Staat er ookquote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef don-diablo het volgende:
heb je ook meer foto's van het nieuwe roma shirt sjimz? lijkt wel alsof er spqr op het shirt staat
Jupquote:Op maandag 23 juli 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
Heb je die meegenomen vanuit Brazilie?
Lijkt precies op dat vod van Madrid.quote:
Uitshirt volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Dat lichtblauwe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragen![]()
Gaat over het seizoen 2003-2004.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lichtblauwe bedoel je?
Die hebben ze namelijk wél gedragen, zo'n 2 of 3 wedstrijden, de wedstrijden die ik nog herinner zijn tegen Sparta Praag en tegen Freiburg en ik meen ook tegen Psv uit in de Uefacup (is seizoen 2001/2002 geweest).
trainingsshirt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Die was geel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat lichtblauwe bedoel je?
Ajax had ook een keer een zwart 3de shirt, en dat hebben ze nooit aangehad want Bayern had al een zwart 3de shirt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Meerdere seizoenen dusquote:Feyenoord heeft besloten voor de Europese uitwedstrijden in het seizoen 2004 – 2005 geen specifiek uitshirt te gebruiken. Tijdens deze duels zullen de spelers voetballen in het reguliere uitshirt, dat ook wordt gedragen in de nationale competitie. De afgelopen seizoenen had de ploeg wel een speciaal shirt, dat alleen werd gedragen tijdens uitwedstrijden in de strijd om een van de Europa Cups.
Feyenoord.nl
Foute kleur...quote:
Ik heb het hier nooit gevraagd heurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Je wil het nog een keer horen Paultjuh??
Moooooi hoor die shirtjes van utreg...![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit close genoeg?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:55 schreef Smeich het volgende:
Wat een geweldig mooi shirt zeg!!![]()
echt wow gewoon! Vooral die combinatie rood/wit vind ik altijd zo mooi he!
![]()
Heb je er eentje in close up ofzo?
owh boe woe hoe , cry me a river ....Ik heb 'm nog niet gezien en als het aan mij lag plaatste ik deze in elk topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef sjimz het volgende:
Hij is alleen al 10 topics geleden geplaatst
Anders kom je het shirt aanschouwen zondagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:58 schreef Smeich het volgende:
Echt prachtig gewoon!!
[..]
owh boe woe hoe , cry me a river ....Ik heb 'm nog niet gezien en van mij mag die ook in elk topic geplaatst worden!
Wat maak jij me nouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind ze echt niet mooi.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef don-diablo het volgende:
mooi shirt van Utrechtalleen de achterkant is minder idd..
Beter dan vorig seizoenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Om de slowchat tussen jullie een beetje te doorbreken![]()
1 keer is wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie mijn puike tekstje wel gelezen
lap tekst
Wat een stomme wasjuffrouw..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
mijn puike tekstje
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie mijn puike tekstje wel gelezen
FC Utrecht speelde dinsdag in het oefenduel met Stormvogels/Telstar voor het eerst in het nieuwe thuistenue.
Helaas zijn die shirtjes na één keer dragen niet meer bruikbaar. Door een foutje van de wasjuffrouw stond de wasmachine op een te hoge temperatuur afgesteld met als gevolg dat de kleuren rood en wit door elkaar zijn gelopen. Kennelijk kent zij het befaamde ‘grootmoedersrecept’ niet: wassen op hooguit 30 graden en een scheutje azijn toevoegen. De club heeft in allerijl nieuwe shirts besteld.
Zolang rugnummers hetzelfde blijven en shirtjes niet geruild worden met de tegenstander, waarom zou je ze dan niet vaker gebruiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang rugnummers hetzelfde blijven en shirtjes niet geruild worden met de tegenstander, waarom zou je ze dan niet vaker gebruiken.
Ik weet zeker dat ze gewassen worden, want het staat in dat berichtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de shirts bij clubs? Worden die echt een paar wedstrijden gedragen, ik denk zelf bij lage clubs wel.. maar niet bij topclubs...
Om zo het "Palermo" effect te krijgen ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef Smeich het volgende:
Die juffrouw mag wel naar Rome gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Bimboquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
![]()
Monterrey:
Thuis:
[afbeelding]
Uit:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het mooie shirts, alleen teveel reclame![]()
Kleuter aan het werk gezetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
Wat is dat toch met spaanse ploegen en oerlelijke uitshirtjes
[afbeelding]
Recreativo.
Worden tijdens de Birra Moretti cup gepresenteerd (8 Augustus)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef Jurruh het volgende:
Hoe zit het met Napoli? Nieuwe shirts al bekend?
Zelfde sponsor als Napoli 3 jaar geledenquote:
Wow, wat een gaaf shirt..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
2e shirt inter in het kader van 100 jaar Inter.
Kelme zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef sjimz het volgende:
Wat is dat toch met spaanse ploegen en oerlelijke uitshirtjes
[afbeelding]
Recreativo.
70 Euro: http://store.inter.itquote:
Met de al net zo mooie Valencia shirts. Vind alleen bij beide shirts de broekjes niet passen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Nog wat foto's van het Iter shirt als het daadwerkelijk gedragen wordt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn die is mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Je komt er alleen wel heeeeel erg laat meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |