Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Gecorrigeerde lijst, Ashrak stond ook al bij VOL op de lijst.
1. -knip-
Maar nu staan er diverse namen dubbel op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?
Ook aan jou het vriendelijke verzoek om dit topic niet te bevuilen en al zeker niet om de actie te saboteren door de lijst ongevraagd en zeer ongepast aan te passen.
Een petitie is volgens mij ongeldig als er dubbele stemmen op staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Ashrak het volgende:
Peter6000 wil je aub van de lijst afblijven ?
Ook aan jou het vriendelijke verzoek om dit topic niet te bevuilen en al zeker niet om de actie te saboteren door de lijst ongevraagd en zeer ongepast aan te passen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
APK en Peter6000 als jullie niet onmiddellijk stoppen met het ongevraagd aanpassen van de lijsten ga ik echt de modjes inschakelen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef Strychnine het volgende:
Waarom postte je het zelf niet Ashrak?
Gelukkig, het staat namelijk erg onprofessioneel als er straks allemaal dubbele namen ontdekt worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
ps Op dit moment worden de lijsten aangemaakt op de verschillende fora en deze zullen nog bekeken worden.
Ik heb die lijst nergens aangepast, zoals ik al zei schijt ik in mijn broek na jouw aller- allerlaatste waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef Ashrak het volgende:
APK en Peter6000 als jullie niet onmiddellijk stoppen met het ongevraagd aanpassen van de lijsten ga ik echt de modjes inschakelen.
Jij zet er zelfs namen bij op je eigen lijst. Speel niet de onschuld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die lijst nergens aangepast, zoals ik al zei schijt ik in mijn broek na jouw aller- allerlaatste waarschuwing.
Jullie lijst heb ik niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef Yollie het volgende:
Jij zet er zelfs namen bij op je eigen lijst. Speel niet de onschuld.
Je zet namen van onze lijst op jouw lijst, nu stoppen!quote:
Is dat zo? Waarom staat mijn naam dan op jullie lijstje? Verzoek om deze te verwijderen uit jullie lijst staat al in jullie topicquote:
Peter6000 heeft onze lijsten aangepast en jij voert nog steeds ongevraagd en ongepast je tegenactie in dit topic waar je zelfs namen toevoegt die er niet op horen te staan. Een aantal maal heb ik vriendelijk gevraagd om je tegenactie te verplaatsen naar een ander topic en jij weigert en blijft in dit topic zuigen en dat vind ik respectloos tegenover de mensen die mee willen doen. En na een aantal maal vriendelijk verzocht te hebben om te stoppen ben je doorgegaan waardoor het vanzelf iets minder aardig verzocht wordt. Het is je eigen keuze, maar het zou van veel respect betuigen als je gewoon ieder in zijn waarde laat en niet zo loopt te zuigen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Je zet namen van onze lijst op jouw lijst, nu stoppen!
Deze heb ik erbij gezet ja, en ik heb nog geen protest gehoord van de betreffende persoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Yourski het volgende:
Ik doe mee.
Mijn dank is verpletterendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
De grap is nu wel een beetje voorbij.
Laat ieder zijn eigen ding doen, en laat hun hun eigen actie doen.
Is goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
Bedanktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
APK, Peter6000,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |