zou jaap wel willen zien in die stringquote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef CoT het volgende:
Jaap gaat zich vergelijken met Borat, hij wil oook een film maken
Dat is dan wederzijdsquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef oetelmen het volgende:
"" iK HAAT JULLIE STELLETJE FOKKERS" zei jaap zojuist achter de piano
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou jaap wel willen zien in die string
en dan post je geen link?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
Stuur het filmpje naar www.nu.nl , deze site is nog vrij neutraalquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |