laptopje mee?? of huis pc...of gewoon effe kooi rust and back to our realitie...life..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker de zon in, beter voor mijn hart.![]()
Sterker nog, ze worden bevestigd in hun "kindjes van God" status.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Geen straffen.
BANNDJ heeft dus geen besef dat ze te ver zijn gegaan.
De weg naar verdere escalatie ligt open.
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je Microsoft office? zojah open de file effe met Publisher dan comprimeren...naar document..dan verkleinen naar iets van 520 pixels breed...is in 10 seconden gedaan...scheelt ons een half uur refreshenuiteraard wel bedankt voor de leuke caps..
maar god bestaat niet...dus zij ook niet eigenlijk..en dat gaan ze pas beseffen als ze weer uit de kooi zijn..want die status is alleen in de kooi buiten de kooi is ze gewoon een uitkeringstrekster strax..want die krijgt echt geen baan meer...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Sterker nog, ze worden bevestigd in hun "kindjes van God" status.
Een wat late reactie, maar nuttig om toe te voegen :quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnaar van het programma wint de villa toch? Lijkt me niet dus.
sgoe joh..prima....toppie..niet dat je het voor mij hoefde te doen..was meer een tip,..maar blij dat iemand gewoon is positief opvat complimentje!!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryhttp://www.gadwin.com/
Zo beter hoop ik?
[afbeelding]
tip : Als je de stream niet vergroot tot een hele pagina ben je die zwarte randen kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik gebruik dit programma, maar hij stond niet goed, sorryhttp://www.gadwin.com/
Zo beter hoop ik?
[afbeelding]
als die persoon alleen over is jah..anders niet ..want dan duurt het langer..er moet er 1 overblijven..dus 2 kunnen overblijven tot in de eeuwigheid.maar als bv lieke en huub er in blijven moeten ze gewoon een deal sluiten..effe weg...weekie later hi lieke..welcome back in OUR house..want de rest wint zowiezo niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een wat late reactie, maar nuttig om toe te voegen :
- De winnaar krijgt 1 miljoen + de jackpot (minus eventuele boetes)
- Als de winnaar ten minste 2 jaar in de villa heeft gewoond, wint hij/zij de villa
Lijkt me dat ze die deal dan wel andersom maken... Huub heeft beduidend meer boetes staan dan Liekequote:Op maandag 16 juli 2007 13:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als die persoon alleen over is jah..anders niet ..want dan duurt het langer..er moet er 1 overblijven..dus 2 kunnen overblijven tot in de eeuwigheid.maar als bv lieke en huub er in blijven moeten ze gewoon een deal sluiten..effe weg...weekie later hi lieke..welcome back in OUR house..want de rest wint zowiezo niet.![]()
De siegoloog zal wel gezegd hebben dat het allemaal acceptabel is.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Je kunt op je vingers natellen dat vandaag of morgen het treiteren weer begint. Dan duurt het niet lang voor ze weer fysiek worden.
Ik denk dat alleen Jaap en Brian misschien de boodschap hebben begrepen, maar dan blijven er nog 4 over.
Tien is gewoon te soft voor woorden. Of te msidadig.
jah das waar..aan de andere kant..wat is die 2 ton als je 5 miljoen krijgt..lekker B...maar dat moeten ze lekker zelf uitvechten..huub zit er namelijk wel als eerste 2 jaar in...dus..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze die deal dan wel andersom maken... Huub heeft beduidend meer boetes staan dan Lieke
Kan fok er geen nieuwsbericht aan wijdden? "Agressie loopt uit de hand in DGK" ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
De siegoloog zal wel gezegd hebben dat het allemaal acceptabel is.
Zit daar een siegoloog uit een vorige eeuw ofzo?!
![]()
![]()
![]()
![]()
dichten voor dummies?? Wifebeating for dummies? Hoe leer ik nederlands voor dummies?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Met welk boek loopt Brian rond?
Ik hoop "Zelfmoord voor beginners"quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Lobasca het volgende:
Met welk boek loopt Brian rond?
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nuquote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik zit daar en heb allang aangegeven dat wat daar plaatsvindt alle normen en waarden overschrijdt, maar helaas blijken ook in DGK normen en waarden ondergeschikt te zijn aan de commercie.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
das mooi...ben pleitosquote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
ze mogen dus niet meer aan elkaar zitten
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
Ongeacht wat Huub ook voor geweld gebruikt, ze kunnen hem er ook nooit meer voor geweld uit die kooi gooien.
Niet na wat er allemaal toegelaten wordt van die duivelsclan
Een pot stroop over dat touwhaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Amanda - Pas als Huub Lieke eruit wil stemmen, gaan we weer normaal tegen hem doen, eerder niet. Iedereen heeft echt een hekel aan haar, dus zij moet er eerst uit en dan zien we wel.
nou dan hoop ik dat die mug op der neus zit....ennuh...wie zegt dat..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.
dat is het? verder geen gevolg in de vorm van boetes/exit?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint de popipoll weer?? Dan ga ik eens ff een baggerprepaidje leeg SMSen...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Amanda - Pas als Huub Lieke eruit wil stemmen, gaan we weer normaal tegen hem doen, eerder niet. Iedereen heeft echt een hekel aan haar, dus zij moet er eerst uit en dan zien we wel.
Ik denk dat dan de hel losbreekt onder de streamersquote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, naar aanleiding van gisteren zijn vandaag "de regels weer aangescherpt" en mag men niet meer aan elkaar zitten, dus zodra Huub een mug doodslaat op de arm van Amanda kan hij zijn koffers pakken.
Da's vooral goed nieuws voor Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Dat is het inderdaad......quote:Op maandag 16 juli 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat is het? verder geen gevolg in de vorm van boetes/exit?
Tegenwoordig heb je veel truttemietjes die zo'n studie doen omdat ie niet al te moeilijk is, en omdat het werk te combineren is met een gezin en 'tijd voor jezelf'. Dat soort dametjes heeft een klein praktijkje 'erbij' terwijl manlief het echte geld verdient.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nu
Alleen een psycholoog die in een terrorzone opgegroeid is zal het geweld als dat van gisteren nog onder "meevallen" plaatsen... maar misschien hebben ze een gevluchtte Irakees in dienst...
lieke wegstemmen...alsof huub daar ook maar 1 sec over zou twijfelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
Van die types waartegen je glashard kunt beweren dat één plus één drie is (in jouw optiek) en die dan niet verder komen dan "en, wat vind je er zelf van?"quote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je veel truttemietjes die zo'n studie doen omdat ie niet al te moeilijk is, en omdat het werk te combineren is met een gezin en 'tijd voor jezelf'. Dat soort dametjes heeft een klein praktijkje 'erbij' terwijl manlief het echte geld verdient.
Misschien 20 jaar voor de geitenwollensokkenknuffelaarsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden, toen was het geitenwollensokken en Woodstock gehalte onder de psychologen nog erger dan nu
Alleen een psycholoog die in een terrorzone opgegroeid is zal het geweld als dat van gisteren nog onder "meevallen" plaatsen... maar misschien hebben ze een gevluchtte Irakees in dienst...
Ik denk dat wat er gisteren gebeurd is haar meer doet dan ze wil toegeven.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Aanranding & Mishandeling waar niets aan gedaan wordt ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Natuurlijk doet dat veel met haar, zeker als je de beelden weer terug hebt gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat wat er gisteren gebeurd is haar meer doet dan ze wil toegeven.
Plus het feit dat het onbestraft is gebleven.
waarom niet??quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Het lijkt me dat ze gisteren nogal onheus bejegend is, tot een aanranding aan toe en dat de daders niets anders te horen hebben gekregen dan "niet meer doen hè"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
Het zijn meer de psychiaters die zulke vragen stellenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die types waartegen je glashard kunt beweren dat één plus één drie is (in jouw optiek) en die dan niet verder komen dan "en, wat vind je er zelf van?"
Tja Amanda is strategisch 0,0. Daarom is de altijd nog op een laag pitje aanwezige, maar nu compleet hernieuwde Brian-Jaap alliantie stukken interessanter.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef miesy het volgende:
[..]
lieke wegstemmen...alsof huub daar ook maar 1 sec over zou twijfelen.
die ziet ze echt vliegen daarzo...![]()
Door het fysiek geweld beleid en het wisselbeleid (nieuwe bewoners) staan ze er inderdaad vrij kansloos voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
Waarom stappen Huub en Lieke niet op, ze maken totaal geen kans op die Villa, denken ze echt dat ze er kans op maken?!
ja ik denk dat ik ook wel geknapt was als huub zijndequote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef FSR het volgende:
Dit zou niets voor mij zijn...
Ik had echt al met een mes er een paar zer ernstig bewerkt.... zeker weten....
Ja ik denk dat dit voor haar traumatischer is dat dat ze zelf toe wil geven en ziehier de reactie.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Visual het volgende:
poort open loop weg (neem huub mee) en laat die mongolen daar maar zitten
Ja maar de redactie pakte wel even een mooi shot momentje om de poorty te openen en weer dicht te doen, stakkers.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
en maar snel uit beeld, want dat hoort allemaal nog bij de doofpot.
Ze moet gewoon aangifte van mishandeling en aanranding doenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke, meissie....Kom Aub voor jezelf op en laat de aanranding niet ongestraft voorbij gaan.
en bovenop dit alles, geen boetes/exits.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Aanranding & Mishandeling waar niets aan gedaan wordt ofzo?
Tel daarbij op het advies van achteren dat ze gisteren kreeg om geen spulletjes meer te verstoppen om terror te voorkomen, het feit dat er door sommigen nogal lacherig gedaan werd over de vertoonde beelden en het feit dat ze zelf nooit als eerste geweld gebruikt...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze gisteren nogal onheus bejegend is, tot een aanranding aan toe en dat de daders niets anders te horen hebben gekregen dan "niet meer doen hè"
Daarbij hebben ze tijdens de streamlock de beelden teruggezien en ik denk dat ze zich nu pas realiseert hoe ernstig het is wat er gisteren gebeurd is... tel daarbij op de weigering van de redactie om de daders te straffen... een heel oprecht frustratie-moment voor Lieke dus.
Het is dan ook om te janken.
IK OOKquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke zit er even doorheen. Het lijkt mij logisch. Zoveel weerstand van zes personen is niet vol te houden, hoe sterk je ook bent. Jammer dat Huub het niet aanvoelt en haar er even weer bijtrekt.
Is het sneu? Ja!
Is het het spel? Ja!
Ik zou niet geknapt zijn, maar ik accepteer het niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik ook wel geknapt was als huub zijnde
huilt bedoel je...jankt klinkt zo negatiefquote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom jankt lieke?
omdat ze dan hun borg kwijt zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
Waarom stappen Huub en Lieke niet op, ze maken totaal geen kans op die Villa, denken ze echt dat ze er kans op maken?!
Lieke realiseert zich nu pas wat haar is overkomen..dat komt denk ik door de beelden die ze heeft gezien..nu pas krijgt ze er een gevoel over..op het moment zelf zat ze te diep in het spel..bovendien is het echt heel erg als je medebewoners een hekel aan je hebben...én dat je wordt verteld dat het je eigen schuld is..heftig hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Disana het volgende:
Lieke snuft, en dan snikt ze voluit
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach het is simpel, als ik zou zien dat mijn vriendin zo aangepakt werd voor mijn ogen door 6 man, dan zouden ze allemaal keihard teruggepakt worden op welke manier dan ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik zou niet geknapt zijn, maar ik accepteer het niet...
Ik ben een man die altijd er met een gesprek probeerd ergens uit te komen, maar als je me bedreigd, en / of aan me meissie zit, is dat de doodstraf....
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
die kon er gratis op los slaan en deed het nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?
Hij werd gewoon mishandeld met sinaasappels en meer van dat soort ongein, ongelooflijk hoe ver mensen kunnen gaan om het spel te winnen.
Laat ze geld zien en ze flippen door.
zeg dat maar in de mol zijn gezichtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
IK HAAT ZE ALLE ZES!!
IK HAAT DE REDACTIE!!
IK HAAT FLENS!!
IK HAAT JOHN DE MOL!!!
wanneer jij er van overtuigd bent dat de wet is overtreden kan jij ook aangifte gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en bovenop dit alles, geen boetes/exits.
aanranding word dus gewoon toegestaan.
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wijd er eens een nieuwsbericht aan, vind danny ook niet ergquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef yvonne het volgende:
Het Spel,
wat heeft aanzetten tot zinloos geweld met Het Spel te maken?
Wat heeft een man vasthouden en z'n vriendin aanranden met Het Spel te maken..
amanda zei daarnet dat verbaal alles mag, ze mogen elkaar alleen niet meer aanrakenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef tipsch het volgende:
hoor ik natasia gewoon doorgaan met het afschilderen van lieke als "respectloos kind" WTF is hier aan de hand kutredactie?
Ja, ze gaan heel ver. Het voelt natuurlijk ook een persoonlijke vernedering en afgang als je het pand verlaat. Daarnaast is het volgens mij echt zo dat Lieke weg moet, uit het script geschreven. Er is geen houden aan. Ik moet mij overigens ook inhouden om niet mee te voelen en blok mijn gevoelens voor deze media show. Ze doen het immers zelf en ik kan er niets aan veranderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Damn, herinner je je de date van Eric nog...die verpleger?
Hij werd gewoon mishandeld met sinaasappels en meer van dat soort ongein, ongelooflijk hoe ver mensen kunnen gaan om het spel te winnen.
Laat ze geld zien en ze flippen door.
dealquote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach het is simpel, als ik zou zien dat mijn vriendin zo aangepakt werd voor mijn ogen door 6 man, dan zouden ze allemaal keihard teruggepakt worden op welke manier dan ook.
Dat is helemaal zoals ik het zie. Vannacht begon het al een beetje tot haar door te dringen... ze vertelde dat het echt begon toen de klootzakken zaten te wijzen naar haar blauwe plekken. Toen realiseerde ze zich al wat beter wat haar was overkomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke realiseert zich nu pas wat haar is overkomen..dat komt denk ik door de beelden die ze heeft gezien..nu pas krijgt ze er een gevoel over..op het moment zelf zat ze te diep in het spel..bovendien is het echt heel erg als je medebewoners een hekel aan je hebben...én dat je wordt verteld dat het je eigen schuld is..heftig hoor..![]()
Zoals ik al aangaf. Natasia heeft een eigen realiteit gecreeerd, waarbij ze nooit iets fout doet. Ook al laten ze alle incidenten van haar gewelddadie gedrag zien dan, het zal nooit doordringen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef tipsch het volgende:
hoor ik natasia gewoon doorgaan met het afschilderen van lieke als "respectloos kind" WTF is hier aan de hand kutredactie?
Come againquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kon er gratis op los slaan en deed het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |