quote:Op zondag 15 juli 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
Dat wordt weer dikke ellende morgen als Amanda erachter komt. Die kan geen maat houden... straks gaat ze nog kleren verknippen.
Dat wordt echt crisis morgen....quote:Op zondag 15 juli 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
Dat wordt weer dikke ellende morgen als Amanda erachter komt. Die kan geen maat houden... straks gaat ze nog kleren verknippen.
Ben jij er ook nog steeds, ingrijpen welnee joh eindelijk een beetje actie in de nachtquote:Op zondag 15 juli 2007 04:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat achter moet ingrijpen, dat loopt helemaal ui de spuihanden
Wat een terror
Tja, sommige mensen kunnen incasseren, sommige nietquote:Op zondag 15 juli 2007 04:35 schreef sander-3 het volgende:
zo..morgen breekt de pleures uit daarzo..
Dat voelt Huub goed aan, ben wel benieuwd of Lieke dat ook doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Ze gaat echt flippen. Ik denk dat ik met een bijl in mijn handen ga slapen vannacht.
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachenquote:
Ik denk het wel, maar het interesseert haar niet. 'Die contactpunten interesseren me geen reet, die nagelspullen haar wel.' Zoiets zei ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat voelt Huub goed aan, ben wel benieuwd of Lieke dat ook doet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachen![]()
![]()
Welke stream?quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar blote tieten en ruk bewegingen te zien zijn is altijd om te lachen![]()
![]()
Wat zal dat beest teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hahaha, ze zien de eerste vogel die met een nepnagel in z'n bek wegvliegt. En Lieke heeft ontdekt dat ze erg goed drijven in de vijver .......
quote:Op zondag 15 juli 2007 04:38 schreef Lobasca het volgende:
Heerlijk dit, ze doen het zonder enige vorm van agressie, frustratie , haat etc...
En de reactie van Palma op de ingehuurde huishoudster om het op te ruimen !!! Dat was lachen ......quote:Op zondag 15 juli 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Het doet me denken aan de keer dat Huub de hele rand van het zwembad vol zette met fruit en serviesgoed. Ook dat was prachtig om te zien.
Safaa. Een prachtdag voor ons streamers was dat!quote:Op zondag 15 juli 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En de reactie van Palma op de ingehuurde huishoudster om het op te ruimen !!! Dat was lachen ......
Ja, die naam was ik even kwijt. Er staat ergens een meesterlijke youtube van !quote:Op zondag 15 juli 2007 04:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Safaa. Een prachtdag voor ons streamers was dat!
Ik ben de streams wel vaker aanhet kijken hoor (ff kijken)quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Leuk Henk(hoewel ik je wel vaker hier zag)
Die zal nog wel te vinden zijn met enig zoeken. We keken toen nog naar de uitzendingen, dat was opnieuw de slappe lach.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die naam was ik even kwijt. Er staat ergens een meesterlijke youtube van !
Volgens mij heb ik hem hier nog nooit gezien en is het meer een BB manquote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Leuk Henk(hoewel ik je wel vaker hier zag)
Dat komt door de felle verlichting. Hier in het duin bij de sportvelden kan ik dat ook goed merken, de tennisbanen zijn tot 02:30 in gebruik.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar maar heel kort, lijkt het wel. Je hoort ze vaak midden in de nacht.
zal wel door die stadionverlichting komen..quote:Op zondag 15 juli 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar maar heel kort, lijkt het wel. Je hoort ze vaak midden in de nacht.
Oh natuurlijk, dat moet het zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat komt door de felle verlichting. Hier in het duin bij de sportvelden kan ik dat ook goed merken, de tennisbanen zijn tot 02:30 in gebruik.
Stom he, dat ik daar nou nooit aan heb gedacht. Het is zo logisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
zal wel door die stadionverlichting komen..
Henk is wel vaker hier. Zoals altijd pas na de late dienst ....... (Henk, je lurkt wat meer, heb ik het gevoel)quote:Op zondag 15 juli 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem hier nog nooit gezien en is het meer een BB man
Maar ik kan verkeerd zitten.... lees nooit wat terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |