abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:38:15 #201
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51800393
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat een riooljournalistiek zeg
Wat verwacht je anders van Bild?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51803875
Tja , ik vrees toch dat ze ook hem zullen dumpen. En ik herhaal , ik ben een fan van Rasmussen.
Maar als topsporter moet je gewoon de regels volgen. Ze tekenden trouwens met z'n allen een charter.
Ik weet dat het vorr hemzelf sneu zou zijn mocht hij idd niks hebben genomen op z'n mysterieuze trainingen en toch uit de tour zou worden gezet.
Vergeet niet dat bij Landis z'n tour nog werd afgenomen na de tour he, kan ook nu nog gebeuren hé.
Al moet ik wel zeggen dat je de twee niet met mekaar kan vergelijken.
Hoewel officieel er ook van de zaak Landis nog niks vast staat, ik hoorde vandaag nog dat m'n zelfs geneigd zou zijn om hem toch nog z'n tourzege te laten behouden.
En net op Ned 1 vernomen dat men het wielrennen wil opsplitsen nu de pro-tour op sterven na dood is.

Wat staat ons nog allemaal te wachten zeg. De ramptoeristen zullen zich in de handen wrijven.
Ik persoonlijk ben verliefd op wielrennen en betreur al dit negativisme, vandaar dat ik zo streng zou optreden. Nultolerantie is volgens mij de beste en ja zelfs enige oplossing.

Sinkewitz is trouwens ook nooit gepakt op doping tijdens een wedstrijd hé , hij was gewoon eerlijker dan rasmussen en gaf wel op waar hij trainde en leverde een positieve plas !
Gevolg ... hij ligt eruit!
pi_51804286
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef gravis het volgende:
Tja , ik vrees toch dat ze ook hem zullen dumpen. En ik herhaal , ik ben een fan van Rasmussen.
Maar als topsporter moet je gewoon de regels volgen. Ze tekenden trouwens met z'n allen een charter.
Ik weet dat het vorr hemzelf sneu zou zijn mocht hij idd niks hebben genomen op z'n mysterieuze trainingen en toch uit de tour zou worden gezet.
Vergeet niet dat bij Landis z'n tour nog werd afgenomen na de tour he, kan ook nu nog gebeuren hé.
Al moet ik wel zeggen dat je de twee niet met mekaar kan vergelijken.
Hoewel officieel er ook van de zaak Landis nog niks vast staat, ik hoorde vandaag nog dat m'n zelfs geneigd zou zijn om hem toch nog z'n tourzege te laten behouden.
En net op Ned 1 vernomen dat men het wielrennen wil opsplitsen nu de pro-tour op sterven na dood is.

Wat staat ons nog allemaal te wachten zeg. De ramptoeristen zullen zich in de handen wrijven.
Ik persoonlijk ben verliefd op wielrennen en betreur al dit negativisme, vandaar dat ik zo streng zou optreden. Nultolerantie is volgens mij de beste en ja zelfs enige oplossing.

Sinkewitz is trouwens ook nooit gepakt op doping tijdens een wedstrijd hé , hij was gewoon eerlijker dan rasmussen en gaf wel op waar hij trainde en leverde een positieve plas !
Gevolg ... hij ligt eruit!
Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.

Nou die heeft hij wel zeker gehad, en ze waren allemaal negatief.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51804664
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Je doet nu net of Rasmussen NOOIT een outside competition controle heeft gehad.

Nou die heeft hij wel zeker gehad, en ze waren allemaal negatief.
dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.
Maar wie ben ik he ? ... dit is mijn bescheiden visie , en ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat ik verkeerd ben hoor , ik herhaal nog één keer ik ben fan van Rasmussen dus ik sta aan jullie kant . Maar ik zou hem opofferen als dat nodig zou zijn voor een zuivere sport.
Je kan toch niet de ogen dichtknijpen als het om een idool gaat he , wel ik in ieder geval niet.
Ik vind het al veel erger wat vorig jaar gebeurde met vino, die mocht niet starten omdat de rest dopingzondaars waren in z'n team , en nu doet hij net hetzelfde z'n team aan ... dooorr hem moeten Kloden , Kacheskhin en andere Savoldelli's naar huis . Das pas broodroof.

Die mensen hebben misschien niks misdaan en worden wel mooi gestraft.
pi_51807775
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef gravis het volgende:
zou misschien gaan om bloed van z'n vader (papa vino) ! net op vrt verteld. wel maar een hypothese !

Maar zou wel gaan om bloed van famillielid.
Nergens gezegd dat het om iemands anders bloed ging, ze keken naar de verhouding tussen de bloedcellen (leeftijd) en deze was verstoord, ze hebben niet getest of het bloed van twee verschillende personen was.

En jij vindt dus ook dat iedere renner die 1 waarschuwing heeft gehad omdat deze niet goed heeft aangegeven waar die over 3 maanden is ook geschorst moet worden? In de regelementen staat 3 waarschuwingen maar kennelijk vindt jij twee al teveel
pi_51807823
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef gravis het volgende:

[..]

Hij kreeg gewoon bloed van een ander met meer zuurstof in en een grotere hoeveelheid bloedcellen waardoor de spieren een boost krijgen. Dat gebeurde met Vinokourov nu.

Men kan dat ook nemen om efficienter te trainen en als je dan enkele dopincontroles kan ontwijken , dan kan je op een sliuwe mannier de tour winnen ... snap je 'm ?
Zal beter werken voor eendagswedstrijden dan voor een grote ronde, schommelingen in bloedwaarden vallen daar veel meer op en er wordt vaker gecontroleerd wat je hematocriet is
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:34:48 #207
67205 Colplay
How you doin??
pi_51810078
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef gravis het volgende:

[..]

dat beweer ik niet hé , ik denk gewoon dat Michael zich gefocust zou kunnen hebben op deze ronde en bewust enkele dopincontroles heeft overgeslagen.
Maar wie ben ik he ? ... dit is mijn bescheiden visie , en ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat ik verkeerd ben hoor , ik herhaal nog één keer ik ben fan van Rasmussen dus ik sta aan jullie kant . Maar ik zou hem opofferen als dat nodig zou zijn voor een zuivere sport.
Je kan toch niet de ogen dichtknijpen als het om een idool gaat he , wel ik in ieder geval niet.
Ik vind het al veel erger wat vorig jaar gebeurde met vino, die mocht niet starten omdat de rest dopingzondaars waren in z'n team , en nu doet hij net hetzelfde z'n team aan ... dooorr hem moeten Kloden , Kacheskhin en andere Savoldelli's naar huis . Das pas broodroof.

Die mensen hebben misschien niks misdaan en worden wel mooi gestraft.
De opsporingsmethode bij Vinokourov schijnt nieuw te zijn en nieuw bloed kan 4-6 weken gevonden worden. Ik heb geen idee hoe lang het blijft werken, maar neem aan dat dit veel minder lang is. Dus ik kan me niet voorstellen met alle controles van Rasmussen twee weken lang en al voor de tour dat hij echt iets gebruikt.

Bovendien vind ik dat als de regels zo zijn dat je twee keer te laat mag zijn met het inleveren en pas de derde keer een schorsing inhoudt, je hier niet over moet beginnen als de regels je een keer niet uitkomen. Dat hadden de UCI en ASO eerder moeten bedenken.

Ik erger me dan ook aan alle ophef rond Rasmussen. Zolang niets bewezen is moet iedereen zijn mond houden. Boonen loopt overal te vertellen dat hij Rasmussen niet vertrouwt en dat hij maar moet verliezen. Nu vertrouw ik Boonen niet, dus ik vind dat hij zich maar uit het groen moet laten rijden.

Verder vind ik het wel raar dat heel Astana de tour moet verlaten, terwijl T-Mobile wel mocht blijven en alleen Sinkewitz naar huis gestuurd is. Wees dan consequent en stuur heel T-Mobile ook naar huis.

Ik denk dat voor iedere renner in het peloton ondertussen wel linkjes te vinden zijn waardoor iemand verdacht is, dus al die verdachtmakingen zullen altijd wel volgen als iemand succes heeft. Het verhaal rond Contador is toch veel verdachter dan Rasmussen en als Contador onverhoopt Rasmussen nog uit de trui rijdt zal daar wel meer aandacht voor komen.

De enige oplossing voor dit probleem is volgens mij inderdaad gewoon: Niet gepakt betekent automatisch clean. Out-of-competition missen: Gelijk aan positieve test. Twee keer niet aangeven waar je bent: Positieve test. En alle contacten met dokters, artsen en trainers lekker laten gaan, geen aandacht aan besteden en zorgen dat er betere tests komen en meer out-of-competition testen bij renners die zich op maar een paar wedstrijden richten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51811320
Ach het heeft geen zin ik praat hier tegen een Rabo-muur .
Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.
Maar nu vertrouw ik hem niet , en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.

Onthoud wat ik nu zeg , hij wordt nog gepakt op doping !!!

En allemaal ontkennen ze ! Zie nu naar Vinokourov , "Misschien werd mijn bloedcircu-
latie door de val verstoord", ... komaan he zeg , wees dan een man en geef toe dat door uw eigen stomme fout gans uw ploeg naar huis moet.

En als Rasmuussen man genoeg is dan doet hij dat ook , voordat ze gans de rabo naar huis sturen.

Ik zet zoals boonen nu alles op Evans , dat lijkt me inderdaad de enige MENS in het peloton die kan kraken op zware momenten , als de ubermenschen weer eens ongelooflijk hard tekeeer gaan.
Sorry maar na Landis en nu Vinokourov geloof ik niet meer in Rasmussen zijn mirakels.

Ik hoop dat ik verkeerd ben !!!

[ Bericht 39% gewijzigd door gravis op 25-07-2007 11:26:31 ]
pi_51811386
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:

Ik zeg het nog eens voor de 10de keer ik had voor de tour alle hoop op rasmussen gezet.
Maar nu vertrouw ik hem niet , en blijkbaar zijn er nog veel renners die zo denken.

Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:28:45 #210
67205 Colplay
How you doin??
pi_51811619
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef gravis het volgende:

Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51811656
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vertrouw je Contador bijvoorbeeld dan wel? Zoals Mart Smeets gister al zei: ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken.
Nee die vertrouw ik eerlijk gezegd nog minder ... die Discovery's zijn het echte onkruid van de tour , dan nog liever Rasmussen.
Discovery nam zelfs Basso in de ploeg , echt laffe daad toen. Maar ja die zat rap weer buiten , ze konden moeilijk anders.
Volgens mij won Armstrong al z'n tours op dopage . Want hij kwam uit het niets net als rasmussen en plots kon niemand hem volgen in tijdritten niet en in de bergen niet ! Komaan open uw ogen he jongens.
pi_51811710
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Colplay het volgende:

[..]

Heeft niet zozeer te maken met een Rabomuur te maken. Het zal mij ook niet verbazen als hij gepakt wordt, maar dat geldt ondertussen voor elke wielrenner. Alleen ben ik wel van: Niet gepakt, dus clean. En niet al dat gedoe met Fuentes, Ferrari e.d. Zorg dan gewoon voor betere controles zoals nu met Vino. Dat is een stap in de goede richting.
Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?

Boonen zegt : "Iedereen weet toch dat Vinokoerov tot
de "Men in black" behoorde? Ik heb hem
zelf een paar keer zien trainen in een
anonieme outfit. Steegmans zag het ook.
Test die gasten dan verdorie elke dag!"

ziet ge Men in black , da wil zeggen dat ze anoniem gingen trainen om zo controles te ontlopen , das wat rasmussen verdomme ook doet ! ... snappen jullie het echt niet !!
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:36:37 #213
67205 Colplay
How you doin??
pi_51811873
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef gravis het volgende:

[..]

Ja maar dat is het hem juist , als Rasmussen positief was stuurde hij z'n kat naar de controle ... is hij dan beter dan Vino ? dat vraag ik u nu , eerlijk antwoord geven he ?
Ja. Want hij mag nog steeds starten en heeft blijkbaar dus geen regels overtreden. Ik snap wel je gevoel, maar blijkbaar is dit dusdanig normaal in het wielrennen dat er regels zijn opgesteld dat je dit een aantal keer mag doen. Dus tot er 100 procent bewezen is dat hij doping gebruikt heeft krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel en hoop ik dat hij zondag de tour wint.
pi_51812162
Jullie zijn dan de enigen hoor , want de tourdirectie hoopt dat Rasmussen de tour niet wint !

En ik citeer Eddy Merckx ; "En er is niet alleen Vinokoerov. Ook
aan Rasmussen hangt een geurtje. Het is
allemaal erg ontmoedigend. Zondag ga ik
nog naar de Tour in Parijs, maar mijn
hart klopt niet meer voor de koers."

Ook hij vind het verdacht dat Rasmussen in het geniep gaat trainen om zo controles te ontlopen .
Als ge de tour wilt winnen op een cleane mannier en je bent zo'n pietje precies als rasmussen , dan maak je dat alles in orde is .... nou ja dat deed hij dan wel op zijn mannier ... hij nam doping en zorgde voor goede smoesjes.

De tour zal gewonnen worden door de sluwste en niet de sterkste .... voor mij is de tour bedrogen als rasmussen wint.
denk eens aan mensen Evans , weet je nog z'n giro in het roze en een slag krijgen ... ook nu rijd hij menselijk wat als die 2de wordt achter een bedrieger ... pure diefstal toch ?

Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:48:00 #215
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51812213
En Merckx zelf was helemaal schoon natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51812390
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?
toen vielen ze zelfs dood bovenop een berg (simpson).
Riis is nu 1 van de beste dopingjagers ... mag toch !?

Het gaat hem om vandaag de dag he , nu wil iedereen meewerken aan een cleane sport en sommigen willen daar misbruik van nemen .... das veel laffer volgens mij hoor .
pi_51812807
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Ik wil nu al wedden met jullie , volgend jaar zal Rasmussen een dikke 0 zijn in de tour , hij zal op 14 minuten gereden worden. want ze zullen hem wel controleren.
Doe niet zo gefrustreerd zeg. Rasmussen wordt ook nu gecontroleerd en is ook buiten competitie gecontroleerd.
pi_51813474
Riis als dopingjager?
Ja, da's z'n dekmantel
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:46:28 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_51813939
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:54 schreef gravis het volgende:

[..]

Ja als we zo beginnen (stomme reactie hoor) , was er iemand clean tussen de jaren 60 en 2000 ?
toen vielen ze zelfs dood bovenop een berg (simpson).
Riis is nu 1 van de beste dopingjagers ... mag toch !?

Het gaat hem om vandaag de dag he , nu wil iedereen meewerken aan een cleane sport en sommigen willen daar misbruik van nemen .... das veel laffer volgens mij hoor .
Merckx, Riis en Millar zijn voor mij enkele voorbeelden van de hypocrisie in het wielrennen. Zelf allemaal gepakt met doping en daarna ineens verandert in dopingvechters en willen het wielrennen schoon maken. Renners die gepakt zijn moeten gewoon uit de wielersport verbannen en nooit meer terugkomen. En helemaal geen andere renners veroordelen omdat ze hetzelfde hebben gedaan als ze zelf in hun carriere ook deden.

Ik geloof ze gewoon niet. Zabel heeft bijvoorbeeld een week epo gebruikt en daarna nooit meer. En dat wordt geloofd en hij mag gewoon de Tour rijden. Te belachelijk voor woorden. Als het wielrennen echt schoon schip wil maken moeten ze iedereen afstoten die ooit betrapt is op het gebruik van doping. Dus ook grote renners als Merckx en Zoetemelk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:49:36 #220
67205 Colplay
How you doin??
pi_51814029
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef gravis het volgende:
Jullie zijn dan de enigen hoor , want de tourdirectie hoopt dat Rasmussen de tour niet wint !

En ik citeer Eddy Merckx ; "En er is niet alleen Vinokoerov. Ook
aan Rasmussen hangt een geurtje. Het is
allemaal erg ontmoedigend. Zondag ga ik
nog naar de Tour in Parijs, maar mijn
hart klopt niet meer voor de koers."

Ook hij vind het verdacht dat Rasmussen in het geniep gaat trainen om zo controles te ontlopen .
Als ge de tour wilt winnen op een cleane mannier en je bent zo'n pietje precies als rasmussen , dan maak je dat alles in orde is .... nou ja dat deed hij dan wel op zijn mannier ... hij nam doping en zorgde voor goede smoesjes.

De tour zal gewonnen worden door de sluwste en niet de sterkste .... voor mij is de tour bedrogen als rasmussen wint.
denk eens aan mensen Evans , weet je nog z'n giro in het roze en een slag krijgen ... ook nu rijd hij menselijk wat als die 2de wordt achter een bedrieger ... pure diefstal toch ?

Bovendien wie garandeert ons dat Evans clean is. Die reed ook voor Telekom met mannen als Zabel en Ullrich, dus hij is voor mij net zo verdacht als Rasmussen en Contador. En als het wel zo is heeft hij pech. Maar zo zijn er veel meer voorbeelden. Hennie Kuiper werd tweede achter Thevenet. Er zal ook iemand schoon geweest zijn achter Riis en Ullrich (nummer 15 of zo). Dat weet je als je gaat wielrennen en niets gebruikt.
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:06:35 #221
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51814544
Als de UCI en de ASO echt volledig breken, de Pro-Tour ophoudt met bestaan en er volgend jaar een parallel circuit wordt opgezet, dan denk ik niet dat Rasmussen nog wordt uitgenodig voor de Tour van volgend jaar (aangezien ASO dan toch alles in eigen handen heeft).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:11:11 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51814679
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de UCI en de ASO echt volledig breken, de Pro-Tour ophoudt met bestaan en er volgend jaar een parallel circuit wordt opgezet, dan denk ik niet dat Rasmussen nog wordt uitgenodig voor de Tour van volgend jaar (aangezien ASO dan toch alles in eigen handen heeft).
En dat is dus het probleem.... men houdt zich niet aan de regels, men doet uitspraken over renners, het weren van renners, het niet clean zijn van renners, terwijl die renners zich wel degelijk aan de regels hebben gehouden en nog niet schuldig zijn bevonden aan doping of een 3e waarschuwing hebben gehad met als gevolg 3 maanden schorsing. Sorry hoor, maar regels worden opgesteld om na te leven, als de organisaties dat zelf al niet eens doen, kan je dat moeilijk van de renners wel verwachten...

Het is gewoon een grote naaierij daar gewordne, met name de media, maar die uitspraak van Tom Boonen vanmorgen.. jongen jongen, hou je bek toch gewoon. Mag lijen dat hij gepakt wordt op doping. Beetje collega's beschuldigen, ik vind dat laf en achterbaks, zo ga je niet met elkaar om.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51815478
Volgens VRT is er in 11e etappe een testoteron geval
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:03 #224
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815501
quote:
wo 25/07/07 - Na Aleksandr Vinokoerov is er een tweede positieve dopingtest in de Tour. Na de elfde etappe van Marseille naar Montpellier was er een positieve controle op lichaamsvreemd testosteron. De Internationale Wielerunie (UCI) heeft de naam van de renner nog niet bekendgemaakt.
De Franse sportkrant L'Equipe pakt met de info uit.
Etappe 11, wat was dat ook al weer allemaal?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:35:07 #225
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815544
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:36:34 #226
67640 SaintOfKillers
pi_51815591
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Die van Hunter dus en die van een sterk... Astana.
Maar zijn er die dag wel Astana's gecontroleerd?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51815597
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:38:14 #228
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51815647
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt top 3 etappe gecontroleerd?
Is bekend welke renners nog meer getest zijn in die etappe?
Alle truien en een aantal renners die random ( ) worden gekozen.
LastFM
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:47:51 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51816090
Ik vind dit wel spannend hoor
LastFM
pi_51816842
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

we spreken af , een week na de tour. Zien of jullie dan nog hetzelfde zeggen.
Maar ja , dan zal de dopincontrole verkeerd zijn zeker ???
pi_51816977
quote:
pi_51817129
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

spannend ? tssss ... ramptoerist , ik zou het liever zien zonder deze gevallen hoor .

Ach ik hoor hier echt veel domme dingen hoor, Evans niet zuiver omdat hij ooit voor telekom reed, nou zeg !

ik zeg dat Rasmussen niet zuiver is , waar rook is is meestal ook vuur . hoewel dit niet mijn favoriete slogan is.

maar :

1) het is verdomme z'n eigen bond die hem verdenkt , dan is er toch iets serieus mis hoor. Zou de nederlandse wielerbond zoiets verzinnen mocht Boogerd de gele trui dragen met kans om hem te dragen tot Parijs ???????

2) Op 20 juli 2007 beschuldigde een ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen van het invoeren van dopingproducten. In een interview met het Amerikaanse wielermagazine Velo News[1] verklaarde Richards dat Rasmussen hem in 2002 gevraagd zou hebben een paar reserveschoenen mee te nemen. Toen Richards de doos opende, bevatte die volgens hem geen schoenen maar Hemopure, een bloedvervanger die vooral in de diergeneeskunde gebruikt wordt.[2] Rasmussen gaf toe de man te kennen, maar ontkende de beschuldigingen.

3) Rasmussen presteert een gans jaar niks... 0,0 ... de botten .... nada .... ontwijkt dopincontroles ... en plots wint hij de tour ! Van een mirakel gesproken ... tja ze zitten in het land van Lourdes hé !!! het zal da zijn.

.... ach sorry dat ik moet veralgemenen .... maar jullie zeggen domme belgen he ... maar jullie zijn een stelletje naievelingen hoor .

IK KRIJG GELIJK ! ! ! BASTA !!!

Je slaat toch echt wat door. Je legt de feiten verkeerd uit.

1. De bond verdenkt hem niet maar straft hem vanwege zijn nalatigheid.

2. Opmerkelijk inderdaad, maar zonder bewijzen kan je er helaas weinig mee beginnen.

3. Rasmussen richt zijn hele seizoen op de Tour, net zoals Armstrong dat deed. En heeft niet alle controles gemist, zowel in de Tour als buiten de Tour is hij negatief getest/ Dat hij mogelijk de tour gaat winnen komt mede omdat andere ploegen waaronder jouw Lotto hebben zitten slapen en Rasmussen vrolijk meerdere minuten cadeau gaven. Dat hij kon klimmen wist iedereen al van voorgaande edities. De tijdrit blijft opmerkelijk.
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:14:47 #233
67640 SaintOfKillers
pi_51817175
quote:
Ik vind het lijstje wat tegenvallen.

Okay, Rasmussen staat er wel op, maar het zou toch leuker zijn indien Contador, Evans, Leipheimer, Soler en zo die dag ook "toevallig" gecontroleerd werden.

Iglinsky zou een beetje een anti-climax zijn .
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:17:24 #234
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817281
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef gravis het volgende:

[..]

maar :

Ik ben absoluut niet zo naief dat ik denk dat er niets gebeurd. Ik weet zeker dat het geval Erik Dekker bij Rabobank rond het WK een geval van doping was. Dus dat is het niet. Wat ik met het voorbeeld van Evans probeerde aan te geven is dat er voor iedere renner connecties aan te geven zijn. En voor mij is hij (bijna) net zo verdacht als Rasmussen. Want ze zijn allebei net zo vaak gepakt op het gebruik van doping. Al zal het mij niets verbazen dat deze positieve test van Rasmussen is. Dat zou iedereen ook erg goed uitkomen natuurlijk... Het is zeker een grote naam, anders hadden ze het wel gelijk bekend gemaakt. Nu kunnen ze de spanning opbouwen en meer aandacht genereren.

Maar van die prestaties van het rest van het jaar is echt een bullshit argument. Nooit gehoord van pieken op het juiste moment. Armstrong is het grote bewijs geweest dat je een jaar lang toe kunt werken naar een evenement en daar op je best zijn. Drie weken topprestaties is goed vol te houden. Ik zou het verdachter vinden als er nu iemand als Merckx op zou staan. Een renner die voorjaarsklassiekers, Giro, Tour en najaar de beste is kan niet meer. Daarvoor is het wielrennen te zeer verandert. Dus deze redenatie gaat niet op.

Wat natuurlijk wel opvallend is en waar iedereen het altijd terecht over heeft is dat er tijdens de Tour altijd van alles gevonden en geroepen wordt over doping door bekende organisaties als UCI en nationale bonden. Dat gebeurt nooit tijdens een evenement wat ze zelf organiseren. Van de gemiste controles van Rasmussen was al heel lang bekend en niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Tot hij in het geel rijdt. Dan komt er ineens ook een totaal onbekende oud-ploegmaat die iets roept over doping die hij moest vervoeren. Hij komt met geen enkel bewijs, alleen maar zodat iedereen die het wielrennen volgt een negatief gevoel bij Rasmussen heeft. Hij heeft nog niets strafbaars gedaan, maar iedereen wil dat hij afstapt. Dit is echt allemaal jaloezie. Van de volgers, van de buitenlandse media en van de UCI, die er blijkbaar niet tegen kan dat alleen de Tour er voor de meeste liefhebbers en de meeste renners er echt toe doet.
pi_51817742
Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:37:50 #236
67205 Colplay
How you doin??
pi_51817894
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Zie je ... er word mij hier al verweten ''mijn Lotto'' ... ik ben niet voor ploegen hoor , ik was echt een fan van Rasmussen en ja ook van Contador , Evans vind ik een saaie renner . Maar ja das misschien omdat die niet gedopeerd rondrijd.

Luister hé , er valt niet over te praten ... laten we elk onze eigen mening behouden tot een week na parijs , we zullen dan wel zien he.

En de vergelijking met Armstrong maken vind ik een schande voor Rasmussen... want armstrong was een gedrogeerde klootzak (sorry voor mijn taal) !
Dat is wat mij zo diep zit dat nu ook rasmussen die weg lijkt in te slaan..... steeds weer ontwijken en smoesjes !!!
Ik merk dat we het nooit eens zullen worden en dat maakt het zo mooi om over sport en dit soort dingen te discussieren, al had ik natuurlijk ook liever dat het over de tour zelf ging en de goede resultaten van chicken. Maar volgens mij staat Armstrong nog steeds als zevenvoudig tourwinnaar in de boeken en zijn er nog steeds geen bewijzen zoals bij Landis, Riis en Pantani wel het geval is. Dus om hem een gedrogeerde klootzak te noemen is echt alleen afgaan op de roddels van die partijdige, chauvinistische, arrogante Franse kutkrant.
pi_51817978
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef gravis het volgende:

Er valt niet te praten? Dat mag je dan vooral op jezelf betrekken. Als jij niet naar de Tour kunt/wilt kijken zonder renners die niet positief getest zijn te vertrouwen, dan moet je dat zelf weten. Volgens mij verpest je het dan vooral voor jezelf.

De prestatie van Rasmussen is inderdaad opmerkelijk. De zegetocht van Gerdemann was verrassend. Boogerd rijdt zijn beste Tour en bovendien een prima tijdrit. Soler? Nooit van gehoord en pakt zomaar de bolletjestrui. Als jij die mensen daarom meteen wilt veroordelen dan is dat jouw goed recht. Het wielrennen is helaas weinig geloofwaardig gebleken. Dus je reactie is begrijpelijk. Maar daarentegen ook niet fair. Je veroordeelt iedereen nu al terwijl die mensen niet zijn betrapt.
pi_51818100
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:46:55 #239
67205 Colplay
How you doin??
pi_51818253
Dat vond ik ook van de vele aanvallen van Moreau in de achtervolgende groep tijdens de etappe die Rasmussen won. Gok dat dit niet in L'Equipe stond. Mensen nemen rond de tour de hoernalisten van deze krant veel te serieus.
pi_51818346
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef gravis het volgende:
hah ... ik hoor net dat in l'equipe staat de lezen dat wat Rasmussen de laatste kilometers van de ''bewuste'' tijdrit deed ONMENSELIJK was ... ook devoortdurende aanvallen van Contador !
L'Equipe heeft Rasmussen ook al veroordeeld ja. Net zoals Armstrong dat was. Maar nogmaals, veroordeel a.u.b. pas iemand als er bewijs is. Dat gespeculeer van die k*t-Fransen altijd.
pi_51818511
IK STEL 1 VRAAG :

Vinden jullie niet dat er nultollerantie moet komen ?

mijn antwoord is zelfs zo 1 controle missen = 6 mnd schorsing.

Nee wees nu allemaal eens eerlijk : als je doping neemt gedurende 3 maanden voor de tour en gaat niet naar de controle .... tijdens de tour is alles uit uw bloed en je wint de tour .... is dat dan eerlijk ???
tja als hij voor een nederlandse ploeg rijd wel zeker ? Als ge wegblijft van de controle kunnen ze gewoon niks bewijzen , dat is het hem juist wat mij zo dwars zit , SNAPPEN JULLIE DAT NU NIET !?

En ik ben gewoon teleurgesteld in mijn favoriete sport , ik heb een zoontje en vroeger droomde ik er van ooit een zoon te hebben die koerste , nou nu zou ik het hem wel afraden ... nja hij is wel nog maar 13 weken ...hehehehe.
pi_51818680
Je doet nu net alsof Rasmussen het wielrennen om zeep aan het helpen is. De hele wielergeschiedenis, en ook de Belgische, staat bol van het bedrog met doping.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:03:07 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_51818978
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef gravis het volgende:
IK STEL 1 VRAAG :

Vinden jullie niet dat er nultollerantie moet komen ?

mijn antwoord is zelfs zo 1 controle missen = 6 mnd schorsing.

Nee wees nu allemaal eens eerlijk : als je doping neemt gedurende 3 maanden voor de tour en gaat niet naar de controle .... tijdens de tour is alles uit uw bloed en je wint de tour .... is dat dan eerlijk ???
tja als hij voor een nederlandse ploeg rijd wel zeker ? Als ge wegblijft van de controle kunnen ze gewoon niks bewijzen , dat is het hem juist wat mij zo dwars zit , SNAPPEN JULLIE DAT NU NIET !?

En ik ben gewoon teleurgesteld in mijn favoriete sport , ik heb een zoontje en vroeger droomde ik er van ooit een zoon te hebben die koerste , nou nu zou ik het hem wel afraden ... nja hij is wel nog maar 13 weken ...hehehehe.
Ik ben absoluut voor nultolerantie, maar zoland die er niet is moeten we het doen volgens de regels die er nu gelden en die heeft Rasmussen niet overtreden. Verder vergeet je steeds een belangrijk punt. Rasmussen heeft niet drie maanden ondergedoken gezeten, maar te laat doorgegeven waar hij zou zijn. In de drie maanden voorafgaande aan de ronde is ook hij een paar keer out-of-competition getest, dus het echt niet zo dat hij afgesloten in Mexico heeft kunnen gebruiken, zoals jij hier nu suggereert. Hij is enkele malen gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus waarom deze klopjacht op deze man. Pure jaloezie van andere ploegen die in het begin van de tour hebben zitten slapen en hem veel te ver vooruit lieten rijden. Ik kan me nog herinneren dat de Belgische verslaggevers vorige week naar de stand hebben zitten kijken en hebben zitten lachen als het om de kansen van Rasmussen ging. Iedereen heeft onderschat hoe zeer hij zich op deze ronde richt. De afgelopen twee jaar heeft hij de bergtrui gewonnen en etappes gewonnen, dus waarom is het zo bijzonder dat hij nu weer minuten pakt als ze hem laten gaan, met de besten mee kan klimmen en een tijdrit met een behoorlijke klim goed mee kan komen (maar wel tijd verliest op zijn concurrentie). Waarom moet bij elke goede prestatie van een wielrenner gelijk doping geroepen worden?

Ik weet niet wie er gebruikt en wie niet. Jij zegt dat Evans schoon is, maar hoe weet je dat zeker? Boonen eindigde bijvoorbeeld in zijn eerste jaar als prof op het podium van Parijs - Roubaix terwijl hij niet eens kopman was. Een uitzonderlijk goede prestatie. Moeten we dan gelijk doping gaan roepen? Thomas Dekker heeft ook geen heel goede naam en presteert nu ook erg sterk. Dus heeft hij gebruikt? Volgens deze theorie heeft iedereen die een etappe in de tour wint sowieso wat gepakt. Dat wil ik niet geloven, dus ga ik er van uit dat het grootste gedeelte schoon is en zo rijdt. En dus geloof ik iedereen die nooit gepakt is.
pi_51819862
het heeft blijkbaar geen zin hier verder op in te gaan , 1 tegen allen !
Had het met Boonen geweest had ik net zo gereageerd hoor.

En komaan he zeg hij zat niet ondergedoken , hij VERGAT te melden waar hij zat in Mexico ! ... komaan , niet simpel doen he . Dat noem ik naief zijn hoor , u zo in de doeken laten doen zeg.
Niks vergeten ... lekker sterk worden op doping om de tour van z'n leven te rijden.

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ... Duister omdat hij net als the men in black onvindbaar was voor enige controle. Vergeet niet dat Vino ook 1 van the men in black was he !
pi_51820121
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef gravis het volgende:

En komaan he zeg hij zat niet ondergedoken , hij VERGAT te melden waar hij zat in Mexico ! ... komaan , niet simpel doen he . Dat noem ik naief zijn hoor , u zo in de doeken laten doen zeg.
Niks vergeten ... lekker sterk worden op doping om de tour van z'n leven te rijden.

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ... Duister omdat hij net als the men in black onvindbaar was voor enige controle. Vergeet niet dat Vino ook 1 van the men in black was he !
wist ge nog nie da ge als belg hier gene commentaar op rasmussen moet geven , dat ligt hier nogal gevoelig.

ge maakt u populairder door te spreken over kutfransen (echt waar, het is allemaal hun schuld), schijnheilige duitsers enzovoort.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51820161
quote:

Kom laten we besluiten zoals de meesten roepen nu in de tour .... voor het IMAGO van de sport zou het beter zijn dat zo'n duister figuur de tour niet wint ...
En wie wint er dan? Contador, wiens naam opdook in stukken over de zaak Fuentes
pi_51820166
dat dopingeval zou wel eens kunnen gaan om Wegmann, Florencio, Gilbert, Fofono, Millar. waren toen de vluchters van de dag of nog eentje van Astana die toen het peloton overhoop reden.

Gilbert verdween uit de tour .... enigzins verdacht ... maar dat is puur gissen hé .

want het gaat om testosteron, dus dat geeft een boost , dus moet om iemand gaan die deze dag fenomenale dingen deed. wel ?.....

SASTRE MOET DE TOUR WINNEN ... lol...
pi_51820221
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:29 schreef gravis het volgende:
want het gaat om testosteron, dus dat geeft een boost , dus moet om iemand gaan die deze dag fenomenale dingen deed. wel ?.....
Testosteron werkt meer herstelbevorderend.
pi_51820272
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:31 schreef alpeko het volgende:

Testosteron werkt meer herstelbevorderend.
van testosteron krijg je ook een boost, je kan er ook agressief van worden...
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:33:35 #250
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820296
quote:

Waarom is dit de Tour van zijn leven? Twee jaar terug stond hij derde bij het begin van de tijdrit en had hij alle kans op het podium te eindigen alleen verspeelde hij dat door twee valpartijen tijdens de slottijdrit. Dus hij heeft dit al eerder laten zien. En voor de Tour is hij ook een paar keer gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus zolang er geen sluitend bewijs komt, geloof ik dat hij deze tour op een normale manier kan winnen.
En van dat imago van de tour. Dat geeft me wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is bijna niemand in het peloton brandschoon, er is overal wel een link te vinden. En verder hoeft Rasmussen (en heel Rabobank) toch niet gestraft te worden voor wat alle andere renners en ploegen hebben uitgespookt in het verleden.
Wielrennen heeft een uitgebreid dopingverleden en dat verandert pas als ze het radicaal veranderen.

1. Positief getest levenslange schorsing in welke functie dan ook.

2. Missen van een controle staat gelijk aan een positieve test, dus levenslange schorsing.

3. Te laat doorgeven waar je bent, waarschuwing. Tweede keer: Positieve test en levenslange schorsing.

Verder natuurlijk optimale opsporingsmaatregelen om te proberen elk middel op te kunnen sporen. Ik denk dat alleen deze rigoureuze maatregelen het wielrennen kunnen helpen.

En dan hopen dat de media volgen en dat positief geteste personen nooit meer iets met wielrennen kunnen doen. Dus geen Museeuw, Merckx, Zoetemelk, Teunisse of wie dan ook meer aan het woord laten en in dienst nemen.
pi_51820413
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wist ge nog nie da ge als belg hier gene commentaar op rasmussen moet geven , dat ligt hier nogal gevoelig.

ge maakt u populairder door te spreken over kutfransen (echt waar, het is allemaal hun schuld), schijnheilige duitsers enzovoort.
Wat is er zo moeilijk aan iemand pas veroordelen als deze de regels heeft overtreden? Rasmussen heeft een waarschuwing gekregen en daarmee zou het toch klaar moeten zijn? Alsof een voetballer met een gele kaart ook opeens eerder zou moeten gaan douchen.
pi_51820446
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

Waarom is dit de Tour van zijn leven? Twee jaar terug stond hij derde bij het begin van de tijdrit en had hij alle kans op het podium te eindigen alleen verspeelde hij dat door twee valpartijen tijdens de slottijdrit. Dus hij heeft dit al eerder laten zien. En voor de Tour is hij ook een paar keer gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus zolang er geen sluitend bewijs komt, geloof ik dat hij deze tour op een normale manier kan winnen.
En van dat imago van de tour. Dat geeft me wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is bijna niemand in het peloton brandschoon, er is overal wel een link te vinden. En verder hoeft Rasmussen (en heel Rabobank) toch niet gestraft te worden voor wat alle andere renners en ploegen hebben uitgespookt in het verleden.
Wielrennen heeft een uitgebreid dopingverleden en dat verandert pas als ze het radicaal veranderen.

1. Positief getest levenslange schorsing in welke functie dan ook.

2. Missen van een controle staat gelijk aan een positieve test, dus levenslange schorsing.

3. Te laat doorgeven waar je bent, waarschuwing. Tweede keer: Positieve test en levenslange schorsing.

Verder natuurlijk optimale opsporingsmaatregelen om te proberen elk middel op te kunnen sporen. Ik denk dat alleen deze rigoureuze maatregelen het wielrennen kunnen helpen.

En dan hopen dat de media volgen en dat positief geteste personen nooit meer iets met wielrennen kunnen doen. Dus geen Museeuw, Merckx, Zoetemelk, Teunisse of wie dan ook meer aan het woord laten en in dienst nemen.
Wel !!! .... ik ga volledig akkoord .
Dus volgens uw en mijn normen is Rasmussen in fout ... maar volgens de regels van de UCI kan men hem niks doen . Dus laat hem de tour uitrijden . en we beginnen met een propere lei
met strengere regels om het wielrennen te redden.
Maar vanaf volgend jaar horen we niks meer van de deen !
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:39:31 #253
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820484
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het in Nederland iets gevoeliger, maar zou jullie onmiddellijk gelijk geven als er duidelijke feiten op tafel liggen waarvoor Rasmussen uitgesloten moet worden. En omgekeerd ligt het precies zo. In Belgie wordt Merckx natuurlijk ook nog steeds op handen gedragen, terwijl hij al voor zijn eerste tourwinst een positief plasje in heeft geleverd. Dus zijn successen zijn natuurlijk net zo verdacht als die van bijvoorbeeld Lance Armstrong. En eigenlijk het bewijs dat wielrennen en doping altijd bij elkaar zullen blijven horen zolang de wielerwereld zo laks met het probleem omgaat.
Wat mij stoort is dat renners die betrapt zijn zo gemakkelijk terug kunnen komen in het peloton. Schorsing uitzitten en de ploegen staan in de rij om renners aan te nemen. En Zabel geeft toe EPO gebruikt te hebben en mag gewoon meekoersen met de Tour en strijden om het groen. En dat noemt zich geloofwaardig en heeft er problemen mee als Rasmussen bijvoorbeeld enkele dagen te laat inlevert waar hij de komende maanden is?
pi_51820526
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef alpeko het volgende:

Wat is er zo moeilijk aan iemand pas veroordelen als deze de regels heeft overtreden? Rasmussen heeft een waarschuwing gekregen en daarmee zou het toch klaar moeten zijn? Alsof een voetballer met een gele kaart ook opeens eerder zou moeten gaan douchen.
en waarom mogen de fransen, de duitsers, en iedereen die maar iets slechts over rasmussen zegt ook over heel de lijn verdoordeeld worden?

Rasmussen is gewoon mijn vertrouwen kwijt, juridisch zijn we er inderdaad klaar mee, maar je moet niet verschieten dat velen hun vertrouwen in hem kwijt zjin en het niet kunnen laten om kritiek te uiten, zoals hier op fok! kritiek geuit wordt tegen alles en iedereen.
pi_51820617
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en waarom mogen de fransen, de duitsers, en iedereen die maar iets slechts over rasmussen zegt ook over heel de lijn verdoordeeld worden?

Rasmussen is gewoon mijn vertrouwen kwijt, juridisch zijn we er inderdaad klaar mee, maar je moet niet verschieten dat velen hun vertrouwen in hem kwijt zjin en het niet kunnen laten om kritiek te uiten, zoals hier op fok! kritiek geuit wordt tegen alles en iedereen.
Dank u !!! iemand die me begrijpt !
pi_51820659
quote:
Dat mogen ze best... maar wat schieten er mee op. Leuker wordt de Tour er echt niet op als het niet over de sport gaat maar steeds weer over de randverschijnselen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:44:30 #257
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820667
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef gravis het volgende:

[..]

Wel !!! .... ik ga volledig akkoord .
Dus volgens uw en mijn normen is Rasmussen in fout ... maar volgens de regels van de UCI kan men hem niks doen . Dus laat hem de tour uitrijden . en we beginnen met een propere lei
met strengere regels om het wielrennen te redden.
Maar vanaf volgend jaar horen we niks meer van de deen !
We zijn het eens over hoe het zou moeten zijn dan. Maar ik vind ook dat zolang iemand de regels niet overtreden heeft, hij zijn Tour uit mag rijden. Doet hij hetzelfde als hij gedaan heeft als bijvoorbeeld mijn regels zouden gelden, dan mag hij niet starten en is het einde verhaal. Nu houdt hij zich aan de regels die er nu gelden (hoe slecht deze ook zijn en welke gevoelens dit ook bij de rest oproept), het zou heel hypocriet zijn om hem te veroordelen voor iets wat hij ethisch niet goed gedaan heeft, maar wel precies volgens de regels is. Dat is mijn grootste probleem met de heksenjacht van nu. Ik ga absoluut mijn handen niet voor hem in het vuur steken en het zal mij echt niet verbazen als hij gepakt wordt, maar tot nu toe heeft hij geen regel overtreden en mag hij de tour winnen. Graag zelfs.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:50:08 #258
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820860
quote:

[..]

Natuurlijk is het logisch dat er kritiek komt over zijn daden, maar juridisch is er geen reden hem uit de koers te nemen, dus zolang niemand hem op het gebruik van doping betrapt mag hij blijven koersen en blijf ik hopen dat hij de tour wint. En ik heb het idee dat L'Equipe elk jaar met dit soort verhalen komt tegenover buitenlandse renners die de tour winnen. Bijvoorbeeld Armstrong. Nooit hoor je geruchten en ze lijken de tour te gaan winnen en ineens heeft L'Equipe een primeur. Wat iedereen tegen Duitsers heeft snap ik ook niet zo goed. Daar hebben ze de laatste jaren blijkbaar stelselmatig allemaal gebruikt dat het vertrouwen weg is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:16:42 #259
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51821816
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Merckx reed in een tijd waar je voor een positief plasje soms zelfs maar een tijdstraf kreeg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:24:06 #260
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51822050
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Merckx reed in een tijd waar je voor een positief plasje soms zelfs maar een tijdstraf kreeg ...
Inderdaad, zijn generatie gebruikte net zo goed (Zoetemelk bijvoorbeeld), Merckx vermoedelijk niet uitgesloten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:38:49 #261
67205 Colplay
How you doin??
pi_51822565
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, zijn generatie gebruikte net zo goed (Zoetemelk bijvoorbeeld), Merckx vermoedelijk niet uitgesloten.
Merckx is na het winnen van de Ronde van Italie een keer positief bevonden, dus dat hij gebruikt heeft in zijn tijd is al bewezen.
pi_51822624
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef Colplay het volgende:

Merckx is na het winnen van de Ronde van Italie een keer positief bevonden, dus dat hij gebruikt heeft in zijn tijd is al bewezen.
merckx maakt er geen geheim van dat hij doping heeft gebruikt
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:44:46 #263
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51822774
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef Colplay het volgende:

[..]

De officiële versie is (doodserieus) dat ze iets in zijn drinkbus hebben gedaan terwijl hij in de kerk zat te bidden waarna hij werd vrijgesproken
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:50:48 #264
67205 Colplay
How you doin??
pi_51823053
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De officiële versie is (doodserieus) dat ze iets in zijn drinkbus hebben gedaan terwijl hij in de kerk zat te bidden waarna hij werd vrijgesproken
hahaha dit soort dingen vind ik dan altijd wel weer leuk. Zelfde als de excuses van de tandpasta, chocolade en nu de pijnlijke knie van Vino waardoor hij verschillende bloedlichaampjes in zijn lichaam had. Hoe verzin je het.. En nog erger: hoe komt het dat officiele instanties deze onzin soms nog geloven ook Maar goede tip voor Rasmussen voor het geval hij toch nog gepakt wordt. De Vlamingen zullen hem in ieder geval geloven
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:00:20 #266
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51825549
Moreni heeft dus positief getest, althans, dat meldt L'Equipe. Zeker spijtig, maar de schade valt nog relatief mee, aangezien het geen kopstuk betreft.
pi_51825662
Rasmussen is een held, zoals hij vandaag de etappe won. Een renner die zwaar in het oogje wordt gehouden vanwege doping zou dit niet klaarspelen, maar eerder 7 kleuren in de struiken gooien .
pi_51825770
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Die oude dopingverhalen zijn vaak toch .
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:33:14 #269
67205 Colplay
How you doin??
pi_51826472
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef Reya het volgende:
Moreni heeft dus positief getest, althans, dat meldt L'Equipe. Zeker spijtig, maar de schade valt nog relatief mee, aangezien het geen kopstuk betreft.
Wel iemand uit een Franse ploeg. Geeft dus aan hoe belachelijk die actie van die renners was vanochtend aangezien ze zelf ook niet allemaal schoon zijn. Dit keer zullen ze er wel niet voor kiezen om de hele ploeg uit de koers te zetten, want ja, t is Cofidis.
pi_51826984
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

Wel iemand uit een Franse ploeg. Geeft dus aan hoe belachelijk die actie van die renners was vanochtend aangezien ze zelf ook niet allemaal schoon zijn. Dit keer zullen ze er wel niet voor kiezen om de hele ploeg uit de koers te zetten, want ja, t is Cofidis.
Nou het lijkt me dat ze dat wel moeten doen, als de ASO dat niet doet, dan zijn ze geen knip voor de neus waard!
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:37 #271
67205 Colplay
How you doin??
pi_51827096
Met T-Mobile is t ook niet gebeurt, dus ze zouden er onder uit kunnen. Ben erg benieuwd naar de reactie van Eric Boyer, die erg uitgehaald heeft naar Astana, nu iemand uit zijn eigen ploeg gepakt is.
pi_51827152
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Colplay het volgende:
Met T-Mobile is t ook niet gebeurt, dus ze zouden er onder uit kunnen. Ben erg benieuwd naar de reactie van Eric Boyer, die erg uitgehaald heeft naar Astana, nu iemand uit zijn eigen ploeg gepakt is.
Die Boyer heeft zelfs gezegd dat Astana als ploeg helemaal moest stoppen met wielrennen. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze zelf ook uit de tour stappen. Maar goed, Franse hypocrieten daar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51827188
Je zou toch zeggen dat ze er anders zelf wel uitstappen :

864 Teletekst wo 25 jul
***OUR*DE*FRANCE********************
**** Cofidis-manager delft eigen graf
**De Cofidis-formatie kan haast niet
anders dan de biezen pakken en de Tour
de France verlaten na de positieve test
van Cristian Moreni.Sterker,de toekomst
van de ploeg is uiterst onzeker.

De woorden van Eric Boyer (de manager
van de Franse ploeg) na het bekendmaken
van de diskwalificatie van Aleksandr
Vinokoerov een dag eerder,laten in elk
geval niets aan duidelijkheid te wensen
over."Nu zien we pas wat een smeerlap
Vinokoerov is.Ik pleit ervoor dat de
hele Astana-ploeg zich per direct uit
de sport terugtrekt."

Boyer wilde woendag niet direct zijn
conclusies trekken."Ik wil allereerst
de verklaring van Moreni horen."
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:57:41 #274
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51827204
Het mooiste excuus was natuurlijk die van Millar, dat het andere bloed in 'm was gekomen van toen 'ie nog in de baarmoeder zat, waar 'ie vast zat aan z'n tweeling en zo zijin bloed ook kreeg
LastFM
pi_51827267
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Colplay het volgende:
Die renner werd dan ook niet in de tour betrapt.
pi_51827529
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste excuus was natuurlijk die van Millar, dat het andere bloed in 'm was gekomen van toen 'ie nog in de baarmoeder zat, waar 'ie vast zat aan z'n tweeling en zo zijin bloed ook kreeg
Dat was toch Tyler Hamilton?
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:09:27 #277
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51827566
OEps. Compleet verkeerde naam getypt omdat 'ie nog in m'n hoofd zet
LastFM
pi_51827639
Maar het blijft een verhaal
pi_51828442
Wat een enorme **** weer zeg die denkt ermee weg te komen

Maar wel leuk in welke posiite de ploegleider nu terecht is gekomen, van mij mag die ook wegwezen
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:57:28 #280
67205 Colplay
How you doin??
pi_51829222
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Die renner werd dan ook niet in de tour betrapt.
Daar dacht ik later ook aan. Maar Cofidis stapt inderdaad op uit de Tour. Jammer genoeg geen plekje winst voor Boogerd...
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:11:07 #281
67640 SaintOfKillers
pi_51829706
Als Astana en Cofidis ook meteen stoppen als ploeg, kunnen Tinkoff en Relax in de Pro-Tour .
pi_51830480
Wat lekker hypocriet zijn ze toch allemaal. 's ochtends nog gezellig meedoen aan de "zitstaking" en 's middags ontdekken dat een ploeggenoot ook doping heeft gebruikt. Ik begrijp niet hoe je dat kunt doen als je enigzins oog hebt voor de sport.

Wordt nog leuk. Kijken wie de volgende wordt . Ik stel voor dat ze de hele tour aflasten
Mooi oranje is niet lelijk!
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:10:44 #283
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51831505
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Vaud het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze er anders zelf wel uitstappen :

864 Teletekst wo 25 jul
***OUR*DE*FRANCE********************
**** Cofidis-manager delft eigen graf
**De Cofidis-formatie kan haast niet
anders dan de biezen pakken en de Tour
de France verlaten na de positieve test
van Cristian Moreni.Sterker,de toekomst
van de ploeg is uiterst onzeker.

De woorden van Eric Boyer (de manager
van de Franse ploeg) na het bekendmaken
van de diskwalificatie van Aleksandr
Vinokoerov een dag eerder,laten in elk
geval niets aan duidelijkheid te wensen
over."Nu zien we pas wat een smeerlap
Vinokoerov is.Ik pleit ervoor dat de
hele Astana-ploeg zich per direct uit
de sport terugtrekt."

Boyer wilde woendag niet direct zijn
conclusies trekken."Ik wil allereerst
de verklaring van Moreni horen."
Boyer wordt nu gefileerd door dione en mart
Fransen en doping
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51833782
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Boyer wordt nu gefileerd door dione en mart
Fransen en doping
terecht had die maar niet zijn grote bek moeten opzetten gisteren
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:51:10 #285
21467 franske19
Hit the deck!
pi_51835304
Wat een grandioos kut volk zijn die Fransen ook. Verreweg het meest arrogante volk dat er op deze aardkloot rondloopt. Heerlijk om te zien dat nu een Frans team (zoals gebruikelijk) centraal staat wat doping betreft.
pi_51835753
WTF Rasmussen uit de tour?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:18 #287
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51835998
Ja grote letters op teletekst...
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:32 #288
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51836016
wat een tour, de 1 na de ander eruit. En de witte trui drager wint ook het algemeen klassement

Als het met doping te maken heeft kan rasmussen in de stront zakken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:33 #289
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_51836018
Leuk ook, die Rabobank-reclame zo net na Mart die vertelde dat Rasmussen uit de tour is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_51836111
EN !!!!!!!!!!!!!!

Stelletje NAIEVE IDIOTEN ...... wat heb ik jullie gezegd .... Rasmussen moest eruit ...de lafaard !!!
Rabobank moet eruit nu de 3de ploeg al uit de tour ... vuile valsspelers !!!!!

neem eens een voorbeeld aan Boonen !

sorry voor m'n harde reactie , maar jullie lachten me bijna in m'n gezicht uit
pi_51836373
Voila ..... de dolomieten .... men in black ... rinkelt er een belletje ... naieve mensjes ???

Ik snap niet dat jullie zo blind waren .... man man man ... en jullie zeggen dat belgen dom zijn !!!

Dit was toch van ver te zien ... lekker doperen , niet op controle gaan , en dan op één been de tour winnen a la Armstrong ... komaan zeg. Je moet Nederlander zijn om zoiets te geloven zeker ?
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:14:53 #292
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51836388
Breaking News: Rasmussen raus. Verwijderd door Rabo-ploeg.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51836389
Heftig! Heel jammer en sneu voor bogaard en co
pi_51836398
Wat is het hier stil !

straks wint een Belgische ploeg de tour de france !
pi_51836404
Rasmussen uit de Tour, nu zien jullie het zelf, dat er geen sprake is van conspiracy theoriien, maar dat er sprake is van een reusactige conspiracy, waarbij alles is geregiseerd door de elite. Rabobank.... Roversbank! Het is 1 grote smeerbende dit geldt voor de hele alle bestuursorganen van welke sport dan maar ook, de politiek, de massamedia, de mutinationals (sponsoren), organisatoren, malafide doktoren, politie, justitie enz. enz. enz.

Wil je meer lezen hoe de vork in de steel zit lees dan mijn vorige postings, waar ik voor de tour al had uitgelegd wat nu bewaarheid is geworden. That's it.

O ja, geloven jullie nog dat er nog een tour komt of gaan naar die fijne gesloten circuitjes met Big Brother achtige taferelen!
pi_51836532
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef EuropeSantana het volgende:
Rasmussen uit de Tour, nu zien jullie het zelf, dat er geen sprake is van conspiracy theoriien, maar dat er sprake is van een reusactige conspiracy, waarbij alles is geregiseerd door de elite. Rabobank.... Roversbank! Het is 1 grote smeerbende dit geldt voor de hele alle bestuursorganen van welke sport dan maar ook, de politiek, de massamedia, de mutinationals (sponsoren), organisatoren, malafide doktoren, politie, justitie enz. enz. enz.

Wil je meer lezen hoe de vork in de steel zit lees dan mijn vorige postings, waar ik voor de tour al had uitgelegd wat nu bewaarheid is geworden. That's it.

O ja, geloven jullie nog dat er nog een tour komt of gaan naar die fijne gesloten circuitjes met Big Brother achtige taferelen!
pi_51836715
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef gravis het volgende:

EN !!!!!!!!!!!!!!

Stelletje NAIEVE IDIOTEN ...... wat heb ik jullie gezegd .... Rasmussen moest eruit ...de lafaard !!!

Ik heb altijd geleerd dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. En wat is er met Boonen?
pi_51836735
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef gravis het volgende:

EN !!!!!!!!!!!!!!

Ach, boonen pakken ze ook nog wel evenals de rest der speldenkussens
pi_51836861
EVANS wint de TOUR DE FRANCE ,

LOTTO..... LOTTO ..... LOTTO ....

Belgie boven !!!!!!

2 minuutjes pakken in die tijdrit op Contador ... dat is te doen hoor !!!

COMMON CADEL ... you can win the tour in a CLEAN way ! ! ! !
pi_51837027
Lotto pakt TOURWINST en 2 ritten

Quick Step pakt GROEN en nu al 4 ritten

3 belgische ritoverwinningen .... en er komen er nog bij hoor.

de tour kleurt Belgisch en we zijn CLEAN verdomme ! ! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')