Moooooooooooooooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:40 schreef schatje het volgende:
Het ziet er naar uit dat Amanda als eerste naar boven gaat.
Haha... het lukte Brian niet eens om dat boek uit Huub's handen te grissen.... stumper!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Deze beelden blijven me verbazen, gooien met sinaasappels, schoenen enz., en allemaal ongestraft. Let vooral op Natasja.
http://goudenkooi.headlin(...)en-en-consequenties/
terecht, wat een idioot dit teringrat en dan janken om een paar afwerende trappenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha... het lukte Brian niet eens om dat boek uit Huub's handen te grissen.... stumper!!!
Die aanval op Huub, of het boek van Huub, kwam ook echt uit het niks!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
terecht, wat een idioot dit teringrat en dan janken om een paar afwerende trappenduh, tuurlijk krijg je die!
oequote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef tipsch het volgende:
snollie fluistert, nadia fluistert mee - audio, KUTREDACTIE
Dat is Amanda die haar haar borstelt.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
wat hoor ik? een soort rasp?
Ik erger me daar kapot aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef tipsch het volgende:
snollie fluistert, nadia fluistert mee - audio, KUTREDACTIE
middag is het ookquote:Op zondag 15 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik erger me daar kapot aan.![]()
Goeiemiddag.![]()
Het is ook maar de vraag in hoeverre de zon en de warmte de spullen verpest heeft (dure grap dan)!quote:Op zondag 15 juli 2007 04:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat deze aktie van Huub en Lieke helemaal niets gaat opleveren.
Amanda zal hier echt maling aan hebben en denken dat ze maandag
gewoon een nieuwe set zal krijgen van Tilly.
Beetje jammer Huub en Lieke, jullie moeten echt met iets beters komen.
Zit het bleek in de wasmiddel voor zwarte was?quote:
zo zou het niet moeten zijn, contactpunten van Lieke terug, alles opgelostquote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is ook maar de vraag in hoeverre de zon en de warmte de spullen verpest heeft (dure grap dan)!
Ik denk wel dat Amanda als tegenreactie ook cursusmateriaal (voor zover ze dat hebben) of andere persoonelijke bezittingen van Huub en Lieke door huis en tuin gaat verspreiden.
Het zal een kwestie van tijd zijn voordat de redactie belt dat ieder de door hen gemaakte rotzooi weer moet opruimen, want zo is dat altijd al geweest. Ik denk dat Huub en Lieke dan veel werk hebben.....
dat dacht ik, weet niet zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Zit het bleek in de wasmiddel voor zwarte was?
Meende dit gesprek in de cos te hebben gelezen, maar dan gaat het over Huub en de info die hij over hem zou hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Van VOL, heeft iemand dit hier ook gehoord?
Nadia vraagt aan Dennis bepaalde dingen te zeggen over Lieke.
Dennis doet dat niet, hij zegt dat een exit het resultaat zal zijn.
Weet Dennis iets over Lieke dat schokkend zal blijken, of heeft Dennis iets beweert wat hij niet waar kan maken?
Gaat het niet over Huub's zuster en dat ze in een Blijf van min Huis zou zitten? Wat een oud verhaal is maar nix dat niet weet...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Weet Dennis iets over Lieke dat schokkend zal blijken, of heeft Dennis iets beweert wat hij niet waar kan maken?
Nah wat een onzin, waarom zegt ze dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat bellen Tilly.
Lieke gaat alles vergoeden zegt ze tegen Tilly.
Ik denk het laatste; tis gewoon een eigenaardig knaapjequote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
moet ze niet doen, ze heeft niets vernield, enkelt verplaatst.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef akveor het volgende:
Lieke belt Tilly.... om te zeggen dat zij alles vergoed...
[afbeelding]
Omdat Tilly uitdrukkelijk gevraagd had om niet met de nagelspullen te kloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah wat een onzin, waarom zegt ze dat?
Zou kunnen, geen idee.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Gaat het niet over Huub's zuster en dat ze in een Blijf van min Huis zou zitten? Wat een oud verhaal is maar nix dat niet weet...
Er was zelfs een streamlock toen hij dat Jaap vertelde en werd daarna naar achter geroepen...
Het zal daar ook geregend hebben...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
moet ze niet doen, ze heeft niets vernield, enkelt verplaatst.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef grazygirl het volgende:
dellie nog niets door?
quote:
Ik vermoed van niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef grazygirl het volgende:
dellie nog niets door?
En hoe die wijven ook als hyena's op dat bed afduiken om Brian na zijn eerste mislukte poging bij te staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha... het lukte Brian niet eens om dat boek uit Huub's handen te grissen.... stumper!!!
Misschien wel maar dat duurt even he, voordat het doordringt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
Ze zit met haar neus voor de schaal met appels waar de nagelvijl in staat.. maar ze ziet hem niet??
Nope, er is geen druppel gevallen volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |