Nee, deze lijst is alleen van FOK en ik kan je zeggen dat het nu al gaat om veel meer ondertekenaars.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:34 schreef danos het volgende:
Uit alle internetforums zijn wel 100 mensen bereid om deze brief te sturen? Dat is wel een siginificant percentage van de kijkcijfers(zo rond de 0,01%), ik denk dat Tien deze brief heel serieus gaat nemen! En dat Beau van Ervendorens door onverwachte besparingen op toiletpapier toch nog gered kan worden

Ja, we kijken wel hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Ook alle nicknames enzo he, dat komt al helemaal geloofwaardig over.
Maar van mij mag ze er ook uit hoor, dat mens denkt echt dat ze boven de rest staat, vuile vislip.

Die hele actie dat is zoiets als naar een voetbalwedstrijd (=spel) kijken als fan en als je ziet dat iemand van de tegenpartij jouw favoriete speler een schop geeft die naar je mening onterecht niet met rood bestraft wordt, dat je dan in blinde paniek woedend naar talpa belt en als kijker eist dat die betrefende speler alsnog het veld moet verlatenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef Yollie het volgende:
Dit post ik namens Ashrak:
[knip]
Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd.
Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia.
Met vriendelijke groet,
Ashrak

In mijn ogen echt appels met peren vergelijken, want DGK noemde de actie van afgelopen zondag misselijkmakend en ging alle perken te buiten ook qua fysiek geweld. Zelfs zo erg dat ze de regel omtrent fysiek geweld wederom hebben verscherpt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die hele actie dat is zoiets als naar een voetbalwedstrijd (=spel) kijken als fan en als je ziet dat iemand van de tegenpartij jouw favoriete speler een schop geeft die naar je mening onterecht niet met rood bestraft wordt, dat je dan in blinde paniek woedend naar talpa belt en als kijker eist dat die betrefende speler alsnog het veld moet verlaten
Ik geef toe het is een wat kromme vergelijking want bij een voetbalwedstrijd staan de regels van tevoren vast en bij dit spel niet zoals we weten en natuurlijk worden er spelers beschermd, er moet tv gemaakt worden dat is het hoofddoel daarom zijn de regels rekbaar, anders lag de helft er al lang uit.

Goh dat heb ik nou nog nooit eerder gehoordquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
In mijn ogen echt appels met peren vergelijken, want DGK noemde de actie van afgelopen zondag misselijkmakend en ging alle perken te buiten ook qua fysiek geweld. Zelfs zo erg dat ze de regel omtrent fysiek geweld wederom hebben verscherpt.
Ik ga je nu niet meer lastig vallen, ik ga even proberen je sig en ondertitel te laten rijmenquote:Als je dus ziet dat Natasia echt zo'n beetje de hoofddader is van de actie met een officiele waarschuwing op zak en zich geen enkele overtreding kan veroorloven en dan meedoet aan de misselijkmakende actie met grof fysiek geweld dan snap ik de vergelijking niet helemaan en zie ik alleen dat DGK zich niet aan d'r eigen regels houdt die echt op geen enkel andere manier te interpreteren zijn en dat willen we zeggen met deze actie. Niet meer en niet minder.

Nogmaals de actie heeft niets te maken met het fan zijn van Huub, maar is een principe kwestie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goh dat heb ik nou nog nooit eerder gehoord
[..]
Ik ga je nu niet meer lastig vallen, ik ga even proberen je sig en ondertitel te laten rijmen![]()
![]()

Mag ik je noteren als nr 111 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef ikreageer het volgende:
Toen er vermeld werd dat Lieke onder de blauwe plekken zat reageerde Tasia: Ja haha het lijkt wel een landkaart. Wat een vrouw, wat een moeder...!!

Niets doen levert (vaak) nooit iets op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meldt zich. Hoewel ik betwijfel of het zin heeft.

Zoo he, 114quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Badabingea het volgende:
Namens FOK:
1.Ashrak
2.Yollie
knip
3110. grazygirl
111. ikreageer
112. Glenn-Micra
113. Karrel-Laaglawaai
114. Badabingea

kijk ook is op vol en nowlivequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zoo he, 114![]()
Daar gaan ze echt van schrikken bij TIEN![]()

Het gaat om het principe en met de verschillende platformen zitten we echt veel verder dan 114quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zoo he, 114![]()
Daar gaan ze echt van schrikken bij TIEN![]()

Om deze tekst in combinatie met de gouden kooi moet ik toch even smakelijk lachenquote:

http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
Gisteren wat online video's gezien van het incident. Ik kijk DGK niet eigenlijk, maar toen ik het nog wel regelmatig keek ergerde ik me kapot op Natasia, dus mijn stem heb je![]()
Wat ik me nu afvraag. Gisteren las ik dat nieuws op Fok over die aanval op Lieke, en er stonden 3 video's, maar dat was eigenlijk steeds hetzelfde stuk, maar vanaf een andere camerapositie. Ik ben eigenlijk op zoek naar het vervolg hiervan. Wat gebeurde er daarna? Werd Huub los gelaten? Kwam er ruzie? Ik weet dat natasia geschopt heeft of zoiets, maar de hele nasleep van dit incident heb ik niet meegekregen.
Heeft iemand hier (links naar) filmpjes daarvan? Het liefst in chronologische volgorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |