Ik lees alleen nog, ik vertik het nog 1 sec te kijken naar dit soort beelden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken
Ja, omdat zijn vriendin GVD aangerand wordt. Zou jij niet ALLES doen om je los te rukken?? KOM OP ZEG. Lees je eigen berichten nog eens rustig door zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ook Huub, want hij is ook hier echt de eerste weer die achterwaarts naar het gezicht van Brian slaat.
Altijd blijven er pubers die tegen de stroom in willen zwemmen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Heel diep schamen. Lager dan laag als je zo een walgelijke groepsaanrandng probeert goed te praten. Zo'n enorme kromme visie op iets hebben alleen maar omdat je die figuur niet mag. Onvoorstelbaar. Iedere boerenlul is het er toch over eens dat het een grof schandaal is wat er gisteren gebeurde. Maar nee hoor, niet iedereen.
Idem. Ik verdom het ook om nog 1 seconde naar die streams of de uitzendingen te kijken. De stekker moet eruit.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog, ik vertik het nog 1 sec te kijken naar dit soort beelden.
Geen streams voor mij, al zeker 2 en halve week.
Zal wel stoer zijn ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Altijd blijven er pubers die tegen de stroom in willen zwemmen...
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat dringt niet door bij sommigen. En voor de actie van gisteren is nota bene NIEMAND bstraft...het ergste wat we ooit in een reality programma hebben gezien. NIET BESTRAFT !!!!
Ik praat niks goed, ik stel alleen dat Huub er weken geleden al had uitgemoeten maar dat hier alles maar dan ook alles wat Huub doet met een korrel zout wordt genomen, sterker normaal wordt gevonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef riri het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Schamen moet je je omdat wat er gisteren is gebeurt op zo'n manier nog goed te willen praten ook...
voor mij is het toch nog een soort hoop op gerechtigheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken
Net zoals natasia dat zou moeten en brian ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, ik stel alleen dat Huub er weken geleden al had uitgemoeten maar dat hier alles maar dan ook alles wat Huub doet met een korrel zout wordt genomen, sterker normaal wordt gevonden.
`quote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.
En jij doet precies hetzelfde door alleen op Huub te concenteren en op die manier fysiek geweld van anderen te bagatelliseren. Kijk nou het filmpje nog eens. Was dat geen exit en boetes waard?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???
Huub had allang weg moeten zijn na alle fysieke geweld dat hij heeft uitgeoefend, de sneaky wurgingen, trappen, tikken, gooien met dingen...maar degenen die gister ook fysiek geweld hebben uitgeoefend moeten ook weg, heel simpel. Niks te boete...en Ja als Nena zelfs weg moest, moet Huub zeker weg.
Dat je hem aanbidt betekent neit dat hij de hero is.
Dan ben ik ook wegquote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
`
Hà, wanneer Nederland uit allemaal Briantypes zou bestaan, nee dan wordt het hier gezellig...![]()
Gelukkig doen de kindjs van God het helemaal anders...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Nee, ik vind nu ook dat het programma van de buis moet... net als die eikels in de tweede kamer. Er gebeuren nu zaken die niet door de beugel kunnen... wettelijk. Er dienen mensen beschermd te worden en dat gebeurt dus niet. Er worden wetten overtreden waar geen sanctie op volgt. Dat is de grens die het programma wat mij betreft niet had mogen overschrijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet bedoeld als flauw antwoord, maar je kunt DGK voor jezelf natuurlijk heel makkelijk laten stoppen.....
Dan heb je weer wat sensatie-zoekers binnen de politiek die effe wat aandacht voor zichzelf willen krijgen, om vervolgens niets te doen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef FdW het volgende:
Het parlement is in zomerreces, maar de partijfrakties zijn wel bemand.
Mailen is dus zinvol. Kamerleden worden ook tijdens het reces op de hoogte gehouden van zaken.
Daar is Huub voor gestraft.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:
-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).
-Iemand (Brian) met alle geweld proberen van de trap te duwen.
-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).
-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.
-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.
-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.
Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.
Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Vind jij een boete van de jackpot af een straf???
Huub had allang weg moeten zijn na alle fysieke geweld dat hij heeft uitgeoefend, de sneaky wurgingen, trappen, tikken, gooien met dingen...maar degenen die gister ook fysiek geweld hebben uitgeoefend moeten ook weg, heel simpel. Niks te boete...en Ja als Nena zelfs weg moest, moet Huub zeker weg.
Dat je hem aanbidt betekent neit dat hij de hero is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |