Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben benieuwd of dit over die 25 aanmeldingen voor het briefkaartenactiegebeurentopicding heen gaat.
Ja op de frontpagequote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Yestuuur het volgende:
ik heb het gemist, kan ik het nog ergens zien?
Zet mij er ook maar bijquote:Op maandag 16 juli 2007 19:38 schreef Ashrak het volgende:
Onderstaande lijst is er op dit moment van FOK:
1. Ashrak
2. Yollie
3. Ericahysterica
4. drsH
5. kissa
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:40 schreef casper4ever het volgende:
[..]
markisboer
Zet mij er ook maar bij.
jij bent triestquote:Op maandag 16 juli 2007 20:53 schreef afdak het volgende:
triest.
Niemand houdt je tegenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Meds het volgende:
Ik zou de 6 eerder willen voordragen voor een lintje
Ik wilde verbeteren en in ene was je weg. lol. Maar ik kon je niet pm-enquote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
Thanks Yollie!
49: beequeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
1. Ashrak
2. Yollie
3. Ericahysterica
4. drsH
5. kissa
6. casper4ever
7. Brici
8. markisboer
9. Droopie
10. absolution
11. jobiscky
12. Macker
13. thijnred
14. linkeloutje
15. Strychnine
16. Joce
17. Misss_tique
18.cindy10
19. sveto
20. Happyme28
21. tientien
22. Yabadab
23. BuffyJan
24. Crush65
25 Katewalker
26. RicofromRio
27. Pizzakoppo
28. Petraa
29. demins
30. blomst
31.kybe
32. burtbeej
33. MisSomebody
34. NS
35. BarraCupraCuda
36. Shieltje72
37. RSie
38. PietjePuk63
39. AnthonyR
40. ilona-scuderia
41. FokingHell
42. the_judge
43. harie1
44. Mikaro
45. dgk_fan
46. SiRojK
47. Dark
48. Mootie
zet Tutjehola er ook maar bij(sorry, ik weet niet hoe ik mijn naam anders toe kan voegen,quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef Jo_Jo het volgende:
1. Ashrak
2. Yollie
3. Ericahysterica
4. drsH
5. kissa
6. casper4ever
7. Brici
8. markisboer
9. Droopie
10. absolution
11. jobiscky
12. Macker
13. thijnred
14. linkeloutje
15. Strychnine
16. Joce
17. Misss_tique
18.cindy10
19. sveto
20. Happyme28
21. tientien
22. Yabadab
23. BuffyJan
24. Crush65
25 Katewalker
26. RicofromRio
27. Pizzakoppo
28. Petraa
29. demins
30. blomst
31.kybe
32. burtbeej
33. MisSomebody
34. NS
35. BarraCupraCuda
36. Shieltje72
37. RSie
38. PietjePuk63
39. AnthonyR
40. ilona-scuderia
41. FokingHell
42. the_judge
43. harie1
44. Mikaro
45. dgk_fan
46. SiRojK
47. Dark
48. Mootie
49. Jo_Jo
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:21
Brief:
Geachte Redactie,
De sancties voor de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie hebben uitgevoerd jegens Lieke en Huub zijn volkomen terecht, maar ik mis een kleine toevoeging en dat is de exit van Natasia.
In de brief na het trapincident (Jaap) stond:
Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000,- euro van uw borg ingehouden en 100.000,- op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiële waarschuwing. Mocht uw tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de villa. De officiële waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.
De acties van Natasia zijn volkomen buitenproportioneel en dienen derhalve, zoals in de brief vermeld van hedenmiddag, zo bestraft te worden. In de brief wordt gesproken over een misselijkmakende actie die alle grenzen (ook van fysiek geweld) te buiten ging.
Natasia is zelfs een van de hoofddaders van deze actie en heeft meerdere overtredingen begaan.
De actie van gisteren hield, wat betreft Natasia, het volgende in:
- beraming actie met overige bewoners
- Lieke in wurggreep nemen
- Lieke half wurgen Je kunt iemand niet half wurgen
- aanwijzingen geven aan anderen over ontkleding Lieke
- trappen Huub
De acties liegen er niet om en zouden volgens de brief dan ook gelijk moeten leiden tot het vertrek van Natasia en dit is tot op heden niet gebeurd. Onbegrijpelijk, want de brief en de acties liegen er gewoon niet om. Jullie kunnen nu , afgelopen vrijdag na het bloempotincident ook al niet, gewoon niet meer onder het vertrek van Natasia uit en toch verblijft ze nog in de villa. Waar en hoe moet het eindigen?
Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd.
Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia.
Met vriendelijke groet,
Ashrak
Wat zou je graag uitgelokt zien?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef APK het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als jullie eis niet ingewilligd wordt?
whahaha die usersnamen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ga je die met onze namen versturen of is het de bedoeling dat ze plus 70 brieven krijgen?
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
whahaha die usersnamen.
![]()
![]()
Wat een goede indruk zullen we maken.![]()
tutjehola, ericahysterica, linkeloutje![]()
![]()
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8213quote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef SmeerCaas het volgende:
Worden er nog andere fora bij betrokken? Om een beetje indruk te maken zal er toch iets meer gedaan moeten worden....
Sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het inhoudelijk volledig met de brief eens, maar ik wil gewoon liever niet meedoen met blinde Huub en Lieke vereerders.
Ik krijg er gewoon een vies gevoel van, om bij deze users horen.
Vandaar dat ik niet meedoe.
Dit gaat niet om Lieke en Huub, dit gaat om wat er is gebeurd, zou dit met Amanda of wie dan ook zijn gebeurd, zou iedereen net zo reageren.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het inhoudelijk volledig met de brief eens, maar ik wil gewoon liever niet meedoen met blinde Huub en Lieke vereerders.
Ja dat is dan jammer Peter6000, als je je daar niet overheen kunt zetten moet je het niet doen. Het is bovendien wel erg zwart wit wat je zegt, maar goed daar ga ik maar verder niet op in.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Dank je voor je introductie bij mij, het zegt overigens meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:
Yollie: je kan wel mooie lijstjes maken, maar daar luistert Talpa echt niet naar, die kijken maar naar 1 ding en dat zijn de kijkcijfers en dat bereiken ze niet met een real life show over een ultra conservatieve breiclubje, zoals al die mensen in dat lijstje de GK graag zouden willen zien.
Om aan te geven dat ik er een vies gevoel van krijg.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit gaat niet om Lieke en Huub, dit gaat om wat er is gebeurd, zou dit met Amanda of wie dan ook zijn gebeurd, zou iedereen net zo reageren.
En als je een vies gevoel krijgt van deze users, waarom post je dan ?![]()
Wat een onzin! En als je het horen wil ik vind Huub een arrogant, irritant ventje etc., maar nog altijd de enige persoon die zelfreflectie heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om aan te geven dat ik er een vies gevoel van krijg.:r
Bàh, wat vies.
Het stinkt hier naar eenheidsworst.
En als het met Amanda zou zijn gebeurd, zou het niemand ook maar iets kunnen schelen, hooguit zou het worden aangegrepen om Brian te bashen.
Heb je niet gezien hoe verontwaardigd iedereen reageerde toen vorige week Nadia van haar slip werd ontdaan door Huub ???quote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om aan te geven dat ik er een vies gevoel van krijg.
Bàh, wat vies.
Het stinkt hier naar eenheidsworst.
En als het met Amanda zou zijn gebeurd, zou het niemand ook maar iets kunnen schelen, hooguit zou het worden aangegrepen om Brian te bashen.
Gaat goedquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Tussenstand
Op maandag 16 juli 2007 @ 23:46 schreef Kaat het volgende:
vol: 129
nowlive: 217
fok: 80
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
Ben ik nou weer de enige die Natasia (opzich) wel mag![]()
Ik ga een briefje sturen met 'Natasia MOET blijven'.
Als zij eruit gaat, weet ik zeker dat ik er al geen zak meer aan ga vinden nl.
Go Natasia, your black mother!![]()
![]()
Geef ze een poepie van eigen deeg, en je schopt als een vent, dus ook een![]()
Jij vindt het wel goed dat ze een vrouw aanrand met meerdere personen, jij vindt het wel goed dat ze een vent in zijn ballen trapt, jij vindt het wel goed dat ze een vent bijt, jij vindt het wel goed, dat ze een vent een ijzeren bloempot naar zijn kop gooit, jij vindt het wel goed dat ze nogmaals een vent een doodstrap geeft ??? Zegt veel over jou.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
Het zegt niks over mij, ik vond die actie bij Lieke echt super ver gaan (terwijl ik het niet zo op huub en lieke heb).quote:Op maandag 16 juli 2007 23:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dank je voor je introductie bij mij, het zegt overigens meer over jou dan over mij.
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
Je hebt gelijk Petraa, ik ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe verontwaardigd iedereen reageerde toen vorige week Nadia van haar slip werd ontdaan door Huub ???
Daar waren ook de zgn Huubgroupies bij.
Als ik jou aktie ondersteun, ondersteun jij dan mijn aktie.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!
1. sweetgirly
2. APK
Zet je naam ook op deze lijst als je het er mee eens bent.![]()
De meeste mensen op dit forum zijn het er al over eens dat het beter is als het programma stopt. Want de laatste weken gaat het veel en veels te ver.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het zegt niks over mij, ik vond die actie bij lieke super ver gaan. (terwijl ik niet zo op huub en lieke heb).
Maargoed als huub dan straks bij iemand (die hem toen had genaaid) een mes in de rug zet, zal je mij daar ook geen slecht woord over horen zeggen.
Maar aan de andere kant is Huub overigens ook heel erg hard geweest, wat terroriseren betreft.
Ze moeten het gewoon allemaal lekker uit zoeken, ze zijn zelf die kooi in gegaan omdat ze camerageil zijn en wisten ook precies wat ze te wachten stonden.
Maar objectief gezien is het niet verstandig om Natasia te verwijderen, want dan durft de rest van die GK-bewoners ook geen geintjes meer uit te halen en dan wordt het een heel suf zooitje en dan verliezen ze kijkers en wordt het programma van de buis gehaald, en dat willen we allemaal niet in dit forum neem ik aan.
Done!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik jou aktie ondersteun, ondersteun jij dan mijn aktie.![]()
![]()
![]()
Kom op zeg, als een slechterik in bijvoorbeeld Goeden Tijden, slechte dingen doet, dan zit je jezelf ook helemaal op te vreten, maar dan ga je toch ook niet roepen dat het circus van de buis moetquote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
De meeste mensen op dit forum zijn het er al over eens dat het beter is als het programma stopt. Want de laatste weken gaat het veel en veels te ver.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef Yollie het volgende:
1. Ashrak
2. Yollie
3. Ericahysterica
4. drsH
5. kissa
6. casper4ever
7. Brici
8. markisboer
9. Droopie
10. absolution
11. jobiscky
12. Macker
13. thijnred
14. linkeloutje
15. Strychnine
16. Joce
17. Misss_tique
18.cindy10
19. sveto
20. Happyme28
21. tientien
22. Yabadab
23. BuffyJan
24. Crush65
25 Katewalker
26. RicofromRio
27. Pizzakoppo
28. Petraa
29. demins
30. blomst
31.kybe
32. burtbeej
33. MisSomebody
34. NS
35. BarraCupraCuda
36. Shieltje72
37. RSie
38. PietjePuk63
39. AnthonyR
40. ilona-scuderia
41. FokingHell
42. the_judge
43. harie1
44. Mikaro
45. dgk_fan
46. SiRojK
47. Dark
48. Mootie
49. Jo_Jo
50. Latz
51. beequeen
52. tutjehola
53. mrln
54. Brechtje
55. Marky
56. DvanderW
57. Gino de Pino
58. Marietje
59. Xstatic1975
60. Donnie29
61. Anno-i-mus
62. LoveProfusion
63.fredfik
64. itsme
65. KoenDD
66. shagster19
67. Shelbourne
68. xbloemx
69. TLK
70. Lieve
71. Manu82
72. Desii
73. clrscrn
74. Nicoss
75 Smeercaas
76. mrSPLIFFY
77. Flounder
78. TheSwooshdockSaint...
79. crazybitch26
80. dylow
Waarom, er zijn al veel te veel topics.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
APK maak lekker ff een eigen topic en ga niet hier in lopen klooien
Gaarne een ander topic openen en niet deze bevuilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
1. sweetgirly
2. APK
Aanrandenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Jij vindt het wel goed dat ze een vrouw aanrand met meerdere personen
Ja.quote:jij vindt het wel goed dat ze een vent in zijn ballen trapt
Ja.quote:jij vindt het wel goed dat ze een vent bijt
Ja en ja.quote:jij vindt het wel goed, dat ze een vent een ijzeren bloempot naar zijn kop gooit, jij vindt het wel goed dat ze nogmaals een vent een doodstrap geeft ???
Ja klopt.quote:Zegt veel over jou.
APK en Peter6000quote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik jou aktie ondersteun, ondersteun jij dan mijn aktie.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef APK het volgende:
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
Oh, het zijn er nog meer gewordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef APK het volgende:
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
AUB niet dit topic bevuilen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef APK het volgende:
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Ashrak het volgende:
AUB niet dit topic bevuilen.
Maak een nieuwe aan zodat we zaken goed gescheiden kunnen houden.
Ik vraag je bij deze NOGMAALS om dit topic " Brief naar Tien - Exit Natasia" voor de actie STEUN NATASIA niet te misbruiken. Open je eigen topic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Onze aktie betreft ook een eventuele exit van Natasia.![]()
Er is allang een nieuw topic, maar APK vindt dit gewoon lollig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vraag je bij deze om dit topic " Brief naar Tien - Exit Natasia" voor de actie STEUN NATASIA niet te misbruiken. Open je eigen topic.
Jij bent gewoon bang dat wij meer stemmen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vraag je bij deze om dit topic " Brief naar Tien - Exit Natasia" voor de actie STEUN NATASIA niet te misbruiken. Open je eigen topic.
Dat topic gaat over Huub.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Er is allang een nieuw topic, maar APK vindt dit gewoon lollig.
Doe je het lekker daar!!!! Laten we nou ff verdomme serieus blijven, ik weet dat het moeilijk is voor je APK.quote:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef APK het volgende:
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!quote:
Nogmaals en voor de laatste keer wil ik je vriendelijk verzoeken om dit topic niet te misbruiken voor een andere actie dan waarvoor die bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
8. BwennieBren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
8. BwennieBren
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
Daar gaan ze zeker en vast van in de war raken aangezien mijn usernaam ook bij Nowlive, VOL en nu FOK staat....
Maak er een liedje overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Dit was te verwachten natuurlijk van jou.
Daar gaan ze zeker en vast van in de war raken aangezien mijn usernaam ook bij Nowlive, VOL en nu FOK staat.... maar ach, die lijsten zijn ook veel langer dan jouw zielige lijstje. Ik krijg bijna medelijden, bijna dan he?
![]()
Ik zag jouw naam trouwens net ook op nowlive staanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?![]()
Aangezien ik hier alle lijsten heb kan ik je vertellen dat dat reuze meevalt en dat doet niets af aan het feit dat je nog geen gehoor hebt gegeven aan mijn verzoek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?![]()
Kan best.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zag jouw naam trouwens net ook op nowlive staan![]()
Ik heb de lijst niet meer aangevuld na jouw angstwekkende allerlaatste waarschuwing, dat hebben anderen gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:52 schreef Ashrak het volgende:
Aangezien ik hier alle lijsten heb kan ik je vertellen dat dat reuze meevalt en dat doet niets af aan het feit dat je nog geen gehoor hebt gegeven aan mijn verzoek.
Kunnen we het on-topic houden en wel over de actie "Brief naar Tien - Exit Natasia" ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kan best.![]()
Was het in een topic over het Nederlands kampioenschap dressuur?
Het gaat niet om het aanvullen van de lijst zelf, maar het feit dat je het doet in een topic waarvoor deze niet bestemd is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de lijst niet meer aangevuld na jouw angstwekkende allerlaatste waarschuwing, dat hebben anderen gedaan.
Ga briefkaarten versturen, jijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Jezus APK wat een lol he, een serieuze topic te gaan vergallen met jou gebagger en gezeik.
Bwenniebren ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Gecorrigeerde lijst, Ashrak stond ook al bij VOL op de lijst.
Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Gecorrigeerde lijst, Ashrak stond ook al bij VOL op de lijst.
1. -knip-
Maar nu staan er diverse namen dubbel op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?
Ook aan jou het vriendelijke verzoek om dit topic niet te bevuilen en al zeker niet om de actie te saboteren door de lijst ongevraagd en zeer ongepast aan te passen.
Een petitie is volgens mij ongeldig als er dubbele stemmen op staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Ashrak het volgende:
Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?
Ook aan jou het vriendelijke verzoek om dit topic niet te bevuilen en al zeker niet om de actie te saboteren door de lijst ongevraagd en zeer ongepast aan te passen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
APK en Peter6000 als jullie niet onmiddellijk stoppen met het ongevraagd aanpassen van de lijsten ga ik echt de modjes inschakelen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef Strychnine het volgende:
Waarom postte je het zelf niet Ashrak?
Gelukkig, het staat namelijk erg onprofessioneel als er straks allemaal dubbele namen ontdekt worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
ps Op dit moment worden de lijsten aangemaakt op de verschillende fora en deze zullen nog bekeken worden.
Ik heb die lijst nergens aangepast, zoals ik al zei schijt ik in mijn broek na jouw aller- allerlaatste waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
APK en Peter6000 als jullie niet onmiddellijk stoppen met het ongevraagd aanpassen van de lijsten ga ik echt de modjes inschakelen.
Jij zet er zelfs namen bij op je eigen lijst. Speel niet de onschuld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die lijst nergens aangepast, zoals ik al zei schijt ik in mijn broek na jouw aller- allerlaatste waarschuwing.
Jullie lijst heb ik niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Jij zet er zelfs namen bij op je eigen lijst. Speel niet de onschuld.
Je zet namen van onze lijst op jouw lijst, nu stoppen!quote:
Is dat zo? Waarom staat mijn naam dan op jullie lijstje? Verzoek om deze te verwijderen uit jullie lijst staat al in jullie topicquote:
Peter6000 heeft onze lijsten aangepast en jij voert nog steeds ongevraagd en ongepast je tegenactie in dit topic waar je zelfs namen toevoegt die er niet op horen te staan. Een aantal maal heb ik vriendelijk gevraagd om je tegenactie te verplaatsen naar een ander topic en jij weigert en blijft in dit topic zuigen en dat vind ik respectloos tegenover de mensen die mee willen doen. En na een aantal maal vriendelijk verzocht te hebben om te stoppen ben je doorgegaan waardoor het vanzelf iets minder aardig verzocht wordt. Het is je eigen keuze, maar het zou van veel respect betuigen als je gewoon ieder in zijn waarde laat en niet zo loopt te zuigen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Je zet namen van onze lijst op jouw lijst, nu stoppen!
Deze heb ik erbij gezet ja, en ik heb nog geen protest gehoord van de betreffende persoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Yourski het volgende:
Ik doe mee.
Mijn dank is verpletterendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
De grap is nu wel een beetje voorbij.
Laat ieder zijn eigen ding doen, en laat hun hun eigen actie doen.
Is goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
Bedanktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
Bedankt voor het mij missen. En voor de waardering van mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:19 schreef Lieve het volgende:
Leuk toch Peter? het was al zo stil zonder jouw verfrissende bijdrage.
Nou, dat valt erg mee: ik heb nog een achterstand van 3 tv uitzendingen, do-vr-maquote:Het kon niet missen. Het moment van verveling en bittere eenzaamheid zat er weer aan te komen.
Nee, gelukkig niet.quote:Zijn je medicijnen op?
.quote:[ach gut, arme ziel. Zo helemaal alleen in al je ellende en de enige vrienden zijn hooligans en josti's
Dat vraag ik me vrijwel dagelijks af.quote:Arme man toch.... hoe moet dat dan met jou?
quote:Je bent eigenlijk zo zieliig als alleen echte lijstvervuilers zielig kunnen zijn.
.quote:Met niemand om eens lekker te pesten in je buurt
quote:Geen heerlijke oprechte kwetsbare zielen. Nou nou, het is wat he jongen?
Mijn mammie zit niet in een gesticht, voor zover ik weet.quote:Mammie heeft je zeker weer geen berichtje uit het gesticht gestuurd...
Was dat maar waar, het is ook nog eens zomerstop.quote:en nu moet je jezelf helemaal alleen in je dooie eendje met wat voetbal ellende vermaken.
quote:Misselijkmakende familieleden daargelaten natuurlijk.
Nou nee, ik deed dat omdat het erg onprofessioneel overkomt als FOK, VOL en Nowlive straks die lijsten ongecoördineerd gaan versturen. Met allemaal dubbele namen erop.quote:Ja, dan is wat spelen met mensen op lijsten vast wel leuk! Dan beleef je daar tenminste nog wat afleiding aan.
Medelijfgenoten????quote:De volgende keer moet je toch eens aan je 6000 medelijfgenoten vragen om niet allemaal tegelijk op vakantie te gaan?
quote:Dan kun je gewoon je eigen lijstjes vullen.
quote:Met al je medebewoners van het uitgewoonde lijf waar je maar mee moet zien rond te komen in je leven.
Ik niet helemaal.quote:Dat is ook geen leven.... dat snapt iedereen.
Ja, ik ga zo slapen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:46 schreef Ashrak het volgende:
Peter6000 wil je aub stoppen met de zinloze vulling van dit topic.
Als je gaat zuigen weet je dat je allerlei reacties opwekt en het wordt echt niet op prijs gesteld.
Wil je aub nu gewoon stoppen ?
Dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo slapen.
Maar wees gerust gesteld, morgenochtend om half 9 komt Avonne met een zwabber en veegblik langs.
Daarna bestaat het topic weer uitsluitend uit namenlijstjes, en is deze betovering verbroken.
Precies zoals het hoort.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo slapen.
Maar wees gerust gesteld, morgenochtend om half 9 komt Avonne met een stofzuiger langs.
Daarna bestaat het topic weer uitsluitend uit namenlijstjes, en is deze betovering verbroken.
Precies zoals het hoort.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo slapen.
Maar wees gerust gesteld, morgenochtend om half 9 komt Avonne met een zwabber en veegblik langs.
Precies zoals het hoort.
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef Yollie het volgende:
Dit post ik namens Ashrak:
De sancties die zijn opgelegd aan de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie op Lieke en Huub hebben uitgevoerd gaan mij nog net niet ver genoeg in het geval van Natasia. Natasia had namelijk al een laatste waarschuwing te pakken en zou bij een volgende "zware" overtreding de villa moeten verlaten. Aangezien zij in mijn ogen wel 2 "zware" overtredingen (na het uiteindelijk onbestrafte bloempot-incident), nl. wurggreep (wurging) Lieke en trappen van Huub, zijn begaan moet DGK/Tien de eerdere brief ten uitvoer brengen en Natasia derhalve verwijderen uit de villa.
Brief:
Geachte Redactie,
De sancties voor de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie hebben uitgevoerd op Lieke en Huub is volkomen terecht, maar ik mis een kleine toevoeging en dat is de exit van Natasia.
In de brief na het trap-incident (Jaap) stond:
Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000,- euro van uw borg ingehouden en 100.000,- op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiele waarschuwing. Mocht uw tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.
De acties van Natasia zijn volkomen buiten proportioneel en dienen derhalve, zoals in de brief vermeld van hedenmiddag, zo bestraft te worden. Hierin wordt gesproken over een misselijkmakende actie die alle grenzen (ook van fysiek geweld) te buiten ging.
Natasia is zelfs een van de hoofddaders van deze actie en heeft meerdere overtredingen begaan.
De actie van gisteren die uit het oogpunt van Natasia het volgende ongeveer inhield:
- beraming actie met overige bewoners
- Lieke in wurggreep nemen
- Lieke half wurgen
- aanwijzingen geven aan anderen over ontkleding Lieke
- trappen Huub
De acties liegen er niet om en zouden volgens de brief dan ook gelijk moeten leiden tot het vertrek van Natasia en dit is tot op heden niet gebeurd. Onbegrijpelijk, want de brief en de acties liegen er gewoon niet om. Jullie kunnen nu, afgelopen vrijdag na het bloempot-incident ook al niet, gewoon niet meer onder het vertrek van Natasia uit en toch verblijft ze nog in de villa.Waar en hoe moet het eindigen?
Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd.
Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia.
Met vriendelijke groet,
Ashrak
Een ieder die ook vind dat Natasia eigenlijk verwijderd moet worden uit de villa naar aanleiding van haar rol in de actie van gisteren en de eerdere brief kan de brief mede-ondertekenen.
Laat het weten als je de brief wilt ondertekenen door onderstaande lijst te kopieren en aan te vullen met je gebruikersnaam.
1. Ashrak
2. Yollie
Als je wilt ondertekenen heb je de eerquote:
Nee, deze lijst is alleen van FOK en ik kan je zeggen dat het nu al gaat om veel meer ondertekenaars.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:34 schreef danos het volgende:
Uit alle internetforums zijn wel 100 mensen bereid om deze brief te sturen? Dat is wel een siginificant percentage van de kijkcijfers(zo rond de 0,01%), ik denk dat Tien deze brief heel serieus gaat nemen! En dat Beau van Ervendorens door onverwachte besparingen op toiletpapier toch nog gered kan worden
Ja, we kijken wel hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Ook alle nicknames enzo he, dat komt al helemaal geloofwaardig over.
Maar van mij mag ze er ook uit hoor, dat mens denkt echt dat ze boven de rest staat, vuile vislip.
Die hele actie dat is zoiets als naar een voetbalwedstrijd (=spel) kijken als fan en als je ziet dat iemand van de tegenpartij jouw favoriete speler een schop geeft die naar je mening onterecht niet met rood bestraft wordt, dat je dan in blinde paniek woedend naar talpa belt en als kijker eist dat die betrefende speler alsnog het veld moet verlatenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef Yollie het volgende:
Dit post ik namens Ashrak:
[knip]
Met vriendelijke groet,
Ashrak
In mijn ogen echt appels met peren vergelijken, want DGK noemde de actie van afgelopen zondag misselijkmakend en ging alle perken te buiten ook qua fysiek geweld. Zelfs zo erg dat ze de regel omtrent fysiek geweld wederom hebben verscherpt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die hele actie dat is zoiets als naar een voetbalwedstrijd (=spel) kijken als fan en als je ziet dat iemand van de tegenpartij jouw favoriete speler een schop geeft die naar je mening onterecht niet met rood bestraft wordt, dat je dan in blinde paniek woedend naar talpa belt en als kijker eist dat die betrefende speler alsnog het veld moet verlaten
Ik geef toe het is een wat kromme vergelijking want bij een voetbalwedstrijd staan de regels van tevoren vast en bij dit spel niet zoals we weten en natuurlijk worden er spelers beschermd, er moet tv gemaakt worden dat is het hoofddoel daarom zijn de regels rekbaar, anders lag de helft er al lang uit.
Goh dat heb ik nou nog nooit eerder gehoordquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In mijn ogen echt appels met peren vergelijken, want DGK noemde de actie van afgelopen zondag misselijkmakend en ging alle perken te buiten ook qua fysiek geweld. Zelfs zo erg dat ze de regel omtrent fysiek geweld wederom hebben verscherpt.
Ik ga je nu niet meer lastig vallen, ik ga even proberen je sig en ondertitel te laten rijmenquote:Als je dus ziet dat Natasia echt zo'n beetje de hoofddader is van de actie met een officiele waarschuwing op zak en zich geen enkele overtreding kan veroorloven en dan meedoet aan de misselijkmakende actie met grof fysiek geweld dan snap ik de vergelijking niet helemaan en zie ik alleen dat DGK zich niet aan d'r eigen regels houdt die echt op geen enkel andere manier te interpreteren zijn en dat willen we zeggen met deze actie. Niet meer en niet minder.
Nogmaals de actie heeft niets te maken met het fan zijn van Huub, maar is een principe kwestie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goh dat heb ik nou nog nooit eerder gehoord
[..]
Ik ga je nu niet meer lastig vallen, ik ga even proberen je sig en ondertitel te laten rijmen![]()
![]()
Mag ik je noteren als nr 111 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef ikreageer het volgende:
Toen er vermeld werd dat Lieke onder de blauwe plekken zat reageerde Tasia: Ja haha het lijkt wel een landkaart. Wat een vrouw, wat een moeder...!!
Niets doen levert (vaak) nooit iets op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meldt zich. Hoewel ik betwijfel of het zin heeft.
Zoo he, 114quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Badabingea het volgende:
Namens FOK:
1.Ashrak
2.Yollie
knip
3110. grazygirl
111. ikreageer
112. Glenn-Micra
113. Karrel-Laaglawaai
114. Badabingea
kijk ook is op vol en nowlivequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zoo he, 114![]()
Daar gaan ze echt van schrikken bij TIEN![]()
Het gaat om het principe en met de verschillende platformen zitten we echt veel verder dan 114quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zoo he, 114![]()
Daar gaan ze echt van schrikken bij TIEN![]()
Om deze tekst in combinatie met de gouden kooi moet ik toch even smakelijk lachenquote:
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
Gisteren wat online video's gezien van het incident. Ik kijk DGK niet eigenlijk, maar toen ik het nog wel regelmatig keek ergerde ik me kapot op Natasia, dus mijn stem heb je![]()
Wat ik me nu afvraag. Gisteren las ik dat nieuws op Fok over die aanval op Lieke, en er stonden 3 video's, maar dat was eigenlijk steeds hetzelfde stuk, maar vanaf een andere camerapositie. Ik ben eigenlijk op zoek naar het vervolg hiervan. Wat gebeurde er daarna? Werd Huub los gelaten? Kwam er ruzie? Ik weet dat natasia geschopt heeft of zoiets, maar de hele nasleep van dit incident heb ik niet meegekregen.
Heeft iemand hier (links naar) filmpjes daarvan? Het liefst in chronologische volgorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |