Heb hem nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop/ruil:
Puzzle Quest
Een leuke mix tussen een rpg en bejeweled
Ik reken meestal 2,50. Bubbeltjesenvelope + verzendkosten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kost het om een DS-spel te versturen? (qua postzegels). Ik heb een spel op marktplaats gezet maar iemand wil weten wat de verzendkosten zijn.
Misschien ruilen tegen Puzzle Quest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
... heb hier trouwens nog steeds Bomberman Story DS liggen voor de liefhebber...
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakken. Gamecube/Wii spellen zijn i.i.g. 1,76 euro + 40 cent voor een bubbeltjesenveloppe(Ik dacht ds spellen het zelfde), hoewel dat laatste eigenlijk overbodig is want de doosjes zijn zelf ook al heel sterk. Een stuk karton eromheen werkt ook.
Vaag, ze gebruiken dezelfde stickers voor pakketpost, alleen dan met een andere opdruk. Ik heb zelf al vele pakketjes verstuurd voor 1,76 of 2,20 bij het postkantoor hier in Holten.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
ik heb de envelop net op het postkantoor afgeleverd. 1,76 en zij deden er een sticker op met datum en prijsquote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
Kan iemand mij hier aub vanaf helpenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict te koop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |