De plaatje was alleen weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:
Stonden al in het vorige topic.
echt een mooi shirt!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
De plaatje was alleen weg.![]()
M'n nieuwste aanwinst:![]()
[afbeelding]
leuk shirtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar kan je die zonder sponsor kopen? Gewoon bij de Celtic fanshop?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
prachtig shirtquote:
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?quote:
Hoop het ook, schitterend ding weer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk maakt Parma veel gebruik van dit prachtige shirt aankomend seizoen!!
tering, deze is wel heel vet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn god als je dan nog een bal in de voeten van de tegenstander speelt ben je nu toch echt een slechte voetballerquote:
emm,....wat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?
Ik denk dat hij de verkeerde post heeft gequote, denk dat het de post boven je moest zijn van hung die zei dat het AV shirt de goede was.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef Yozzz het volgende:
Heeft Ierland ook nog een nieuw shirt uit?
Ik had die van Noord Ierland al gepost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef Smeich het volgende:
Ja, ik meen me te herinneren dat ik die van N-Ierland al had gepostMaar ja, was dus deze van ierland ja tezamen met die van Schotland.. mooi mooi!
Een t-shirt uit, niet een uitshirt- uitquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een t-shirt uit, niet een uitshirt- uit![]()
Is dit een nieuwe? Want ik heb volgens mij een identieke versie van het thuisshirt, met alleen een andere kleurstelling.
Dat thuisshirt is trouwens meteen het mooiste shirt dat ik in bezit heb.
Niet gek dat ik het anders interpreteerdequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef Yozzz het volgende:
Heeft Ierland ook nog een nieuw shirt uit?
Dat is heel gebruikelijk in GB, ook met de gewone clubs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Yozzz het volgende:
Héél apart, die 06/08 - 07/09Waarom niet in één keer een lijn in plaats van omstebeurt?
Als je terug kijkt naar Deel #22,,, heb ik Noord Ierland gepost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had die van Noord Ierland al gepost.![]()
Nee, dat shirt dat jij hebt gepost is van gewoon Ierland.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:39 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Als je terug kijkt naar Deel #22,,, heb ik Noord Ierland gepost.![]()
Nee hoor, die van Noord Ierland had ik alleen nog maar gepost als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Smeich het volgende:
Die was zeer waarschijnlijk dus ook al driedubbel en vier keer zo dwars voorbij gekomen (wat het dus voor mij nog negatiever maakt)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Je hebt gelijk. Ik had Ierland, en jij had Noord Ierland.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, die van Noord Ierland had ik alleen nog maar gepost als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Smeich het volgende:
em.. mijn reactie was bedoeld op die van Hung05, wellicht is die dan alsnog grappig?![]()
![]()
Allang,, moet je ff terug kijken in eerdere topics.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef reem het volgende:
Nieuwe shirt van River Plate al bekend?
Kun je wel huilie doen over Adidas in het algemeen, maar het thuisshirt van Riverplate of bijvoorbeeld het thuisshirt van Argentinië zijn wel kunststukjes uit de recente collectie van Adidas.quote:
Ik moet er aan wennen. De kleurcombinatie is prachtig, maar dat kruis maakt het toch minder mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Ze spelen al weer een aantal seizoenen in het kruis-design hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet er aan wennen. De kleurcombinatie is prachtig, maar dat kruis maakt het toch minder mooi.
Fraai shirtjequote:
OKee, daarvoor kijk ik te weinig Serie A. Maar op zich is een kruis design niet lelijk. Maar de kleuren kunnen een grote rol spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze spelen al weer een aantal seizoenen in het kruis-design hoor.
En zo zijn ze ook ooit begonnen.
Idd, doelde idd op Hungquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de verkeerde post heeft gequote, denk dat het de post boven je moest zijn van hung die zei dat het AV shirt de goede was.
Zullen we ff de post geschiedenis vergelijken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit fake posten,, jij post nooit.![]()
Als iemand zich hier als een puber gedraagt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Zie net dat je in 2 VWO zit, dan ben je 14, heerlijk een pubertje....![]()
Dan kunnen ze niet meer spelen in Belgie,Oostenrijk,Zwitserland,Finland,Noorwegen,Zweden en Mexicoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als iemand zich hier als een puber gedraagt...
Ik vind dat shirts met meer dan 1 sponsor bij wet verboden moeten worden.
Geachte mod, als je je nu eens eerst dieper in het topic ( en de voorgaande verdiept ) en dat pas je taartschep opentrekt, praten we verden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als iemand zich hier als een puber gedraagt...
Jij hebt dus nooit VWO gehaald....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Geachte mod, als je je nu eens eerst dieper in het topic ( en de voorgaande verdiept ) en dat pas je taartschep opentrekt, praten we verden.
Roda JC:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een idee!
Laten we shirtjes gaan posten
Ik had maat S. Bij de Celtic fanshop, naast de stadion.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef jna het volgende:
Hung heb je dat Celtic shirt zonder sponsor erop? Zo ja, waar heb je die die vandaan?
of pas je nog in de kindermaten die ze wel verkopen zonder sponsor?![]()
Hadden ze ook M,L,XL zonder sponsor?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:32 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Ik had maat S. Bij de Celtic fanshop, naast de stadion.
"nothing personal" maar voor een VWO'er mag jij wel eens beter letten op jouw Nederlands... die shirt, de stadion..quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat shirts met meer dan 1 sponsor bij wet verboden moeten worden.
Nee, maar maakt jou dat meer dan mij, bovendien je zit in de 2e, dus over 2 jaar heb jij vast wel je VMBO diploma, maar goed, laten we on- topic gaan.quote:
Dat kan geen eens. Misschien uit jouw tijd wel, noob.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:33 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nee, maar maakt jou dat meer dan mij, bovendien je zit in de 2e, dus over 2 jaar heb jij vast wel je VMBO diploma, maar goed, laten we on- topic gaan.
Ik neem aan dat je op het VMBO-diploma aspect doelt? Dan mag je dat nog wel eens nakijken want het klopt weldegelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Dat kan geen eens. Misschien uit jouw tijd wel, noob.![]()
Stel, ik doe het slecht,, ga naar HAVO3. Dan kan je niet meer terugzakken. Vanaf de 3e jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het VMBO-diploma aspect doelt? Dan mag je dat nog wel eens nakijken want het klopt weldegelijk.
Dat was echter niet hetgeen wat gesteld was, dat was dat je gewoon in 4 VWO zou belanden zonder problemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Stel, ik doe het slecht,, ga naar HAVO3. Dan kan je niet meer terugzakken. Vanaf de 3e jaar.![]()
Staat er ookquote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef don-diablo het volgende:
heb je ook meer foto's van het nieuwe roma shirt sjimz? lijkt wel alsof er spqr op het shirt staat
Jupquote:Op maandag 23 juli 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
Heb je die meegenomen vanuit Brazilie?
Lijkt precies op dat vod van Madrid.quote:
Uitshirt volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Dat lichtblauwe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragen![]()
Gaat over het seizoen 2003-2004.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lichtblauwe bedoel je?
Die hebben ze namelijk wél gedragen, zo'n 2 of 3 wedstrijden, de wedstrijden die ik nog herinner zijn tegen Sparta Praag en tegen Freiburg en ik meen ook tegen Psv uit in de Uefacup (is seizoen 2001/2002 geweest).
trainingsshirt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Die was geel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat lichtblauwe bedoel je?
Ajax had ook een keer een zwart 3de shirt, en dat hebben ze nooit aangehad want Bayern had al een zwart 3de shirt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Meerdere seizoenen dusquote:Feyenoord heeft besloten voor de Europese uitwedstrijden in het seizoen 2004 – 2005 geen specifiek uitshirt te gebruiken. Tijdens deze duels zullen de spelers voetballen in het reguliere uitshirt, dat ook wordt gedragen in de nationale competitie. De afgelopen seizoenen had de ploeg wel een speciaal shirt, dat alleen werd gedragen tijdens uitwedstrijden in de strijd om een van de Europa Cups.
Feyenoord.nl
Foute kleur...quote:
Ik heb het hier nooit gevraagd heurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Je wil het nog een keer horen Paultjuh??
Moooooi hoor die shirtjes van utreg...![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit close genoeg?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:55 schreef Smeich het volgende:
Wat een geweldig mooi shirt zeg!!![]()
echt wow gewoon! Vooral die combinatie rood/wit vind ik altijd zo mooi he!
![]()
Heb je er eentje in close up ofzo?
owh boe woe hoe , cry me a river ....Ik heb 'm nog niet gezien en als het aan mij lag plaatste ik deze in elk topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef sjimz het volgende:
Hij is alleen al 10 topics geleden geplaatst
Anders kom je het shirt aanschouwen zondagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:58 schreef Smeich het volgende:
Echt prachtig gewoon!!
[..]
owh boe woe hoe , cry me a river ....Ik heb 'm nog niet gezien en van mij mag die ook in elk topic geplaatst worden!
Wat maak jij me nouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind ze echt niet mooi.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef don-diablo het volgende:
mooi shirt van Utrechtalleen de achterkant is minder idd..
Beter dan vorig seizoenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Om de slowchat tussen jullie een beetje te doorbreken![]()
1 keer is wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie mijn puike tekstje wel gelezen
lap tekst
Wat een stomme wasjuffrouw..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
mijn puike tekstje
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie mijn puike tekstje wel gelezen
FC Utrecht speelde dinsdag in het oefenduel met Stormvogels/Telstar voor het eerst in het nieuwe thuistenue.
Helaas zijn die shirtjes na één keer dragen niet meer bruikbaar. Door een foutje van de wasjuffrouw stond de wasmachine op een te hoge temperatuur afgesteld met als gevolg dat de kleuren rood en wit door elkaar zijn gelopen. Kennelijk kent zij het befaamde ‘grootmoedersrecept’ niet: wassen op hooguit 30 graden en een scheutje azijn toevoegen. De club heeft in allerijl nieuwe shirts besteld.
Zolang rugnummers hetzelfde blijven en shirtjes niet geruild worden met de tegenstander, waarom zou je ze dan niet vaker gebruiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang rugnummers hetzelfde blijven en shirtjes niet geruild worden met de tegenstander, waarom zou je ze dan niet vaker gebruiken.
Ik weet zeker dat ze gewassen worden, want het staat in dat berichtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...
Om zo het "Palermo" effect te krijgen ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef Smeich het volgende:
Die juffrouw mag wel naar Rome gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Bimboquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Monterrey:
Thuis:
[afbeelding]
Uit:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het mooie shirts, alleen teveel reclame![]()
Kleuter aan het werk gezetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
Wat is dat toch met spaanse ploegen en oerlelijke uitshirtjes
[afbeelding]
Recreativo.
Worden tijdens de Birra Moretti cup gepresenteerd (8 Augustus)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef Jurruh het volgende:
Hoe zit het met Napoli? Nieuwe shirts al bekend?
Zelfde sponsor als Napoli 3 jaar geledenquote:
Wow, wat een gaaf shirt..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
2e shirt inter in het kader van 100 jaar Inter.
Kelme zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Recreativo.
70 Euro: http://store.inter.itquote:
Met de al net zo mooie Valencia shirts. Vind alleen bij beide shirts de broekjes niet passen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Nog wat foto's van het Iter shirt als het daadwerkelijk gedragen wordt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn die is mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Je komt er alleen wel heeeeel erg laat meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Paar maanden? Sinds 14 Juli pas hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je komt er alleen wel heeeeel erg laat mee![]()
Was al een paar maanden uit
Verder wel een mooi shirt natuurlijk.
Maar het was al een paar maanden daarvoor uitgelektquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Paar maanden? Sinds 14 Juli pas hoor.
Bij Heerenveen hebben de spelers geloof ik 3 shirtjes per persoon voor een heel seizoen (excl. UEFA Cup). In de tijd van Erik Regtop en Leeroy Echteld zag je nog wel eens afgesleten badges en reclame.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
F91 Dudelange uit Luxemburg speelt in de nationale competitie met Hummel shirts en in Europa met Nike shirts![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan was je meteen 2 centimeter groter?quote:
Van 1.50 naar 1.52.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan was je meteen 2 centimeter groter?
quote:
Wat zijn dat voor shirts van de tegenstanderquote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
F91 Dudelange uit Luxemburg speelt in de nationale competitie met Hummel shirts en in Europa met Nike shirts![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike Team Wear shirts van de club MSK Zilinaquote:Op zondag 29 juli 2007 00:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor shirts van de tegenstander![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dat Fortuna Sittard was zonder sponsorquote:Op zondag 29 juli 2007 00:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nike Team Wear shirts van de club MSK Zilina
Fortuna speelt dit jaar in Masita.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Fortuna Sittard was zonder sponsor![]()
![]()
Op die foto zag het er anders uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voetbalshirts # 20 Pats maar raak
Je verandert wel van mening zeg![]()
![]()
Goeie kwaliteit ook Kappaquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef TC03 het volgende:
Adidas shirtjes zijn echt ultiem lelijk dit jaar.![]()
Kappa is het mooist. Lekker strak en geen rare streepjes.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie van die van FC Utrecht?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de onwetenden, lijkt op het stadswapen van Utrecht
[afbeelding]
Is dit sarcastisch of niet? Zou het neit weten verder, ik koop bijna geen shirts.quote:
Ja was sarcastisch ja , 't zijn mooie shirts , maar de kwalieteit is niveau Zeemanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of niet? Zou het neit weten verder, ik koop bijna geen shirts.
utrecht wil anders echt graag bij feyenoord horen he.. niet vertikaal, dan maar diagonaal..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vinden jullie van die van FC Utrecht?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de onwetenden, lijkt op het stadswapen van Utrecht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Worden tijdens de Birra Moretti cup gepresenteerd (8 Augustus)
Deze foto is duidelijker dan die eerderequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je komt er alleen wel heeeeel erg laat mee![]()
Was al een paar maanden uit
Verder wel een mooi shirt natuurlijk.
Dat zeiden ze ja, op traingskamp in Feldkirchen, maar dit zijn gewoon de oude.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe shirtjes van Napoli digger?
quote:Op maandag 30 juli 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ja, op traingskamp in Feldkirchen, maar dit zijn gewoon de oude.
8 Augustus kun je de nieuwe zien, live op Canale 5
Cola Turkaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
elk shirt met cola turka erop is toch verneukt![]()
info@legea.nl | tel. +31 76 5335555quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef keeper het volgende:
Iemand een idee waar je een (oud) shirt van AC Ajaccio kan krijgen? En dan met name deze:
[afbeelding]
Op de sites uit dit topic is niets te vinden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Het CL shirt van aankomend seizoen voor Bayern Munchen
Adidas had alleen even over het hoofd gezien dat Bayern komend jaar geen CL speelt![]()
Bilbao maakt al een jaar of 10 zijn eigen shirts.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef Smeich het volgende:
![]()
@Adidas dan
Ja, volgens mij is dat Bilbao shirt uit eigen beheer gemaakt
Dat middelste ziet eruit als een opengekraste negerpolsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Recreativo.
Ja maar sinds 7 juli heb ik ze al gezien en gepost.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
sinds gister eigenlijk pas
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=26951&L=en&IDINI=26956
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef GasTurbine het volgende:
Het nieuwe AC Milanshirt is officieel gepresenteerd, iemand al foto's?
Werder Bremen had altijd aparte maar naar mijn smaak wel mooie shirts.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:48 schreef DeRCT14 het volgende:
Tegenwoordig lijkt het bij sommige shirtjes wel of er ipv 'ontwerpers', geestelijk gehandicapte kleuters worden gebruikt, als je kijkt naar de kleuren.
Joodquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef Dylan Dog het volgende:
kassa
Nou veel lelijker dan die van vorig jaar kan bijna niet Diggert. Lichtblauw is zo mooi, en dan met zo'n enorm oranje blok.quote:Op maandag 30 juli 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ja, op traingskamp in Feldkirchen, maar dit zijn gewoon de oude.
8 Augustus kun je de nieuwe zien, live op Canale 5
Was de lelijkheid ervan toen ook al benadrukt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef sjimz het volgende:
Ja laten we een shirt gaan posten dat al lang gepost was.
ben in een zeurmode maargoed.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Was de lelijkheid ervan toen ook al benadrukt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Cruoninga het volgende:
Oranje en wit zijn de mooiste kleuren die een voetbalclub hebben kan.
Ik heb hem dan ook zonder sponsor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou veel lelijker dan die van vorig jaar kan bijna niet Diggert. Lichtblauw is zo mooi, en dan met zo'n enorm oranje blok.
Hoe verzinnen ze het.
Kan niet genoeg benadrukt worden, wat een verkrachting.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Was de lelijkheid ervan toen ook al benadrukt?
en potquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Die kassa van dat vrouwtje in dat Stoke City-shirt!
[afbeelding]
Olympiakos!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter heeft de mooiste shirts van het seizoen !
Jep... maar de kans dat het dan gelezen werd was klein.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit stond al in je vorige post, hoor.
quote:Kan iemand mij helpen aan links voor voetbalshirts voor amateurclubs?
Ik heb het via hummelsport.nl geprobeerd, maar die verkopen alleen aan winkels.
Dank...
Want? Het is een forum, je moet gewoon geduld hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Jep... maar de kans dat het dan gelezen werd was klein.
[..]
Zeker, hoewel die van Bilbao ook erg mooi zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter heeft de mooiste shirts van het seizoen !
Vast wel, je hebt daar de nieuwe club Toronto FC die uitkomt in de Amerikaanse MLS.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:30 schreef Zjakkie het volgende:
Verkopen ze in Canada (Toronto om precies te zijn) ook voetbalshirts? En welke clubs hebben ze daar?
Ok ik zal eens zoeken. Thnxquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast wel, je hebt daar de nieuwe club Toronto FC die uitkomt in de Amerikaanse MLS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |