quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staan
oh, shit ik heb geen streams!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft zin om zich zat te drinken.....
Dan liep ik naar de slaapkamer en gooide al hun kleren ook in het zwembad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.
Hier is iequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalen
Ja, gewoon weer betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
(heeft iemand benul van het DRM-gedoe?)
Je weet hoe ze zijn, nee geen eten meer pakken, nee niet meer slapen hier, nee geen tv kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo verbieden?Er valt niets te verbieden.
![]()
De eerste reacties zijn er al opgezet vanavond, duideljke boodschappen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
Hier is ie
http://www.divamayday.com/book.html
blijkbaar had mayday al veel met nadia gesproken voordat die het huis inging ook nog eens....heeft ze zich ook nog eens laten bewerken nadia dus om lieke extra te pakken of zo...raar mens die mayday dus
Ze gaan haar nu in de vijver proberen te gooien, de 3 vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan liep ik naar de slaapkamer en gooide al hun kleren ook in het zwembad.
En dan? Wilen ze ze gaan tegenhouden ofzo? Dat mag dus nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je weet hoe ze zijn, nee geen eten meer pakken, nee niet meer slapen hier, nee geen tv kijken.
O wilden jullie ook eten bestellen, we hebben net genoeg voor ons 6en.
30 uur knarsen van de hersentjes en dit is waar ze mee aankomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nou wat een 'masterplan'
Ja, is mooi om naar te kijken. Het zijn tot nu toe allemaal acties zonder enig resultaat. Het valt me op dat ze nog zo positief doen en niemand inziet dat ze kansloos bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het op dit niveau blijft, heel erg lang. Ik zou ook enorme pret hebben zelfs, als ik Huub en Lieke was.
Daarom gaan ze zo wanhopig door... zodat ze maar één keer succes hebben. Maar dat zit er niet in.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja, is mooi om naar te kijken. Het zijn tot nu toe allemaal acties zonder enig resultaat. Het valt me op dat ze nog zo positief doen en niemand inziet dat ze kansloos bezig zijn.
Wat een vreselijk mormel is het niet omdat het een travo is maar gewoon omdat het een stuk verdriet is dat zijn/haar gestoorde gedrag verschuilt achter het vrouw zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
Hier is ie
http://www.divamayday.com/book.html
blijkbaar had mayday al veel met nadia gesproken voordat die het huis inging ook nog eens....heeft ze zich ook nog eens laten bewerken nadia dus om lieke extra te pakken of zo...raar mens die mayday dus
Hoeft niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Avond all... kan iemand ff een update in het updatetopic plaatsen, want er kan in 20 uur kennelijk wel 8 COSsen volgebaggerd worden maar een update kan er niet meer vanaf (behalve die van Scan van vanmiddag, thnx Scan, en die ging over vannacht...)
vijver, jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef wolferl het volgende:
En hebben ze Lieke al in het zwembad?
NIet netjes wat er staatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef miraculeus het volgende:
[..]
De eerste reacties zijn er al opgezet vanavond, duideljke boodschappen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef Meganog het volgende:
Huub draait helemaal door zoals gepland!!!!
Oh nee...
Stand nu? 6 - 0?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef Meganog het volgende:
Huub draait helemaal door zoals gepland!!!!
Oh nee...
Mijn schatje lacht gewoon, that's the spirit Liekequote:
Niet allemaal, Huub en Lieke nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
godskolere, zijn ze allemaal 13 geworden ?
Dat is ook gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef wolferl het volgende:
Waarom grijpt FEBO nu niet in?
Als Huub dit had gedaan had ie nu nog Achter gezeten en 101.000 euro beote gekregen.
Denniks gaat nu de hele avond over zijn terror actie praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke is niet onder de indruk. En die aso's lachen. En die lul met die handen in zijn zakken, die alweer nix gedaan heeft vindt zich weer heel wat.
Dan zal zo wel het bord omver gaan als die kippen in de gaten hebben dat hun terror mislukt isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef mspoez het volgende:
Welnee, Lieke kleedt zich om en gaat verder met Huub verslaan met schaken...
Ze lachen keihard enzo.... dan lijkt het idd nog enigszins succesvol, maa ze hebben donders goed door dat het de zoveelste verloren slag is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef pullup het volgende:
Ze zijn er natuurlijk zelf erg tevreden over
En ze vieren het alsof ze de wereld veroverd hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Maar hier hadden ze dus 3 personen voor nodig? LOL... Eén tegen één durven ze vast niet.
Er is toch niks aan de hand? Die meiden zetten zich alleen maar nog meer voor lul. En sowieso houd de FEBO het wel in de gaten , de actie met het bed werd namelijk afgebeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef wolferl het volgende:
Waarom grijpt FEBO nu niet in?
Als Huub dit had gedaan had ie nu nog Achter gezeten en 101.000 euro beote gekregen.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan zal zo wel het bord omver gaan als die kippen in de gaten hebben dat hun terror mislukt is![]()
Niet als het op deze manier gebeurt. Dis was gewoon een leuk geintje.quote:
Het is een kwestie van tijd voordat iedereen door gaat krijgen dat broekemans zelf nooit wat durft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis komt los ! Huub en Lieke maak je borst maar nat !
[afbeelding]
Nu juist wel, als je ziet hoe kinderachtig ze zijn en dat ze alleenmaar verliezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Zora01 het volgende:
ik vind het echt niet leuk meer,...
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn schatje lacht gewoon, that's the spirit Lieke![]()
![]()
![]()
Wat een vreselijke rotkop heeft dat kutjoch!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat een aktie weer van Dennix, echt een Held
jij kan er maar geen genoeg van krijgen he van jouw idoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Helemaal mee eens. Als er iemand sportief is is zij het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Starlie het volgende:
jezus wat een afgang zeg!!! sjonge jonge!! Lieke is top vind ik nu hoor!!
Dat roept ie al dagen achter elkaar...voorlopig zijn het allemaal woorden en komt erg geen flikker uit die gozer..het mannelijk zaad heeft al moeite om zijn lichaam te verlaten...en zijn handen in zijn zakken niet te vergeten....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
om onze gal te spuwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan gvd 8 COSsen vol in 20 uur??![]()
quote:
Ik zei als.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Er is toch niks aan de hand? Die meiden zetten zich alleen maar nog meer voor lul. En sowieso houd de FEBO het wel in de gaten , de actie met het bed werd namelijk afgebeld.
Ik vat het in drie letters voor je samen en dan is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je past wel goed bij dat groepje trouwens. Zij hebben ook allemaal een metersdikke plaat voor hun kop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Precies. De redactie lacht in het vuistje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Dat mietje was niet eens in de buurt! Zeker bang dat ze pantalon nat werd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef farceman het volgende:
Zou dit het nieuwe rtl 4 niveau zijn?
En weer een butler die meewerkt......
Dat ze weer wanhopig verder denken maakt duidelijk dat ze doorhebben dat er nog geen één is geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Schaakspullen verstoppen, o wat een terror.
Helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vat het in drie letters voor je samen en dan is het weer niet goed?
![]()
Stuur Brian een kaartje, de ICT man!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar ik dat icoontje kan vindne wat ik op me beureaublad kan zetten dat ik 4 streams in beeld krijg?
Ja, wij lachen... maar het beroerde is dat ze het echt gelooft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef burtbeej het volgende:
Amanda: Ze gaan dood van binnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
Vriendje van Johan Vlemminx?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.
Melissa, Herma, 'wijlen' Palma en weet ik veel wie nog meer. Maken die ook kans op de villa als ze als beste stoker uit de bus komen?
Goed dat je die aanhalingstekens hebt gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef burtbeej het volgende:
Ontsla die vieze vislip2 ook maar, vuile botoxhoer.
Dat is nu het leuke van Dennix, veel woorden geen daden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef robbiedekok het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Dat mietje was niet eens in de buurt! Zeker bang dat ze pantalon nat werd!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
en ook het niveau op dit forum wordt laagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef burtbeej het volgende:
Ontsla die vieze vislip2 ook maar, vuile botoxhoer.
Hi is bang gepakt te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef pullup het volgende:
Weer een sprintje van Dennis langs Lieke en Huub![]()
zijn reputatie is al verlorenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
Eens zal de dag komen dat Nix zijn wenkbrauwen zal verliezen
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar ik dat icoontje kan vindne wat ik op me beureaublad kan zetten dat ik 4 streams in beeld krijg?
Ach het meeste gaat over het uiterlijk van Nadia en hoe erg het is dat iedereen tegen Lieke en Huub is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Johan Vlemminx, wie is dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vraag komt zo...wie is dat?
let maar op
![]()
Thnx voor je update in t updatetopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach het meeste gaat over het uiterlijk van Nadia en hoe erg het is dat iedereen tegen Lieke en Huub is.![]()
Idd, dat ding had ik ook. Alles haperde plotselingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).
Maar die doen het niet meer![]()
Een van de Groucho brothers...quote:
Bedankt voor het zoeken maar ik bedoel iets anders dat je 4 schermpjes naast elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).
Topper Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hee hee !! Voorlopig heeft dennis al 3 (DRIE !) fans hier hoor !!!
wel.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moeten ze echt naast elkaar of mogen ze ook onder elkaar? Bij FAQ, Policy, Streams en Bewoners heb je volop keus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken maar ik bedoel iets anders dat je 4 schermpjes naast elkaar krijgt.
Een die-hard-fan zelfs !!!! Ik ben de eerste die straks uitgenodig wordtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fan
nee hoor........jij bent er geen dus jij telt niet meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hee hee !! Voorlopig heeft dennis al 3 (DRIE !) fans hier hoor !!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Charmian het volgende:
Jaap z'n 24 uur al in de groep gegooit?
Ze zijn zo stil. Zijn ze soms niet trots op de verrichtingen van hun held?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor........jij bent er geen dus jij telt niet mee![]()
uhuhquote:
Nee, hij zei een uurtje geleden nog "jullie kunnen mij nu bashen... dan vraag ik maybe mn 24 uur aan"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Charmian het volgende:
Jaap z'n 24 uur al in de groep gegooit?
LOL.. Ik geloof er niets van... niet meer nadat je net zo zogenaamd stoer meldde dat Dennis al wel DRIE fans heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een die-hard-fan zelfs !!!! Ik ben de eerste die straks uitgenodig wordt
op de housewarming-party in de villa volgend jaar !!! Ik zal een webcam
meenemen zodat jullie er virtueel bij kunnen zijn.........
Lieke is veel sterker, daarom moet huppeltje naar haar luisteren ipv andersom.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef HenrySpencer het volgende:
Huub stelt dat ie ontzettend agressief zou worden als ze dat bij hem hadden gedaan. Dan vrees ik het ergste, en zal Huub in no time een exit krijgen, ben ik bang.
Elvis had de eerste 2 jaar dat hij optrad ook maar 2 vaste fans......zijn moeder en zijn zus....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Ik geloof er niets van... niet meer nadat je net zo zogenaamd stoer meldde dat Dennis al wel DRIE fans heeft.
Een Jaaptype ben je denk ik .quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub wil ook Nadia's brieven in de vijver gooien , aub huub ga je niet verlagen tot hun niveau!
JIj bent het broertje of zusje van Dennisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Elvis had de eerste 2 jaar dat hij optrad ook maar 2 vaste fans......zijn moeder en zijn zus....
precies toen vielen de schellen van mijn inmiddels vierkante pc ogenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Ik geloof er niets van... niet meer nadat je net zo zogenaamd stoer meldde dat Dennis al wel DRIE fans heeft.
Thanks, en volgens de streamers ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Tien wel...![]()
[DGK] Villa Vandaag #5
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Elvis had de eerste 2 jaar dat hij optrad ook maar 2 vaste fans......zijn moeder en zijn zus....
Ik zie Dennis zelfs nog groter worden als Elvis... Na de kooi krijgt die jongen aanbieding na aanbiedingquote:
Zie je wel... Je bent echt enorm de boel aan het jennen. Ik gok zelfs dat je anti-Dennis bentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zie Dennis zelfs nog groter worden als Elvis... Na de kooi krijgt die jongen aanbieding na aanbieding
na aanbieding !!!
Dan gaat ie ook ten onder aan drugs...dat is dan weer een prettig vooruitzichtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zie Dennis zelfs nog groter worden als Elvis... Na de kooi krijgt die jongen aanbieding na aanbieding
na aanbieding !!!
2006 of 6000?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie je wel... Je bent echt enorm de boel aan het jennen. Ik gok zelfs dat je anti-Dennis bent
Mooi, erg grappig dit.. voor wie ben je echt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
na aanbieding !!!
Je mag em helemaal hebben en houden... Wel goed verstoppen he? Ik wil die etter nooooooit meer zien na DGKquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
na aanbieding !!!
Het staat volgens mij in de vorige cos, na een gesprek met die butlerbimbo (als ik het goed gevolgd heb).quote:
hij moet gewoon naar huis....hij trekt niet meer, geweldigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
Jaap wordt ook helemaal gestoord, hij dacht dat Huub en Lieke boven lagen te gluren naar de rest... hij ging helemaal kijken (en dat zegt wat voor zo'n dikzak)
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
zit ik hier achter mijn PC te roepen; jullie worden afgeluisterd!
De orginele of de nieuwe Charlie's Angels?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vond ik wel lekker., in tegenstelling tot dit drietal.
![]()
en broodjes pindakaas met banaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan gaat ie ook ten onder aan drugs...dat is dan weer een prettig vooruitzicht![]()
dit is grotemensen poppenkast; Katrijn pas op daar staat Jan Klaassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
zit ik hier achter mijn PC te roepen; jullie worden afgeluisterd!
Ik had er ook ff wannabee's bij moeten zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vond ik wel lekker., in tegenstelling tot dit drietal.
![]()
In Natasja's kast, daar durft niemand aan te komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef mspoez het volgende:
Huub kan beter Dennix zijn bril in Brians kast doen ofzo...
Ik hou van Angels, van ouwe en van nieuwe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De orginele of de nieuwe Charlie's Angels?
tis en blijft een ratquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef riri het volgende:
wie had het er nou net over afluisteren van sliko altijd....wat doet Brian dan zelf nu?
Ik begreep je wel hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er ook ff wannabee's bij moeten zetten![]()
Volgens mij is dat al enkele uren geleden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef Kimberleyy het volgende:
Wat lees ik nou ... jaap 24 uur aangevraagd.. ben ik 5 minuutjes weg, mis ik van alles
![]()
Ja, alleen z'n lach is vreselijk irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Ach, hij heeft ook wel iets grappigs, die Brian.
Een veelvoud sympathieker dan die Dennis bijvoorbeeld
De rat is totaal gestoord! Nix is gewoon niksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Ach, hij heeft ook wel iets grappigs, die Brian.
Een veelvoud sympathieker dan die Dennis bijvoorbeeld
als hij terug is bij de rest is het weer overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Het spel wordt weer even luchtig. Op zich is dat wel goed.
Ja, je ziet dit vandaag niet voor het eerst: Brian die toch nog heel redelijk met ze kan praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Het spel wordt weer even luchtig. Op zich is dat wel goed.
En we weten hoe het met Elvis afliep.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
volkomen gelijk hoor ik nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
als hij terug is bij de rest is het weer over![]()
Die kans zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
als hij terug is bij de rest is het weer over![]()
Dat kan niet.. ben max 1 uurtje weggeweest...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al enkele uren geleden...![]()
Dat in brand steken hebben ze wel gezegt. Gaan ze niet meer doen omdat het teveel geld kost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef CoT het volgende:
De nagelactie heeft die niet gehoord
Dat in de brand steken verzint die er maar ff bij
Nee dat zei Huub wel hoor, de extensions in debrand, Lieke wilde niet, was te duur, had ze er niet voor over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef CoT het volgende:
De nagelactie heeft die niet gehoord
Dat in de brand steken verzint die er maar ff bij
dat dacht ik al een paar dagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Nog 1 uur en 24 minuten dan moet melisa weer naar huis![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Nog 1 uur en 24 minuten dan moet melisa weer naar huis![]()
ik denk 2006quote:
tsjah huub draagt al maanden deze soap dat is hoe je ook over hem denkt zijn verdienstequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Samenvatting; met 6 man (plus butler) hebben ze na een hele dat gigantisch veel plannen bedacht te hebben alleen een kleding ruil gedaan en Lieke in vijver gegooid..
Hoe triest kun je zijn? ! Is dat alle bommen los?
Denk dat redactie van deze dag het minste van alle dagen kan uitzenden; alle gesprekken gingen over Huub, Huub en Huub
Nog eventjes geduld.........de raderen draaien bij Dennis....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Is dat alle bommen los?
het is een nacht die je normaal alleen in filllums zietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld.........de raderen draaien bij Dennis....
Dit wordt een goudenkooinacht die je nog lang bij zal blijven !!
over robert?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk 2006
(nee, ik heb geen inside info, maar als hij zegt dat hij niet kan slapen als hij Dennis niet heeft gezien....)
Tja, het hele programma draait om Huub. Hij is het middelpunt en de anderen draaien er omheen. Lieke begint trouwens ook al aardig het middelpunt te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Samenvatting; met 6 man (plus butler) hebben ze na een hele dat gigantisch veel plannen bedacht te hebben alleen een kleding ruil gedaan en Lieke in vijver gegooid..
Hoe triest kun je zijn? ! Is dat alle bommen los?
Denk dat redactie van deze dag het minste van alle dagen kan uitzenden; alle gesprekken gingen over Huub, Huub en Huub
Sinds lieke minder zeurt vind ik haar leukerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het hele programma draait om Huub. Hij is het middelpunt en de anderen draaien er omheen. Lieke begint trouwens ook al aardig het middelpunt te worden.
vertel.......over wie heb jij het?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef robbiedekok het volgende:
srry die kut snollen moeten oprotten!
Overgestapt van Delley naar Den nixquote:
Tja, het blijft een vrouw hè.... die zeuren nou eenmaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Sinds lieke minder zeurt vind ik haar leuker
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het blijft een vrouw hè.... die zeuren nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |