Geachte mod, als je je nu eens eerst dieper in het topic ( en de voorgaande verdiept ) en dat pas je taartschep opentrekt, praten we verden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als iemand zich hier als een puber gedraagt...
Jij hebt dus nooit VWO gehaald....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Geachte mod, als je je nu eens eerst dieper in het topic ( en de voorgaande verdiept ) en dat pas je taartschep opentrekt, praten we verden.
Roda JC:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een idee!
Laten we shirtjes gaan posten
Ik had maat S. Bij de Celtic fanshop, naast de stadion.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef jna het volgende:
Hung heb je dat Celtic shirt zonder sponsor erop? Zo ja, waar heb je die die vandaan?
of pas je nog in de kindermaten die ze wel verkopen zonder sponsor?![]()
Hadden ze ook M,L,XL zonder sponsor?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:32 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Ik had maat S. Bij de Celtic fanshop, naast de stadion.
"nothing personal" maar voor een VWO'er mag jij wel eens beter letten op jouw Nederlands... die shirt, de stadion..quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat shirts met meer dan 1 sponsor bij wet verboden moeten worden.
Nee, maar maakt jou dat meer dan mij, bovendien je zit in de 2e, dus over 2 jaar heb jij vast wel je VMBO diploma, maar goed, laten we on- topic gaan.quote:
Dat kan geen eens. Misschien uit jouw tijd wel, noob.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:33 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nee, maar maakt jou dat meer dan mij, bovendien je zit in de 2e, dus over 2 jaar heb jij vast wel je VMBO diploma, maar goed, laten we on- topic gaan.
Ik neem aan dat je op het VMBO-diploma aspect doelt? Dan mag je dat nog wel eens nakijken want het klopt weldegelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Dat kan geen eens. Misschien uit jouw tijd wel, noob.![]()
Stel, ik doe het slecht,, ga naar HAVO3. Dan kan je niet meer terugzakken. Vanaf de 3e jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het VMBO-diploma aspect doelt? Dan mag je dat nog wel eens nakijken want het klopt weldegelijk.
Dat was echter niet hetgeen wat gesteld was, dat was dat je gewoon in 4 VWO zou belanden zonder problemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Stel, ik doe het slecht,, ga naar HAVO3. Dan kan je niet meer terugzakken. Vanaf de 3e jaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |