Nivootje hè?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wacht.................................................. ik weet het..............................................
HONGER!!!
Ja hij eet thuis ook altijd vier stukken ossenhaas.....quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
Gaat Brian nu 4 biefstukken in z'n eentje eten?
En zout en peper gebruiken tijdens het bakken!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is nog dat hij de ossehaas verkracht, door hem geheel te doorbakken, die man ( Brian ) kan geen ossehaas of biefstuk bakken, alles well done, dus een schoenzool maken van het lekkerste vlees.
Is niet waar... Vorige keer waren ze prachtig medium...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is nog dat hij de ossehaas verkracht, door hem geheel te doorbakken, die man ( Brian ) kan geen ossehaas of biefstuk bakken, alles well done, dus een schoenzool maken van het lekkerste vlees.
is om huub en lieke te pestenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
Gaat Brian nu 4 biefstukken in z'n eentje eten?
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wegtrappen gisteren van Brian (hoe terecht ook) was al op het randje. Ik zeg niet dat ze hem weg willen hebben, maar wel dat ze hem tot het uiterste testen door dit zo lang door te laten gaan. Afgezien daarvan vind ik het trouwens ook niet om aan te zien.
Had Lieke ook niet de madamjeanette weggoooid?quote:
Ratten vreten alles dus maakt het voor hem niet uitquote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Dat is een goeie..inderdaad vanaf het begin wordt Huub al geterroriseerd..alleen Silvia hield hem in huis..Silvia werd ook regelmatig geterrorriseerd...het is ff rustig geweest omdat Eric erbij kwam...en nu is hij weer in de zelfde positie als toen met Silvia..met dit verschil dat Lieke veel actiever is met terug pesten...quote:
Miljonairs-styloquote:Op zondag 15 juli 2007 14:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja hij eet thuis ook altijd vier stukken ossenhaas.....
idd... heb ik ook gehoordquote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens Huub was dat op eigen aandringen. Vandaar dat het waarschijnlijk ook niet in de brief stond als sanctie...
Ach kom, Brian viel hem uit het niets aan terwijl hij op bed met een boekje in zijn hand met een sinaasappel lag te jongleren... ik denk dat zo'n trap niet eens iets is wat je iemand kwalijk kunt nemen op zo'n moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wegtrappen gisteren van Brian (hoe terecht ook) was al op het randje. Ik zeg niet dat ze hem weg willen hebben, maar wel dat ze hem tot het uiterste testen door dit zo lang door te laten gaan. Afgezien daarvan vind ik het trouwens ook niet om aan te zien.
Zn biefstuk vond ie zelf de laatste keer ook niet te vreten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is niet waar... Vorige keer waren ze prachtig medium...
Ja, Brian deed behoorlijk geschift. Maar Huub kan ook altijd ineens zo fel worden; vandaar dat ik me afvraag hoe lang hij dit gaat volhouden. Van mij hoeft het geen dagen meer te duren.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?quote:
Ik zou mn geld niet op Melisa zettenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?
Melissa is jarig vandaag en eet met Huub en Lieke mee. Ze gaan met zijn drieen bbq-en.
Tenminste dat dacht ik hoor.
ah, gezelliequote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat vlees zou Melissa vanavond toch meenemen, want daar waren ze namelijk al bang voor?
Melissa is jarig vandaag en eet met Huub en Lieke mee. Ze gaan met zijn drieen bbq-en.
Wat wil je dan... een verbod op terror? Wat niet kan volgens mij... of Huub naar huis?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Brian deed behoorlijk geschift. Maar Huub kan ook altijd ineens zo fel worden; vandaar dat ik me afvraag hoe lang hij dit gaat volhouden. Van mij hoeft het geen dagen meer te duren.
Ik ook niet, wat een slang. Zij was degene die hele boel op liep te stoken tegen Lieke.quote:
Ohw, hij had toen een entrecote en kreeg nog de complimenten van Huubquote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn biefstuk vond ie zelf de laatste keer ook niet te vreten.![]()
Huub zei er gisteravond zelf over... ik duwde hem met handen en voeten van me afquote:Op zondag 15 juli 2007 14:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, ik vond die trap reuze meevallen. Ik vond dat Brian weer behoorlijk para reageerde op het feit dat zijn gitaar foetsie was. Ik heb juist het idee dat dat de reden was waarom de Febo actie onderarm. Ook omdat ze alle spullen moesten teruggeven.
Nee ze leek me ook meer op de hand van de anderen, maar ik dacht dat ze het daar toch over hadden (bbq + vlees)quote:
Dat snap ik...maar je hebt goed vet en fout vet...halskarbonade en mayonaise is fout vet..eet mager vlees en vette vis..én je moet heel veel groente en fruit eten...vezels weet je wel..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat hoeft niet... bv. het Atkins-dieet bestaat uit het vermijden van koolydraden... je valt dan echt af als een tierelier en schijnt ook gezond te zijn voor hartpatienten.
Alleen dit soort dieeten moet je echt de rest van je leven volhouden.
Op het moment dat je weer, brood, aardappelen e.d gaat eten, kan je ook snel weer gewicht aankomen.
Nee, ik neem hem zo'n trap onder die omstandigheden beslist niet kwalijk... maar Huub wordt wel vaker op dingen gepakt die veel mensen hier natuurlijk vinden. Huub heeft zo'n 'switch' dat het ineens heel menens wordt. Langdurig getreiter is voor hem wel degelijk een risico volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, Brian viel hem uit het niets aan terwijl hij op bed met een boekje in zijn had met een sinaasappel lag te jongleren... ik denk dat zo'n trap niet eens iets is wat je iemand kwalijk kunt nemen op zo'n moment.
Bij zo'n aanval uit het niets zijn het je reflexen die reageren.
Is dat niet haar eigen kast?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Check Nadia.... wat doet tie geheimzinnig
Ze verzinnen maar wat, dat is niet aan mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat wil je dan... een verbod op terror? Wat niet kan volgens mij... of Huub naar huis?
Die loopt de hele morgen al in een handdoekquote:Op zondag 15 juli 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Check Nadia.... wat doet tie geheimzinnig
Pff....Melissa. Die vertrouw ik voor geen meter. Die zegt vast dat ze het is vergeten oid...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze nog steeds niets heeft gezien.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Het wordt tijd dat Amanda de tuin in loopt.![]()
Ok Gert. Jij ook een fijne dag verder.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Juiced: je berichten worden verwijderd. Als je doorgaat met klieren, ga ik een ban voor je aanvragen. It's up to you. Fijne dag verder.
Idd, daarnaast volgt Jaap ook geen dieet van Atkins, maar een zogenaamd 50-30-20 dieet... 50%koolhydraten, 30% eiwitten, 20% goede vetten... Waarschijnlijk ligt de verhouding iets anders, meer eiwitten en minder carbs..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar je hebt goed vet en fout vet...halskarbonade en mayonaise is fout vet..eet mager vlees en vette vis..én je moet heel veel groente en fruit eten...vezels weet je wel..![]()
Zwakste bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
Melissa is een domme silliconehoer, die zich altijd bij de sterkste zal aansluiten.
Ik ook niet, maar waarom geen reactie dan, dat is niks voor Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze nog steeds niets heeft gezien.
Tuurlijk is het een risico, maar dat is het voor iedereen, en geen enkel lid van "de zes" zou het half zo lang trekken als Huub en Lieke...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik neem hem zo'n trap onder die omstandigheden beslist niet kwalijk... maar Huub wordt wel vaker op dingen gepakt die veel mensen hier natuurlijk vinden. Huub heeft zo'n 'switch' dat het ineens heel menens wordt. Langdurig getreiter is voor hem wel degelijk een risico volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |