zal het mij niets verbazen dat deze positieve test van Rasmussen is. Dat zou iedereen ook erg goed uitkomen natuurlijk... Het is zeker een grote naam, anders hadden ze het wel gelijk bekend gemaakt. Nu kunnen ze de spanning opbouwen en meer aandacht genereren.

Maar van die prestaties van het rest van het jaar is echt een bullshit argument. Nooit gehoord van pieken op het juiste moment. Armstrong is het grote bewijs geweest dat je een jaar lang toe kunt werken naar een evenement en daar op je best zijn. Drie weken topprestaties is goed vol te houden. Ik zou het verdachter vinden als er nu iemand als Merckx op zou staan. Een renner die voorjaarsklassiekers, Giro, Tour en najaar de beste is kan niet meer. Daarvoor is het wielrennen te zeer verandert. Dus deze redenatie gaat niet op.

Wat natuurlijk wel opvallend is en waar iedereen het altijd terecht over heeft is dat er tijdens de Tour altijd van alles gevonden en geroepen wordt over doping door bekende organisaties als UCI en nationale bonden. Dat gebeurt nooit tijdens een evenement wat ze zelf organiseren. Van de gemiste controles van Rasmussen was al heel lang bekend en niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Tot hij in het geel rijdt. Dan komt er ineens ook een totaal onbekende oud-ploegmaat die iets roept over doping die hij moest vervoeren. Hij komt met geen enkel bewijs, alleen maar zodat iedereen die het wielrennen volgt een negatief gevoel bij Rasmussen heeft. Hij heeft nog niets strafbaars gedaan, maar iedereen wil dat hij afstapt. Dit is echt allemaal jaloezie. Van de volgers, van de buitenlandse media en van de UCI, die er blijkbaar niet tegen kan dat alleen de Tour er voor de meeste liefhebbers en de meeste renners er echt toe doet.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51817742
Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:37:50 #236
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817894
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
Ik merk dat we het nooit eens zullen worden en dat maakt het zo mooi om over sport en dit soort dingen te discussieren, al had ik natuurlijk ook liever dat het over de tour zelf ging en de goede resultaten van chicken. Maar volgens mij staat Armstrong nog steeds als zevenvoudig tourwinnaar in de boeken en zijn er nog steeds geen bewijzen zoals bij Landis, Riis en Pantani wel het geval is. Dus om hem een gedrogeerde klootzak te noemen is echt alleen afgaan op de roddels van die partijdige, chauvinistische, arrogante Franse kutkrant.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51817978
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Er valt niet te praten? Dat mag je dan vooral op jezelf betrekken. Als jij niet naar de Tour kunt/wilt kijken zonder renners die niet positief getest zijn te vertrouwen, dan moet je dat zelf weten. Volgens mij verpest je het dan vooral voor jezelf.

De prestatie van Rasmussen is inderdaad opmerkelijk. De zegetocht van Gerdemann was verrassend. Boogerd rijdt zijn beste Tour en bovendien een prima tijdrit. Soler? Nooit van gehoord en pakt zomaar de bolletjestrui. Als jij die mensen daarom meteen wilt veroordelen dan is dat jouw goed recht. Het wielrennen is helaas weinig geloofwaardig gebleken. Dus je reactie is begrijpelijk. Maar daarentegen ook niet fair. Je veroordeelt iedereen nu al terwijl die mensen niet zijn betrapt.
pi_51818100
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:46:55 #239
67205 Colplay
How you doin??
pi_51818253
Dat vond ik ook van de vele aanvallen van Moreau in de achtervolgende groep tijdens de etappe die Rasmussen won. Gok dat dit niet in L'Equipe stond. Mensen nemen rond de tour de hoernalisten van deze krant veel te serieus.
pi_51818346
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef gravis het volgende:
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
L'Equipe heeft Rasmussen ook al veroordeeld ja. Net zoals Armstrong dat was. Maar nogmaals, veroordeel a.u.b. pas iemand als er bewijs is. Dat gespeculeer van die k*t-Fransen altijd.
pi_51818511
IK STEL 1 VRAAG :

Vinden jullie niet dat er nultollerantie moet komen ?

mijn antwoord is zelfs zo 1 controle missen = 6 mnd schorsing.

Nee wees nu allemaal eens eerlijk : als je doping neemt gedurende 3 maanden voor de tour en gaat niet naar de controle .... tijdens de tour is alles uit uw bloed en je wint de tour .... is dat dan eerlijk ???
tja als hij voor een nederlandse ploeg rijd wel zeker ? Als ge wegblijft van de controle kunnen ze gewoon niks bewijzen , dat is het hem juist wat mij zo dwars zit , SNAPPEN JULLIE DAT NU NIET !?

En ik ben gewoon teleurgesteld in mijn favoriete sport , ik heb een zoontje en vroeger droomde ik er van ooit een zoon te hebben die koerste , nou nu zou ik het hem wel afraden ... nja hij is wel nog maar 13 weken ...hehehehe.
pi_51818680
Je doet nu net alsof Rasmussen het wielrennen om zeep aan het helpen is. De hele wielergeschiedenis, en ook de Belgische, staat bol van het bedrog met doping.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:03:07 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_51818978
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef gravis het volgende:
IK STEL 1 VRAAG :

Vinden jullie niet dat er nultollerantie moet komen ?

mijn antwoord is zelfs zo 1 controle missen = 6 mnd schorsing.

Nee wees nu allemaal eens eerlijk : als je doping neemt gedurende 3 maanden voor de tour en gaat niet naar de controle .... tijdens de tour is alles uit uw bloed en je wint de tour .... is dat dan eerlijk ???
tja als hij voor een nederlandse ploeg rijd wel zeker ? Als ge wegblijft van de controle kunnen ze gewoon niks bewijzen , dat is het hem juist wat mij zo dwars zit , SNAPPEN JULLIE DAT NU NIET !?

En ik ben gewoon teleurgesteld in mijn favoriete sport , ik heb een zoontje en vroeger droomde ik er van ooit een zoon te hebben die koerste , nou nu zou ik het hem wel afraden ... nja hij is wel nog maar 13 weken ...hehehehe.
Ik ben absoluut voor nultolerantie, maar zoland die er niet is moeten we het doen volgens de regels die er nu gelden en die heeft Rasmussen niet overtreden. Verder vergeet je steeds een belangrijk punt. Rasmussen heeft niet drie maanden ondergedoken gezeten, maar te laat doorgegeven waar hij zou zijn. In de drie maanden voorafgaande aan de ronde is ook hij een paar keer out-of-competition getest, dus het echt niet zo dat hij afgesloten in Mexico heeft kunnen gebruiken, zoals jij hier nu suggereert. Hij is enkele malen gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus waarom deze klopjacht op deze man. Pure jaloezie van andere ploegen die in het begin van de tour hebben zitten slapen en hem veel te ver vooruit lieten rijden. Ik kan me nog herinneren dat de Belgische verslaggevers vorige week naar de stand hebben zitten kijken en hebben zitten lachen als het om de kansen van Rasmussen ging. Iedereen heeft onderschat hoe zeer hij zich op deze ronde richt. De afgelopen twee jaar heeft hij de bergtrui gewonnen en etappes gewonnen, dus waarom is het zo bijzonder dat hij nu weer minuten pakt als ze hem laten gaan, met de besten mee kan klimmen en een tijdrit met een behoorlijke klim goed mee kan komen (maar wel tijd verliest op zijn concurrentie). Waarom moet bij elke goede prestatie van een wielrenner gelijk doping geroepen worden?

Ik weet niet wie er gebruikt en wie niet. Jij zegt dat Evans schoon is, maar hoe weet je dat zeker? Boonen eindigde bijvoorbeeld in zijn eerste jaar als prof op het podium van Parijs - Roubaix terwijl hij niet eens kopman was. Een uitzonderlijk goede prestatie. Moeten we dan gelijk doping gaan roepen? Thomas Dekker heeft ook geen heel goede naam en presteert nu ook erg sterk. Dus heeft hij gebruikt? Volgens deze theorie heeft iedereen die een etappe in de tour wint sowieso wat gepakt. Dat wil ik niet geloven, dus ga ik er van uit dat het grootste gedeelte schoon is en zo rijdt. En dus geloof ik iedereen die nooit gepakt is.
pi_51819862
het heeft blijkbaar geen zin hier verder op in te gaan , 1 tegen allen !
Had het met Boonen geweest had ik net zo gereageerd hoor.

En komaan he zeg hij zat niet ondergedoken , hij VERGAT te melden waar hij zat in Mexico ! ... komaan , niet simpel doen he . Dat noem ik naief zijn hoor , u zo in de doeken laten doen zeg.
Niks vergeten ... lekker sterk worden op doping om de tour van z'n leven te rijden.

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ... Duister omdat hij net als the men in black onvindbaar was voor enige controle. Vergeet niet dat Vino ook 1 van the men in black was he !
pi_51820121
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef gravis het volgende:

En komaan he zeg hij zat niet ondergedoken , hij VERGAT te melden waar hij zat in Mexico ! ... komaan , niet simpel doen he . Dat noem ik naief zijn hoor , u zo in de doeken laten doen zeg.
Niks vergeten ... lekker sterk worden op doping om de tour van z'n leven te rijden.

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ... Duister omdat hij net als the men in black onvindbaar was voor enige controle. Vergeet niet dat Vino ook 1 van the men in black was he !
wist ge nog nie da ge als belg hier gene commentaar op rasmussen moet geven , dat ligt hier nogal gevoelig.

ge maakt u populairder door te spreken over kutfransen (echt waar, het is allemaal hun schuld), schijnheilige duitsers enzovoort.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51820161
quote:

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ...
En wie wint er dan? Contador, wiens naam opdook in stukken over de zaak Fuentes
pi_51820166
dat dopingeval zou wel eens kunnen gaan om Wegmann, Florencio, Gilbert, Fofono, Millar. waren toen de vluchters van de dag of nog eentje van Astana die toen het peloton overhoop reden.

Gilbert verdween uit de tour .... enigzins verdacht ... maar dat is puur gissen hé .

want het gaat om testosteron, dus dat geeft een boost , dus moet om iemand gaan die deze dag fenomenale dingen deed. wel ?.....

SASTRE MOET DE TOUR WINNEN ... lol...
pi_51820221
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:29 schreef gravis het volgende:
want het gaat om testosteron, dus dat geeft een boost , dus moet om iemand gaan die deze dag fenomenale dingen deed. wel ?.....
Testosteron werkt meer herstelbevorderend.
pi_51820272
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:31 schreef alpeko het volgende:

Testosteron werkt meer herstelbevorderend.
van testosteron krijg je ook een boost, je kan er ook agressief van worden...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:33:35 #250
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820296
quote:

Waarom is dit de Tour van zijn leven? Twee jaar terug stond hij derde bij het begin van de tijdrit en had hij alle kans op het podium te eindigen alleen verspeelde hij dat door twee valpartijen tijdens de slottijdrit. Dus hij heeft dit al eerder laten zien. En voor de Tour is hij ook een paar keer gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus zolang er geen sluitend bewijs komt, geloof ik dat hij deze tour op een normale manier kan winnen.
En van dat imago van de tour. Dat geeft me wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is bijna niemand in het peloton brandschoon, er is overal wel een link te vinden. En verder hoeft Rasmussen (en heel Rabobank) toch niet gestraft te worden voor wat alle andere renners en ploegen hebben uitgespookt in het verleden.
Wielrennen heeft een uitgebreid dopingverleden en dat verandert pas als ze het radicaal veranderen.

1. Positief getest levenslange schorsing in welke functie dan ook.

2. Missen van een controle staat gelijk aan een positieve test, dus levenslange schorsing.

3. Te laat doorgeven waar je bent, waarschuwing. Tweede keer: Positieve test en levenslange schorsing.

Verder natuurlijk optimale opsporingsmaatregelen om te proberen elk middel op te kunnen sporen. Ik denk dat alleen deze rigoureuze maatregelen het wielrennen kunnen helpen.

En dan hopen dat de media volgen en dat positief geteste personen nooit meer iets met wielrennen kunnen doen. Dus geen Museeuw, Merckx, Zoetemelk, Teunisse of wie dan ook meer aan het woord laten en in dienst nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')