Het is een kwestie van tijd voordat iedereen door gaat krijgen dat broekemans zelf nooit wat durft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis komt los ! Huub en Lieke maak je borst maar nat !
[afbeelding]
Nu juist wel, als je ziet hoe kinderachtig ze zijn en dat ze alleenmaar verliezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Zora01 het volgende:
ik vind het echt niet leuk meer,...
Geweldigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn schatje lacht gewoon, that's the spirit Lieke![]()
![]()
![]()
Wat een vreselijke rotkop heeft dat kutjoch!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat een aktie weer van Dennix, echt een Held
jij kan er maar geen genoeg van krijgen he van jouw idoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Helemaal mee eens. Als er iemand sportief is is zij het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Starlie het volgende:
jezus wat een afgang zeg!!! sjonge jonge!! Lieke is top vind ik nu hoor!!
Dat roept ie al dagen achter elkaar...voorlopig zijn het allemaal woorden en komt erg geen flikker uit die gozer..het mannelijk zaad heeft al moeite om zijn lichaam te verlaten...en zijn handen in zijn zakken niet te vergeten....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
om onze gal te spuwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan gvd 8 COSsen vol in 20 uur??![]()
quote:
Ik zei als.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Er is toch niks aan de hand? Die meiden zetten zich alleen maar nog meer voor lul. En sowieso houd de FEBO het wel in de gaten , de actie met het bed werd namelijk afgebeld.
Ik vat het in drie letters voor je samen en dan is het weer niet goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je past wel goed bij dat groepje trouwens. Zij hebben ook allemaal een metersdikke plaat voor hun kop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Precies. De redactie lacht in het vuistje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Dat mietje was niet eens in de buurt! Zeker bang dat ze pantalon nat werd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef farceman het volgende:
Zou dit het nieuwe rtl 4 niveau zijn?
En weer een butler die meewerkt......
Dat ze weer wanhopig verder denken maakt duidelijk dat ze doorhebben dat er nog geen één is geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Schaakspullen verstoppen, o wat een terror.
Helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vat het in drie letters voor je samen en dan is het weer niet goed?
![]()
Stuur Brian een kaartje, de ICT man!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar ik dat icoontje kan vindne wat ik op me beureaublad kan zetten dat ik 4 streams in beeld krijg?
Ja, wij lachen... maar het beroerde is dat ze het echt gelooft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef burtbeej het volgende:
Amanda: Ze gaan dood van binnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
Vriendje van Johan Vlemminx?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elke keer weer sta ik versteld van de rol van het personeel.
Melissa, Herma, 'wijlen' Palma en weet ik veel wie nog meer. Maken die ook kans op de villa als ze als beste stoker uit de bus komen?
Goed dat je die aanhalingstekens hebt gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat Lieke bij alle ''terror'' blijft lachen, irriteert die aso's het meeste.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef burtbeej het volgende:
Ontsla die vieze vislip2 ook maar, vuile botoxhoer.
Dat is nu het leuke van Dennix, veel woorden geen daden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef robbiedekok het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? Dat mietje was niet eens in de buurt! Zeker bang dat ze pantalon nat werd!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ik denk dat Brian na de gouden kooi vermomd over straat moet:
[afbeelding]
en ook het niveau op dit forum wordt laagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef burtbeej het volgende:
Ontsla die vieze vislip2 ook maar, vuile botoxhoer.
Hi is bang gepakt te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef pullup het volgende:
Weer een sprintje van Dennis langs Lieke en Huub![]()
zijn reputatie is al verlorenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
Eens zal de dag komen dat Nix zijn wenkbrauwen zal verliezen
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar ik dat icoontje kan vindne wat ik op me beureaublad kan zetten dat ik 4 streams in beeld krijg?
Ach het meeste gaat over het uiterlijk van Nadia en hoe erg het is dat iedereen tegen Lieke en Huub is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Johan Vlemminx, wie is dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vraag komt zo...wie is dat?
let maar op
![]()
Thnx voor je update in t updatetopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach het meeste gaat over het uiterlijk van Nadia en hoe erg het is dat iedereen tegen Lieke en Huub is.![]()
Idd, dat ding had ik ook. Alles haperde plotselingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).
Maar die doen het niet meer![]()
Een van de Groucho brothers...quote:
Bedankt voor het zoeken maar ik bedoel iets anders dat je 4 schermpjes naast elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze: BBstream van Basst2005 (ZIP-download met EXE-bestand, met mogelijkheid om streamadressen aan te passen).
Topper Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hee hee !! Voorlopig heeft dennis al 3 (DRIE !) fans hier hoor !!!
wel.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moeten ze echt naast elkaar of mogen ze ook onder elkaar? Bij FAQ, Policy, Streams en Bewoners heb je volop keus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken maar ik bedoel iets anders dat je 4 schermpjes naast elkaar krijgt.
Een die-hard-fan zelfs !!!! Ik ben de eerste die straks uitgenodig wordtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fan
nee hoor........jij bent er geen dus jij telt niet meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hee hee !! Voorlopig heeft dennis al 3 (DRIE !) fans hier hoor !!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Charmian het volgende:
Jaap z'n 24 uur al in de groep gegooit?
Ze zijn zo stil. Zijn ze soms niet trots op de verrichtingen van hun held?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor........jij bent er geen dus jij telt niet mee![]()
uhuhquote:
Nee, hij zei een uurtje geleden nog "jullie kunnen mij nu bashen... dan vraag ik maybe mn 24 uur aan"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Charmian het volgende:
Jaap z'n 24 uur al in de groep gegooit?
LOL.. Ik geloof er niets van... niet meer nadat je net zo zogenaamd stoer meldde dat Dennis al wel DRIE fans heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een die-hard-fan zelfs !!!! Ik ben de eerste die straks uitgenodig wordt
op de housewarming-party in de villa volgend jaar !!! Ik zal een webcam
meenemen zodat jullie er virtueel bij kunnen zijn.........
Lieke is veel sterker, daarom moet huppeltje naar haar luisteren ipv andersom.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef HenrySpencer het volgende:
Huub stelt dat ie ontzettend agressief zou worden als ze dat bij hem hadden gedaan. Dan vrees ik het ergste, en zal Huub in no time een exit krijgen, ben ik bang.
Elvis had de eerste 2 jaar dat hij optrad ook maar 2 vaste fans......zijn moeder en zijn zus....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Ik geloof er niets van... niet meer nadat je net zo zogenaamd stoer meldde dat Dennis al wel DRIE fans heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |