Voor die prijs wil ik hem graag van je over nemenquote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef BlackSheep het volgende:
Zelda Phantom Hourglass aangeboden, compleet exclusief VIP-punten.
Richtprijs: 25 inclusief.
Bij de wehkamp is ie iigquote:Op maandag 26 november 2007 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij aan Puzzle Quest helpen? kan hem nergens vinden
je hebt mailquote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik bied 22 euro inc. voor jou mario kart ds
Niet meer in de verkoop? Heeft iemand anders Zelda Phantom Hourglass in de aanbieding?quote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Voor die prijs wil ik hem graag van je over nemen
hoeveel voor advance wars?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:46 schreef PGL het volgende:
Advance Wars DS
Super Mario 64 DS
Zelda Phantom Hourglass
Bied maar, of ruilen tegen Wii games of een mooie MP3 speler.
Ik heb wel interesse, ik had er zelf ooit 1 alleen heb ik hem hier verkocht omdat ik thuis draadloos internet kreeg alleen ben verhuisd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef M.Picanto het volgende:
Ik heb nog een Nintendo Wi-Fi USB Connector in de aanbieding...
Verpakking is helaas verdwenen, install en driver CD is nog wel aanwezig
zgan, 30 eu
http://www.vergelijk.nl/?pagetype=searchresult&searchwords=nintendo+wifiquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, ik had er zelf ooit 1 alleen heb ik hem hier verkocht omdat ik thuis draadloos internet kreeg alleen ben verhuisd.
Alleen 30 euro, ik weet nog niet..tegenwoordig moet je die toch wel voor minder kunnen kopen? Ik wil ook wel ruilen tegen een game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |