abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51594729
Is dat serieus van die vragen over Groen Links???

Ik hoop dat er nu echt ingegrepen wordt bij de PVV want het slaat echt nergens op. Die vragen gaan helemaal nergens over.
pi_51594733
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja hoor, een extreem-linkse organisatie die zelf onderzoek gaat doen naar mogelijke terroristische elementen binnen hun organisatie...
Wat is er precies extreem links aan GL of Dwars? (en dan niet enkel vanuit je eigen kadertje kijken maar probeer iets meer afstand te nemen).
quote:
Op nog een politieke moord zitten we echt niet te wachten. Kan me dus goed voorstellen dat de PVV, als voornaamste politieke tegenstander van GroenLinks, geen enkel risico wil nemen en graag ziet dat de minister hier bovenop gaat zitten.
jaja .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51594815
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Een politieke organisatie die er een gewapende tak op nahoudt niet extreem?
kan je je uitspraak die gewapende tak ook met goede bronnen motiveren?
pi_51594987
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

kan je je uitspraak die gewapende tak ook met goede bronnen motiveren?
quote:
Volgens een woordvoerder van Dwars is er geen andere conclusie mogelijk dan dat het een BOM was. Want de twee componenten samen zijn explosief. Het ding was nog niet afgebouwd en niet geplaatst met de bedoeling een aanslag op Dwars te plegen. Het koffertje is gemaakt door iemand binnen de organisatie.
Geenstijl

Als iemand binnen een politieke organisatie zich bezighoudt met het fabriceren van explosieven lijkt me het gerechtvaardigd te spreken over een gewapende tak.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:03:31 #125
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51594998
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja hoor, een extreem-linkse organisatie die zelf onderzoek gaat doen naar mogelijke terroristische elementen binnen hun organisatie...

Op nog een politieke moord zitten we echt niet te wachten. Kan me dus goed voorstellen dat de PVV, als voornaamste politieke tegenstander van GroenLinks, geen enkel risico wil nemen en graag ziet dat de minister hier bovenop gaat zitten.
Yeah right. De PVV is van niemand een voorname politieke tegenstander, er is niets voornaams aan. En ik kan me niet voorstellen dat iemand geld uitgeeft aan kogels voor Geert Wilders. Voor je het weet staat er dan een extreem-rechts figuur op die wél capabel is of charisma heeft. Moord is sowieso al zwaar af te keuren, maar daarnaast denk ik dat iedereen erbij gebaat is dat hij blijft leven, ook de moslims en extreem-linksen.
pi_51595046
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]

Geenstijl

Als iemand binnen een politieke organisatie zich bezighoudt met het fabriceren van explosieven lijkt me het gerechtvaardigd te spreken over een gewapende tak.
Mij lijkt het gerechtvaardig te spreken over een gestoorde eenling.
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:06:33 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51595123
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]

Geenstijl

Als iemand binnen een politieke organisatie zich bezighoudt met fitness lijkt me het gerechtvaardigd te spreken over een sportafdeling.
Als iemand binnen een politieke organisatie zich bezighoudt met wandelen lijkt me het gerechtvaardigd te spreken over een wandelende tak.

Ben je achterlijk ofzo?
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:10:33 #128
80268 kLowJow
That's Gay
pi_51595276
Grappige discussie weer. !
pi_51595376
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mij lijkt het gerechtvaardig te spreken over een gestoorde eenling.
Of het een eenling is weet je niet. Maar hoe dan ook, ook al was het een gestoorde eenling, als iemand uit de politieke organisatie zelf zich bezighoudt met het fabriceren van explosieven (waar geen onschuldige verklaring voor te geven is) vind ik het gerechtvaardigd te spreken over een gewapende tak.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51595505
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Of het een eenling is weet je niet. Maar hoe dan ook, ook al was het een gestoorde eenling, als iemand uit de politieke organisatie zelf zich bezighoudt met het fabriceren van explosieven (waar geen onschuldige verklaring voor te geven is) vind ik het gerechtvaardigd te spreken over een gewapende tak.
Dus als er binnen een organisatie sprake is van kindermisbruik vind je dat het een pedofielenclub is? Dan moet er nogal een omvangrijk onderzoek komen in Nederland, lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_51595695
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ok dus omdat 1 medewerker van Wilders (nogal wat dichterbij dan een lid van Dwars in Utrecht) ondersteuningsverklaringen werft op onder andere stormfront en andere extremistische sites heeft de PVV een neonazi tak ?
pi_51596011
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok dus omdat 1 medewerker van Wilders (nogal wat dichterbij dan een lid van Dwars in Utrecht) ondersteuningsverklaringen werft op onder andere stormfront Polinco en andere extremistische kritische sites heeft de PVV een neonazi tak?
Of je door het werven van leden op politiek incorrecte sites meteen een nazi bent weet ik niet, maar als iemand binnen de politieke organisatie van de PVV zich actief bezig zou houden met bijvoorbeeld het organiseren van neo-nazi optochten en daarvoor het partijkantoor van de PVV gebruikt lijkt het mij ook gerechtvaardigd te spreken van een neonazi tak
pi_51596065
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus als er binnen een organisatie sprake is van kindermisbruik vind je dat het een pedofielenclub is? Dan moet er nogal een omvangrijk onderzoek komen in Nederland, lijkt me.
Als je pedofilie kunt gebruiken om je politieke doeleinden te bereiken...
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:57:27 #134
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51596545
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef Tikorev het volgende:

Of je door het werven van leden op politiek incorrecte sites meteen een nazi bent weet ik niet, maar als iemand binnen de politieke organisatie van de PVV zich actief bezig zou houden met bijvoorbeeld het organiseren van neo-nazi optochten en daarvoor het partijkantoor van de PVV gebruikt lijkt het mij ook gerechtvaardigd te spreken van een neonazi tak
Ach, Fleur Agema is betrokken geweest bij een demonstratie van Nieuw Rechts en Forza Nederland. Tientallen rechts-extremisten steunen de PVV dmv handtekeningen, maar kunnen geen lid worden omdat de PVV geen leden accepteren. Iedere partij heeft zijn aanhangers waar de partij zich niet mee wil identificeren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_51596811
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ach, Fleur Agema is betrokken geweest bij een demonstratie van Nieuw Rechts en Forza Nederland. Tientallen rechts-extremisten steunen de PVV dmv handtekeningen, maar kunnen geen lid worden omdat de PVV geen leden accepteren. Iedere partij heeft zijn aanhangers waar de partij zich niet mee wil identificeren.
Dat vind ik toch van een heel andere orde dan iemand vanuit de organisatie zelf die op het partijkantoor een bom in elkaar knutselt.
pi_51598240
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat vind ik toch van een heel andere orde dan iemand vanuit de organisatie zelf die op het partijkantoor een bom in elkaar knutselt.
Wat lul je jezelf weer vast. Volgens mij ben jij stiekem zo links als de neten
pi_51598816
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat lul je jezelf weer vast. Volgens mij ben jij stiekem zo links als de neten
Wat Tikorev zegt is zo gek nog niet. Een foute partij met aanhangers te goeder trouw is wat anders dan een keurige partij met foute aanhangers. Bolkestein had foute aanhangers, maar dat neemt niets weg van zijn integriteit. Aanhangers te goeder trouw van Mao Zedong geven hem niet ineens een zuiver CV.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:43:37 #138
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51599747
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het is lastig vergelijken wanneer je nog niet eens weet wie achter deze knutselbom zit.

Hmm, ik zie ook dat dit niet het Dwarstopic is, maar het kamervragen topic.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_51618172
Volgende week verwacht ik hier kamervragen over
quote:
Babyprakje voor moslims
door een onzer verslaggeefsters
ROTTERDAM - Nederlandse moslimbaby's kunnen vanaf nu ook babyvoeding uit een potje eten dat volgens de wetten van de koran is bereid. Een Rotterdamse importeur heeft halal babyvoeding van de Engelse fabrikant Mumtaz naar ons land gehaald.
Bent u er van op de hoogte dat....

Vindt de minister ook dat er iets mis is met onze eigen Olvarit?

Ziet de minister dat de Jihad op deze manier letterlijk met de paplepel wordt ingegoten?
pi_51619619
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is lastig vergelijken wanneer je nog niet eens weet wie achter deze knutselbom zit.
Vergelijken gaat prima. Een bericht posten op een keurig rechtse site als Polinco is, in tegenstelling tot het fabriceren van een bom, volkomen legaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')