quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staan
oh, shit ik heb geen streams!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft zin om zich zat te drinken.....
Dan liep ik naar de slaapkamer en gooide al hun kleren ook in het zwembad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.
Hier is iequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalen
Ja, gewoon weer betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
(heeft iemand benul van het DRM-gedoe?)
Je weet hoe ze zijn, nee geen eten meer pakken, nee niet meer slapen hier, nee geen tv kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo verbieden?Er valt niets te verbieden.
![]()
De eerste reacties zijn er al opgezet vanavond, duideljke boodschappen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
Hier is ie
http://www.divamayday.com/book.html
blijkbaar had mayday al veel met nadia gesproken voordat die het huis inging ook nog eens....heeft ze zich ook nog eens laten bewerken nadia dus om lieke extra te pakken of zo...raar mens die mayday dus
Ze gaan haar nu in de vijver proberen te gooien, de 3 vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan liep ik naar de slaapkamer en gooide al hun kleren ook in het zwembad.
En dan? Wilen ze ze gaan tegenhouden ofzo? Dat mag dus nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je weet hoe ze zijn, nee geen eten meer pakken, nee niet meer slapen hier, nee geen tv kijken.
O wilden jullie ook eten bestellen, we hebben net genoeg voor ons 6en.
30 uur knarsen van de hersentjes en dit is waar ze mee aankomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nou wat een 'masterplan'
Ja, is mooi om naar te kijken. Het zijn tot nu toe allemaal acties zonder enig resultaat. Het valt me op dat ze nog zo positief doen en niemand inziet dat ze kansloos bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het op dit niveau blijft, heel erg lang. Ik zou ook enorme pret hebben zelfs, als ik Huub en Lieke was.
Daarom gaan ze zo wanhopig door... zodat ze maar één keer succes hebben. Maar dat zit er niet in.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja, is mooi om naar te kijken. Het zijn tot nu toe allemaal acties zonder enig resultaat. Het valt me op dat ze nog zo positief doen en niemand inziet dat ze kansloos bezig zijn.
Wat een vreselijk mormel is het niet omdat het een travo is maar gewoon omdat het een stuk verdriet is dat zijn/haar gestoorde gedrag verschuilt achter het vrouw zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef riri het volgende:
[..]
Hier is ie
http://www.divamayday.com/book.html
blijkbaar had mayday al veel met nadia gesproken voordat die het huis inging ook nog eens....heeft ze zich ook nog eens laten bewerken nadia dus om lieke extra te pakken of zo...raar mens die mayday dus
Hoeft niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Avond all... kan iemand ff een update in het updatetopic plaatsen, want er kan in 20 uur kennelijk wel 8 COSsen volgebaggerd worden maar een update kan er niet meer vanaf (behalve die van Scan van vanmiddag, thnx Scan, en die ging over vannacht...)
vijver, jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef wolferl het volgende:
En hebben ze Lieke al in het zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |