De plaatje was alleen weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef sjimz het volgende:
Stonden al in het vorige topic.
echt een mooi shirt!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
De plaatje was alleen weg.![]()
M'n nieuwste aanwinst:![]()
[afbeelding]
leuk shirtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar kan je die zonder sponsor kopen? Gewoon bij de Celtic fanshop?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
prachtig shirtquote:
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?quote:
Hoop het ook, schitterend ding weer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk maakt Parma veel gebruik van dit prachtige shirt aankomend seizoen!!
tering, deze is wel heel vet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn god als je dan nog een bal in de voeten van de tegenstander speelt ben je nu toch echt een slechte voetballerquote:
emm,....wat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?
Ik denk dat hij de verkeerde post heeft gequote, denk dat het de post boven je moest zijn van hung die zei dat het AV shirt de goede was.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vindt je het gek, als je voor 90% fake post en voor 9% copy post?
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef Yozzz het volgende:
Heeft Ierland ook nog een nieuw shirt uit?
Ik had die van Noord Ierland al gepost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef Smeich het volgende:
Ja, ik meen me te herinneren dat ik die van N-Ierland al had gepostMaar ja, was dus deze van ierland ja tezamen met die van Schotland.. mooi mooi!
Een t-shirt uit, niet een uitshirt- uitquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een t-shirt uit, niet een uitshirt- uit![]()
Is dit een nieuwe? Want ik heb volgens mij een identieke versie van het thuisshirt, met alleen een andere kleurstelling.
Dat thuisshirt is trouwens meteen het mooiste shirt dat ik in bezit heb.
Niet gek dat ik het anders interpreteerdequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef Yozzz het volgende:
Heeft Ierland ook nog een nieuw shirt uit?
Dat is heel gebruikelijk in GB, ook met de gewone clubs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Yozzz het volgende:
Héél apart, die 06/08 - 07/09Waarom niet in één keer een lijn in plaats van omstebeurt?
Als je terug kijkt naar Deel #22,,, heb ik Noord Ierland gepost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had die van Noord Ierland al gepost.![]()
Nee, dat shirt dat jij hebt gepost is van gewoon Ierland.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:39 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Als je terug kijkt naar Deel #22,,, heb ik Noord Ierland gepost.![]()
Nee hoor, die van Noord Ierland had ik alleen nog maar gepost als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Smeich het volgende:
Die was zeer waarschijnlijk dus ook al driedubbel en vier keer zo dwars voorbij gekomen (wat het dus voor mij nog negatiever maakt)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk maakt Parma veel gebruik van dit prachtige shirt aankomend seizoen!!
Je hebt gelijk. Ik had Ierland, en jij had Noord Ierland.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, die van Noord Ierland had ik alleen nog maar gepost als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Smeich het volgende:
em.. mijn reactie was bedoeld op die van Hung05, wellicht is die dan alsnog grappig?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |