Vorige topic:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef Cydex het volgende:
Vraagprijs voor het geheel is 120 Euro (incl. de verzendkosten van 6,20 Euro)
Prijzen los zijn ook inclusief de verzendkosten
Mario Kart 27 Euro
42 klassiek spellen 22 Euro
Braintraining 27 Euro
Woms open warfare 17 Euro
Madagascar 17 Euro
Rayman 17 Euro
Ophalen in Heerlen mag ook en bespaard verzendkosten (net zoals meerdere aankopen natuurlijk).
Ok had gewoon de OP van het vorige topic gekopieerd. Nu heb ik het weggehaaldquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. dat gedeelte van "Nederlandse versie [...] wilt doen)" mag wel weg hoor
Dat zou je denken. Kreeg toch een vraag of de spellen in het Nederlands warenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. dat gedeelte van "Nederlandse versie [...] wilt doen)" mag wel weg hoor
Zoo tycoon ruilen tegen Animal Crossing?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
· Metroid Prime: First Hunter Demo (cart only)
· Harry Potter en de Vuurbeker (boxed)
· Polarium (usa) (boxed)
· Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed)
· Zoo Tycoon (boxed)
· Meteos (usa) (boxed)
· ZooKeeper (usa) (boxed)
· Splinter Cell (boxed)
· Cocoto Kart Racer (boxed)
Iemand intresse?
Ikkequote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef philipnorth het volgende:
Iemand Advance Wars in de aanbieding toevallig?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef PimpofPersia het volgende:
Voor de liefhebber heb ik hier, omdat ik hem alweer heb uitgespeeld, een complete versie van Harry Potter en de Orde van de Feniks in perfecte staat.t De enige game waarin ik geďnteresseerd ben is Anno 1701 DS; maar het liefst verkoop ik 'm.
Bied maar, dan kijken we wel waar we eindigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik zie dat er al een ander iemand is die ook op zoek is naar Advance wars DS, maar ik meld mezelf toch ook even aan.
Wat wil je er voor hebben?
Ik heb wel Braintraining te koop. Heb je daar wellicht interesse in?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
gevraagd voor een leuk prijsje (EU)
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
hoi! Braintraining heb ik alquote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef Cydex het volgende:
[..]
Ik heb wel Braintraining te koop. Heb je daar wellicht interesse in?
Thepark ruilen voor Harry en Pokemon voor ¤ 20 incl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef killermj het volgende:
@M_M
Intresse in:
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Theme Park
Ik heb:
· Polarium (usa) (boxed)
· Zoo Tycoon (boxed)
· Meteos (usa) (boxed)
· Splinter Cell (boxed)
Iemand intresse
alleen nog Super Marie 64 gevraagd . wieowiequote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
Ik wil ze beide wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:40 schreef Thetallguy het volgende:
Alleen te koop:
Mario Kart
New Super Mario Bros.
25 per stuk incl. verzenden of 42,50 voor beiden
Alles d'r op en d'r an, volgens mij heb ik van Mario Kart nieteens de sterrencode ingevoerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wil ze beide wel.Zijn ze compleet met doosje ed?
is een enorm kutspel hoor, dat je het even weetquote:
als het in de lijn ligt van super mario bros (en dat denk ik) dan lijk ik op je zusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is een enorm kutspel hoor, dat je het even weet. Ik heb het al opgegeven, maar m'n zus moet en zal dat kreng eens uitspelen
.
nou het is 3D, je ziet niet waar je heen gaat en dat soort dingen, en je moet ook munten en alles verzamelen. Het is gewoon een drama. NSMB was een eitje hierbij vergeleken. Als je die leuk vond, kan ik je Yoshis Island DS beter aanraden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
als het in de lijn ligt van super mario bros (en dat denk ik) dan lijk ik op je zus
ok ok!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou het is 3D, je ziet niet waar je heen gaat en dat soort dingen, en je moet ook munten en alles verzamelen. Het is gewoon een drama. NSMB was een eitje hierbij vergeleken. Als je die leuk vond, kan ik je Yoshis Island DS beter aanraden.
Ben je nog op zoek naar English Brain Training?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
heb ik sinds gisteren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar English Brain Training?
Ik heb Super Mario Bros, maar ik twijfel of ik hem wil verkopen. Het enige wat ik er leuk aan vind, is 1 minigame. Ik zie op bartsmit.com dat het spel nog steeds 45 euro nieuw kost. Voor een redelijke prijs wil ik het spel wel verkopenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef mcwops het volgende:
heb ik sinds gisteren.
ik zoek nog mario 64, Yoshi's island en New super mario bros
Nog steeds in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:17 schreef M_M het volgende:
In de aanbieding;
Fifa Street 2
Age of Empires
Theme Park
Te koop of te ruil, doe maar een bod
Ben hem nu al weer zatquote:
15 Euro incl. verzending.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben hem nu al weer zat![]()
Dus hierbij te koop!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef De_Brandweer het volgende:
waarom kopen als je ook gewoon kan downloaden? :S :S :S
Minstens 25inclquote:
Als ik hem niet kwijt kan wil ik nog wel zakken tot 20 maar meer toch echt niet!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Cydex het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel. Zoek ik even verder![]()
Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek toch verder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik hem niet kwijt kan wil ik nog wel zakken tot 20 maar meer toch echt niet!
Hierbij 20 euro geboden voor Anno 1701!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik hem niet kwijt kan wil ik nog wel zakken tot 20 maar meer toch echt niet!
Misschien interesse Castlevania Portrait of Ruin te ruilen tegen Dawn of Sorrow?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Deze games te koop:Anno 1701 (30 euro) Castlevania: Portrait of Ruin (20 euro)
Wat mij betreft hebben wel een deal, PM me maar als het door gaatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Epica het volgende:
[..]
Hierbij 20 euro geboden voor Anno 1701!
Die heb ik al. Je mag hem wel kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef Epica het volgende:
Misschien interesse Castlevania Portrait of Ruin te ruilen tegen Dawn of Sorrow?
Hoeveel voor · Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed) ??quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef killermj het volgende:
@M_M
Intresse in:
Theme Park
Ik heb:
· Polarium (usa) (boxed)
· Zoo Tycoon (boxed)
· Meteos (usa) (boxed)
· Splinter Cell (boxed)
Iemand intresse
27,50 incl. verzendkosten is ie van jou. Ben er op uitgespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef 907 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar super mario bros.
iemand?
Inclusief doosje en boekjes?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:30 schreef Cydex het volgende:
[..]
27,50 incl. verzendkosten is ie van jou. Ben er op uitgespeeld.
Helemaal compleet in originele staat. 26,25 Euro (mooi gemiddeld) en we hebben een hele mooie deal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef 907 het volgende:
[..]
Inclusief doosje en boekjes?
25 incl en we hebben een deal?
Hmm Jammer dat het alleen te ruil is, had er wel wat geld voor willen geven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog steeds te ruil (en alleen te ruil:)
- Hotel Dusk Room 215 (US versie)
- Mario & Luigi : Partners in Time
En aan hoeveel zat je te denken dan ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hmm Jammer dat het alleen te ruil is, had er wel wat geld voor willen geven.
http://games.fok.nl/faq.php??quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef DonGorgon het volgende:
- edit- zie de FAQ over mogelijkheden om consoles aan te passen voor spelen van minder legale games.
Het kopieren van software en games is NIET legaal, ook als je de originelen al in je bezit hebt niet. Dat is wettelijk heel anders geregeld dan bij CD's en films.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/faq.php??
Voor alle duidelijkheid. Er is niets ilegaals aan een backup systeem hoor. Zolang je alleen je eigen games, die je dus al in je bezit hebt, ge-backupped speelt mag het. (same policy als met bijv. cd's)
Open jij maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En aan hoeveel zat je te denken dan ?
Yeh, ik zie het op de website van BIG nu ook staan ja ... dat wás echt nog niet hoor. Zeker pas sinds een jaar of misschien 2 ... ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Het kopieren van software en games is NIET legaal, ook als je de originelen al in je bezit hebt niet. Dat is wettelijk heel anders geregeld dan bij CD's en films.
akkoord, stuur maar een mail of een PMquote:Op maandag 3 september 2007 20:44 schreef Cydex het volgende:
Supermario en Braintraining voor 25 Euro incl. verzendkosten. Zijn het allemaal originele spellen in hun originele doos met handleiding?
Voor 15 euro inclusief neem ik hem graag van je over.quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Advance Wars Dual Strike 17,50 incl
Ik wil Bomberman wel voor 15 inc. PM me even, dan kan ik t geld overmaken enzo..quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb nog te koop liggen
-Zookeeper 17,50incl
-Dr. Kawasaki Braintraining: hoe oud is jou brein 12.5 incl
-Phoenix wright 2 17,50 incl
-Bomberman 15 incl
-Super Mario 64 15 incl
of alles ineens 80 euro
En ik wil Phoenix Wright 2 wel hebben voor 17,50 incl.quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Zookeeper 17,50incl
-Dr. Kawasaki Braintraining: hoe oud is jou brein 12.5 incl
-Phoenix wright 2 17,50 incl
-Bomberman 15 incl
-Super Mario 64 15 incl
of alles ineens 80 euro
Zou ik graag overnemenquote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Bomberman 17.50 incl
accoord, stuur maar een PMquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:07 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Voor 15 euro inclusief neem ik hem graag van je over.![]()
accoord, ik heb gereageerd op je PMquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik wil Phoenix Wright 2 wel hebben voor 17,50 incl.
in princiepe accoord, als de andere bieder er niet overheen gaat voor 24:00 vannacht mag je me een PM sturenquote:
Iemand?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Harem.nl het volgende:
Ik heb nog steeds Animal Crossing: Wild World te koop/ruil. Iemand interesse? Alles op Wii en ds gebied kan er tegen geruild worden.
Hoeveel voor brain training en/of Mario 64quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Mikani het volgende:
Te koop:
Dr. Kawashima's Brain Training
Rayman DS
Super Mario Bros 64 DS
Je hebt PMquote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoeveel voor brain training en/of Mario 64
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Harem.nl het volgende:
Ik heb nog steeds Animal Crossing: Wild World te koop/ruil. Iemand interesse? Alles op Wii en ds gebied kan er tegen geruild worden.
15 excl voor advance wars.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:30 schreef Jossos het volgende:
Omdat de liefde voor de DS bij mij een beetje voorbij is zoek ik nu m'n spellen te verkopen!
Te koop aangeboden zijn:
Yoshi: Touch & Go
Retro Atari
Mariokart DS
Bomberman
Need for Speed: Underground
Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Advance Wars: Dual Strike
Alle games zijn als nieuw, inclusief boekjes en als van toepassing nintendo sterren/points.
Alle spellen 20 euro excl, maar bieden staat vrij!
25 euro incl verzenden voor Mario Kart DS, mits compleet en werkendquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:30 schreef Jossos het volgende:
Omdat de liefde voor de DS bij mij een beetje voorbij is zoek ik nu m'n spellen te verkopen!
Te koop aangeboden zijn:
Yoshi: Touch & Go
Retro Atari
Mariokart DS
Bomberman
Need for Speed: Underground
Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Advance Wars: Dual Strike
Alle games zijn als nieuw, inclusief boekjes en als van toepassing nintendo sterren/points.
Alle spellen 20 euro excl, maar bieden staat vrij!
17.5 excl en we zijn akkoordquote:
Akkoord. Als je even je gegevens naar me wilt mailen dan zal ik de mijne terugsturen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef 907 het volgende:
[..]
25 euro incl verzenden voor Mario Kart DS, mits compleet en werkend
edit: dat stond er dus al bij![]()
![]()
Dat's een goede vraag. Dat durf ik zo niet te zeggen, en aangezien m'n DS overleden is kan ik het ook niet even proberen. Maar ik denk Engelse stemmen aangezien het gewoon de Europese versie is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Harem.nl het volgende:
Is Dragonball Z: Supersonic Warriors 2 met japanse stemmen of engelse?
Is prima, heb je een mail gestuurd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef Jossos het volgende:
[..]
17.5 excl en we zijn akkoord
[..]
Je hebt mail!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef Jossos het volgende:
Akkoord. Als je even je gegevens naar me wilt mailen dan zal ik de mijne terugsturen.![]()
Still available - en heb ook nog Age of Empires DS (PAL) liggen. En Golden Sun 1 en 2 voor de GBA.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:08 schreef PimpofPersia het volgende:
Phoenix Wright deeltje één (PAL, perfecte staat) te koop of te ruil tegen ofwel Final Fantasy III, ofwel Lunar Knights, ofwel The Twilight Princess Cube.
Ik heb er nog eentje over die ik niet gebruik. PM maar een voorstel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef Thormodo het volgende:
Heeft iemand nog een Nintendo Wi-Fi USB Connector over?
Inmiddels heb ik het toch voor mekaar gekregen om via mijn acces point verbinding te maken, dus ik hem hem niet meer nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje over die ik niet gebruik. PM maar een voorstel.
Ben je deze al kwijt?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Mikani het volgende:
Te koop:
Rayman DS
Ik heb Rayman DS nog te koop, wat wil je ervoor biedenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Iemand interesse in Settlers? Origineel in doos, maar alleen met italiaans/spaanse (?) gebruiksaanwijzing. Het spel is wel Engels.
Ik zou wel willen:
Anno 1701
Rayman DS
Super Mario World
Maar die wil ik misschien ook wel kopen, net als ik Settlers best wil verkopen.
@Pimp of Persia, Anno 1701 voor 20 incl?
ex verzendkosten en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef killermj het volgende:
Strolie75 - 20 euro voor anno?
Ja als je bijvoorbeeld metroid hebtquote:Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef FrozenOne23 het volgende:
Iemand die Animal Crossing te ruil heeft?
je bent een PMquote:Op donderdag 27 september 2007 06:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ex verzendkosten en we hebben een deal.
(sorry voor het late antwoord).
Stuur anders maar een PM.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:00 schreef Cydex het volgende:
Te koop:
- WarioWare touched! voor 18 Euro Verkocht
- Princes Peach voor 18 Euro
- MP Pinball (zonder rumblepack) voor 12 Euro
Prijzen zijn al incl. verzendkosten.
Je hebt er eentje terug.quote:
Hij is weg.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef SoSolid het volgende:
Hallo Pimp, wil je tingle misschien ruilen tegen: Trauma centre, Final Fantasy 3 of Mario vs. DK 2: march of the mini's
Deze games zijn ook te koop.
Alle drie verkocht inmiddels.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:00 schreef Cydex het volgende:
Te koop:
- WarioWare touched! voor 18 Euro
- Princes Peach voor 18 Euro
- MP Pinball (zonder rumblepack) voor 12 Euro
Prijzen zijn al incl. verzendkosten.
Niemandquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik word knettergek van Trauma Center: Under the Knife en wil hem graag ruilen voor Mario Kart.
Anyone?quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef Mikani het volgende:
Te koop:
Rayman DS
New Super Mario Bros.
Mario Kart DS (Duitse versie, merk je alleen aan de boekjes)
En dan steeds weer door die gesprekken heen, en als je lekker zit te snijden loopt die verpleegster er nog doorheen te lullen. Nee, echt, die stylus gaat zo door het schermpje heenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat deuntje is ook zo leuk he! Na een tijdje wil je het spel echt uit het raam gooien!
Ja hoor, ik wil best ruilen voor Mario 64 of Yoshi's Island. Heb je ze allebei nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef PGL het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:
Mario 64 DS
Yoshi's Island DS
Pokémon Leaf Green
ParanodEv: Wil je mss ruilen?
PimpofPersia mss ruilen? xD
20 incl gebodenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:57 schreef BlackSheep het volgende:
Te koop: Pokémon Pearl, bieden vanaf 20 euro.
20 incl gebodenquote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef BlackSheep het volgende:
Zelda Phantom Hourglass aangeboden, compleet exclusief VIP-punten.
Richtprijs: 25 inclusief.
wat vraag je hiervoor?quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef PimpofPersia het volgende:
Golden Sun GBA
Golden Sun The Lost Age GBA
¤40 inclusief verzenden? (beide games zijn nog helemaal compleet, alleen het kartonnen doosje van het eerste deel heeft de tand des tijds niet vlekkeloos doorstaan en ziet er daarom niet perfect meer uit. Golden Sun 2 is zelfs helemaal als nieuw.)quote:
Is verkocht, sorryquote:
Deze games zijn nu ook wegquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Is verkocht, sorry
@ Calex: PM
Nog steeds te koop:
Final Fantasy III
TLOZ: Phantom Hourglass
Wat vraag je voor zelda?quote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Is verkocht, sorry
@ Calex: PM
Nog steeds te koop:
Final Fantasy III
TLOZ: Phantom Hourglass
-edit-quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef BlackSheep het volgende:
Voor die prijs wil ik hem graag van je over nemenquote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef BlackSheep het volgende:
Bij de wehkamp is ie iigquote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij aan Puzzle Quest helpen? kan hem nergens vinden
je hebt mailquote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik bied 22 euro inc. voor jou mario kart ds
Niet meer in de verkoop? Heeft iemand anders Zelda Phantom Hourglass in de aanbieding?quote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem graag van je over nemen
hoeveel voor advance wars?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:46 schreef PGL het volgende:
Advance Wars DS
Super Mario 64 DS
Zelda Phantom Hourglass
Bied maar, of ruilen tegen Wii games of een mooie MP3 speler.
Ik heb wel interesse, ik had er zelf ooit 1 alleen heb ik hem hier verkocht omdat ik thuis draadloos internet kreeg alleen ben verhuisd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef M.Picanto het volgende:
Ik heb nog een Nintendo Wi-Fi USB Connector in de aanbieding...
Verpakking is helaas verdwenen, install en driver CD is nog wel aanwezig
zgan, 30 eu
http://www.vergelijk.nl/?pagetype=searchresult&searchwords=nintendo+wifiquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, ik had er zelf ooit 1 alleen heb ik hem hier verkocht omdat ik thuis draadloos internet kreeg alleen ben verhuisd.
Alleen 30 euro, ik weet nog niet..tegenwoordig moet je die toch wel voor minder kunnen kopen? Ik wil ook wel ruilen tegen een game.
Hmmmmmmmm kan het moeilijk laten voor dat geld... Kan je me e-mailen op evdv at zeelandnet.nl? PMs vergeet ik denk ik tochquote:Op zondag 9 december 2007 07:22 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/?pagetype=searchresult&searchwords=nintendo+wifi
maar als ik zeg 25 excl verzendkosten?
Ruilen heb ik niets aan, aangezien ik m'n ds verkocht heb
Ik heb Yoshi Island, bedoel je die?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik zoek Zelda, Brain trainer en Yoshi.... Iemand die ze aan mij wil verkopen?
Quanta costa?!quote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog te koop: De Opera DS browser om te internetten op je DS.
Heb je intresse in Puzzle Quest op de DS? Dat is een rpg waarvan de gevechten in Bejeweld stijl zijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef PGL het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik wil wat van mijn DS spelletjes ruilen, namelijk:
Zelda Phantom Hourglass
Advance Wars Dual Strike
Mario 64 DS
Pokémon Leaf Green
En nog wat cube spellen:
King Kong
LOTR Third Age
MOH Rising Sun
Zelda The Wind Waker
Waar wil ik tegen ruilen?
DS Games:
Vooral RPG's, of shooters zoals COD4 of BIA.
Wiigames:
Bied maar aan
Combi's eventueel mogelijk
15 euri excl. geboden voor Yoshi Island DSquote:Op maandag 10 december 2007 20:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Yoshi Island DS & Pokemon Pearl te koop.
25 euro per stuk ex.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je intresse in Puzzle Quest op de DS? Dat is een rpg waarvan de gevechten in Bejeweld stijl zijn!
wil je eventueel ook verkopen? ik denk niet dat ik iets interesants voor je heb...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef PGL het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Zelda Phantom Hourglass
Advance Wars Dual Strike
Mario 64 DS
Pokémon Leaf Green
En nog wat cube spellen:
King Kong
LOTR Third Age
MOH Rising Sun
Zelda The Wind Waker
Waar wil ik tegen ruilen?
DS Games:
Vooral RPG's, of shooters zoals COD4 of BIA.
Wiigames:
Bied maar aan
Combi's eventueel mogelijk
Ik heb je een PM terug gestuurd!quote:
Interesse Mario 64 of iets anders van mij? (Zelda is wss al weg)quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:18 schreef rece het volgende:
Final Fantasy III & bomberman
17,50 ofzo per stuk
Ik heb geen DS meer dus geld is voor mij de beste optie. Of je moet COD4 voor de ps3 hebben. Dan betaal ik wel wat bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef PGL het volgende:
[..]
Interesse Mario 64 of iets anders van mij? (Zelda is wss al weg)
Heb hem nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop/ruil:
Puzzle Quest
Een leuke mix tussen een rpg en bejeweled
Ik reken meestal 2,50. Bubbeltjesenvelope + verzendkosten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kost het om een DS-spel te versturen? (qua postzegels). Ik heb een spel op marktplaats gezet maar iemand wil weten wat de verzendkosten zijn.
Misschien ruilen tegen Puzzle Quest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
... heb hier trouwens nog steeds Bomberman Story DS liggen voor de liefhebber...
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakken. Gamecube/Wii spellen zijn i.i.g. 1,76 euro + 40 cent voor een bubbeltjesenveloppe(Ik dacht ds spellen het zelfde), hoewel dat laatste eigenlijk overbodig is want de doosjes zijn zelf ook al heel sterk. Een stuk karton eromheen werkt ook.
Vaag, ze gebruiken dezelfde stickers voor pakketpost, alleen dan met een andere opdruk. Ik heb zelf al vele pakketjes verstuurd voor 1,76 of 2,20 bij het postkantoor hier in Holten.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
ik heb de envelop net op het postkantoor afgeleverd. 1,76 en zij deden er een sticker op met datum en prijsquote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
Kan iemand mij hier aub vanaf helpenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict te koop!
Ruilen tegen Hotel Dusk room 215 ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan iemand mij hier aub vanaf helpen
Ik heb inmiddels een bod van 10 euro voor Super Mario 64 DS.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de volgende spellen te koop:
Mario & Luigi Partners in Time
Super Mario 64 DS
Doe maar een bod.
Ik heb Puzzle Quest niet meer alleen nog AW : Dark Conflict maar die wil ik verkopen i.p.v. ruilenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:44 schreef PGL het volgende:
Aquila360; Nog interesse in Zelda?
En misschien nog in iets anders van mij? (Combi mssn?)
Ruilen tegen Anno 1701 of Castlevania portrait of ruin?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef PGL het volgende:
Zelda Phantom Hourglass
Bijde zijn verkocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de volgende spellen te koop:
Mario & Luigi Partners in Time
Super Mario 64 DS
Doe maar een bod.
40 inc voor beide?quote:Op maandag 10 december 2007 20:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Yoshi Island DS & Pokemon Pearl te koop.
25 euro per stuk ex.
das toch de nieuwe hé?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict te koop!
Heb het pas 3 dagen meer erger me er nu al aan
Voor Animal Crossing DS?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef ferryb86 het volgende:
Heb hier een Wi-Fi connector liggen, iemand ruilen voor een game?
Mwa, wacht nog ff af.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:30 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ruilen tegen Anno 1701 of Castlevania portrait of ruin?
incl voor pearl?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:48 schreef senesta het volgende:
Wij hebben ook nog wel wat DS spellen die we kwijt willen, alles netjes met boekjes, zonder punten overgens.
Mario kart DS (heb ik twee keer) ik dacht aan 25 euro per stuk.
Worms open warfare, hmm 15 euro?
Bomberman, pff geen idee..
Pokemon diamond, 25 euro
Pokemon Pearl, 25 euro
Super princess Peach, 25 euro
Animal crossing DS, hmm 20 euro (dit is overgens de amerikaanse versie, maar behalve de taal in het boekje merk je daar niets van, gaat ook gewoon op internet, ik kon hem zo eerder krijgen vandaar..).
De kids willen graag sparen voor nieuwe Wii spellen en daarom mochten deze spellen weg.
Sorry is gister weggegaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das toch de nieuwe hé?
hmm, wat vraag je ervoor?
Mss interesse in Viewtiful Joe
Ik zat zelf meer te denken aan 15 inclquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:24 schreef PGL het volgende:
¤25 incl?
Geen intresse danquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef PGL het volgende:
Dat vind ik echt te weinig, 20 incl heb ik al als bod staan, voor 20 excl heb je hem
Bomberman story <> Diamond ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef PGL het volgende:
Nog steeds
Zelda PH
Advance Wars DS
Pokémon Diamond
Pokemon Leaf Green
Ruilen of bieden!
Heb je hem nog steeds liggen? Zo ja wat dacht je van 20 euro inclusief voor Mario Kart?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:48 schreef senesta het volgende:
Mario kart DS (heb ik twee keer) ik dacht aan 25 euro per stuk.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Zelda PH Advance Wars DS Pokémon Diamond Pokemon Leaf Green Ruilen of bieden! |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |