zou jaap wel willen zien in die stringquote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef CoT het volgende:
Jaap gaat zich vergelijken met Borat, hij wil oook een film maken
Dat is dan wederzijdsquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef oetelmen het volgende:
"" iK HAAT JULLIE STELLETJE FOKKERS" zei jaap zojuist achter de piano
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou jaap wel willen zien in die string
en dan post je geen link?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
Stuur het filmpje naar www.nu.nl , deze site is nog vrij neutraalquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?
gedaan,,,maar nogmaals:quote:
Ja klopt, BB is nooit aan het buitenland verkocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef BarryK het volgende:
Jaap en Dennix hadden het toenet over hoeveel invloed dgk nog had op je leven nadat dgk zou stoppen.
Dennix dacht dat het meer invloed zou hebben dan BB1, Jaap zegt dat dat waarschijnlijk niet zo is : bb had soms 2.5miljoen kijkers, dgk slechts 0.5 miljoen..."maar t gaat ook om t buitenland he" zegt jaap
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?
Verbaast het je ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
Huub ziet er slecht uit...
Ik hoop dat Jaap-schijtluis helemaal niks gaat verdienen..de engerd..wie is nou geintereseerd in zo'n zwakke eikel..??quote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef Meganog het volgende:
Jaap denkt dat hij een website kan opzetten waarop hij elke avond foto's zet van feesten en gebeurtenissen en daarmee geld kan verdienen.
Hij vindt het een briljant plan.
Hij wordt geacht slimmer te zijn dan de andere bewoners. Hij moet inmiddels toch wel begrijpen dat hij dit programma nooit zal winnen, zolang de andere bewoners een handje boven het hoofd gehouden wordt? Hij moet gewoon uit het programma stappen, hij verspilt z`n tijd daar. Of hij moet zich aan gaan passen aan de andere bewoners, en mensen gewoon keihard op hun bek gaan slaan...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
En blijven kijken hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.
Huub: bij het kijken naar die beelden werd ik zo mogelijk nog bozerquote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef CoT het volgende:
ze hebben beelden gezien?
Amen, dit is overigens ook pure psychologische terreur voor Huub, je wordt vastgehouden terwijl jouw vriendin voor je ogen haar BH moet uittrekken en wordt betast en wat nog meer door 4 anderen, dit vind ik enorm schokkend en ik denk dat huub er helemaal klaar mee is. Of hij knapt binnen nu en een aantal dagen/weken of hij stapt op. Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat huub knapt en een aantal mensen met een mes bewerkt!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.
Nee hoor.. Geen streams meer hier. Maar FOk blijft wel de moeite waardquote:
Schrijft bokito deze onzin zelf? of wordt het verzonnen door 1 of andere kansjongere?quote:En het mooiste is, de redactie durft er helemaal niets meer van te zeggen. Hahahaha, ik heb het gezicht van Nadia opengekrabt en er niet eens een boete voor gekregen. Ik ben namelijk onschendbaar.
gedaan........quote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef NS het volgende:
[..]
Stuur het filmpje naar www.nu.nl , deze site is nog vrij neutraal
Nadia en Dennis hadden het er over dat ze er op de beelden zo stom uitzagen. Niks over wat ze deden.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Huub heeft gezegd tegen ze Jullie moesten je schamen stuk voor stuk. Dat ze dat niet doen zegt genoeg over hun.
http://goudennatasia.web-log.nl/quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef Sora het volgende:
dit gaat echt werkelijk alle grenzen te buiten. ik kijk nooit de gouden kooi maar gisteren gaf iemand op MSN me een link naar dit filmpje. Als hier geen aangifte op volgt dan is mijn klomp echt gebroken. kan iemand ff een korte samenvatting geven van wat er aan voorafging?
Kopers voor programma ? of villa ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub komt er een rondleiding (voor potentiele kopers van het programma, dus)
Zo praten ze het goed natuurlijk. Het was 'actie reactie' ... Wat een stelletje imbecielen. Ik hoop toch echt dat dit nog een staartje gaat hebben. Hier kan TIEN toch niet mee weg komen. Ze willen de bewoners laten geloven dat iedereen fout is geweest. De beste tactiek om iets in de doofpot te stoppen, zo van: "Dat is beter voor iedereen".quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef Meganog het volgende:
Huub: "Er gebeurt dus niks mee."
Lieke: "Ze zeggen; maar dit, maar dat, actie reactie."
denk de villa..want het programma is al eeuwen gelee verkocht hoor....daarvoor hoeft het niet te lopen..dat hier nou mensen van onder een steen zijn gehaald wil niet zeggen dat het in een ander land niet werkt!?!?!?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kopers voor programma ? of villa ?
ze moeten weer lief tegen elkaar zijn van de grote baasquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Nadia nou naast huub? oprotten trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |