abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51521568
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:

-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).

-Iemand (Brian) met alle geweld proberen van de trap te duwen.

-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode.

-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.

-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.

-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.

Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.

Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
Huub is gestraft. 4 keer.
Het geweld dat gisteren plaatsvond is erger dan alles wat je hier noemt. En er is geen boete of exit voor gekomen.
pi_51521581
quote:

[..]

Moet ik nogmaals de opsommingen die ik al maanden post doen? Ik zal het weer even op een rijtje zetten:

-Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over).

-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode.

-Naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades en die nooit weg willen nemen.

-zeer vrouwonvriendelijk zijn en dit in woord en daad laten blijken, bijvoorbeeld door je ex te laten komen en te stellen "ik ga voor jou direct de kooi uit" en een groupiedag schijnbaar door te laten gaan om je vriendin eens lekker onder druk te zetten.

-JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier", terwijl hiij Brian tot groot genoegen maandenlang stelselmatig aangevallen heeft. Zo gaat hij van zijn vertrouwde zelfverheerlijking naar zelfmedelijden. Mijns inziens een zeer, zeer laag gedragspatroon.

Het ergste is dat hij alles met een enorm ego en een volledig bewustzijn doet. Meneer pretendeert enorm slim te zijn en verwerkt enorme monologen in conversaties om deze slimheid te tonen.

Bovendien vormen Huubs recente acties m.i. slechts een versterking voor mijn mening en zie ik in een topic als "Nadia en haar dikke lijf" en in posts en topics en posts in de trant van "trap/schop/sla/spuug Brian/Nadia/Dennis" Huub fans ook het gedrag van hun 'held' op een smakeloze wijze hier kopieren. Kortom: weg met die helse kabouter en zeer snel (en neem kopieermachine Dennis en Naataasiaa de gestoorde met je mee)!
Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 14:26:09 #253
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51521594
quote:

[..]

-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).

Huillie
  maandag 16 juli 2007 @ 14:26:21 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521602
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waar is huub te ver gegaan?
Nergens inderdaad. Als je zelf wordt vastgehouden terwijl 3 anderen je vriendin onder handen nemen, is ALLES toegestaan. Alsof er ook maar ergens een rechter zou zijn te vinden die Huub een tik hier of een trap daar zou aanrekenen om los te komen en zijn vriendn te helpen. Maar er zijn hier echt gestoorden die werkelijk denken dat Huub wél fout is geweest. Anderen komen weer heel triest met voorbeelden uit het verleden aan, terwijl het daar dus niet over gaat. Het gaat over DIT voorval.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51521610
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het geweld dat gisteren plaatsvond is erger dan alles wat je hier noemt. En er is geen boete of exit voor gekomen.
huub word wel telkens gesraft ja
  maandag 16 juli 2007 @ 14:26:41 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521612
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Huillie
Je drukt je nog netjes uit.
pi_51521615
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt 100 procent gelijk, maar ik zeg het niet zo vaak meer. Je krijgt gelijk de wind van voren en het is vechten tegen windmolens. Ik kan wel vertellen dat wanneer Nederland uit Huubjes zou bestaan, ik vandaag nog zou emigreren.
Huub is geen heilige en heeft terecht boetes gekregen. Maar je kan toch niet ontkennen dat dit ook een boete had moeten zijn??
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51521622
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:17 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Dit soort reacties geeft de onwaarschijnlijk sterke oogkleppen weer van de Huub fans. Anderen bekritiseren ok, maar Huub is net als Natasia veel en veel tever gegaan. Agressie voert hier echter nog altijd de boventoon, net als in Huubs bovenkamer.
Jij spoort echt niet.
Schamen moet je je omdat wat er gisteren is gebeurt op zo'n manier nog goed te willen praten ook...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51521625
Het parlement is in zomerreces, maar de partijfrakties zijn wel bemand.
Mailen is dus zinvol. Kamerleden worden ook tijdens het reces op de hoogte gehouden van zaken.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51521627
quote:

[..]

-'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en "ik wil je mooie gezichtje weleens verbouwen tijdens een kickboxwedstrijd' tegen Dennis laatst. Jaap systematisch uitschelden in de beginperiode (Jaaps eerste weken).

Besef je wel dat in deze geweldige opsomming van je niks staat wat ook daadwerkelijk niet mag?
- AFCA -
  maandag 16 juli 2007 @ 14:27:16 #261
159011 Sug4r
& Spice
pi_51521630
Er zijn sommige bewoners die zich niet beseffen dat er ook nog een leven ná DGK is.

Ze zullen niet blij zijn wanneer ze terug zien wat ze allemaal gedaan hebben daar.
pi_51521632
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken

Alle acties die 'de zes' negatief in beeld brengen halen het niet tot de TV uitzendingen, dus ze zijn alleen voor de streamers bedoeld. Dus juist door te blijven kijken hou je dit gedrag in stand, want als mensen er niet meer over praten op de forums dan kan de redaktie dit soort gedrag net zo goed gaan verbieden. Als je in een winkel ontevreden bent over een 'produkt', dan koop je dat produkt gewoon niet meer, en als vele mensen dat doen zal het produkt of verdwijnen, of aangepast worden. Zo werkt dat ook met tv programmas...

Bovendien kunnen volgens mij heel wat FOKkers wel een weekje rust gebruiken, DGK is niet goed voor je hart
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 14:27:23 #263
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51521636
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je drukt je nog netjes uit.
Tja, dit wat huub doet gebeurt hem eveneens dagelijks, wat er gisteren is gebeurt is van een niet te vergelijken ander niveau en NIET goed te praten!!!
  maandag 16 juli 2007 @ 14:27:27 #264
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51521640
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Precies. Kijk, kritiek tegen de anderen (zeker tegen Naataasiaa) is prima, maar Huub ophemelen, dat is wat er bij mij niet ingaat..... Ik zou ook werkelijk bang voor het mannetje zijn als ik hem zou tegenkomen.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:27:38 #265
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521646
quote:

[..]

En dat dringt niet door bij sommigen. En voor de actie van gisteren is nota bene NIEMAND bstraft...het ergste wat we ooit in een reality programma hebben gezien. NIET BESTRAFT !!!!
  maandag 16 juli 2007 @ 14:28:12 #266
134727 VirtualPOM
pi_51521664
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Yollie het volgende:

[..]

Huub is geen heilige en heeft terecht boetes gekregen. Maar je kan toch niet ontkennen dat dit ook een boete had moeten zijn??
Absoluut, daar heb je gelijk in.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:28:17 #267
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51521668
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb echt goede hoop dat het eerder stopt.
Niet bedoeld als flauw antwoord, maar je kunt DGK voor jezelf natuurlijk heel makkelijk laten stoppen.....
Keep the Sunny Side Up
pi_51521703
quote:

[..]

Ja, én? Wat heeft dat te maken met de massahysterie die de afgelopen 4 dagen heeft plaatsgevonden?

Niks, helemaal niks...Huub speelt het spel..en Brian speelt het spel..en Natasia blablabalablabla...we hebben het hier over molestatie door een groep van 6 tegen 1...+1 ..Huub werd vastgehouden!!!

Je lult uit je nek jongen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51521707
quote:

[..]

En zo is dat.
Natasia had een ow, en mocht niks meer flikken. Lieke had de spulletjes van Amanda verspreidt, niet die van Natsia, maar madam Vislip beraamde volop plannen om Lieke te slachten, en kon d'r klauwen en poten weer eens niet thuis houden....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51521716
Gesprek over schaken...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51521721
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja, maar ook Huub, want hij is ook hier echt de eerste weer die achterwaarts naar het gezicht van Brian slaat.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:30:14 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51521722
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef riri het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
Schamen moet je je omdat wat er gisteren is gebeurt op zo'n manier nog goed te willen praten ook...
Zeg dat wel ja. Heel diep schamen. Lager dan laag als je zo een walgelijke groepsaanrandng probeert goed te praten. Zo'n enorme kromme visie op iets hebben alleen maar omdat je die figuur niet mag. Onvoorstelbaar. Iedere boerenlul is het er toch over eens dat het een grof schandaal is wat er gisteren gebeurde. Maar nee hoor, niet iedereen.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:30:20 #273
159011 Sug4r
& Spice
pi_51521727
Dat rode shirt staat Jaap goed vind ik
  maandag 16 juli 2007 @ 14:30:30 #274
134727 VirtualPOM
pi_51521732
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Besef je wel dat in deze geweldige opsomming van je niks staat wat ook daadwerkelijk niet mag?
Dus jij zou dit hele gedragspatroon binnen de kooi als speler kunnen waarderen en buiten de kooi ook nog eens normaal vinden? Ik heb het niet over spelregels, ik heb het over wat ik acceptabel gedrag vind en daar valt het hele gedragspatroon van Huub niet onder.
pi_51521751
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden... Streamers keuren al dagen het toenemende fysieke geweld af, maar ze blijven wel kijken

Alle acties die 'de zes' negatief in beeld brengen halen het niet tot de TV uitzendingen, dus ze zijn alleen voor de streamers bedoeld. Dus juist door te blijven kijken hou je dit gedrag in stand, want als mensen er niet meer over praten op de forums dan kan de redaktie dit soort gedrag net zo goed gaan verbieden. Als je in een winkel ontevreden bent over een 'produkt', dan koop je dat produkt gewoon niet meer, en als vele mensen dat doen zal het produkt of verdwijnen, of aangepast worden. Zo werkt dat ook met tv programmas...

Bovendien kunnen volgens mij heel wat FOKkers wel een weekje rust gebruiken, DGK is niet goed voor je hart
Waarom denk je dat betaald streamen - wat na aftrek van kosten niets oplevert - is ingevoerd?
10 wil van streamers af want die zien te veel en zorgen voor publiciteit waar sjondrol niet op zit te wachten! Alle streamlocks zijn ook bedoeld om streamers weg te jagen...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')