Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef farceman het volgende:
Zou dit het nieuwe rtl 4 niveau zijn?
En weer een butler die meewerkt......
Dat ze weer wanhopig verder denken maakt duidelijk dat ze doorhebben dat er nog geen één is geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Schaakspullen verstoppen, o wat een terror.
Helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vat het in drie letters voor je samen en dan is het weer niet goed?
![]()
Stuur Brian een kaartje, de ICT man!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar ik dat icoontje kan vindne wat ik op me beureaublad kan zetten dat ik 4 streams in beeld krijg?
Ja, wij lachen... maar het beroerde is dat ze het echt gelooft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef burtbeej het volgende:
Amanda: Ze gaan dood van binnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
Vriendje van Johan Vlemminx?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.
Melissa, Herma, 'wijlen' Palma en weet ik veel wie nog meer. Maken die ook kans op de villa als ze als beste stoker uit de bus komen?
Goed dat je die aanhalingstekens hebt gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef burtbeej het volgende:
Ontsla die vieze vislip2 ook maar, vuile botoxhoer.
Dat is nu het leuke van Dennix, veel woorden geen daden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef robbiedekok het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Dat mietje was niet eens in de buurt! Zeker bang dat ze pantalon nat werd!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |