Nee, dat weet hij niet maar is een ervaren Kooi-bewoner ......quote:Op zondag 15 juli 2007 04:46 schreef Desii het volgende:
Zou Huub weten dat Nix op het bed gespuugd heeft?? Hij haalt nu het bed af
Nou, dat doe je zo ........quote:Op zondag 15 juli 2007 04:49 schreef Desii het volgende:
Ik was helaas net te laat om te cappen hoe Huub het dekbed in de hoes doet![]()
![]()
Mooi zicht..
Ik denk daar anders over...... Ik verwacht dat Amanda helemaal over de zeik gaatquote:Op zondag 15 juli 2007 04:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat deze aktie van Huub en Lieke helemaal niets gaat opleveren.
Amanda zal hier echt maling aan hebben en denken dat ze maandag
gewoon een nieuwe set zal krijgen van Tilly.
Beetje jammer Huub en Lieke, jullie moeten echt met iets beters komen.
goed gedaan meissie, ben ook trots op jequote:Op zondag 15 juli 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
Heb ik toch maar een hele OP gemaakt, op dit tijdstip. <klop mezelf op de borst>
Amanda heeft hier echt wel stevig balen van. Niet vanwege de actie, maar vanwege de reactie van Tilly. Amanda staat bij haar bekend als slordig en ze moet beter met haar spullen omgaan. (Ook vanwege chemicalieen) Amanda heeft een probleem te vertellen dat haar box met spullen gewoon 'ergens in huis' stond.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat deze aktie van Huub en Lieke helemaal niets gaat opleveren.
Amanda zal hier echt maling aan hebben en denken dat ze maandag
gewoon een nieuwe set zal krijgen van Tilly.
Beetje jammer Huub en Lieke, jullie moeten echt met iets beters komen.
Moordwijfquote:Op zondag 15 juli 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
Heb ik toch maar een hele OP gemaakt, op dit tijdstip. <klop mezelf op de borst>
Ja, dat zou mooi zijn ... maar zoals we hier allemaal inmiddels weten,quote:Op zondag 15 juli 2007 04:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over......... Ik verwacht dat Amanda helemaal over de zeik gaat
Die hele OP is weer TOPquote:Op zondag 15 juli 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
ik val om .... Heb je daar nog caps van ? ..... Trustequote:Op zondag 15 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Aan alle moordwijfen en topkerels: ik val omMooie COSsen, deze laatste. Welterusten allemaal.
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ik val om .... Heb je daar nog caps van ? ..... Truste
Ik mag je niet, maar wil toch ff voelenquote:Op zondag 15 juli 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Aan alle moordwijven en topkerels: ik val omMooie COSsen, deze laatste. Welterusten allemaal.
Ik zal deze dag altijd herinneren als de dag dat ik bsol overleefdequote:Op zondag 15 juli 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ik val om .... Heb je daar nog caps van ? ..... Truste
Waarom komt het beeld van die cap nou toch zo overeen met het beeld wat is al zo lang van jou hadquote:
Mijn reactie was naar Disana ....... (Zie de post erboven) ...... Duck zonder leesbril ???quote:Op zondag 15 juli 2007 05:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal deze dag altijd herinneren als de dag dat ik bsol overleefde![]()
![]()
We weten toch allemaal dat de "reactie" van Tilly gestuurd zal zijn doorquote:Op zondag 15 juli 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft hier echt wel stevig balen van. Niet vanwege de actie, maar vanwege de reactie van Tilly. Amanda staat bij haar bekend als slordig en ze moet beter met haar spullen omgaan. (Ook vanwege chemicalieen) Amanda heeft een probleem te vertellen dat haar box met spullen gewoon 'ergens in huis' stond.
Ik volg het allemaal niet zo goed meer, sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn reactie was naar Disana ....... (Zie de post erboven) ...... Duck zonder leesbril ???
Heh heh heh...quote:Op zondag 15 juli 2007 05:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom komt het beeld van die cap nou toch zo overeen met het beeld wat is al zo lang van jou had![]()
Ik geloof je vaak, maar de redactie en Tilly vragen Amanda te steunen op het gebied van 'slordigheid' ? Nee hoor !quote:Op zondag 15 juli 2007 05:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We weten toch allemaal dat de "reactie" van Tilly gestuurd zal zijn door
de FEBO, en het dus absoluut niet Amanda zal aanrekenen.
.....
Dat snap ik. De opleidingen tot turbo-stream-duck komen voor beginners hard aan .......quote:Op zondag 15 juli 2007 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo goed meer, sorry
Dank voor je vertrouwen, jammer dat we de enigen zijn die de DGK agendaquote:Op zondag 15 juli 2007 05:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik geloof je vaak, maar de redactie en Tilly vragen Amanda te steunen op het gebied van 'slordigheid' ? Nee hoor !
Euh jaquote:Op zondag 15 juli 2007 05:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. De opleidingen tot turbo-stream-duck komen voor beginners hard aan .......![]()
Ken jij de potato man?quote:Op zondag 15 juli 2007 05:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zojuist keeg ik een dringende aansporing mee te werken aan een frambozen-aardbeien smaakje, Het klonk een beetje als dreigement en ultimatum. Dus ik moet jullie helaas voor enige tijd verlaten. We treffen elkaar morgen wel weer![]()
Ik geloof je bina nooit, maar denk wel dat het personeel gestruurd wordtquote:Op zondag 15 juli 2007 05:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor je vertrouwen, jammer dat we de enigen zijn die de DGK agenda
een beetje bijhouden ...... komop ,mede-streamers, help ons ook eens een beetje !!
En om terug te komen op je opmerking, ik denk echt dat Tilly ook wordt gestuurd
en dus nooit openlijk Amanda mag afvallen. Zo jammer, maar we zullen het maandag merken.
Ligt aan achter, die grijpen te snel inquote:Op zondag 15 juli 2007 05:43 schreef uniekhoorn het volgende:
O God, gaat het vandaag weer alleen over H en L, nu ze aan A's spulletjes hebben gezeten.
Het wordt echt saai zo...
Ik ga werken (met airco)
Dat is wel te verwachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef Carlaa het volgende:
Voorlopig zal het zootje nog wel slapen...
echt wel een nachtmerrie.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb vannacht gedroomd .......bij nader inzien was het een nachtmerrie. Het leek net echt...een klein mannetje ter grote van Napoleon met geepileerde wenkbrauwen en een dubbele onderkin....Het huppelde rond als Frodo en kwijlde.....het keek in het rond en braakte allerlei schuttingtaal uit....Het spuugde, dreigde,dreinde en scandeerde terwijl het als een zindelijke hyena zijn genitalien reinigde, alleen het kon er niet bij met zijn tong dus deed het dit met zijn klauwtjes in zijn broekzakken.Als klap op de vuurpijl trachtte het zich voort te planten op een barbiepop met lege ogen en drie navels......Zwetend werd ik wakker..........voor de pc
mogguhquote:Op zondag 15 juli 2007 09:46 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
Dus dat word weer de hele dag Amanda haar vervelende sem horen over haar nageldoosje.
Je moest eens weten ....... Jij werd zwetend wakker terwijl de barbiepop al uren vochtig lag te wachten. Ze spoorde hem nog aan haar natte grot te proeven. Ze vertelde de meest opwindende verhalen hoe ze in het verleden was gepakt door haar vriendjes. Hard en nog veel harder. Gillend en wel drie keer in een uur. Links, rechts, van noord tot zuid. Het mocht helaas niet baten. Hij keerde zich om en bleef zo liggen ...........quote:Op zondag 15 juli 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb vannacht gedroomd .......bij nader inzien was het een nachtmerrie. Het leek net echt...een klein mannetje ter grote van Napoleon met geepileerde wenkbrauwen en een dubbele onderkin....Het huppelde rond als Frodo en kwijlde.....het keek in het rond en braakte allerlei schuttingtaal uit....Het spuugde, dreigde,dreinde en scandeerde terwijl het als een zindelijke hyena zijn genitalien reinigde, alleen het kon er niet bij met zijn tong dus deed het dit met zijn klauwtjes in zijn broekzakken.Als klap op de vuurpijl trachtte het zich voort te planten op een barbiepop met lege ogen en drie navels......Zwetend werd ik wakker..........voor de pc
een nachtmerrie voor elke nymfo:Yquote:Op zondag 15 juli 2007 09:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten ....... Jij werd zwetend wakker terwijl de barbiepop al uren vochtig lag te wachten. Ze spoorde hem nog aan haar natte grot te proeven. Ze vertelde de meest opwindende verhalen hoe ze in het verleden was gepakt door haar vriendjes. Hard en nog veel harder. Gillend en wel drie keer in een uur. Links, rechts, van noord tot zuid. Het mocht helaas niet baten. Hij keerde zich om en bleef zo liggen ...........
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |