abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51820413
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wist ge nog nie da ge als belg hier gene commentaar op rasmussen moet geven , dat ligt hier nogal gevoelig.

ge maakt u populairder door te spreken over kutfransen (echt waar, het is allemaal hun schuld), schijnheilige duitsers enzovoort.
Wat is er zo moeilijk aan iemand pas veroordelen als deze de regels heeft overtreden? Rasmussen heeft een waarschuwing gekregen en daarmee zou het toch klaar moeten zijn? Alsof een voetballer met een gele kaart ook opeens eerder zou moeten gaan douchen.
pi_51820446
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

Waarom is dit de Tour van zijn leven? Twee jaar terug stond hij derde bij het begin van de tijdrit en had hij alle kans op het podium te eindigen alleen verspeelde hij dat door twee valpartijen tijdens de slottijdrit. Dus hij heeft dit al eerder laten zien. En voor de Tour is hij ook een paar keer gecontroleerd en nooit positief bevonden. Dus zolang er geen sluitend bewijs komt, geloof ik dat hij deze tour op een normale manier kan winnen.
En van dat imago van de tour. Dat geeft me wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is bijna niemand in het peloton brandschoon, er is overal wel een link te vinden. En verder hoeft Rasmussen (en heel Rabobank) toch niet gestraft te worden voor wat alle andere renners en ploegen hebben uitgespookt in het verleden.
Wielrennen heeft een uitgebreid dopingverleden en dat verandert pas als ze het radicaal veranderen.

1. Positief getest levenslange schorsing in welke functie dan ook.

2. Missen van een controle staat gelijk aan een positieve test, dus levenslange schorsing.

3. Te laat doorgeven waar je bent, waarschuwing. Tweede keer: Positieve test en levenslange schorsing.

Verder natuurlijk optimale opsporingsmaatregelen om te proberen elk middel op te kunnen sporen. Ik denk dat alleen deze rigoureuze maatregelen het wielrennen kunnen helpen.

En dan hopen dat de media volgen en dat positief geteste personen nooit meer iets met wielrennen kunnen doen. Dus geen Museeuw, Merckx, Zoetemelk, Teunisse of wie dan ook meer aan het woord laten en in dienst nemen.
Wel !!! .... ik ga volledig akkoord .
Dus volgens uw en mijn normen is Rasmussen in fout ... maar volgens de regels van de UCI kan men hem niks doen . Dus laat hem de tour uitrijden . en we beginnen met een propere lei
met strengere regels om het wielrennen te redden.
Maar vanaf volgend jaar horen we niks meer van de deen !
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:39:31 #253
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820484
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wist ge nog nie da ge als belg hier gene commentaar op rasmussen moet geven , dat ligt hier nogal gevoelig.

ge maakt u populairder door te spreken over kutfransen (echt waar, het is allemaal hun schuld), schijnheilige duitsers enzovoort.
Natuurlijk ligt het in Nederland iets gevoeliger, maar zou jullie onmiddellijk gelijk geven als er duidelijke feiten op tafel liggen waarvoor Rasmussen uitgesloten moet worden. En omgekeerd ligt het precies zo. In Belgie wordt Merckx natuurlijk ook nog steeds op handen gedragen, terwijl hij al voor zijn eerste tourwinst een positief plasje in heeft geleverd. Dus zijn successen zijn natuurlijk net zo verdacht als die van bijvoorbeeld Lance Armstrong. En eigenlijk het bewijs dat wielrennen en doping altijd bij elkaar zullen blijven horen zolang de wielerwereld zo laks met het probleem omgaat.
Wat mij stoort is dat renners die betrapt zijn zo gemakkelijk terug kunnen komen in het peloton. Schorsing uitzitten en de ploegen staan in de rij om renners aan te nemen. En Zabel geeft toe EPO gebruikt te hebben en mag gewoon meekoersen met de Tour en strijden om het groen. En dat noemt zich geloofwaardig en heeft er problemen mee als Rasmussen bijvoorbeeld enkele dagen te laat inlevert waar hij de komende maanden is?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51820526
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef alpeko het volgende:

Wat is er zo moeilijk aan iemand pas veroordelen als deze de regels heeft overtreden? Rasmussen heeft een waarschuwing gekregen en daarmee zou het toch klaar moeten zijn? Alsof een voetballer met een gele kaart ook opeens eerder zou moeten gaan douchen.
en waarom mogen de fransen, de duitsers, en iedereen die maar iets slechts over rasmussen zegt ook over heel de lijn verdoordeeld worden?

Rasmussen is gewoon mijn vertrouwen kwijt, juridisch zijn we er inderdaad klaar mee, maar je moet niet verschieten dat velen hun vertrouwen in hem kwijt zjin en het niet kunnen laten om kritiek te uiten, zoals hier op fok! kritiek geuit wordt tegen alles en iedereen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51820617
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en waarom mogen de fransen, de duitsers, en iedereen die maar iets slechts over rasmussen zegt ook over heel de lijn verdoordeeld worden?

Rasmussen is gewoon mijn vertrouwen kwijt, juridisch zijn we er inderdaad klaar mee, maar je moet niet verschieten dat velen hun vertrouwen in hem kwijt zjin en het niet kunnen laten om kritiek te uiten, zoals hier op fok! kritiek geuit wordt tegen alles en iedereen.
Dank u !!! iemand die me begrijpt !
pi_51820659
quote:
Dat mogen ze best... maar wat schieten er mee op. Leuker wordt de Tour er echt niet op als het niet over de sport gaat maar steeds weer over de randverschijnselen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:44:30 #257
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820667
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:38 schreef gravis het volgende:

[..]

Wel !!! .... ik ga volledig akkoord .
Dus volgens uw en mijn normen is Rasmussen in fout ... maar volgens de regels van de UCI kan men hem niks doen . Dus laat hem de tour uitrijden . en we beginnen met een propere lei
met strengere regels om het wielrennen te redden.
Maar vanaf volgend jaar horen we niks meer van de deen !
We zijn het eens over hoe het zou moeten zijn dan. Maar ik vind ook dat zolang iemand de regels niet overtreden heeft, hij zijn Tour uit mag rijden. Doet hij hetzelfde als hij gedaan heeft als bijvoorbeeld mijn regels zouden gelden, dan mag hij niet starten en is het einde verhaal. Nu houdt hij zich aan de regels die er nu gelden (hoe slecht deze ook zijn en welke gevoelens dit ook bij de rest oproept), het zou heel hypocriet zijn om hem te veroordelen voor iets wat hij ethisch niet goed gedaan heeft, maar wel precies volgens de regels is. Dat is mijn grootste probleem met de heksenjacht van nu. Ik ga absoluut mijn handen niet voor hem in het vuur steken en het zal mij echt niet verbazen als hij gepakt wordt, maar tot nu toe heeft hij geen regel overtreden en mag hij de tour winnen. Graag zelfs.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:50:08 #258
67205 Colplay
How you doin??
pi_51820860
quote:

[..]

Natuurlijk is het logisch dat er kritiek komt over zijn daden, maar juridisch is er geen reden hem uit de koers te nemen, dus zolang niemand hem op het gebruik van doping betrapt mag hij blijven koersen en blijf ik hopen dat hij de tour wint. En ik heb het idee dat L'Equipe elk jaar met dit soort verhalen komt tegenover buitenlandse renners die de tour winnen. Bijvoorbeeld Armstrong. Nooit hoor je geruchten en ze lijken de tour te gaan winnen en ineens heeft L'Equipe een primeur. Wat iedereen tegen Duitsers heeft snap ik ook niet zo goed. Daar hebben ze de laatste jaren blijkbaar stelselmatig allemaal gebruikt dat het vertrouwen weg is.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:16:42 #259
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51821816
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En Merckx zelf was helemaal schoon natuurlijk
Merckx reed in een tijd waar je voor een positief plasje soms zelfs maar een tijdstraf kreeg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:24:06 #260
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51822050
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Merckx reed in een tijd waar je voor een positief plasje soms zelfs maar een tijdstraf kreeg ...
Inderdaad, zijn generatie gebruikte net zo goed (Zoetemelk bijvoorbeeld), Merckx vermoedelijk niet uitgesloten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:38:49 #261
67205 Colplay
How you doin??
pi_51822565
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, zijn generatie gebruikte net zo goed (Zoetemelk bijvoorbeeld), Merckx vermoedelijk niet uitgesloten.
Merckx is na het winnen van de Ronde van Italie een keer positief bevonden, dus dat hij gebruikt heeft in zijn tijd is al bewezen.
pi_51822624
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef Colplay het volgende:

Merckx is na het winnen van de Ronde van Italie een keer positief bevonden, dus dat hij gebruikt heeft in zijn tijd is al bewezen.
merckx maakt er geen geheim van dat hij doping heeft gebruikt
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:44:46 #263
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51822774
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef Colplay het volgende:

[..]

De officiële versie is (doodserieus) dat ze iets in zijn drinkbus hebben gedaan terwijl hij in de kerk zat te bidden waarna hij werd vrijgesproken
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:50:48 #264
67205 Colplay
How you doin??
pi_51823053
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De officiële versie is (doodserieus) dat ze iets in zijn drinkbus hebben gedaan terwijl hij in de kerk zat te bidden waarna hij werd vrijgesproken
hahaha dit soort dingen vind ik dan altijd wel weer leuk. Zelfde als de excuses van de tandpasta, chocolade en nu de pijnlijke knie van Vino waardoor hij verschillende bloedlichaampjes in zijn lichaam had. Hoe verzin je het.. En nog erger: hoe komt het dat officiele instanties deze onzin soms nog geloven ook Maar goede tip voor Rasmussen voor het geval hij toch nog gepakt wordt. De Vlamingen zullen hem in ieder geval geloven
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:00:20 #266
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51825549
Moreni heeft dus positief getest, althans, dat meldt L'Equipe. Zeker spijtig, maar de schade valt nog relatief mee, aangezien het geen kopstuk betreft.
pi_51825662
Rasmussen is een held, zoals hij vandaag de etappe won. Een renner die zwaar in het oogje wordt gehouden vanwege doping zou dit niet klaarspelen, maar eerder 7 kleuren in de struiken gooien .
pi_51825770
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Die oude dopingverhalen zijn vaak toch .
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:33:14 #269
67205 Colplay
How you doin??
pi_51826472
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef Reya het volgende:
Moreni heeft dus positief getest, althans, dat meldt L'Equipe. Zeker spijtig, maar de schade valt nog relatief mee, aangezien het geen kopstuk betreft.
Wel iemand uit een Franse ploeg. Geeft dus aan hoe belachelijk die actie van die renners was vanochtend aangezien ze zelf ook niet allemaal schoon zijn. Dit keer zullen ze er wel niet voor kiezen om de hele ploeg uit de koers te zetten, want ja, t is Cofidis.
pi_51826984
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

Wel iemand uit een Franse ploeg. Geeft dus aan hoe belachelijk die actie van die renners was vanochtend aangezien ze zelf ook niet allemaal schoon zijn. Dit keer zullen ze er wel niet voor kiezen om de hele ploeg uit de koers te zetten, want ja, t is Cofidis.
Nou het lijkt me dat ze dat wel moeten doen, als de ASO dat niet doet, dan zijn ze geen knip voor de neus waard!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:37 #271
67205 Colplay
How you doin??
pi_51827096
Met T-Mobile is t ook niet gebeurt, dus ze zouden er onder uit kunnen. Ben erg benieuwd naar de reactie van Eric Boyer, die erg uitgehaald heeft naar Astana, nu iemand uit zijn eigen ploeg gepakt is.
pi_51827152
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Colplay het volgende:
Met T-Mobile is t ook niet gebeurt, dus ze zouden er onder uit kunnen. Ben erg benieuwd naar de reactie van Eric Boyer, die erg uitgehaald heeft naar Astana, nu iemand uit zijn eigen ploeg gepakt is.
Die Boyer heeft zelfs gezegd dat Astana als ploeg helemaal moest stoppen met wielrennen. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze zelf ook uit de tour stappen. Maar goed, Franse hypocrieten daar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51827188
Je zou toch zeggen dat ze er anders zelf wel uitstappen :

864 Teletekst wo 25 jul
***OUR*DE*FRANCE********************
**** Cofidis-manager delft eigen graf
**De Cofidis-formatie kan haast niet
anders dan de biezen pakken en de Tour
de France verlaten na de positieve test
van Cristian Moreni.Sterker,de toekomst
van de ploeg is uiterst onzeker.

De woorden van Eric Boyer (de manager
van de Franse ploeg) na het bekendmaken
van de diskwalificatie van Aleksandr
Vinokoerov een dag eerder,laten in elk
geval niets aan duidelijkheid te wensen
over."Nu zien we pas wat een smeerlap
Vinokoerov is.Ik pleit ervoor dat de
hele Astana-ploeg zich per direct uit
de sport terugtrekt."

Boyer wilde woendag niet direct zijn
conclusies trekken."Ik wil allereerst
de verklaring van Moreni horen."
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:57:41 #274
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51827204
Het mooiste excuus was natuurlijk die van Millar, dat het andere bloed in 'm was gekomen van toen 'ie nog in de baarmoeder zat, waar 'ie vast zat aan z'n tweeling en zo zijin bloed ook kreeg
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51827267
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Colplay het volgende:
Die renner werd dan ook niet in de tour betrapt.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51827529
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste excuus was natuurlijk die van Millar, dat het andere bloed in 'm was gekomen van toen 'ie nog in de baarmoeder zat, waar 'ie vast zat aan z'n tweeling en zo zijin bloed ook kreeg
Dat was toch Tyler Hamilton?
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:09:27 #277
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51827566
OEps. Compleet verkeerde naam getypt omdat 'ie nog in m'n hoofd zet
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51827639
Maar het blijft een verhaal
pi_51828442
Wat een enorme **** weer zeg die denkt ermee weg te komen

Maar wel leuk in welke posiite de ploegleider nu terecht is gekomen, van mij mag die ook wegwezen
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:57:28 #280
67205 Colplay
How you doin??
pi_51829222
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Die renner werd dan ook niet in de tour betrapt.
Daar dacht ik later ook aan. Maar Cofidis stapt inderdaad op uit de Tour. Jammer genoeg geen plekje winst voor Boogerd...
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:11:07 #281
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51829706
Als Astana en Cofidis ook meteen stoppen als ploeg, kunnen Tinkoff en Relax in de Pro-Tour .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51830480
Wat lekker hypocriet zijn ze toch allemaal. 's ochtends nog gezellig meedoen aan de "zitstaking" en 's middags ontdekken dat een ploeggenoot ook doping heeft gebruikt. Ik begrijp niet hoe je dat kunt doen als je enigzins oog hebt voor de sport.

Wordt nog leuk. Kijken wie de volgende wordt . Ik stel voor dat ze de hele tour aflasten
Mooi oranje is niet lelijk!
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:10:44 #283
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51831505
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Vaud het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze er anders zelf wel uitstappen :

864 Teletekst wo 25 jul
***OUR*DE*FRANCE********************
**** Cofidis-manager delft eigen graf
**De Cofidis-formatie kan haast niet
anders dan de biezen pakken en de Tour
de France verlaten na de positieve test
van Cristian Moreni.Sterker,de toekomst
van de ploeg is uiterst onzeker.

De woorden van Eric Boyer (de manager
van de Franse ploeg) na het bekendmaken
van de diskwalificatie van Aleksandr
Vinokoerov een dag eerder,laten in elk
geval niets aan duidelijkheid te wensen
over."Nu zien we pas wat een smeerlap
Vinokoerov is.Ik pleit ervoor dat de
hele Astana-ploeg zich per direct uit
de sport terugtrekt."

Boyer wilde woendag niet direct zijn
conclusies trekken."Ik wil allereerst
de verklaring van Moreni horen."
Boyer wordt nu gefileerd door dione en mart
Fransen en doping
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51833782
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Boyer wordt nu gefileerd door dione en mart
Fransen en doping
terecht had die maar niet zijn grote bek moeten opzetten gisteren
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:51:10 #285
21467 franske19
Hit the deck!
pi_51835304
Wat een grandioos kut volk zijn die Fransen ook. Verreweg het meest arrogante volk dat er op deze aardkloot rondloopt. Heerlijk om te zien dat nu een Frans team (zoals gebruikelijk) centraal staat wat doping betreft.
pi_51835753
WTF Rasmussen uit de tour?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:18 #287
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51835998
Ja grote letters op teletekst...
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:32 #288
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51836016
wat een tour, de 1 na de ander eruit. En de witte trui drager wint ook het algemeen klassement

Als het met doping te maken heeft kan rasmussen in de stront zakken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:07:33 #289
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_51836018
Leuk ook, die Rabobank-reclame zo net na Mart die vertelde dat Rasmussen uit de tour is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_51836111
EN !!!!!!!!!!!!!!

Stelletje NAIEVE IDIOTEN ...... wat heb ik jullie gezegd .... Rasmussen moest eruit ...de lafaard !!!
Rabobank moet eruit nu de 3de ploeg al uit de tour ... vuile valsspelers !!!!!

neem eens een voorbeeld aan Boonen !

sorry voor m'n harde reactie , maar jullie lachten me bijna in m'n gezicht uit
pi_51836373
Voila ..... de dolomieten .... men in black ... rinkelt er een belletje ... naieve mensjes ???

Ik snap niet dat jullie zo blind waren .... man man man ... en jullie zeggen dat belgen dom zijn !!!

Dit was toch van ver te zien ... lekker doperen , niet op controle gaan , en dan op één been de tour winnen a la Armstrong ... komaan zeg. Je moet Nederlander zijn om zoiets te geloven zeker ?
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:14:53 #292
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51836388
Breaking News: Rasmussen raus. Verwijderd door Rabo-ploeg.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51836389
Heftig! Heel jammer en sneu voor bogaard en co
pi_51836398
Wat is het hier stil !

straks wint een Belgische ploeg de tour de france !
pi_51836404
Rasmussen uit de Tour, nu zien jullie het zelf, dat er geen sprake is van conspiracy theoriien, maar dat er sprake is van een reusactige conspiracy, waarbij alles is geregiseerd door de elite. Rabobank.... Roversbank! Het is 1 grote smeerbende dit geldt voor de hele alle bestuursorganen van welke sport dan maar ook, de politiek, de massamedia, de mutinationals (sponsoren), organisatoren, malafide doktoren, politie, justitie enz. enz. enz.

Wil je meer lezen hoe de vork in de steel zit lees dan mijn vorige postings, waar ik voor de tour al had uitgelegd wat nu bewaarheid is geworden. That's it.

O ja, geloven jullie nog dat er nog een tour komt of gaan naar die fijne gesloten circuitjes met Big Brother achtige taferelen!
pi_51836532
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:15 schreef EuropeSantana het volgende:
Rasmussen uit de Tour, nu zien jullie het zelf, dat er geen sprake is van conspiracy theoriien, maar dat er sprake is van een reusactige conspiracy, waarbij alles is geregiseerd door de elite. Rabobank.... Roversbank! Het is 1 grote smeerbende dit geldt voor de hele alle bestuursorganen van welke sport dan maar ook, de politiek, de massamedia, de mutinationals (sponsoren), organisatoren, malafide doktoren, politie, justitie enz. enz. enz.

Wil je meer lezen hoe de vork in de steel zit lees dan mijn vorige postings, waar ik voor de tour al had uitgelegd wat nu bewaarheid is geworden. That's it.

O ja, geloven jullie nog dat er nog een tour komt of gaan naar die fijne gesloten circuitjes met Big Brother achtige taferelen!
pi_51836715
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef gravis het volgende:

EN !!!!!!!!!!!!!!

Stelletje NAIEVE IDIOTEN ...... wat heb ik jullie gezegd .... Rasmussen moest eruit ...de lafaard !!!

Ik heb altijd geleerd dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. En wat is er met Boonen?
pi_51836735
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef gravis het volgende:

EN !!!!!!!!!!!!!!

Ach, boonen pakken ze ook nog wel evenals de rest der speldenkussens
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51836861
EVANS wint de TOUR DE FRANCE ,

LOTTO..... LOTTO ..... LOTTO ....

Belgie boven !!!!!!

2 minuutjes pakken in die tijdrit op Contador ... dat is te doen hoor !!!

COMMON CADEL ... you can win the tour in a CLEAN way ! ! ! !
pi_51837027
Lotto pakt TOURWINST en 2 ritten

Quick Step pakt GROEN en nu al 4 ritten

3 belgische ritoverwinningen .... en er komen er nog bij hoor.

de tour kleurt Belgisch en we zijn CLEAN verdomme ! ! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')