En aan hoeveel zat je te denken dan ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:34 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hmm Jammer dat het alleen te ruil is, had er wel wat geld voor willen geven.
http://games.fok.nl/faq.php??quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef DonGorgon het volgende:
- edit- zie de FAQ over mogelijkheden om consoles aan te passen voor spelen van minder legale games.
Het kopieren van software en games is NIET legaal, ook als je de originelen al in je bezit hebt niet. Dat is wettelijk heel anders geregeld dan bij CD's en films.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/faq.php??
Voor alle duidelijkheid. Er is niets ilegaals aan een backup systeem hoor. Zolang je alleen je eigen games, die je dus al in je bezit hebt, ge-backupped speelt mag het. (same policy als met bijv. cd's)
Open jij maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En aan hoeveel zat je te denken dan ?
Yeh, ik zie het op de website van BIG nu ook staan ja ... dat wás echt nog niet hoor. Zeker pas sinds een jaar of misschien 2 ... ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Het kopieren van software en games is NIET legaal, ook als je de originelen al in je bezit hebt niet. Dat is wettelijk heel anders geregeld dan bij CD's en films.
akkoord, stuur maar een mail of een PMquote:Op maandag 3 september 2007 20:44 schreef Cydex het volgende:
Supermario en Braintraining voor 25 Euro incl. verzendkosten. Zijn het allemaal originele spellen in hun originele doos met handleiding?
Voor 15 euro inclusief neem ik hem graag van je over.quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Advance Wars Dual Strike 17,50 incl
Ik wil Bomberman wel voor 15 inc. PM me even, dan kan ik t geld overmaken enzo..quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb nog te koop liggen
-Zookeeper 17,50incl
-Dr. Kawasaki Braintraining: hoe oud is jou brein 12.5 incl
-Phoenix wright 2 17,50 incl
-Bomberman 15 incl
-Super Mario 64 15 incl
of alles ineens 80 euro
En ik wil Phoenix Wright 2 wel hebben voor 17,50 incl.quote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Zookeeper 17,50incl
-Dr. Kawasaki Braintraining: hoe oud is jou brein 12.5 incl
-Phoenix wright 2 17,50 incl
-Bomberman 15 incl
-Super Mario 64 15 incl
of alles ineens 80 euro
Zou ik graag overnemenquote:Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef CaLeX het volgende:
-Bomberman 17.50 incl
accoord, stuur maar een PMquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:07 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Voor 15 euro inclusief neem ik hem graag van je over.![]()
accoord, ik heb gereageerd op je PMquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik wil Phoenix Wright 2 wel hebben voor 17,50 incl.
in princiepe accoord, als de andere bieder er niet overheen gaat voor 24:00 vannacht mag je me een PM sturenquote:
Iemand?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Harem.nl het volgende:
Ik heb nog steeds Animal Crossing: Wild World te koop/ruil. Iemand interesse? Alles op Wii en ds gebied kan er tegen geruild worden.
Hoeveel voor brain training en/of Mario 64quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Mikani het volgende:
Te koop:
Dr. Kawashima's Brain Training
Rayman DS
Super Mario Bros 64 DS
Je hebt PMquote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hoeveel voor brain training en/of Mario 64
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Harem.nl het volgende:
Ik heb nog steeds Animal Crossing: Wild World te koop/ruil. Iemand interesse? Alles op Wii en ds gebied kan er tegen geruild worden.
15 excl voor advance wars.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:30 schreef Jossos het volgende:
Omdat de liefde voor de DS bij mij een beetje voorbij is zoek ik nu m'n spellen te verkopen!
Te koop aangeboden zijn:
Yoshi: Touch & Go
Retro Atari
Mariokart DS
Bomberman
Need for Speed: Underground
Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Advance Wars: Dual Strike
Alle games zijn als nieuw, inclusief boekjes en als van toepassing nintendo sterren/points.
Alle spellen 20 euro excl, maar bieden staat vrij!
25 euro incl verzenden voor Mario Kart DS, mits compleet en werkendquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:30 schreef Jossos het volgende:
Omdat de liefde voor de DS bij mij een beetje voorbij is zoek ik nu m'n spellen te verkopen!
Te koop aangeboden zijn:
Yoshi: Touch & Go
Retro Atari
Mariokart DS
Bomberman
Need for Speed: Underground
Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Dragonball Z: Supersonic Warriors 2
Advance Wars: Dual Strike
Alle games zijn als nieuw, inclusief boekjes en als van toepassing nintendo sterren/points.
Alle spellen 20 euro excl, maar bieden staat vrij!
17.5 excl en we zijn akkoordquote:
Akkoord. Als je even je gegevens naar me wilt mailen dan zal ik de mijne terugsturen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef 907 het volgende:
[..]
25 euro incl verzenden voor Mario Kart DS, mits compleet en werkend
edit: dat stond er dus al bij![]()
![]()
Dat's een goede vraag. Dat durf ik zo niet te zeggen, en aangezien m'n DS overleden is kan ik het ook niet even proberen. Maar ik denk Engelse stemmen aangezien het gewoon de Europese versie is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef Harem.nl het volgende:
Is Dragonball Z: Supersonic Warriors 2 met japanse stemmen of engelse?
Is prima, heb je een mail gestuurd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef Jossos het volgende:
[..]
17.5 excl en we zijn akkoord
[..]
Je hebt mail!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef Jossos het volgende:
Akkoord. Als je even je gegevens naar me wilt mailen dan zal ik de mijne terugsturen.![]()
Still available - en heb ook nog Age of Empires DS (PAL) liggen. En Golden Sun 1 en 2 voor de GBA.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:08 schreef PimpofPersia het volgende:
Phoenix Wright deeltje één (PAL, perfecte staat) te koop of te ruil tegen ofwel Final Fantasy III, ofwel Lunar Knights, ofwel The Twilight Princess Cube.
Ik heb er nog eentje over die ik niet gebruik. PM maar een voorstel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef Thormodo het volgende:
Heeft iemand nog een Nintendo Wi-Fi USB Connector over?
Inmiddels heb ik het toch voor mekaar gekregen om via mijn acces point verbinding te maken, dus ik hem hem niet meer nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje over die ik niet gebruik. PM maar een voorstel.
Ben je deze al kwijt?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef Mikani het volgende:
Te koop:
Rayman DS
Ik heb Rayman DS nog te koop, wat wil je ervoor biedenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Iemand interesse in Settlers? Origineel in doos, maar alleen met italiaans/spaanse (?) gebruiksaanwijzing. Het spel is wel Engels.
Ik zou wel willen:
Anno 1701
Rayman DS
Super Mario World
Maar die wil ik misschien ook wel kopen, net als ik Settlers best wil verkopen.
@Pimp of Persia, Anno 1701 voor 20 incl?
ex verzendkosten en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef killermj het volgende:
Strolie75 - 20 euro voor anno?
Ja als je bijvoorbeeld metroid hebtquote:Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef FrozenOne23 het volgende:
Iemand die Animal Crossing te ruil heeft?
je bent een PMquote:Op donderdag 27 september 2007 06:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ex verzendkosten en we hebben een deal.
(sorry voor het late antwoord).
Stuur anders maar een PM.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:00 schreef Cydex het volgende:
Te koop:
- WarioWare touched! voor 18 Euro Verkocht
- Princes Peach voor 18 Euro
- MP Pinball (zonder rumblepack) voor 12 Euro
Prijzen zijn al incl. verzendkosten.
Je hebt er eentje terug.quote:
Hij is weg.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef SoSolid het volgende:
Hallo Pimp, wil je tingle misschien ruilen tegen: Trauma centre, Final Fantasy 3 of Mario vs. DK 2: march of the mini's
Deze games zijn ook te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |