volgens mij komt dat uit dit fimpje: http://goudenkooi.headlin(...)en-en-consequenties/quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Van VOL, heeft iemand dit hier ook gehoord?
Nadia vraagt aan Dennis bepaalde dingen te zeggen over Lieke.
Dennis doet dat niet, hij zegt dat een exit het resultaat zal zijn.
Weet Dennis iets over Lieke dat schokkend zal blijken, of heeft Dennis iets beweert wat hij niet waar kan maken?
Ik doe nu net echt 30 seconde geleden de streams aan...en nu al terror van amanda...schrijf haar naam bewust niet met een hoofdletter is ze niet waard...wat een vies vuil meiske..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Starlie het volgende:
Amanda blijft maar uitlokken!! Kutwijf.... ze moet niet zoveel praten want haar stem wordt nog rauwer dan hij al was....
amanda zo beter?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik doe nu net echt 30 seconde geleden de streams aan...en nu al terror van amanda...schrijf haar naam bewust niet met een hoofdletter is ze niet waard...wat een vies vuil meiske..![]()
is al gebeurd vanmorgenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
Moet amanda trouwens niet ff konijnen met brian??
hep se al gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
Moet amanda trouwens niet ff konijnen met brian??
Dat zou je denken. . .quote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
Denk dat Amanda net een telefoontje kreeg om Fries te gaan verzorgen.. dan moet haar toch iets opvallen.
Yep, je hebt gelijk, het ging idd over Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
volgens mij komt dat uit dit fimpje: http://goudenkooi.headlin(...)en-en-consequenties/
rond 12.30 minuten
Ach, laat dat maar aan haar vriendjes over.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:15 schreef NS het volgende:
Ik zou graag dat ordinaire mokkel een ram voor d'r smoel geven
Ik ben het zo met je eens, wat een ordinaire snol en straatvechter.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
walging, omrechte walging krijg ik als Amanda haar mond open doet.
Zo praat ze wel vaker. Ze zit qua hersencapaciteit maar heel krap boven het niveau van een licht geestelijk gehandicapte. Als ze zich niet concentreert tijdens het praten, klinkt ze ook een beetje zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef elcastel het volgende:
Is Amanda al dronken ofzo, of gaat ze steeds meer met dubbele tong praten ?
Vast weer zoiets als: "Ik heb haar erg heel erg in de zeik gezet"quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef Clank het volgende:
En Amanda ligt alweer naast Brian om verslag te doen van haar 'gesprek' met Lieke.
Ow nee..2e letter een a.....casco!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
Ander woord voor scheepsromp...Steven?
Het heeft in Eemnes behoorlijk geregend..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, er is geen druppel gevallen volgens mij.
Zoals reageren in topics over iets waar je de pest aan hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Kunnen jullie niet wat beters met jullie leven gaan doen?
Origineel zeg. Ga eens weg hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Echt waar? Dat is mooooooooooooooooiquote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het heeft in Eemnes behoorlijk geregend..![]()
niet op reagerenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals reageren in topics over iets waar je de pest aan hebt?![]()
![]()
Tuurlijk wel dan word de volgende uitgekozen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef Starlie het volgende:
Als Lieke en/of Huub de kooi uit zijn heeft de rest geen leven meer... hebben ze niks meer om over te praten!
Nog niets. Ze zat aan tafel recht tegenover de vijl tussen de appels, maar die zag ze ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef CoT het volgende:
Heeft amanda haar nagels al gevonden?
Tuurlijk..ik had niet anders verwacht...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Nostalgist het volgende:
Dat klotekind blijft dus gewoon bij de kampers.....
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:22 schreef CoT het volgende:
Is dat de lunch van Jaap?
Kampers zijn, stuk voor stuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Als Lieke goede morgen tegen Brian zegt hij vanaf nu Fuck You terug.
Ze gaan het barbequevlees van Huub en Lieke opeten
z'n keuze is idd om deze reden vooral heel erg stomquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef ricofromrio het volgende:
wat een judas die jaap
kerel is echt dom
als lieke en Huub er uit zijn moet hij 3x raden wie er daarna volgt!!!
Dus nog steeds op het niveau van groep 8 bezig? Prachtigquote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Als Lieke goede morgen tegen Brian zegt hij vanaf nu Fuck You terug.
Ze gaan het barbequevlees van Huub en Lieke opeten
Ik moet zeggen : lekker in de tuin in de zon met laptopje erbij, dochtertje in het badjequote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Dam moeten Huub en Lieke ook maar voortaan het eten van Jaap opeten..mager spul enzo..of dat wat Natasia wil gebruiken voor haar smerige pindasoep oid..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.![]()
Vind em wel goedquote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.![]()
H&L moeten gewoon eten blijven bestellen, net zo lang tot de redactie ingrijpt en zegt dat eten niet meer gepikt mag worden. Stuurt de redactie geen eten, dan gewoon niet eten. Het zal me benieuwen wie het langer volhoudt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef BarryK het volgende:
Ik ben van mening dat de febo wel zou moeten ingrijpen als er geen avondeten is voor Huub en Lieke, maar ja dat zal wel niet gebeuren :S
De beeldweergave lijkt wel anders dan voorheen..... iedreen ziet er zo pilates-uitgestrekt uit.quote:
En dit was je 7e post alquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tony38 het volgende:
hee beequeen ik kom van het kamp dus discrimineren doe je maar ergens anders klungel
Wat je hebt verbrand moet je er weer aan eten..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
Warom is Jaap vlees aan het bakken?
Dat compenseert het trainen van net weer...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
LOL.. stream 1 is al weken niet goed. Verhouding klopt niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De beeldweergave lijkt wel anders dan voorheen..... iedreen ziet er zo pilates-uitgestrekt uit.
Het trieste van alles is dat dat hele groepje dat soort dingen echt denktquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Lieke naar de kapsalon gevlucht.![]()
Ze ziet zoveel niet, ik denk dat ze zich drukker moet gaan maken om Nadia (die geilt achter haar rug om met Brian).quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef CoT het volgende:
Amanda is ook echt blind, ze ziet die vijl niet
Dat doe je met 2 karbonades?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wat je hebt verbrand moet je er weer aan eten..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef MissSomebody het volgende:
Heeft doos Amandel die vijl nu nog niet gezien![]()
![]()
[afbeelding]
Lees het wel in de goede context, het is echt niet mijn opzet jou persoonlijk aan te vallen, dat is de bedoeling niet op FO, dus let jij ook op je woordenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tony38 het volgende:
hee beequeen ik kom van het kamp dus discrimineren doe je maar ergens anders klungel
ws vind hij het rauw niet lekkerquote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjesquote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat compenseert het trainen van net weer...
Ik geloof dat de camping leegloopt.quote:
Pfffffff grapjes maken mag tegenwoordig ook niet meer zeker...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjes
ja ja, hij is dus met een compleet idioot dieet bezig. ben benieuwd hoe hij dit wil gaan doen als hij ooit nog ergens van 9 tot 5 moet werken.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjes
en waar zou ons laptopje dan staan?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen : lekker in de tuin in de zon met laptopje erbij, dochtertje in het badje........nee, op dit moment doe ik precies het goede
![]()
Inderdaad, maar ze mogen ook maar doorgaan met de terror op H en L dus vandaar hun grootheidswaanzin die steeds grotere en, naar mijn idee, gevaarlijke vormen aan neemtquote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Het trieste van alles is dat dat hele groepje dat soort dingen echt denkt![]()
Zet er dan ook een smiley achterquote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pfffffff grapjes maken mag tegenwoordig ook niet meer zeker...![]()
Die klodder mayo of room is zeker ook erg goed gekozenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Naja, veel eiwitten, weinig carbs..dat welquote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
Twee enorme lappen vlees en een flinke klodder mayo, lekker Jaap.![]()
Weinig verbrand dus vandaagquote:
Idd.. En de hele dag chocolademelk drinkenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef Katewalker het volgende:
Tjeesus...wat Jaap eet...vet vlees met mayonaise...hoe word ik zo snel mogelijk een dik vet varken...![]()
Scan, je onderschat groep acht.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nog steeds op het niveau van groep 8 bezig? Prachtig
Dit is niet de plaats om daarover verder te discussieren.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef fladdie het volgende:
ok maar ik lees nu al een paar keer dat jij het steeds over kampers hebt
WAAROM eingelijk
Jaaaaa, maar dan wel mager vlees en zeker niet met mayonaise....quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
-edit- ga de boel maar niet lopen opfokken, OK?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tony38 het volgende:
ik snap het niet, dit lijkt me niet een erg praktisch dieet. goed, ik ben gelukkig zeker niet ervaringsdeskundig. om 14:30 in de middag 2 karbonades met een flinke dot mayo lijkt me niet goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Weinig verbrand dus vandaag![]()
(is een BAN redenering)
Doe me een lol zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet de plaats om daarover verder te discussieren.
Mocht je hier verder nog over willen hebben, dan kun je users proberen te benaderen per mail of PM, of je kaart het aan in het Feedback-topic.
Als ik Nando was geweest zou ik me echt geflest voelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
Twee enorme lappen vlees en een flinke klodder mayo, lekker Jaap.![]()
waar ben je nou weer mee bezig?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet de plaats om daarover verder te discussieren.
Mocht je hier verder nog over willen hebben, dan kun je users proberen te benaderen per mail of PM, of je kaart het aan in het Feedback-topic.
Dan zouden ze wel een enorm risico nemen. Huub vliegt beslist een keer uit de bocht.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:37 schreef schatje het volgende:
Zolang de populariteitspoll loopt zal dit tegen Huub en Lieke blijven doorgaan.
Dennix, Jaap en Brian hadden het gisteren over een maand... dat zou Huub nooit volhoudenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:37 schreef schatje het volgende:
Zolang de populariteitspoll loopt zal dit tegen Huub en Lieke blijven doorgaan.
Het is verder aan jou of je wilt antwoorden, danwel negeren / op je blokkeerlijst zetten.quote:
Och, denk niet dat H&L daar zo'n punt van gaan maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef BarryK het volgende:
Ik ben van mening dat de febo wel zou moeten ingrijpen als er geen avondeten is voor Huub en Lieke, maar ja dat zal wel niet gebeuren :S
Hij houdt het al maanden vol.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dennix, Jaap en Brian hadden het gisteren over een maand... dat zou Huub nooit volhouden
Die ligt nog steeds op bed.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef akveor het volgende:
Vreemd dat Natasia nog niet gesignaleerd is.....
misschien hebben we allemaal iets gemist en is ze verwijderd uit dgkquote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef akveor het volgende:
Dat stomme geouwehoer van hem tussendoor..... DAS PAS ECHTE TERROR! Daar had ie mij mee weggekregen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Brian voelt zich echt miljonair: In zijn badjas een ossehaasje eten, poeh poeh.![]()
Ze nemen hem al in bescherming door geen alcohol. Als de Febo hem echt kwijt wil zoals sommigen beweren doen ze dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel een enorm risico nemen. Huub vliegt beslist een keer uit de bocht.
Thanks. Dan blijft het nog steeds vreemd. Ze is altijd een van de eersten...quote:
Ik zag haar net door het beeld schuiven in de slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef akveor het volgende:
Ja, en lieke reageert niet op wat hij zegt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef Varen het volgende:
Brian probeert Lieke uit de tent te lokken, omdat er straks geen vlees meer is voor de BB van Huub en Lieke
zouden ze wel moeten doen, even terugpakken - vooral blablasia en rat zijn erg gemakkelijk over de rooie te krijgen met etenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Och, denk niet dat H&L daar zo'n punt van gaan maken.
Lijkt mij ook niet. Groente met stukjes gegrilde kipfilet is beter.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik snap het niet, dit lijkt me niet een erg praktisch dieet. goed, ik ben gelukkig zeker niet ervaringsdeskundig. om 14:30 in de middag 2 karbonades met een flinke dot mayo lijkt me niet goed.
zeker moe van al die geweldige terrorquote:
Net zo als Dennixquote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker moe van al die geweldige terror![]()
Volgens Huub was dat op eigen aandringen. Vandaar dat het waarschijnlijk ook niet in de brief stond als sanctie...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze nemen hem al in bescherming door geen alcohol. Als de Febo hem echt kwijt wil zoals sommigen beweren doen ze dat natuurlijk niet.
Het wegtrappen gisteren van Brian (hoe terecht ook) was al op het randje. Ik zeg niet dat ze hem weg willen hebben, maar wel dat ze hem tot het uiterste testen door dit zo lang door te laten gaan. Afgezien daarvan vind ik het trouwens ook niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze nemen hem al in bescherming door geen alcohol. Als de Febo hem echt kwijt wil zoals sommigen beweren doen ze dat natuurlijk niet.
Wacht.................................................. ik weet het..............................................quote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef Starlie het volgende:
Brain is ook vlees aan het bakken.... wat hebben al die mannen daar toch?!
geen idee, maar sinds ze zo gefocussed zijn op het vlees, moeten lieke en huub toch wel iets gaan vermoedenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef Starlie het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wacht.................................................. ik weet het..............................................
HONGER!!!
vlees van H&Lquote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef Starlie het volgende:
Dat hoeft niet... bv. het Atkins-dieet bestaat uit het vermijden van koolydraden... je valt dan echt af als een tierelier en schijnt ook gezond te zijn voor hartpatienten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef Katewalker het volgende:
Tjeesus...wat Jaap eet...vet vlees met mayonaise...hoe word ik zo snel mogelijk een dik vet varken...![]()
Nivootje hè?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wacht.................................................. ik weet het..............................................
HONGER!!!
Ja hij eet thuis ook altijd vier stukken ossenhaas.....quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
Gaat Brian nu 4 biefstukken in z'n eentje eten?
En zout en peper gebruiken tijdens het bakken!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is nog dat hij de ossehaas verkracht, door hem geheel te doorbakken, die man ( Brian ) kan geen ossehaas of biefstuk bakken, alles well done, dus een schoenzool maken van het lekkerste vlees.
Is niet waar... Vorige keer waren ze prachtig medium...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is nog dat hij de ossehaas verkracht, door hem geheel te doorbakken, die man ( Brian ) kan geen ossehaas of biefstuk bakken, alles well done, dus een schoenzool maken van het lekkerste vlees.
is om huub en lieke te pestenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
Gaat Brian nu 4 biefstukken in z'n eentje eten?
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wegtrappen gisteren van Brian (hoe terecht ook) was al op het randje. Ik zeg niet dat ze hem weg willen hebben, maar wel dat ze hem tot het uiterste testen door dit zo lang door te laten gaan. Afgezien daarvan vind ik het trouwens ook niet om aan te zien.
Had Lieke ook niet de madamjeanette weggoooid?quote:
Ratten vreten alles dus maakt het voor hem niet uitquote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Dat is een goeie..inderdaad vanaf het begin wordt Huub al geterroriseerd..alleen Silvia hield hem in huis..Silvia werd ook regelmatig geterrorriseerd...het is ff rustig geweest omdat Eric erbij kwam...en nu is hij weer in de zelfde positie als toen met Silvia..met dit verschil dat Lieke veel actiever is met terug pesten...quote:
Miljonairs-styloquote:Op zondag 15 juli 2007 14:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja hij eet thuis ook altijd vier stukken ossenhaas.....
idd... heb ik ook gehoordquote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens Huub was dat op eigen aandringen. Vandaar dat het waarschijnlijk ook niet in de brief stond als sanctie...
Ach kom, Brian viel hem uit het niets aan terwijl hij op bed met een boekje in zijn hand met een sinaasappel lag te jongleren... ik denk dat zo'n trap niet eens iets is wat je iemand kwalijk kunt nemen op zo'n moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wegtrappen gisteren van Brian (hoe terecht ook) was al op het randje. Ik zeg niet dat ze hem weg willen hebben, maar wel dat ze hem tot het uiterste testen door dit zo lang door te laten gaan. Afgezien daarvan vind ik het trouwens ook niet om aan te zien.
Zn biefstuk vond ie zelf de laatste keer ook niet te vreten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is niet waar... Vorige keer waren ze prachtig medium...
Ja, Brian deed behoorlijk geschift. Maar Huub kan ook altijd ineens zo fel worden; vandaar dat ik me afvraag hoe lang hij dit gaat volhouden. Van mij hoeft het geen dagen meer te duren.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?quote:
Ik zou mn geld niet op Melisa zettenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?
Melissa is jarig vandaag en eet met Huub en Lieke mee. Ze gaan met zijn drieen bbq-en.
Tenminste dat dacht ik hoor.
ah, gezelliequote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?
Melissa is jarig vandaag en eet met Huub en Lieke mee. Ze gaan met zijn drieen bbq-en.
Wat wil je dan... een verbod op terror? Wat niet kan volgens mij... of Huub naar huis?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Brian deed behoorlijk geschift. Maar Huub kan ook altijd ineens zo fel worden; vandaar dat ik me afvraag hoe lang hij dit gaat volhouden. Van mij hoeft het geen dagen meer te duren.
Ik ook niet, wat een slang. Zij was degene die hele boel op liep te stoken tegen Lieke.quote:
Ohw, hij had toen een entrecote en kreeg nog de complimenten van Huubquote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn biefstuk vond ie zelf de laatste keer ook niet te vreten.![]()
Huub zei er gisteravond zelf over... ik duwde hem met handen en voeten van me afquote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.
Nee ze leek me ook meer op de hand van de anderen, maar ik dacht dat ze het daar toch over hadden (bbq + vlees)quote:
Dat snap ik...maar je hebt goed vet en fout vet...halskarbonade en mayonaise is fout vet..eet mager vlees en vette vis..én je moet heel veel groente en fruit eten...vezels weet je wel..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat hoeft niet... bv. het Atkins-dieet bestaat uit het vermijden van koolydraden... je valt dan echt af als een tierelier en schijnt ook gezond te zijn voor hartpatienten.
Alleen dit soort dieeten moet je echt de rest van je leven volhouden.
Op het moment dat je weer, brood, aardappelen e.d gaat eten, kan je ook snel weer gewicht aankomen.
Nee, ik neem hem zo'n trap onder die omstandigheden beslist niet kwalijk... maar Huub wordt wel vaker op dingen gepakt die veel mensen hier natuurlijk vinden. Huub heeft zo'n 'switch' dat het ineens heel menens wordt. Langdurig getreiter is voor hem wel degelijk een risico volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, Brian viel hem uit het niets aan terwijl hij op bed met een boekje in zijn had met een sinaasappel lag te jongleren... ik denk dat zo'n trap niet eens iets is wat je iemand kwalijk kunt nemen op zo'n moment.
Bij zo'n aanval uit het niets zijn het je reflexen die reageren.
Is dat niet haar eigen kast?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Check Nadia.... wat doet tie geheimzinnig
Ze verzinnen maar wat, dat is niet aan mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat wil je dan... een verbod op terror? Wat niet kan volgens mij... of Huub naar huis?
Die loopt de hele morgen al in een handdoekquote:Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Check Nadia.... wat doet tie geheimzinnig
Pff....Melissa. Die vertrouw ik voor geen meter. Die zegt vast dat ze het is vergeten oid...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze nog steeds niets heeft gezien.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Het wordt tijd dat Amanda de tuin in loopt.![]()
Ok Gert. Jij ook een fijne dag verder.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Juiced: je berichten worden verwijderd. Als je doorgaat met klieren, ga ik een ban voor je aanvragen. It's up to you. Fijne dag verder.
Idd, daarnaast volgt Jaap ook geen dieet van Atkins, maar een zogenaamd 50-30-20 dieet... 50%koolhydraten, 30% eiwitten, 20% goede vetten... Waarschijnlijk ligt de verhouding iets anders, meer eiwitten en minder carbs..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar je hebt goed vet en fout vet...halskarbonade en mayonaise is fout vet..eet mager vlees en vette vis..én je moet heel veel groente en fruit eten...vezels weet je wel..![]()
Zwakste bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
Melissa is een domme silliconehoer, die zich altijd bij de sterkste zal aansluiten.
Ik ook niet, maar waarom geen reactie dan, dat is niks voor Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze nog steeds niets heeft gezien.
Tuurlijk is het een risico, maar dat is het voor iedereen, en geen enkel lid van "de zes" zou het half zo lang trekken als Huub en Lieke...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik neem hem zo'n trap onder die omstandigheden beslist niet kwalijk... maar Huub wordt wel vaker op dingen gepakt die veel mensen hier natuurlijk vinden. Huub heeft zo'n 'switch' dat het ineens heel menens wordt. Langdurig getreiter is voor hem wel degelijk een risico volgens mij.
Volgens mij stinkt het echt hard in dat huis.. Sommige bewoners douchen ook helemaal niet, of douchen pas later.. Na het sporten gaan ze altijd bezweet op banken zitten/iggen e.d.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn nog niet uit bed of de dekbedden gaan er al weer op, zonder luchten of wat licht erbij.
Goed voor de huismijtjes, die vinden dat héérlijk.![]()
quote:
In een andere kast heeft ze niets te zoeken, die kleren passen haar niet, misschien natasja haar kleren.quote:
dat klopt.....quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar je hebt goed vet en fout vet...halskarbonade en mayonaise is fout vet..eet mager vlees en vette vis..én je moet heel veel groente en fruit eten...vezels weet je wel..![]()
Jullie overschatten haar herseninhoud.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar waarom geen reactie dan, dat is niks voor Amanda.
Sterker nog, ik heb die dekbedden nog nooit buiten zien liggen om te luchten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn nog niet uit bed of de dekbedden gaan er al weer op, zonder luchten of wat licht erbij.
Dan moet ze zich dus bij Huub en Lieke aansluitenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
Melissa is een domme silliconehoer, die zich altijd bij de sterkste zal aansluiten.
Als ze die rommel en rotzooi al heeft zien staan dan is het waarschijnlijk gewoon nog niet bij haar opgekomen dat het haar rommel en rotzooi is, en dat zij het daar niet neergezet heeftquote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie overschatten haar herseninhoud.
Die domme neukpop heeft echt nog niets gezien, dat wordt niet opgenomen door die twee hersencellen
En ze heeft ook nog X-benen...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef SiRojK het volgende:
Jemig zeg.. Ze zeuren altijd maar over Lieke, maar over die enorme pens en die spekpoten van Natasia mag niets gezegd worden
Ze herkent de nagelspullen niet als ze niet in de nageldoos zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie overschatten haar herseninhoud.
Die domme neukpop heeft echt nog niets gezien, dat wordt niet opgenomen door die twee hersencellen
Huub kan zich door hun eigen toedoen vrijwel niets meer permitteren; ze zullen heel creatief moeten zijn om hem erin te laten als hij de fout in gaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een risico, maar dat is het voor iedereen, en geen enkel lid van "de zes" zou het half zo lang trekken als Huub en Lieke...
Dat is dus ook het verneukeratieve aan het toestaan van dit soort treitereien: iemand flipt op een gegeven moment, en aparte daarin is dat "de zes" degenen uitgekozen hebben die het langer zullen volhouden dan zijzelf.
Ik weet trouwens niet of ze daarmee het risico willen wegwerken dat ze zelf zo gigantisch teruggepakt worden als er minder bewoners zijn, "de zes" kunnen het zich namelijk absouut niet permitteren om ieder voor zich tegenover Huub en/of Lieke te staan.
Tja dat is een beetje het motto van BANNDJ.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:50 schreef Varen het volgende:
Het valt wel op dat ze een op een niet veel doen tegen Lieke en Huub, alleen in groepsverband met de dames voorop gaan ze echt los
Dan worden ze natquote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb die dekbedden nog nooit buiten zien liggen om te luchten.
Ja, vies hè?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
Ik zag daar weer twee keer modelletje theezak van dr Laban langskomen
Preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze herkent de nagelspullen niet als ze niet in de nageldoos zitten.
Juist, dat moet haar eerst verteld worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze die rommel en rotzooi al heeft zien staan dan is het waarschijnlijk gewoon nog niet bij haar opgekomen dat het haar rommel en rotzooi is, en dat zij het daar niet neergezet heeft
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze herkent de nagelspullen niet als ze niet in de nageldoos zitten.
Maar DOB komen vandaag, ik dacht om haar hele haar te vernieuwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Brian zegt dat AManda haar extentions er uit moet halen!!!
Maar Amanda zegt: NEeeeeeeeeeeeeee NEeeeeeeeeeeeeeeeee NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee
Door wie niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef SiRojK het volgende:
Jemig zeg.. Ze zeuren altijd maar over Lieke, maar over die enorme pens en die spekpoten van Natasia mag niets gezegd worden
Dat is ook smerig.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:57 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat een kort koppie a la Michaela Kraijcek d'r wel lekker zal staan...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
Brian stelt voor dat Amanda haar haren eens kort knipt en 'een hele nieuwe Amanda look neerzet'.
Humor.
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Door wie niet?
Die lange witte broek van Natasia, waarin die vette billen als twee meloenen naar achteren steken: een anti-afrodisiacum bij uitstek.![]()
Ik kan me wel herinneren dat Melissa nogal iets heeft tegen Liekequote:Op zondag 15 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
Hij moet het wel heel bont maken om er (wat mij betreft) uitgestuurd te worden, dit gaat echt nergens meer over en zelfs de meest vredelievende, rustige pacifist zou uiteindelijk over de rooie gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub kan zich door hun eigen toedoen vrijwel niets meer permitteren; ze zullen heel creatief moeten zijn om hem erin te laten als hij de fout in gaat.
Wat het laatste betreft: ik acht vijf van de zes absoluut niet in staat zover vooruit te denken![]()
Vind het een übergoed ideequote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
Brian stelt voor dat Amanda haar haren eens kort knipt en 'een hele nieuwe Amanda look neerzet'.
Humor.
Sorry, heb het geluid uit, riep het tegen mn buurmanquote:
Daar word je toch gek van, A en B hebben uren liggen fluisteren vanochtend.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Yollie het volgende:
hahah nu zeggen Lieke en Huub wat en nu mogen ze niet fluisteren en moet de zender om..... ppppfff
Op zich niet zo gek omdat Lieke haar meteen uit de hoogte een hoer noemde.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Melissa nogal iets heeft tegen Lieke
Gewoon met een schaar alle stekkers eraf knippenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
Ik zou trouwens ALLE stekkers van de spullen in de kapsalon er afhalen.. Ze daarna verstoppen in een grote zak (net zoals Lieke eerder deed)... Dan zijn ze eerst helemaal pissed dat ze weg zijn , maar weer helemaal opgelucht als de spullen terug zijn.. Totdat ze de spullen er uithalen.. Waarschijnlijk zien ze dan nog niet da tde stekkers er af zijn en gaat het helemaal los als ze de dingen willen gebruiken
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat een kort koppie a la Michaela Kraijcek d'r wel lekker zal staan...
Een anti-suridisiacum in dit geval...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Door wie niet?
Die lange witte broek van Natasia, waarin die vette billen als twee meloenen naar achteren steken: een anti-afrodisiacum bij uitstek.![]()
De redaktie is er niet blij mee dat de dames hun haar niet goed kunnen verzorgen... iets met knippen en plakken...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
Ik zou trouwens ALLE stekkers van de spullen in de kapsalon er afhalen.. Ze daarna verstoppen in een grote zak (net zoals Lieke eerder deed)... Dan zijn ze eerst helemaal pissed dat ze weg zijn , maar weer helemaal opgelucht als de spullen terug zijn.. Totdat ze de spullen er uithalen.. Waarschijnlijk zien ze dan nog niet da tde stekkers er af zijn en gaat het helemaal los als ze de dingen willen gebruiken
dan zal z'n lust voor haar anaalgat alleen nog maar groter worden!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
Humor.
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te meldenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Varen het volgende:
Zie je wel; gelijk commentaar op Huub en Lieke, zenders om
Melissa is echt zo'n vals wijf. Die geniet van stoken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Melissa nogal iets heeft tegen Lieke
DOB weigert haar naam te lenen voor het bosje stro dat Amanda van hun werk maakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar DOB komen vandaag, ik dacht om haar hele haar te vernieuwen.
O sorry. Dat je niet meer wil neukuh.quote:
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te melden![]()
..en dit terwijl ze hun zenders gewoon bij zich hebben...Huub zegt ook terecht.."wat is dit dan?" Als Nadia loopt te fluisteren met Natasia zonder zender om of Brian en Amanda wordt er niks gezegd...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Varen het volgende:
Zie je wel; gelijk commentaar op Huub en Lieke, zenders om
Graag gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
Dank
Cap!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Potjandorrie, wat een mooi topje heeft Nadia aan![]()
Dit kunnen alleen vrouwen met een mooi hoofd zich maar permitteren...(Sinead O'Connor bijv.)quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is ook wel wat voor Amanda..![]()
Dat heeft Amanda aan als jurkje volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ja en? Wat willen ze doen? Ze trappen je er toch niet uit, dat is al lang bewezen.. Je moet het gewoon heel snel doen, krijg je later een preek, maar is Amanda wel helemaal gekquote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
De redaktie is er niet blij mee dat de dames hun haar niet goed kunnen verzorgen... iets met knippen en plakken...
Dat gele katoen H&M-achtige vodjequote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te melden![]()
wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef akveor het volgende:
En nu heeft Nadia weer de zender van nix om....
Beetje hetzelfde idee als een shirt van Jaap dat Lieke kan gebruiken als trouwjurk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda aan als jurkje volgens mij.
Er werd zojuist wel iets tegen Natasia en Dennis gezegd... eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaaaaaa, Natasja doet het wasmiddel met chloor in de wasmachine.![]()
Die heeft niets bijzonders te melden.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Edit: Oh daar istie dan toch
Dat kind is dom, echt ze zit er nu al 2 weken in, en nog steeds weet ze niks.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ook![]()
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?
Zelfs ik ruik dat![]()
Ze zegt zelf dat ze een superreuk heeft, maar ze heeft dus niks in de gaten.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Dat is het leuke van Natasia, die valt nu door de mand als 'huisvrouw'.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Heeft Lieke dat gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Of ik ben een geweldige huisman...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijn![]()
volgens mij is het in de andere fles gegaan, voor de donkere was. die zie je op de cap nog in de kast staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Die heb ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
Er zijn wel meer hondjes die Vicky heten!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |