abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51619701
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Vergelijken gaat prima. Een bericht posten op een keurig rechtse site als Polinco is, in tegenstelling tot het fabriceren van een bom, volkomen legaal.
Polinco is dood, GroenLinks leeft
pi_51619824
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:05 schreef SCH het volgende:
Volgende week verwacht ik hier kamervragen over
[..]

Bent u er van op de hoogte dat....

Vindt de minister ook dat er iets mis is met onze eigen Olvarit?

Ziet de minister dat de Jihad op deze manier letterlijk met de paplepel wordt ingegoten?
OMG welke krant dat ook publiceert!
Ze konden trouwens al lang alle Olvaritjes met groene deksel eten, die zijn vegetarisch.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:45 #143
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_51621545
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:10 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De meest waanzinnige dingen heeft de islamisering ons al gebracht: haatprekende imams, blijf-van-mijn-lijf huizen vol islamitische vrouwen, een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger die moet onderduiken in Amerika, scholen waar de Tweede Wereldoorlog uit de geschiedenisles is gehaald vanwege vijandige reacties, een filmmaker die wordt afgeslacht vanwege de inhoud van een film, magazines van kranten die in bepaalde wijken niet bezorgd werden omdat er een koran op stond afgebeeld, een leraar die wordt doodgeschoten omdat hij een islamitische leerling durfde te corrigeren, eerwraak in onze steden, speciale wetgeving die vrouwenbesnijdenis moet tegengaan, dodenherdenkingen die worden verstoord, enz. enz.

En dit moeten wij allemaal maar lijdzaam ondergaan omdat er een aantal grefo's ziijn die hun eigen kinderen de schuld geven van ongeluk in hun eigen leven? Sorry hoor, maar ik vind het wel een heel slecht argument om allerlei nieuwe waanzinnige excessen uit vreemde culturen hier te gaan toestaan omdat er ook in onze cultuur wel eens excessen voorkomen.
Dat is een mooi rijtje. Laat ik dan eens de voordelen opnoemen:

- Lekker multicultureel halal eten
- Niet meer tegen dikke wijven met hoofddoek in het zwembad hoeven aankijken
- Nederlandse vrouwen krijgen minder bacterieen omdat minder mannen hun handjes willen schudden
- Muzikale verrijking vanuit de minaretten
- ja
- eh
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_51624114
Welke PVV-stemmer durft er oprecht te beweren dat de PVV goede vragen stelt en dat het niet alleen maar gaat om media-aandacht halen en ambtenaren lastig vallen? Dit gaat echt nergens meer over
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:35:24 #145
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_51625213
En het probleem is zo langzaam aan dat iedereen een beetje het gevoel krijgt van "Ach daar heb je gekke Geertje weer, laat maar lullen". En voor z'n eigen achterban moet hij steeds extremere uitspraken doen om op te blijven vallen en te voorkomen dat hij politiekcorrect wordt (doodzonde natuurlijk). Die twee dingen zijn niet te combineren.

Voor de rest zal hij nog wat wetsvoorstelletjes doen waar hij niemand in de kamer voor meekrijgt, maar die waarschijnlijk ook steeds vreemder en extremer worden. Ook weer om te voorkomen dat hij beschuldigd kan worden van compromissen sluiten bijvoorbeeld.
lege ton
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:45:46 #146
80268 kLowJow
That's Gay
pi_51625554
quote:
Psychiatrische patienten die onder de pardonregeling vallen - Kamervragen
donderdag 19 juli 2007

Vragen van de leden Wilders, Fritsma en Agema (allen PVV) aan de minister van VWS en de staatssecretaris van Justitie over het bericht (*) dat onder de pardonregeling enkele honderden psychiatrische patiënten vallen die zoveel zorg nodig hebben dat ze moeilijk zelfstandig kunnen wonen.

1.)
Bent u bekend met het bericht (*) dat onder de pardonregeling enkele honderden psychiatrische patiënten vallen die zoveel zorg nodig hebben dat ze moeilijk zelfstandig kunnen wonen?

2.)
Was u hiermee bekend?

3.)
Hoe groot zijn de extra kosten voor de samenleving om deze groep in ons land op te nemen?
pi_51648925
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:11 schreef Pool het volgende:
Héérlijk lijkt me dat. Op zo'n tsunami aan achterlijke vragen een keurig antwoord schrijven, wat een verheven gevoel moet dat geven. Lekker juridische termen gebruiken richting een kerel die na een paar maanden met zijn rechtenstudie is gestopt. Daar heeft een ambtenaar op binnenlandse zaken veel lol aan gehad.
Ja
En hoe die heilige verontwaardiging en die krokodillentranen stuiken op nuchtere en zakelijke antwoorden.
Pok!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51648973
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja hoor, een extreem-linkse organisatie die zelf onderzoek gaat doen naar mogelijke terroristische elementen binnen hun organisatie...

Op nog een politieke moord zitten we echt niet te wachten. Kan me dus goed voorstellen dat de PVV, als voornaamste politieke tegenstander van GroenLinks, geen enkel risico wil nemen en graag ziet dat de minister hier bovenop gaat zitten.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_51649133
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat vind ik toch van een heel andere orde dan iemand vanuit de organisatie zelf die op het partijkantoor een bom in elkaar knutselt.
Het is nog niet bekend wie die koffer gemaakt heeft en hoe die koffer daar gekomen is, volgens mijn bronnen.
pi_51649207
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is echt schrijnend, omdat onder werkers in het veld bekend is, dat asielzoekers soms meer getraumatiseerd worden door hun verblijf in een AZC dan door hun ervaringen in hun land van herkomst.
"Sober doch humaan" heette het beleid vroeger. Verdonk (mzidsz) had het over adequaat.
pi_51652182
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als ze er zelf al mee naar buiten komen denk je dan dat Dwars en GL zelf niet gaan zorgen voor een gedegen onderzoek ?
Misschien wel de politie ? Die komen wel vaker in actie als er iets verbodens gebeurd !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_51656680
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is nog niet bekend wie die koffer gemaakt heeft en hoe die koffer daar gekomen is, volgens mijn bronnen.
Volgens mijn bronnen is het van iemand uit de organisatie zelf.
quote:
Volgens een woordvoerder van Dwars is er geen andere conclusie mogelijk dan dat het een BOM was. Want de twee componenten samen zijn explosief. Het ding was nog niet afgebouwd en niet geplaatst met de bedoeling een aanslag op Dwars te plegen. Het koffertje is gemaakt door iemand binnen de organisatie.
Geenstijl
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51658392
Hoe weet GeenStijl dat dan?
pi_51658608
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Misschien wel de politie ? Die komen wel vaker in actie als er iets verbodens gebeurd !
Ingeseind door de terroristen zelf .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:28:53 #155
80268 kLowJow
That's Gay
pi_51663488
quote:
Werkvergunning voor buitenlandse imams - Kamervragen
vrijdag 20 juli 2007

Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de ministers van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Wonen, Wijken en Integratie over het bericht dat buitenlandse imams nu sneller een werkvergunning krijgen in Nederland

1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht "Buitenlandse imam krijgt sneller werkvergunning"(*)?

2.)
Wilt u dit besluit als het gaat om imams onmiddellijk terugdraaien omdat we in Nederland al veel te veel imams en moskeeen hebben? Zo nee, waarom niet?

(*)http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/161388/rss/true/index.html
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:31:22 #156
80268 kLowJow
That's Gay
pi_51663587
quote:
Stichting "Stop de Bezetting" gesubsidieerd door overheidsgeld - Kamervragen
vrijdag 20 juli 2007

Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de minister voor Ontwikkelingssamenwerking over het bericht dat de stichting "Stop de Bezetting" gesubsidieerd wordt door overheidsgeld.

1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht “Oxfam Novib subsidieert Stop de Bezetting”(*)?

2.)
Klopt het dat de stichting "Stop de Bezetting" geld ontvangt van Oxfam Novib, een door de overheid gesubsidieerde ontwikkelingsorganisatie?

3.)
Deelt u mijn mening dat de oproep van stichting "Stop de Bezetting" aan de hoofdredactie van NRC Handelsblad om haar columnist Afshin Ellian te ontslaan een verwerpelijke aanval op de vrijheid van meningsuiting is? Zo ja, welke actie gaat u hiertegen ondernemen? Zo nee, waarom niet?

4.)
Deelt u mijn mening dat organisaties zoals stichting "Stop de Bezetting", die tegen de vrijheid van meningsuiting zijn, niet gesubsidieerd dienen te worden met overheidsgeld? Zo ja, bent u bereid hier direct een einde aan te maken door desnoods de overheidssubsidie aan Oxfam Novib te stoppen? Zo nee, waarom niet?

(*)http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/161435/rss/true/index.html
Kom je aan Afshin Ellian, dan kom je aan Wilders.
pi_51663647

vrijdag 20 juli 2007 @ 15:33:29 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51663682
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Kom je aan Afshin Ellian, dan kom je aan Wilders.
quote:
3.)
Deelt u mijn mening dat de oproep van stichting "Stop de Bezetting" aan de hoofdredactie van NRC Handelsblad om haar columnist Afshin Ellian te ontslaan een verwerpelijke aanval op de vrijheid van meningsuiting is? Zo ja, welke actie gaat u hiertegen ondernemen? Zo nee, waarom niet?
Wat voor actie zal hij hiermee bedoelen?
pi_51664313
Rare vragen weer. Waarom mag zo'n stichting geen verzoek indienen aan de hoofdredactie? Niks aanval, gewoon een verzoek. De hoofdredactie legt het naast zich neer. Sinds wanneer moet een minister daar iets mee???????????
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:57:10 #160
80268 kLowJow
That's Gay
pi_51664547
Met een beetje knipwerk in vragen en antwoorden:
quote:
Vragen van de leden Brinkman en Fritsma (beiden PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over een oproep tot gebed met behulp van elektronische luidsprekers.

Vraag 2
Heeft u kennisgenomen van het feit dat [...] de moskee [...] besloten had af te zien van luidsprekers op het dak van de moskee voor de oproep op vrijdagmiddag?

Antwoord:
De betreffende moskee [...] heeft niet besloten af te zien van het gebruik van luidsprekers voor de oproep tot gebed.

Vraag 3:
Bent u bereid het besluit van de gemeente Vlaardingen te vernietigen? Bent u bereid om [...] de wet zodanig aan te passen dat oproepen vanuit moskeeen nooit meer mogen worden versterkt met elektronische apparatuur?

Antwoord:
Er is [...] geen besluit door de gemeente Vlaardingen genomen. [...] Ik ben niet voornemens voorstellen in te dienen om de (Grond)wet op dit punt te wijzigen. [...]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')