In verband met de (lichtje) krasjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef MrManiak het volgende:
Heb je een fotootje van het scherm?
Heb nu geen mogelijkheid voor een foto. Het zijn geen krassen. Meer een paar streepjes door het gebruik van het scherm. Zodra de ds aanstaat zie je door de backlight er al niets meer vanquote:Op zondag 9 december 2007 13:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In verband met de (lichtje) krasjes
Nee, wil het wel als set verkopen. Heb zelf een ds lite, mijn vriendin had de gewone ds en die wil ze nu verkopen omdat we aan 1 wel genoeg hebben samen. En als de ds los word verkocht houd ik braintraining liever.quote:Op zondag 9 december 2007 15:34 schreef Reintji het volgende:
verschillen
@TS, wanneer de DS los weggaat heb je braintraining dan niet over?
65 en het is een deal. Zo veel geld is dat niet als je nagaat dat de originele ds nog voor 150 euro word verkocht (dan krijg je wel mariokart erbij)quote:Op zondag 9 december 2007 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een DS en een DS Lite
ik bied 50 euro excl.voor de DS (los)
Hey is een deal!quote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef mash_ het volgende:
Ik wil hem wel kopen voor 80 +spel. maar hoeveel zijn de verzend kosten dan?
oh jaquote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef mash_ het volgende:
Ik wil hem wel kopen voor 80 +spel. maar hoeveel zijn de verzend kosten dan?
Zal ik doen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:19 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Hey is een deal!
De verzendkosten zijn het laagst als ik geen doos toevoeg.. en dus wel de boekjes extra pennetje en spel in een grote bubbelenvelop doe.
Mail me anders even op ronald.ghost @ gmail. com
groetjes,
Ronald van de Geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |