Huub gaf haar een knipoog ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Nadia nou naast huub? oprotten trut
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo praten ze het goed natuurlijk. Het was 'actie reactie' ... Wat een stelletje imbecielen. Ik hoop toch echt dat dit nog een staartje gaat hebben. Hier kan TIEN toch niet mee weg komen. Ze willen de bewoners laten geloven dat iedereen fout is geweest. De beste tactiek om iets in de doofpot te stoppen, zo van: "Dat is beter voor iedereen".![]()
![]()
Weet je zeker dat het geen rondleiding is voor potentiele kopers van de villa?!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub komt er een rondleiding (voor potentiele kopers van het programma, dus)
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat 'actie wekt reactie' niet, dat ze kennelijk hebben gehoord van 'boven'. Je haalt een grapje uit en je kunt rekenen op een aanranding of beukpartij... zoiets?
Of je leest de kleine lettertjes een keer en dan heb je door wat iedereen al tjiden weet... Natasia blogt zelf niet dus het is een ghostwriter...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
http://goudennatasia.web-log.nl/
het aanrand filmpje...het 2de filmpje is: hoe hebben we het voorbereid..lees trouwens is op die site...dat maakt haar nog triester namelijk dan ze al is..
Voor het programma, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Auto en rondleidig : Kopers voor de hut?
Ja, schandalig.... Het moet toch kunnen dat Lieke weer aangerand wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk niet meer dat het 6 tegen 2 mag zijn
En dus worden Lieke en Huub beschermd
Doen! haha met van die grote shovels alle stront over de hekken dumpen..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:09 schreef Oma1 het volgende:
heb net het filmpje weer zitten kijken ,als ze hier vandaag niet aan doen gaan wij van de veluwe met allemaal giertanks naar de kooi die laffe lui om met hun alle tegen twee dan zullen we ze is een poepie laten ruiken dus doe er wat aan
De winnaar van het programma wint de villa toch? Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen rondleiding is voor potentiele kopers van de villa?!
Het gaat natuurlijk om de camera's enzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:
Welk land zou zo dom zijn om dit programma te willen kopen?
Alsof ze met een rondleiding een goed beeld van het programma kunnen krijgen...
Ik begreep van Huub dat ''De Bende van 6'' er om moest lachen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef Meganog het volgende:
Actie reactie dus volgens de 6.
Lieke verstopt wat kapperspulletjes en ze wordt op ontoelaatbare manier aangevallen.
Maar het normbesef is bij de 6 zo ver weggeraakt dat ze dit dus als een normale reactie op actie zien. Dit is dus flink schreeuwend door in elk geval Natasia en Amanda naar voren gebracht.
Het laten zien van de beelden heeft dan ook geen enkel effect. Misschien een averechts effect.
Als er geen sancties of wat ook komen, moet de boete van Huub er ook af.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf er op hopen dat dit de redactie niet gaat lukken. Dat ze hier NIET mee wegkomen. Ik hoop op een verstandige familie van Huub en Lieke. Ze hebben een preek gekregen, maar niemand heeft een boete gekregen??? En Huub kreeg al een boete voor wat hij bij Nadia deed? Dat ga je toch niet pikken neem ik aan?
Ze hebben ook gezegd actie reactiequote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep van Huub dat ''De Bende van 6'' er om moest lachen.
jah dat wist ik ook allang...dat heb ik eerder ook geschreven...kijk maar in de vorige cos..maar dan nog..kijk,,,het is simpel...als iemand over mij in mijn naam een weblog maakt..is dat strafbaar..simpel..dus die ghostwriter heeft toestemming...je denkt toch niet dat JDM dat zomaar toelaat..dus ze staat er wel achter lijkt me..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest de kleine lettertjes een keer en dan heb je door wat iedereen al tjiden weet... Natasia blogt zelf niet dus het is een ghostwriter...
Ja, hij zei dat ze lacherig deden. Ik vind Natasia trouwens nog best agressief overkomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaan dat zou ook best nog eens kunnen, alles is nu mogelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef BarryK het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als die hele streamlock (en het bijbehorende gesprek dus) alleen maar gedaan is omdat er vandaag een rondleiding gegeven moet worden...
Volgens mij maken ze de bewoners keer op keer duidelijk dat mensen als Natasia er niet uit kunnen. Dat het programma stopt als ze haar eruit moeten zetten. Dat moet het haast wel zijn, anders pik je dit toch niet allemaal?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als er geen sancties of wat ook komen, moet de boete van Huub er ook af.
om ons te laten afkoelen??quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zitten ze allemaal in de chill?
Boven wordt een rondleiding gegevenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zitten ze allemaal in de chill?
Dat levert weer veel media-aandacht op, precies datgene wat ze willen. Het is inmiddels duidelijk dat negatieve media-aandacht of ordinair gedrag de ENIGE manier is om de kijkcijfers boven de 400.000 te krijgen, dus die weg zullen ze voorlopig aan blijven houden...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef Katewalker het volgende:
Doen! haha met van die grote shovels alle stront over de hekken dumpen..![]()
Dat is haar inborst, ze kan niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat ze lacherig deden. Ik vind Natasia trouwens nog best agressief overkomen.
Wat een onzin, dat is geen nepsite. Iedereen weet inmiddels dat op dit FOK gedeelte een paar posters zitten die bij Talpa/10 op de loonlijst staan (Leandra en al die anderen die roepen dat die site niet door Natasia geschreven wordt).quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest de kleine lettertjes een keer en dan heb je door wat iedereen al tjiden weet... Natasia blogt zelf niet dus het is een ghostwriter...
das een grapje toch..haha....had je zowiezo een betere caps moeten maken..tis nu net ouwe herman brood na een shotje...quote:
Maar dan is het een 'spel' met ongelijke regels, en is onze geliefde mama echt onschendbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze de bewoners keer op keer duidelijk dat mensen als Natasia er niet uit kunnen. Dat het programma stopt als ze haar eruit moeten zetten. Dat moet het haast wel zijn, anders pik je dit toch niet allemaal?
Er is ook geverfdquote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef BarryK het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als die hele streamlock (en het bijbehorende gesprek dus) alleen maar gedaan is omdat er vandaag een rondleiding gegeven moet worden...
In elk geval Jaap en Dennis.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig in de verkeerde verhouding, anders hadden ze er misschien nog goed opgestaan ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Kindjes van God en onschendbaar.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vind een vergelijking met Elvis beter passen...........quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
das een grapje toch..haha....had je zowiezo een betere caps moeten maken..tis nu net ouwe herman brood na een shotje...![]()
![]()
Nee die heeft geen toestemming, daarom ook die disclaimer.... en Natasia is nou eenmaal een naam die vaker voorkomt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah dat wist ik ook allang...dat heb ik eerder ook geschreven...kijk maar in de vorige cos..maar dan nog..kijk,,,het is simpel...als iemand over mij in mijn naam een weblog maakt..is dat strafbaar..simpel..dus die ghostwriter heeft toestemming...je denkt toch niet dat JDM dat zomaar toelaat..dus ze staat er wel achter lijkt me..
Dat dat zo is is de afgelopen week onomstotelijk bewezen lijkt me zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar dan is het een 'spel' met ongelijke regels, en is onze geliefde mama echt onschendbaar.
Het internet ligt er dagen uit van de Kooi, knap als je dan kunt posten.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is geen nepsite. Iedereen weet inmiddels dat op dit FOK gedeelte een paar posters zitten die bij Talpa/10 op de loonlijst staan (Leandra en al die anderen die roepen dat die site niet door Natasia geschreven wordt).
Het is puur een complot om de nietsvermoedende posters hier een rad voor de ogen te draaien. Braajenguardian heeft me hiervoor al bewijzen gestuurd. Die zal ik morgen hier posten, eerst even overleggen met mijn advocaat.
Het effect zal zijn dat ze dit niet meer gaan doen omdat anders het programma stopt..de haat is er nog maar ze zullen niet meer met zijn allen iemand bv in de vijver willen gooien..het geschreeuw naar elkaar blijft natuurlijk..het is nog steeds 6-2 en dat gaat niet meer weg..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef Meganog het volgende:
Actie reactie dus volgens de 6.
Lieke verstopt wat kapperspulletjes en ze wordt op ontoelaatbare manier aangevallen.
Maar het normbesef is bij de 6 zo ver weggeraakt dat ze dit dus als een normale reactie op actie zien. Dit is dus flink schreeuwend door in elk geval Natasia en Amanda naar voren gebracht.
Het laten zien van de beelden heeft dan ook geen enkel effect. Misschien een averechts effect.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is geen nepsite. Iedereen weet inmiddels dat op dit FOK gedeelte een paar posters zitten die bij Talpa/10 op de loonlijst staan (Leandra en al die anderen die roepen dat die site niet door Natasia geschreven wordt).
Het is puur een complot om de nietsvermoedende posters hier een rad voor de ogen te draaien. Braajenguardian heeft me hiervoor al bewijzen gestuurd. Die zal ik morgen hier posten, eerst even overleggen met mijn advocaat.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Leandra checkt haar bankrekening... damn, een storting van Talpa producties![]()
Hahaha, hoe kan Natasia dan posten als het internet er uit ligt? En ook Amanda heeft de filmpjes gepost.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het internet ligt er dagen uit van de Kooi, knap als je dan kunt posten.![]()
heb het filmpe naar Nu.nl gestuurd...wellicht gaat de media zich er mee bemoeien.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef itsme het volgende:
Ik vind dit weer zo belacheliijk. Ze komen er gewoon mee weg en krijgen alleen een preekje maar indirect is het dus lieke's schuld volgens de motherfuckers daar.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat levert weer veel media-aandacht op, precies datgene wat ze willen. Het is inmiddels duidelijk dat negatieve media-aandacht of ordinair gedrag de ENIGE manier is om de kijkcijfers boven de 400.000 te krijgen, dus die weg zullen ze voorlopig aan blijven houden...
En na alle reacties op de forums de afgelopen dagen zitten ze ons bij de redaktie keihard uit te lachen, ze hebben weer precies wat ze wilden hebben. En de TV kijkers zullen van al die ruzies toch niets meekrijgen...
daar is dus toch wat van overgekomen? stelletje viswijven zijn hetquote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia en Amanda maakte zich buiten vooral druk over hoe ze er op het filmpje uitzagen.
Wat maak je je nou drukquote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf er op hopen dat dit de redactie niet gaat lukken. Dat ze hier NIET mee wegkomen. Ik hoop op een verstandige familie van Huub en Lieke. Ze hebben een preek gekregen, maar niemand heeft een boete gekregen??? En Huub kreeg al een boete voor wat hij bij Nadia deed? Dat ga je toch niet pikken neem ik aan?
Geniaalquote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Leandra checkt haar bankrekening... damn, een storting van Talpa producties![]()
Je bent wel gruwelijk ver heen als je als represaille voor het verstoppen (open en bloot nota bene) van wat spulletjes iemand met 3 man (vrouw) half in elkaar beukt en nog aanrandt ook, en dat ook nog acceptabel vindt, sterker nog; dat je dan vindt dat iemand het uitgelokt heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef itsme het volgende:
Ik vind dit weer zo belacheliijk. Ze komen er gewoon mee weg en krijgen alleen een preekje maar indirect is het dus lieke's schuld volgens de motherfuckers daar.![]()
Nee, want dan hebben ze de komende dagen weer 500.000 tv kijkers, dat gun ik ze niet (meer)quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef sponkie63 het volgende:
is het dan geen idee dat het bewuste filmpje ergens naar hart van nederland ofzo gestuurd word
[..]
Er zitten in dat huis een paar mensen (vooral Natasia en Brian) die hun eigen realiteit creeren, liegen, verdraaien en manipuleren om er zelf maar beter uit te komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef the_judge het volgende:
en als de burebn gezegd hebben je moet je weer normaal gaan gedragen??
dat kun je vergeten de donkere madam zal nooit toegeven dat ze iets fouts heeft gedaan
dus dat gaat gewoon door
heb je Microsoft office? zojah open de file effe met Publisher dan comprimeren...naar document..dan verkleinen naar iets van 520 pixels breed...is in 10 seconden gedaan...scheelt ons een half uur refreshenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er zitten in dat huis een paar mensen (vooral Natasia en Brian) die hun eigen realiteit creeren, liegen, verdraaien en manipuleren om er zelf maar beter uit te komen.
Een preek of een vermandend praatje hebben dan helemaal geen zin meer, omdat ze alles naar hun eigen wereldje (we doen niks fout) zullen omkeren.
En bovendien denken ze dan dus weer logischerwijze dat ze onschendbaar zijn.
Wat denk je? Die heeft het onderhand ook wel door. Hij heeft weinig tot geen kans zolang Natasia erin zit. Of die weggaat als ze er een jaar in zit valt ook nog te betwijfelen sinds die nu gewoon winnaar is.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Huub kijkt op een manier waarop ik hem nog nooit heb zien kijken.
Iemand een idee?
Op mij komt het woedend en wantrouwig over.
Huub zou gewoon een advocaat in de arm moeten nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Zijn vriendin is voor zijn ogen aangerand en pijn gedaan terwijl hij vast werd gehouden door 200 kilo en dennis, stel je dat eens voor en ga tegelijkertijd na hoe jij zou reageren, ik zou uit wanhoop een heleboel doen denk ik, een heleboel...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Hij gaf eerder aan dat ze bij bekijken van de beelden er een beetje lacherig werd gedaan door sommigen (Jaap, Dennis) en dat er een heel verhaal kwam over acctie-reactie en wat slappe excuses.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Huub was net boos, ze hebben de beelden terug gezien. Hij werd daar nog bozer om, en ook dat er verder niets mee gebeurtquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Teleurgesteld en gekwetst.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Ze hebben vanochtend de beelden gezien van gisteren, hij is woedend dat er niks aan gedaan wordt, geen enkele sanctie.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Geen straffen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:38 schreef Dark het volgende:
Als ik het goed begrijp, is er dus nu een vrijbrief om iemand neer te steken, op te hangen of te wurgen? En je hoeft het niet alleen te doen, het mag met z'n allen tege 1 of 2?
Ik begrijp er echt niks meer van![]()
gefeliciteerd, precies op het goede moment !quote:Op maandag 16 juli 2007 13:38 schreef pullup het volgende:
Ik wil net inloggen maar mijn maand abbo is verlopen.
Wat een mooi moment.!!!
Ik blijf wel hier meelezen maar dus voorlopig streamloos.
laptopje mee?? of huis pc...of gewoon effe kooi rust and back to our realitie...life..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker de zon in, beter voor mijn hart.![]()
Sterker nog, ze worden bevestigd in hun "kindjes van God" status.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Geen straffen.
BANNDJ heeft dus geen besef dat ze te ver zijn gegaan.
De weg naar verdere escalatie ligt open.
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je Microsoft office? zojah open de file effe met Publisher dan comprimeren...naar document..dan verkleinen naar iets van 520 pixels breed...is in 10 seconden gedaan...scheelt ons een half uur refreshenuiteraard wel bedankt voor de leuke caps..
maar god bestaat niet...dus zij ook niet eigenlijk..en dat gaan ze pas beseffen als ze weer uit de kooi zijn..want die status is alleen in de kooi buiten de kooi is ze gewoon een uitkeringstrekster strax..want die krijgt echt geen baan meer...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Sterker nog, ze worden bevestigd in hun "kindjes van God" status.
Een wat late reactie, maar nuttig om toe te voegen :quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnaar van het programma wint de villa toch? Lijkt me niet dus.
sgoe joh..prima....toppie..niet dat je het voor mij hoefde te doen..was meer een tip,..maar blij dat iemand gewoon is positief opvat complimentje!!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryhttp://www.gadwin.com/
Zo beter hoop ik?
[afbeelding]
tip : Als je de stream niet vergroot tot een hele pagina ben je die zwarte randen kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryhttp://www.gadwin.com/
Zo beter hoop ik?
[afbeelding]
als die persoon alleen over is jah..anders niet ..want dan duurt het langer..er moet er 1 overblijven..dus 2 kunnen overblijven tot in de eeuwigheid.maar als bv lieke en huub er in blijven moeten ze gewoon een deal sluiten..effe weg...weekie later hi lieke..welcome back in OUR house..want de rest wint zowiezo niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een wat late reactie, maar nuttig om toe te voegen :
- De winnaar krijgt 1 miljoen + de jackpot (minus eventuele boetes)
- Als de winnaar ten minste 2 jaar in de villa heeft gewoond, wint hij/zij de villa
Lijkt me dat ze die deal dan wel andersom maken... Huub heeft beduidend meer boetes staan dan Liekequote:Op maandag 16 juli 2007 13:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als die persoon alleen over is jah..anders niet ..want dan duurt het langer..er moet er 1 overblijven..dus 2 kunnen overblijven tot in de eeuwigheid.maar als bv lieke en huub er in blijven moeten ze gewoon een deal sluiten..effe weg...weekie later hi lieke..welcome back in OUR house..want de rest wint zowiezo niet.![]()
De siegoloog zal wel gezegd hebben dat het allemaal acceptabel is.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Je kunt op je vingers natellen dat vandaag of morgen het treiteren weer begint. Dan duurt het niet lang voor ze weer fysiek worden.
Ik denk dat alleen Jaap en Brian misschien de boodschap hebben begrepen, maar dan blijven er nog 4 over.
Tien is gewoon te soft voor woorden. Of te msidadig.
jah das waar..aan de andere kant..wat is die 2 ton als je 5 miljoen krijgt..lekker B...maar dat moeten ze lekker zelf uitvechten..huub zit er namelijk wel als eerste 2 jaar in...dus..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die deal dan wel andersom maken... Huub heeft beduidend meer boetes staan dan Lieke
Kan fok er geen nieuwsbericht aan wijdden? "Agressie loopt uit de hand in DGK" ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
De siegoloog zal wel gezegd hebben dat het allemaal acceptabel is.
Zit daar een siegoloog uit een vorige eeuw ofzo?!
![]()
![]()
![]()
![]()
dichten voor dummies?? Wifebeating for dummies? Hoe leer ik nederlands voor dummies?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Met welk boek loopt Brian rond?
Ik hoop "Zelfmoord voor beginners"quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Met welk boek loopt Brian rond?
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nuquote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik zit daar en heb allang aangegeven dat wat daar plaatsvindt alle normen en waarden overschrijdt, maar helaas blijken ook in DGK normen en waarden ondergeschikt te zijn aan de commercie.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
das mooi...ben pleitosquote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
ze mogen dus niet meer aan elkaar zitten
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
Ongeacht wat Huub ook voor geweld gebruikt, ze kunnen hem er ook nooit meer voor geweld uit die kooi gooien.
Niet na wat er allemaal toegelaten wordt van die duivelsclan
Een pot stroop over dat touwhaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Amanda - Pas als Huub Lieke eruit wil stemmen, gaan we weer normaal tegen hem doen, eerder niet. Iedereen heeft echt een hekel aan haar, dus zij moet er eerst uit en dan zien we wel.
nou dan hoop ik dat die mug op der neus zit....ennuh...wie zegt dat..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.
dat is het? verder geen gevolg in de vorm van boetes/exit?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint de popipoll weer?? Dan ga ik eens ff een baggerprepaidje leeg SMSen...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Amanda - Pas als Huub Lieke eruit wil stemmen, gaan we weer normaal tegen hem doen, eerder niet. Iedereen heeft echt een hekel aan haar, dus zij moet er eerst uit en dan zien we wel.
Ik denk dat dan de hel losbreekt onder de streamersquote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.
Da's vooral goed nieuws voor Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Dat is het inderdaad......quote:Op maandag 16 juli 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat is het? verder geen gevolg in de vorm van boetes/exit?
Tegenwoordig heb je veel truttemietjes die zo'n studie doen omdat ie niet al te moeilijk is, en omdat het werk te combineren is met een gezin en 'tijd voor jezelf'. Dat soort dametjes heeft een klein praktijkje 'erbij' terwijl manlief het echte geld verdient.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nu
Alleen een psycholoog die in een terrorzone opgegroeid is zal het geweld als dat van gisteren nog onder "meevallen" plaatsen... maar misschien hebben ze een gevluchtte Irakees in dienst...
lieke wegstemmen...alsof huub daar ook maar 1 sec over zou twijfelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Van die types waartegen je glashard kunt beweren dat één plus één drie is (in jouw optiek) en die dan niet verder komen dan "en, wat vind je er zelf van?"quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je veel truttemietjes die zo'n studie doen omdat ie niet al te moeilijk is, en omdat het werk te combineren is met een gezin en 'tijd voor jezelf'. Dat soort dametjes heeft een klein praktijkje 'erbij' terwijl manlief het echte geld verdient.
Misschien 20 jaar voor de geitenwollensokkenknuffelaarsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nu
Alleen een psycholoog die in een terrorzone opgegroeid is zal het geweld als dat van gisteren nog onder "meevallen" plaatsen... maar misschien hebben ze een gevluchtte Irakees in dienst...
Ik denk dat wat er gisteren gebeurd is haar meer doet dan ze wil toegeven.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Aanranding & Mishandeling waar niets aan gedaan wordt ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Natuurlijk doet dat veel met haar, zeker als je de beelden weer terug hebt gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er gisteren gebeurd is haar meer doet dan ze wil toegeven.
Plus het feit dat het onbestraft is gebleven.
waarom niet??quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Het lijkt me dat ze gisteren nogal onheus bejegend is, tot een aanranding aan toe en dat de daders niets anders te horen hebben gekregen dan "niet meer doen hè"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Het zijn meer de psychiaters die zulke vragen stellenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die types waartegen je glashard kunt beweren dat één plus één drie is (in jouw optiek) en die dan niet verder komen dan "en, wat vind je er zelf van?"
Tja Amanda is strategisch 0,0. Daarom is de altijd nog op een laag pitje aanwezige, maar nu compleet hernieuwde Brian-Jaap alliantie stukken interessanter.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef miesy het volgende:
[..]
lieke wegstemmen...alsof huub daar ook maar 1 sec over zou twijfelen.
die ziet ze echt vliegen daarzo...![]()
Door het fysiek geweld beleid en het wisselbeleid (nieuwe bewoners) staan ze er inderdaad vrij kansloos voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
Waarom stappen Huub en Lieke niet op, ze maken totaal geen kans op die Villa, denken ze echt dat ze er kans op maken?!
ja ik denk dat ik ook wel geknapt was als huub zijndequote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef FSR het volgende:
Dit zou niets voor mij zijn...
Ik had echt al met een mes er een paar zer ernstig bewerkt.... zeker weten....
Ja ik denk dat dit voor haar traumatischer is dat dat ze zelf toe wil geven en ziehier de reactie.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Visual het volgende:
poort open loop weg (neem huub mee) en laat die mongolen daar maar zitten
Ja maar de redactie pakte wel even een mooi shot momentje om de poorty te openen en weer dicht te doen, stakkers.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
en maar snel uit beeld, want dat hoort allemaal nog bij de doofpot.
Ze moet gewoon aangifte van mishandeling en aanranding doenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke, meissie....Kom Aub voor jezelf op en laat de aanranding niet ongestraft voorbij gaan.
en bovenop dit alles, geen boetes/exits.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Aanranding & Mishandeling waar niets aan gedaan wordt ofzo?
Tel daarbij op het advies van achteren dat ze gisteren kreeg om geen spulletjes meer te verstoppen om terror te voorkomen, het feit dat er door sommigen nogal lacherig gedaan werd over de vertoonde beelden en het feit dat ze zelf nooit als eerste geweld gebruikt...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze gisteren nogal onheus bejegend is, tot een aanranding aan toe en dat de daders niets anders te horen hebben gekregen dan "niet meer doen hè"
Daarbij hebben ze tijdens de streamlock de beelden teruggezien en ik denk dat ze zich nu pas realiseert hoe ernstig het is wat er gisteren gebeurd is... tel daarbij op de weigering van de redactie om de daders te straffen... een heel oprecht frustratie-moment voor Lieke dus.
Het is dan ook om te janken.
IK OOKquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit er even doorheen. Het lijkt mij logisch. Zoveel weerstand van zes personen is niet vol te houden, hoe sterk je ook bent. Jammer dat Huub het niet aanvoelt en haar er even weer bijtrekt.
Is het sneu? Ja!
Is het het spel? Ja!
Ik zou niet geknapt zijn, maar ik accepteer het niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik ook wel geknapt was als huub zijnde
huilt bedoel je...jankt klinkt zo negatiefquote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
omdat ze dan hun borg kwijt zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
Waarom stappen Huub en Lieke niet op, ze maken totaal geen kans op die Villa, denken ze echt dat ze er kans op maken?!
Lieke realiseert zich nu pas wat haar is overkomen..dat komt denk ik door de beelden die ze heeft gezien..nu pas krijgt ze er een gevoel over..op het moment zelf zat ze te diep in het spel..bovendien is het echt heel erg als je medebewoners een hekel aan je hebben...én dat je wordt verteld dat het je eigen schuld is..heftig hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Disana het volgende:
Lieke snuft, en dan snikt ze voluit
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach het is simpel, als ik zou zien dat mijn vriendin zo aangepakt werd voor mijn ogen door 6 man, dan zouden ze allemaal keihard teruggepakt worden op welke manier dan ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik zou niet geknapt zijn, maar ik accepteer het niet...
Ik ben een man die altijd er met een gesprek probeerd ergens uit te komen, maar als je me bedreigd, en / of aan me meissie zit, is dat de doodstraf....
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
die kon er gratis op los slaan en deed het nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?
Hij werd gewoon mishandeld met sinaasappels en meer van dat soort ongein, ongelooflijk hoe ver mensen kunnen gaan om het spel te winnen.
Laat ze geld zien en ze flippen door.
zeg dat maar in de mol zijn gezichtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
wanneer jij er van overtuigd bent dat de wet is overtreden kan jij ook aangifte gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en bovenop dit alles, geen boetes/exits.
aanranding word dus gewoon toegestaan.
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wijd er eens een nieuwsbericht aan, vind danny ook niet ergquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef yvonne het volgende:
Het Spel,
wat heeft aanzetten tot zinloos geweld met Het Spel te maken?
Wat heeft een man vasthouden en z'n vriendin aanranden met Het Spel te maken..
amanda zei daarnet dat verbaal alles mag, ze mogen elkaar alleen niet meer aanrakenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef tipsch het volgende:
hoor ik natasia gewoon doorgaan met het afschilderen van lieke als "respectloos kind" WTF is hier aan de hand kutredactie?
Ja, ze gaan heel ver. Het voelt natuurlijk ook een persoonlijke vernedering en afgang als je het pand verlaat. Daarnaast is het volgens mij echt zo dat Lieke weg moet, uit het script geschreven. Er is geen houden aan. Ik moet mij overigens ook inhouden om niet mee te voelen en blok mijn gevoelens voor deze media show. Ze doen het immers zelf en ik kan er niets aan veranderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?
Hij werd gewoon mishandeld met sinaasappels en meer van dat soort ongein, ongelooflijk hoe ver mensen kunnen gaan om het spel te winnen.
Laat ze geld zien en ze flippen door.
dealquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach het is simpel, als ik zou zien dat mijn vriendin zo aangepakt werd voor mijn ogen door 6 man, dan zouden ze allemaal keihard teruggepakt worden op welke manier dan ook.
Dat is helemaal zoals ik het zie. Vannacht begon het al een beetje tot haar door te dringen... ze vertelde dat het echt begon toen de klootzakken zaten te wijzen naar haar blauwe plekken. Toen realiseerde ze zich al wat beter wat haar was overkomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke realiseert zich nu pas wat haar is overkomen..dat komt denk ik door de beelden die ze heeft gezien..nu pas krijgt ze er een gevoel over..op het moment zelf zat ze te diep in het spel..bovendien is het echt heel erg als je medebewoners een hekel aan je hebben...én dat je wordt verteld dat het je eigen schuld is..heftig hoor..![]()
Zoals ik al aangaf. Natasia heeft een eigen realiteit gecreeerd, waarbij ze nooit iets fout doet. Ook al laten ze alle incidenten van haar gewelddadie gedrag zien dan, het zal nooit doordringen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef tipsch het volgende:
hoor ik natasia gewoon doorgaan met het afschilderen van lieke als "respectloos kind" WTF is hier aan de hand kutredactie?
Come againquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kon er gratis op los slaan en deed het niet
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda maakte zojuist de beste opmerking van al die maanden:
Ik ben Zwaar in de war....nou meisie DAT KLOPT!!!!
Wat doet ze zelf?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze gaan heel ver. Het voelt natuurlijk ook een persoonlijke vernedering en afgang als je het pand verlaat. Daarnaast is het volgens mij echt zo dat Lieke weg moet, uit het script geschreven. Er is geen houden aan. Ik moet mij overigens ook inhouden om niet mee te voelen en blok mijn gevoelens voor deze media show. Ze doen het immers zelf en ik kan er niets aan veranderen.
Dat gebeurde bij Huub al bij de eerste Brian treiterijen. Kleine waarschuwingen, maar geen geldboetes terwijl hij hiermee een duidelijke grens overschreed. Kijk wat hij sindsdien gedaan heeft en je hebt een hele waslijst. Maar goed, alles maar dan ook alles wat Huub heeft gedaan werd (los hiervan) hier verzwegen en alles wat Brian, Jaap (pas toen hij weer anti-Huub werd, zielig) en kopiermachine Dennis deden bekritiseerd. Natasia en Huub hadden al weken eerder het programma uitgemoeten en eigenlijk linea recta bij de politie op de stoep afgezet moeten worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.
Wanneer je geweld wordt aangedaan, en dat geweld blijft ongestraft, dan voelt dat als goedkeuring. Dat raakt een mens in zijn bestaansrecht. Wat dat betreft is de redactie nog walgelijker en van een lager allooi dan die hele criminele bende van 6. En iedereen die betaalt voor de streams, doet feitenlijk precies hetzelfde. Daarmee geef je een signaal van goedkeuring, waardoor je bijdraagt om dit in stand te houden.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kon er gratis op los slaan en deed het niet
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
precies ik zou het ook niet meer als een spel zien ik meen het fuckin hell, ik heb nooit geweten dat ik ZO boos kon worden door de streams, elke haar op me lichaam vertelt me om naar de kooi te gaan met een ketting zaag of een ak en een fuckin massacare te plegen daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach het is simpel, als ik zou zien dat mijn vriendin zo aangepakt werd voor mijn ogen door 6 man, dan zouden ze allemaal keihard teruggepakt worden op welke manier dan ook.
Die nagelneus is m.i. niet te vertrouwen, omdat ze blijft maar doorgaan met ''les'' geven aan die achterlijke del, terwijl iedereen weet dat het toch niks wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef FSR het volgende:
Advies aan Lieke:
laat de eerder geleverde goederen + pakbonnen er eerst eens erbij komen.
Nu kunnen ze van alles opschrijven, maar ook meer en duurder producten laten komen.
Maak je geen illusies.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
oh ja Brian voelt zich rot, want Huub heeft hem geschjopt. dit moet niet langer zo doorgaan teringredactie
Ik stond ook met mijn bek vol tanden te kijken en verplaatsend in huub zou ik een moord willen plegen!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef bob_marley het volgende:
[..]
precies ik zou het ook niet meer als een spel zien ik meen het fuckin hell, ik heb nooit geweten dat ik ZO boos kon worden door de streams, elke haar op me lichaam vertelt me om naar de kooi te gaan met een ketting zaag of een ak en een fuckin massacare te plegen daar.
ik moest bijna zelf janken toen ik lieke zag huilen, dit is nederland en dit is wat ze toelaten op tv/streams kom op man zelfs een blinde kan zien dat dit zo fuckin onrechtvaardig is dat alleen de dood aan natasia enco. dit nog kunnen verzachten.
wat ik wel weet is dat als ik natasia een keer buiten moch tegen komen dat ze het wel zou weten alles wat ik in me handen hebt krijgt ze naar haar kutsmoel toe gesmeten en dat alles om wat voor kankermens ze is. (ben die schreeuwende kreten over eriks moeder ook niet vergeten) dat zijn allemaal redenen om iemand af te maken call me crazy i am.
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef CoT het volgende:
Als ik Huub was, zou ik hem nog een keer keihard in die antilliaanse bek spugen
hoezo?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Borga het volgende:
[..]
wanneer jij er van overtuigd bent dat de wet is overtreden kan jij ook aangifte gaan doen.![]()
Als je naar de houding van Natasia kijkt vanaf de streamlock, dan besef je weer eens hoe goed het is dat er wetten en regels zijn. Dat mens loopt opstandig met alles naar voren gestoken rond (Brian kan dat ook). Als het had gemogen, had ze zeker iemand in elkaar getimmerd voor het 'onrecht' dat haar tijdens de streamlock is aangedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Word Natasia nou veredeld met de camera..door wifebeater...WTF...het word wel heel erg nu ze is zo fucking lelijk......die kinderen van haar zullen tot het verlaten van de middelbare school strax gepest...ik heb echt echt echt te doen met die kids...
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef bob_marley het volgende:
[..]
precies ik zou het ook niet meer als een spel zien ik meen het fuckin hell, ik heb nooit geweten dat ik ZO boos kon worden door de streams, elke haar op me lichaam vertelt me om naar de kooi te gaan met een ketting zaag of een ak en een fuckin massacare te plegen daar.
ik moest bijna zelf janken toen ik lieke zag huilen, dit is nederland en dit is wat ze toelaten op tv/streams kom op man zelfs een blinde kan zien dat dit zo fuckin onrechtvaardig is dat alleen de dood aan natasia enco. dit nog kunnen verzachten.
wat ik wel weet is dat als ik natasia een keer buiten moch tegen komen dat ze het wel zou weten alles wat ik in me handen hebt krijgt ze naar haar kutsmoel toe gesmeten en dat alles om wat voor kankermens ze is. (ben die schreeuwende kreten over eriks moeder ook niet vergeten) dat zijn allemaal redenen om iemand af te maken call me crazy i am.
Waar is huub te ver gegaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Huub te ver gegaan? Je hebt zeker stream5 gekekenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik stond ook met mijn bek vol tanden te kijken en verplaatsend in huub zou ik een moord willen plegen!
dat was dan exit brian geweest, die zie ik in staat zich dan los te rukken van jaapquote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke
Zieke vent dat je bent.
Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????
Ik had geschopt als een gek
ik ook gister was eentje van...Gouden kooi of niet..als dat mijn vriendin was...had ik als een echte USA rugby dude...over iederheen heen gewalsd...en koppen hadden gevlogen..echt...niemand die zo aan mijn meid zit..ik bedoel...laat een meisje altijd eerst haarzelf verdedigen anders word ze gekrenkt in haar vrouw zijn...en als het niet anders kan gelijk mee gaan hakken...gister was voor mij het punt geweest villa of niet...maar gewoon alles om me heen beetpakke en slaan...punt uit..voor mij....filmpje is bij nu.nl..dus ben benieuwd wanner de stroom loskomt...laters ga naar het park...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke
Zieke vent dat je bent.
Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????
Ik had geschopt als een gek
Het is echt de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
Die redactie is nog veel erger dan die 6 bewoners. Ik hoop écht dat er mensen / familieleden actie gaan ondernemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
oh ja Brian voelt zich rot, want Huub heeft hem geschjopt. dit moet niet langer zo doorgaan teringredactie
dat hoop ikquote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!![]()
Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!![]()
Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:quote:
Da's te makkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
Het is deze wereld, ons Nederland waar de grondwet boven het 10 asotuig staat.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
Ik heb echt goede hoop dat het eerder stopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Katewalker het volgende:
Maar goed..wellicht stopt het programma wel per 1 september als het nieuwe tv-seizoen begint..
Misschien tijdens het uitje van Jaap en Natasja, Natasja van haar kleding ontdoen en in de vijver gooien.......quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.
Huub is gestraft. 4 keer.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:
-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).
-Iemand (Brian) met alle geweld proberen van de trap te duwen.
-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode.
-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.
-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.
-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.
Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.
Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:
-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).
-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode.
-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.
-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.
-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.
Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.
Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
Huilliequote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).
Nergens inderdaad. Als je zelf wordt vastgehouden terwijl 3 anderen je vriendin onder handen nemen, is ALLES toegestaan. Alsof er ook maar ergens een rechter zou zijn te vinden die Huub een tik hier of een trap daar zou aanrekenen om los te komen en zijn vriendn te helpen. Maar er zijn hier echt gestoorden die werkelijk denken dat Huub wél fout is geweest. Anderen komen weer heel triest met voorbeelden uit het verleden aan, terwijl het daar dus niet over gaat. Het gaat over DIT voorval.quote:
huub word wel telkens gesraft jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is gestraft. 4 keer.
Het geweld dat gisteren plaatsvond is erger dan alles wat je hier noemt. En er is geen boete of exit voor gekomen.
Huub is geen heilige en heeft terecht boetes gekregen. Maar je kan toch niet ontkennen dat dit ook een boete had moeten zijn??quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.
Jij spoort echt niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Besef je wel dat in deze geweldige opsomming van je niks staat wat ook daadwerkelijk niet mag?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).
Tja, dit wat huub doet gebeurt hem eveneens dagelijks, wat er gisteren is gebeurt is van een niet te vergelijken ander niveau en NIET goed te praten!!!quote:
Precies. Kijk, kritiek tegen de anderen (zeker tegen Naataasiaa) is prima, maar Huub ophemelen, dat is wat er bij mij niet ingaat..... Ik zou ook werkelijk bang voor het mannetje zijn als ik hem zou tegenkomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.
En dat dringt niet door bij sommigen. En voor de actie van gisteren is nota bene NIEMAND bstraft...het ergste wat we ooit in een reality programma hebben gezien. NIET BESTRAFT !!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het geweld dat gisteren plaatsvond is erger dan alles wat je hier noemt. En er is geen boete of exit voor gekomen.
Absoluut, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub is geen heilige en heeft terecht boetes gekregen. Maar je kan toch niet ontkennen dat dit ook een boete had moeten zijn??
Niet bedoeld als flauw antwoord, maar je kunt DGK voor jezelf natuurlijk heel makkelijk laten stoppen.....quote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb echt goede hoop dat het eerder stopt.
Ja, én? Wat heeft dat te maken met de massahysterie die de afgelopen 4 dagen heeft plaatsgevonden?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, maar ook Huub, want hij is ook hier echt de eerste weer die achterwaarts naar het gezicht van Brian slaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub is geen heilige en heeft terecht boetes gekregen. Maar je kan toch niet ontkennen dat dit ook een boete had moeten zijn??
Zeg dat wel ja. Heel diep schamen. Lager dan laag als je zo een walgelijke groepsaanrandng probeert goed te praten. Zo'n enorme kromme visie op iets hebben alleen maar omdat je die figuur niet mag. Onvoorstelbaar. Iedere boerenlul is het er toch over eens dat het een grof schandaal is wat er gisteren gebeurde. Maar nee hoor, niet iedereen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef riri het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Schamen moet je je omdat wat er gisteren is gebeurt op zo'n manier nog goed te willen praten ook...
Dus jij zou dit hele gedragspatroon binnen de kooi als speler kunnen waarderen en buiten de kooi ook nog eens normaal vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Besef je wel dat in deze geweldige opsomming van je niks staat wat ook daadwerkelijk niet mag?
Waarom denk je dat betaald streamen - wat na aftrek van kosten niets oplevert - is ingevoerd?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken
Alle acties die 'de zes' negatief in beeld brengen halen het niet tot de TV uitzendingen, dus ze zijn alleen voor de streamers bedoeld. Dus juist door te blijven kijken hou je dit gedrag in stand, want als mensen er niet meer over praten op de forums dan kan de redaktie dit soort gedrag net zo goed gaan verbieden. Als je in een winkel ontevreden bent over een 'produkt', dan koop je dat produkt gewoon niet meer, en als vele mensen dat doen zal het produkt of verdwijnen, of aangepast worden. Zo werkt dat ook met tv programmas...
Bovendien kunnen volgens mij heel wat FOKkers wel een weekje rust gebruiken, DGK is niet goed voor je hart
Ik lees alleen nog, ik vertik het nog 1 sec te kijken naar dit soort beelden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken
Ja, omdat zijn vriendin GVD aangerand wordt. Zou jij niet ALLES doen om je los te rukken?? KOM OP ZEG. Lees je eigen berichten nog eens rustig door zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ook Huub, want hij is ook hier echt de eerste weer die achterwaarts naar het gezicht van Brian slaat.
Altijd blijven er pubers die tegen de stroom in willen zwemmen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Heel diep schamen. Lager dan laag als je zo een walgelijke groepsaanrandng probeert goed te praten. Zo'n enorme kromme visie op iets hebben alleen maar omdat je die figuur niet mag. Onvoorstelbaar. Iedere boerenlul is het er toch over eens dat het een grof schandaal is wat er gisteren gebeurde. Maar nee hoor, niet iedereen.
Idem. Ik verdom het ook om nog 1 seconde naar die streams of de uitzendingen te kijken. De stekker moet eruit.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog, ik vertik het nog 1 sec te kijken naar dit soort beelden.
Geen streams voor mij, al zeker 2 en halve week.
Zal wel stoer zijn ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Altijd blijven er pubers die tegen de stroom in willen zwemmen...
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat dringt niet door bij sommigen. En voor de actie van gisteren is nota bene NIEMAND bstraft...het ergste wat we ooit in een reality programma hebben gezien. NIET BESTRAFT !!!!
Ik praat niks goed, ik stel alleen dat Huub er weken geleden al had uitgemoeten maar dat hier alles maar dan ook alles wat Huub doet met een korrel zout wordt genomen, sterker normaal wordt gevonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef riri het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Schamen moet je je omdat wat er gisteren is gebeurt op zo'n manier nog goed te willen praten ook...
voor mij is het toch nog een soort hoop op gerechtigheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Net zoals natasia dat zou moeten en brian ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, ik stel alleen dat Huub er weken geleden al had uitgemoeten maar dat hier alles maar dan ook alles wat Huub doet met een korrel zout wordt genomen, sterker normaal wordt gevonden.
`quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij doet precies hetzelfde door alleen op Huub te concenteren en op die manier fysiek geweld van anderen te bagatelliseren. Kijk nou het filmpje nog eens. Was dat geen exit en boetes waard?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???
Huub had allang weg moeten zijn na alle fysieke geweld dat hij heeft uitgeoefend, de sneaky wurgingen, trappen, tikken, gooien met dingen...maar degenen die gister ook fysiek geweld hebben uitgeoefend moeten ook weg, heel simpel. Niks te boete...en Ja als Nena zelfs weg moest, moet Huub zeker weg.
Dat je hem aanbidt betekent neit dat hij de hero is.
Dan ben ik ook wegquote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
`
Hà, wanneer Nederland uit allemaal Briantypes zou bestaan, nee dan wordt het hier gezellig...![]()
Gelukkig doen de kindjs van God het helemaal anders...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee, ik vind nu ook dat het programma van de buis moet... net als die eikels in de tweede kamer. Er gebeuren nu zaken die niet door de beugel kunnen... wettelijk. Er dienen mensen beschermd te worden en dat gebeurt dus niet. Er worden wetten overtreden waar geen sanctie op volgt. Dat is de grens die het programma wat mij betreft niet had mogen overschrijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet bedoeld als flauw antwoord, maar je kunt DGK voor jezelf natuurlijk heel makkelijk laten stoppen.....
Dan heb je weer wat sensatie-zoekers binnen de politiek die effe wat aandacht voor zichzelf willen krijgen, om vervolgens niets te doen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef FdW het volgende:
Het parlement is in zomerreces, maar de partijfrakties zijn wel bemand.
Mailen is dus zinvol. Kamerleden worden ook tijdens het reces op de hoogte gehouden van zaken.
Daar is Huub voor gestraft.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???
Huub had allang weg moeten zijn na alle fysieke geweld dat hij heeft uitgeoefend, de sneaky wurgingen, trappen, tikken, gooien met dingen...maar degenen die gister ook fysiek geweld hebben uitgeoefend moeten ook weg, heel simpel. Niks te boete...en Ja als Nena zelfs weg moest, moet Huub zeker weg.
Dat je hem aanbidt betekent neit dat hij de hero is.
Nee, ik bagatelliseer het niet, ik vind het net zo erg. Ik vind het selectieve gewoon niet ok, ik hoor alleen Huub dit Huub dat, terwijl we allemaal weten dat hij er allang uit had moeten zijn. Daarom benadruk ik juist dat het voor bijna alle bewoners geldt en niet alleen die van gister maar ook Huub..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
En jij doet precies hetzelfde door alleen op Huub te concenteren en op die manier fysiek geweld van anderen te bagatelliseren. Kijk nou het filmpje nog eens. Was dat geen exit en boetes waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |