Uitshirt volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Dat lichtblauwe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ooit een Europees shirt gehad wat geen enkele wedstrijd is gedragen![]()
Gaat over het seizoen 2003-2004.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lichtblauwe bedoel je?
Die hebben ze namelijk wél gedragen, zo'n 2 of 3 wedstrijden, de wedstrijden die ik nog herinner zijn tegen Sparta Praag en tegen Freiburg en ik meen ook tegen Psv uit in de Uefacup (is seizoen 2001/2002 geweest).
trainingsshirt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat? trainingsshirt of keepersshirt?
Die was geel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat lichtblauwe bedoel je?
Ajax had ook een keer een zwart 3de shirt, en dat hebben ze nooit aangehad want Bayern had al een zwart 3de shirt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Europees shirt is toch eigenlijk niks anders dan een veredeld 3e shirt, maar dan alleen voor Europa?
Die gebruiken ze hoogstens 2-3 keer.
Meerdere seizoenen dusquote:Feyenoord heeft besloten voor de Europese uitwedstrijden in het seizoen 2004 – 2005 geen specifiek uitshirt te gebruiken. Tijdens deze duels zullen de spelers voetballen in het reguliere uitshirt, dat ook wordt gedragen in de nationale competitie. De afgelopen seizoenen had de ploeg wel een speciaal shirt, dat alleen werd gedragen tijdens uitwedstrijden in de strijd om een van de Europa Cups.
Feyenoord.nl
Foute kleur...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |