Als je naar de houding van Natasia kijkt vanaf de streamlock, dan besef je weer eens hoe goed het is dat er wetten en regels zijn. Dat mens loopt opstandig met alles naar voren gestoken rond (Brian kan dat ook). Als het had gemogen, had ze zeker iemand in elkaar getimmerd voor het 'onrecht' dat haar tijdens de streamlock is aangedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Word Natasia nou veredeld met de camera..door wifebeater...WTF...het word wel heel erg nu ze is zo fucking lelijk......die kinderen van haar zullen tot het verlaten van de middelbare school strax gepest...ik heb echt echt echt te doen met die kids...
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef bob_marley het volgende:
[..]
precies ik zou het ook niet meer als een spel zien ik meen het fuckin hell, ik heb nooit geweten dat ik ZO boos kon worden door de streams, elke haar op me lichaam vertelt me om naar de kooi te gaan met een ketting zaag of een ak en een fuckin massacare te plegen daar.
ik moest bijna zelf janken toen ik lieke zag huilen, dit is nederland en dit is wat ze toelaten op tv/streams kom op man zelfs een blinde kan zien dat dit zo fuckin onrechtvaardig is dat alleen de dood aan natasia enco. dit nog kunnen verzachten.
wat ik wel weet is dat als ik natasia een keer buiten moch tegen komen dat ze het wel zou weten alles wat ik in me handen hebt krijgt ze naar haar kutsmoel toe gesmeten en dat alles om wat voor kankermens ze is. (ben die schreeuwende kreten over eriks moeder ook niet vergeten) dat zijn allemaal redenen om iemand af te maken call me crazy i am.
Waar is huub te ver gegaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Huub te ver gegaan? Je hebt zeker stream5 gekekenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik stond ook met mijn bek vol tanden te kijken en verplaatsend in huub zou ik een moord willen plegen!
dat was dan exit brian geweest, die zie ik in staat zich dan los te rukken van jaapquote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke
Zieke vent dat je bent.
Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????
Ik had geschopt als een gek
ik ook gister was eentje van...Gouden kooi of niet..als dat mijn vriendin was...had ik als een echte USA rugby dude...over iederheen heen gewalsd...en koppen hadden gevlogen..echt...niemand die zo aan mijn meid zit..ik bedoel...laat een meisje altijd eerst haarzelf verdedigen anders word ze gekrenkt in haar vrouw zijn...en als het niet anders kan gelijk mee gaan hakken...gister was voor mij het punt geweest villa of niet...maar gewoon alles om me heen beetpakke en slaan...punt uit..voor mij....filmpje is bij nu.nl..dus ben benieuwd wanner de stroom loskomt...laters ga naar het park...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke
Zieke vent dat je bent.
Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????
Ik had geschopt als een gek
Het is echt de omgekeerde wereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
Die redactie is nog veel erger dan die 6 bewoners. Ik hoop écht dat er mensen / familieleden actie gaan ondernemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
oh ja Brian voelt zich rot, want Huub heeft hem geschjopt. dit moet niet langer zo doorgaan teringredactie
dat hoop ikquote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!![]()
Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!![]()
Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:quote:
Da's te makkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
Het is deze wereld, ons Nederland waar de grondwet boven het 10 asotuig staat.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
Ik heb echt goede hoop dat het eerder stopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Katewalker het volgende:
Maar goed..wellicht stopt het programma wel per 1 september als het nieuwe tv-seizoen begint..
Misschien tijdens het uitje van Jaap en Natasja, Natasja van haar kleding ontdoen en in de vijver gooien.......quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |