volgens mij komt dat uit dit fimpje: http://goudenkooi.headlin(...)en-en-consequenties/quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Van VOL, heeft iemand dit hier ook gehoord?
Nadia vraagt aan Dennis bepaalde dingen te zeggen over Lieke.
Dennis doet dat niet, hij zegt dat een exit het resultaat zal zijn.
Weet Dennis iets over Lieke dat schokkend zal blijken, of heeft Dennis iets beweert wat hij niet waar kan maken?
Ik doe nu net echt 30 seconde geleden de streams aan...en nu al terror van amanda...schrijf haar naam bewust niet met een hoofdletter is ze niet waard...wat een vies vuil meiske..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Starlie het volgende:
Amanda blijft maar uitlokken!! Kutwijf.... ze moet niet zoveel praten want haar stem wordt nog rauwer dan hij al was....
amanda zo beter?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik doe nu net echt 30 seconde geleden de streams aan...en nu al terror van amanda...schrijf haar naam bewust niet met een hoofdletter is ze niet waard...wat een vies vuil meiske..![]()
is al gebeurd vanmorgenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
Moet amanda trouwens niet ff konijnen met brian??
hep se al gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
Moet amanda trouwens niet ff konijnen met brian??
Dat zou je denken. . .quote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
Denk dat Amanda net een telefoontje kreeg om Fries te gaan verzorgen.. dan moet haar toch iets opvallen.
Yep, je hebt gelijk, het ging idd over Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
volgens mij komt dat uit dit fimpje: http://goudenkooi.headlin(...)en-en-consequenties/
rond 12.30 minuten
Ach, laat dat maar aan haar vriendjes over.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:15 schreef NS het volgende:
Ik zou graag dat ordinaire mokkel een ram voor d'r smoel geven
Ik ben het zo met je eens, wat een ordinaire snol en straatvechter.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
walging, omrechte walging krijg ik als Amanda haar mond open doet.
Zo praat ze wel vaker. Ze zit qua hersencapaciteit maar heel krap boven het niveau van een licht geestelijk gehandicapte. Als ze zich niet concentreert tijdens het praten, klinkt ze ook een beetje zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef elcastel het volgende:
Is Amanda al dronken ofzo, of gaat ze steeds meer met dubbele tong praten ?
Vast weer zoiets als: "Ik heb haar erg heel erg in de zeik gezet"quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef Clank het volgende:
En Amanda ligt alweer naast Brian om verslag te doen van haar 'gesprek' met Lieke.
Ow nee..2e letter een a.....casco!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
Ander woord voor scheepsromp...Steven?
Het heeft in Eemnes behoorlijk geregend..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, er is geen druppel gevallen volgens mij.
Zoals reageren in topics over iets waar je de pest aan hebt?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Kunnen jullie niet wat beters met jullie leven gaan doen?
Origineel zeg. Ga eens weg hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:19 schreef juiced het volgende:
Kunnen jullie niet wat beters met jullie leven gaan doen?
Echt waar? Dat is mooooooooooooooooiquote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het heeft in Eemnes behoorlijk geregend..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |