Vorige topic:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef Cydex het volgende:
Vraagprijs voor het geheel is 120 Euro (incl. de verzendkosten van 6,20 Euro)
Prijzen los zijn ook inclusief de verzendkosten
Mario Kart 27 Euro
42 klassiek spellen 22 Euro
Braintraining 27 Euro
Woms open warfare 17 Euro
Madagascar 17 Euro
Rayman 17 Euro
Ophalen in Heerlen mag ook en bespaard verzendkosten (net zoals meerdere aankopen natuurlijk).
Ok had gewoon de OP van het vorige topic gekopieerd. Nu heb ik het weggehaaldquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. dat gedeelte van "Nederlandse versie [...] wilt doen)" mag wel weg hoor
Dat zou je denken. Kreeg toch een vraag of de spellen in het Nederlands warenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. dat gedeelte van "Nederlandse versie [...] wilt doen)" mag wel weg hoor
Zoo tycoon ruilen tegen Animal Crossing?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
· Metroid Prime: First Hunter Demo (cart only)
· Harry Potter en de Vuurbeker (boxed)
· Polarium (usa) (boxed)
· Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed)
· Zoo Tycoon (boxed)
· Meteos (usa) (boxed)
· ZooKeeper (usa) (boxed)
· Splinter Cell (boxed)
· Cocoto Kart Racer (boxed)
Iemand intresse?
Ikkequote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef philipnorth het volgende:
Iemand Advance Wars in de aanbieding toevallig?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef PimpofPersia het volgende:
Voor de liefhebber heb ik hier, omdat ik hem alweer heb uitgespeeld, een complete versie van Harry Potter en de Orde van de Feniks in perfecte staat.t De enige game waarin ik geïnteresseerd ben is Anno 1701 DS; maar het liefst verkoop ik 'm.
Bied maar, dan kijken we wel waar we eindigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik zie dat er al een ander iemand is die ook op zoek is naar Advance wars DS, maar ik meld mezelf toch ook even aan.
Wat wil je er voor hebben?
Ik heb wel Braintraining te koop. Heb je daar wellicht interesse in?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
gevraagd voor een leuk prijsje (EU)
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
hoi! Braintraining heb ik alquote:Op maandag 23 juli 2007 17:31 schreef Cydex het volgende:
[..]
Ik heb wel Braintraining te koop. Heb je daar wellicht interesse in?
Thepark ruilen voor Harry en Pokemon voor ¤ 20 incl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef killermj het volgende:
@M_M
Intresse in:
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Theme Park
Ik heb:
· Metroid Prime: First Hunter Demo (cart only)
· Harry Potter en de Vuurbeker (boxed)
· Polarium (usa) (boxed)
· Super Monkey Ball - Touch And Roll (boxed)
· Zoo Tycoon (boxed)
· Meteos (usa) (boxed)
· ZooKeeper (usa) (boxed)
· Splinter Cell (boxed)
· Cocoto Kart Racer (boxed)
Iemand intresse
alleen nog Super Marie 64 gevraagd . wieowiequote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
Ik wil ze beide wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:40 schreef Thetallguy het volgende:
Alleen te koop:
Mario Kart
New Super Mario Bros.
25 per stuk incl. verzenden of 42,50 voor beiden
Alles d'r op en d'r an, volgens mij heb ik van Mario Kart nieteens de sterrencode ingevoerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wil ze beide wel.Zijn ze compleet met doosje ed?
is een enorm kutspel hoor, dat je het even weetquote:
als het in de lijn ligt van super mario bros (en dat denk ik) dan lijk ik op je zusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is een enorm kutspel hoor, dat je het even weet. Ik heb het al opgegeven, maar m'n zus moet en zal dat kreng eens uitspelen
.
nou het is 3D, je ziet niet waar je heen gaat en dat soort dingen, en je moet ook munten en alles verzamelen. Het is gewoon een drama. NSMB was een eitje hierbij vergeleken. Als je die leuk vond, kan ik je Yoshis Island DS beter aanraden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
als het in de lijn ligt van super mario bros (en dat denk ik) dan lijk ik op je zus
ok ok!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou het is 3D, je ziet niet waar je heen gaat en dat soort dingen, en je moet ook munten en alles verzamelen. Het is gewoon een drama. NSMB was een eitje hierbij vergeleken. Als je die leuk vond, kan ik je Yoshis Island DS beter aanraden.
Ben je nog op zoek naar English Brain Training?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef mcwops het volgende:
Super Mario 64 DS
English training
Big Brain Academy
heb ik sinds gisteren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar English Brain Training?
Ik heb Super Mario Bros, maar ik twijfel of ik hem wil verkopen. Het enige wat ik er leuk aan vind, is 1 minigame. Ik zie op bartsmit.com dat het spel nog steeds 45 euro nieuw kost. Voor een redelijke prijs wil ik het spel wel verkopenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef mcwops het volgende:
heb ik sinds gisteren.
ik zoek nog mario 64, Yoshi's island en New super mario bros
Nog steeds in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:17 schreef M_M het volgende:
In de aanbieding;
Fifa Street 2
Age of Empires
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Theme Park
Te koop of te ruil, doe maar een bod
Ben hem nu al weer zatquote:
15 Euro incl. verzending.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben hem nu al weer zat![]()
Dus hierbij te koop!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef De_Brandweer het volgende:
waarom kopen als je ook gewoon kan downloaden? :S :S :S
Minstens 25inclquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |