niet op reagerenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals reageren in topics over iets waar je de pest aan hebt?![]()
![]()
Tuurlijk wel dan word de volgende uitgekozen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef Starlie het volgende:
Als Lieke en/of Huub de kooi uit zijn heeft de rest geen leven meer... hebben ze niks meer om over te praten!
Nog niets. Ze zat aan tafel recht tegenover de vijl tussen de appels, maar die zag ze ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef CoT het volgende:
Heeft amanda haar nagels al gevonden?
Tuurlijk..ik had niet anders verwacht...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Nostalgist het volgende:
Dat klotekind blijft dus gewoon bij de kampers.....
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:22 schreef CoT het volgende:
Is dat de lunch van Jaap?
Kampers zijn, stuk voor stuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Als Lieke goede morgen tegen Brian zegt hij vanaf nu Fuck You terug.
Ze gaan het barbequevlees van Huub en Lieke opeten
z'n keuze is idd om deze reden vooral heel erg stomquote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef ricofromrio het volgende:
wat een judas die jaap
kerel is echt dom
als lieke en Huub er uit zijn moet hij 3x raden wie er daarna volgt!!!
Dus nog steeds op het niveau van groep 8 bezig? Prachtigquote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Varen het volgende:
Als Lieke goede morgen tegen Brian zegt hij vanaf nu Fuck You terug.
Ze gaan het barbequevlees van Huub en Lieke opeten
Ik moet zeggen : lekker in de tuin in de zon met laptopje erbij, dochtertje in het badjequote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Kunnen jullie niet wat beters met jullie leven gaan doen?
Dam moeten Huub en Lieke ook maar voortaan het eten van Jaap opeten..mager spul enzo..of dat wat Natasia wil gebruiken voor haar smerige pindasoep oid..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.![]()
Vind em wel goedquote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus BBQ vlees van Huub en Lieke.![]()
H&L moeten gewoon eten blijven bestellen, net zo lang tot de redactie ingrijpt en zegt dat eten niet meer gepikt mag worden. Stuurt de redactie geen eten, dan gewoon niet eten. Het zal me benieuwen wie het langer volhoudt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef BarryK het volgende:
Ik ben van mening dat de febo wel zou moeten ingrijpen als er geen avondeten is voor Huub en Lieke, maar ja dat zal wel niet gebeuren :S
De beeldweergave lijkt wel anders dan voorheen..... iedreen ziet er zo pilates-uitgestrekt uit.quote:
En dit was je 7e post alquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tony38 het volgende:
hee beequeen ik kom van het kamp dus discrimineren doe je maar ergens anders klungel
Wat je hebt verbrand moet je er weer aan eten..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
Warom is Jaap vlees aan het bakken?
Dat compenseert het trainen van net weer...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
LOL.. stream 1 is al weken niet goed. Verhouding klopt niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De beeldweergave lijkt wel anders dan voorheen..... iedreen ziet er zo pilates-uitgestrekt uit.
Het trieste van alles is dat dat hele groepje dat soort dingen echt denktquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Lieke naar de kapsalon gevlucht.![]()
Ze ziet zoveel niet, ik denk dat ze zich drukker moet gaan maken om Nadia (die geilt achter haar rug om met Brian).quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef CoT het volgende:
Amanda is ook echt blind, ze ziet die vijl niet
Dat doe je met 2 karbonades?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wat je hebt verbrand moet je er weer aan eten..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef MissSomebody het volgende:
Heeft doos Amandel die vijl nu nog niet gezien![]()
![]()
[afbeelding]
Lees het wel in de goede context, het is echt niet mijn opzet jou persoonlijk aan te vallen, dat is de bedoeling niet op FO, dus let jij ook op je woordenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tony38 het volgende:
hee beequeen ik kom van het kamp dus discrimineren doe je maar ergens anders klungel
ws vind hij het rauw niet lekkerquote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjesquote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat compenseert het trainen van net weer...
Ik geloof dat de camping leegloopt.quote:
Pfffffff grapjes maken mag tegenwoordig ook niet meer zeker...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjes
ja ja, hij is dus met een compleet idioot dieet bezig. ben benieuwd hoe hij dit wil gaan doen als hij ooit nog ergens van 9 tot 5 moet werken.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt.. jaap let tijdens z'n dieet voornamelijk op koolhydraten en kcal... dan kan je beter vlees eten dan een paar broodjes
en waar zou ons laptopje dan staan?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:26 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen : lekker in de tuin in de zon met laptopje erbij, dochtertje in het badje........nee, op dit moment doe ik precies het goede
![]()
Inderdaad, maar ze mogen ook maar doorgaan met de terror op H en L dus vandaar hun grootheidswaanzin die steeds grotere en, naar mijn idee, gevaarlijke vormen aan neemtquote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Het trieste van alles is dat dat hele groepje dat soort dingen echt denkt![]()
Zet er dan ook een smiley achterquote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pfffffff grapjes maken mag tegenwoordig ook niet meer zeker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |