Heb hem nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop/ruil:
Puzzle Quest
Een leuke mix tussen een rpg en bejeweled
Ik reken meestal 2,50. Bubbeltjesenvelope + verzendkosten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel kost het om een DS-spel te versturen? (qua postzegels). Ik heb een spel op marktplaats gezet maar iemand wil weten wat de verzendkosten zijn.
Misschien ruilen tegen Puzzle Quest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
... heb hier trouwens nog steeds Bomberman Story DS liggen voor de liefhebber...
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef PimpofPersia het volgende:
In praktijk zul je de eerste keer wel duurder uitzijn want ze verkopen de postzegels alleen per 10...
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan ga je naar het postkantoor om er een stikker op te laten plakken. Gamecube/Wii spellen zijn i.i.g. 1,76 euro + 40 cent voor een bubbeltjesenveloppe(Ik dacht ds spellen het zelfde), hoewel dat laatste eigenlijk overbodig is want de doosjes zijn zelf ook al heel sterk. Een stuk karton eromheen werkt ook.
Vaag, ze gebruiken dezelfde stickers voor pakketpost, alleen dan met een andere opdruk. Ik heb zelf al vele pakketjes verstuurd voor 1,76 of 2,20 bij het postkantoor hier in Holten.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
ik heb de envelop net op het postkantoor afgeleverd. 1,76 en zij deden er een sticker op met datum en prijsquote:Op zondag 27 januari 2008 12:42 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat dat kon met zo'n stickertje maar aan de balie werd me verteld dat je ze toch echt per 10 moest kopen...
Kan iemand mij hier aub vanaf helpenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict te koop!
Ruilen tegen Hotel Dusk room 215 ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan iemand mij hier aub vanaf helpen
Ik heb inmiddels een bod van 10 euro voor Super Mario 64 DS.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de volgende spellen te koop:
Mario & Luigi Partners in Time
Super Mario 64 DS
Doe maar een bod.
Ik heb Puzzle Quest niet meer alleen nog AW : Dark Conflict maar die wil ik verkopen i.p.v. ruilenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:44 schreef PGL het volgende:
Aquila360; Nog interesse in Zelda?
En misschien nog in iets anders van mij? (Combi mssn?)
Ruilen tegen Anno 1701 of Castlevania portrait of ruin?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef PGL het volgende:
Ik wil wat van mijn DS spelletjes ruilen, namelijk:
Zelda Phantom Hourglass
Bijde zijn verkocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de volgende spellen te koop:
Mario & Luigi Partners in Time
Super Mario 64 DS
Doe maar een bod.
40 inc voor beide?quote:Op maandag 10 december 2007 20:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Yoshi Island DS & Pokemon Pearl te koop.
25 euro per stuk ex.
das toch de nieuwe hé?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
Advance Wars: Dark Conflict te koop!
Heb het pas 3 dagen meer erger me er nu al aan
Voor Animal Crossing DS?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef ferryb86 het volgende:
Heb hier een Wi-Fi connector liggen, iemand ruilen voor een game?
Mwa, wacht nog ff af.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:30 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ruilen tegen Anno 1701 of Castlevania portrait of ruin?
incl voor pearl?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:48 schreef senesta het volgende:
Wij hebben ook nog wel wat DS spellen die we kwijt willen, alles netjes met boekjes, zonder punten overgens.
Mario kart DS (heb ik twee keer) ik dacht aan 25 euro per stuk.
Worms open warfare, hmm 15 euro?
Bomberman, pff geen idee..
Pokemon diamond, 25 euro
Pokemon Pearl, 25 euro
Super princess Peach, 25 euro
Animal crossing DS, hmm 20 euro (dit is overgens de amerikaanse versie, maar behalve de taal in het boekje merk je daar niets van, gaat ook gewoon op internet, ik kon hem zo eerder krijgen vandaar..).
De kids willen graag sparen voor nieuwe Wii spellen en daarom mochten deze spellen weg.
Sorry is gister weggegaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das toch de nieuwe hé?
hmm, wat vraag je ervoor?
Mss interesse in Viewtiful Joe
Ik zat zelf meer te denken aan 15 inclquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:24 schreef PGL het volgende:
¤25 incl?
Geen intresse danquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef PGL het volgende:
Dat vind ik echt te weinig, 20 incl heb ik al als bod staan, voor 20 excl heb je hem
Bomberman story <> Diamond ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef PGL het volgende:
Nog steeds
Zelda PH
Advance Wars DS
Pokémon Diamond
Pokemon Leaf Green
Ruilen of bieden!
Heb je hem nog steeds liggen? Zo ja wat dacht je van 20 euro inclusief voor Mario Kart?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:48 schreef senesta het volgende:
Mario kart DS (heb ik twee keer) ik dacht aan 25 euro per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |