abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:18:02 #226
137949 Disana
pi_51521346
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Word Natasia nou veredeld met de camera..door wifebeater...WTF...het word wel heel erg nu ze is zo fucking lelijk......die kinderen van haar zullen tot het verlaten van de middelbare school strax gepest...ik heb echt echt echt te doen met die kids...
Als je naar de houding van Natasia kijkt vanaf de streamlock, dan besef je weer eens hoe goed het is dat er wetten en regels zijn. Dat mens loopt opstandig met alles naar voren gestoken rond (Brian kan dat ook). Als het had gemogen, had ze zeker iemand in elkaar getimmerd voor het 'onrecht' dat haar tijdens de streamlock is aangedaan.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:18:27 #227
69994 seto
-|||--------|||-
pi_51521357
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef bob_marley het volgende:

[..]

precies ik zou het ook niet meer als een spel zien ik meen het fuckin hell, ik heb nooit geweten dat ik ZO boos kon worden door de streams, elke haar op me lichaam vertelt me om naar de kooi te gaan met een ketting zaag of een ak en een fuckin massacare te plegen daar.

ik moest bijna zelf janken toen ik lieke zag huilen, dit is nederland en dit is wat ze toelaten op tv/streams kom op man zelfs een blinde kan zien dat dit zo fuckin onrechtvaardig is dat alleen de dood aan natasia enco. dit nog kunnen verzachten.

wat ik wel weet is dat als ik natasia een keer buiten moch tegen komen dat ze het wel zou weten alles wat ik in me handen hebt krijgt ze naar haar kutsmoel toe gesmeten en dat alles om wat voor kankermens ze is. (ben die schreeuwende kreten over eriks moeder ook niet vergeten) dat zijn allemaal redenen om iemand af te maken call me crazy i am.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 14:18:39 #228
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51521361
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Waar is huub te ver gegaan?
  maandag 16 juli 2007 @ 14:18:39 #229
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51521367
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Huub te ver gegaan? Je hebt zeker stream5 gekeken
pi_51521379
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik stond ook met mijn bek vol tanden te kijken en verplaatsend in huub zou ik een moord willen plegen!
Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
pi_51521388
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Huub is een paar keer te ver gegaan.
En daar heeft hij terecht boetes voor gekregen.
  Admin maandag 16 juli 2007 @ 14:19:22 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51521389
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
o
m
f
g
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:19:26 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51521394
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke

Zieke vent dat je bent.

Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????

Ik had geschopt als een gek
dat was dan exit brian geweest, die zie ik in staat zich dan los te rukken van jaap
pi_51521398
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef riri het volgende:
In je gezicht gespuugt Brian door Huub.....wat denk je...hij had je nog veel meer aan mogen doen na wat jullie hebben uitgespookt met Lieke

Zieke vent dat je bent.

Wat denk je had jij gedaan als Amanda zo gemolesteerd was en Jaap jou in een greep had gehouden waarin je geen kant op kon????

Ik had geschopt als een gek
ik ook gister was eentje van...Gouden kooi of niet..als dat mijn vriendin was...had ik als een echte USA rugby dude...over iederheen heen gewalsd...en koppen hadden gevlogen..echt...niemand die zo aan mijn meid zit..ik bedoel...laat een meisje altijd eerst haarzelf verdedigen anders word ze gekrenkt in haar vrouw zijn...en als het niet anders kan gelijk mee gaan hakken...gister was voor mij het punt geweest villa of niet...maar gewoon alles om me heen beetpakke en slaan...punt uit..voor mij....filmpje is bij nu.nl..dus ben benieuwd wanner de stroom loskomt...laters ga naar het park...
pi_51521416
Tilly en Karima geven het goede voorbeeld; in harmonie met elkaar een gezelschapsspelletje doen. Ze spelen Jenga. Af en toe mag er ook wel even pauze worden genomen natuurlijk. Huub geeft muzikale ondersteuning op de piano. Jaap en Dennis zijn aangestoken door het spelletje-virus en dammen? er lustig op los. Aangezien dit hard tegen hard gaat, past Huub zijn muziekkeuze aan en neemt plaats achter de draaitafel! Geen emotioneel gepingel meer, maar een keiharde beat!

Villa Vandaag

Dom zijn ze ook nog
pi_51521419
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ik Huub was, echt van Lieke zou houden, dan bracht ik haar buiten de kooi. Zo simpel ligt het.
Het is echt de omgekeerde wereld.
Maar dat heb ik vaker gezegd.
pi_51521423
Ik gun Sjon de Drol, Debiela Flens en Stijn Zwijn het dubbele wat het asotuig Lieke heeft aangedaan.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51521441
Ik zie dat Huub al weer pogingen doet om aansluiting te vinden..dat is zo helemaal Huub..niet dat hem dat gaat lukken maar hij laat zich niet negeren..voor hem is dat ook makkelijker om te proberen omdat mannen daarin wat makkelijker zijn..die stappen sneller over hun afkeer heen..of doen net alsof..maar toch..Lieke heeft het wat dat betreft moeilijker want vrouwen zijn echt heel erg in dit soort zaken..die blijven bitcherig doen..die zeggen nooit never meer iets tegen Lieke..en blijven tot in den treure haar afzeiken..

Huub moet nu dus een keuze maken..als hij blijft proberen aansluiting te maken bij de mannen en zo ook een ingang bij de vrouwen laat hij Lieke vallen..want met Lieke lukt dat niet..ik hoop niet dat hij dat doet want Lieke er uit betekent na een maand Huub er uit..dat zal hij zich hopelijk wel realiseren..

Maar goed..wellicht stopt het programma wel per 1 september als het nieuwe tv-seizoen begint..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51521447
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_51521456
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:22:21 #242
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51521472
Ondertussen denkt Master Dennis na over de terror die hij vanavond gaat geven:
  maandag 16 juli 2007 @ 14:22:29 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521477
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
oh ja Brian voelt zich rot, want Huub heeft hem geschjopt. dit moet niet langer zo doorgaan teringredactie
Die redactie is nog veel erger dan die 6 bewoners. Ik hoop écht dat er mensen / familieleden actie gaan ondernemen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 juli 2007 @ 14:22:31 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51521479
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:

[..]

Hier worden een paar goede advocaten op gezet, zo makkelijk komt het 10 tuig hier niet mee weg!
dat hoop ik
  maandag 16 juli 2007 @ 14:23:09 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521498
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:23:22 #246
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51521502
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:

-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).

-Iemand (Brian) met alle geweld proberen van de trap te duwen.

-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).

-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.

-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.

-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.

Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.

Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
pi_51521509
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De DGK is ook de omgekeerde wereld. Heel veel streamers beseffen dat onvoldoende.
Da's te makkelijk.
De redactie zet de deur open naar verdere escalatie en serieus geweld. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Ook niet gezien uitspraken van de mol en ook Fv Westerlo dat het geen treitershow mag worden.
pi_51521513
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is deze wereld, ons Nederland waar de grondwet boven het 10 asotuig staat.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:24:02 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521529
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:21 schreef Katewalker het volgende:
Maar goed..wellicht stopt het programma wel per 1 september als het nieuwe tv-seizoen begint..
Ik heb echt goede hoop dat het eerder stopt.
pi_51521558
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop het echt. Het is te zot voor woorden hoe ze hier mee weg denken te komen.
Misschien tijdens het uitje van Jaap en Natasja, Natasja van haar kleding ontdoen en in de vijver gooien.......
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')