Lijkt wel een Southpark dialoog...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal ik er mijn eigen draai aan geven.
Jaap: Nee het is echt wat anders.
Naad: Ja maar Huub deed het toch?
Jaap: Huub heeft hier niks mee te maken.
Naad: Lieke wel he?
Jaap: Ook niet.
Naad: Zie je wel, je houdt niet van me.
Jaap: *what the fock?
Naad: Zeg dat het Huub's schuld is.
Jaap: Nee Huub is een goeie gast.
Naad: Jezus, nu ga ik iedereen vertellen dat jij mij hebt aangerand, Huub lover.
het blijft leuk om te luisteren naar hem, normaal praten kan hij niet!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan het niet laten:
Braajen:
"Ze zit met haar koffertje CP's rond te lopen." (vandaag)
"Huub zit te douchen." (vandaag)
"Zit je haar nu te neuken?" (een tijdje geleden)
En zo zal er nog wel veel gezeten hebben de afgelopen negen maanden.
Het "zit" niet helemaal goed in die bovenkamer van die halve zool.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef BarryK het volgende:
Brian z'n tip: "als je dingen in je hoofd hebt, niet uitspreken gewoon doen"... letten jullie op febo, jullie worden gepasseerd door jullie lieverdjes die jullie al veel meer toestaan dan Huub en Lieke
Het is bedroevend waar ze met zijn zessen mee op de proppen komen. Ze lachen om elk slappe ideetje en roepen hoe goed het wel niet is en wat een enorme impact het zal hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze denken dat als ze een buitenstaander gaan inhuren om Huub & Lieke aan te pakken, dit misschien wel effect heeft ofzo? Wat weer een slecht plan zeg!![]()
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef riri het volgende:
mayday heeft de vorige keer op haar site ontzettend veel vuile opmerkingen gekregen na haar smerige benadering naar lieke en huub....die wil dat huis helemaal niet meer in
in hoe een vrouw zich gedraagt enzoquote:
Ik weet niet wat zij denken, ik zet hier alleen neer wat ik hoor op de streams.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'ze mochten er niet meer bij zitten' ???![]()
![]()
En dat denken zij te kunnen bepalen?
Ja, dat weet een travestiet wel ja.... Ik bedoel ALS IEMAND HET NIET WEET.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in hoe een vrouw zich gedraagt enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef riri het volgende:
mayday heeft de vorige keer op haar site ontzettend veel vuile opmerkingen gekregen na haar smerige benadering naar lieke en huub....die wil dat huis helemaal niet meer in
whahaha, zijn ze al met zijn zessen... hebben ze er nog meer nodig....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze denken dat als ze een buitenstaander gaan inhuren om Huub & Lieke aan te pakken, dit misschien wel effect heeft ofzo? Wat weer een slecht plan zeg!![]()
nadia heeft het al een beetje door dat ze erg voor lul zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub en Lieke een paar dagen volhouden dat die zogenaamde terror hun echt totaal niet raakt, worden ze volgens mij enorm gefrustreerd![]()
Ik liet ze gewoon hun gang gaan. Dan gingen vannacht wel alle lakens van hun bedden de vijver in. Heel simpel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef BarryK het volgende:
Nadia is ook zo dom he... ze wil nu alsnog het bed buiten zetten... schijt hebben aan de febo...
Doe dan Nadia, DOE DAN
http://www.divamayday.comquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Mayday? Que?
Als het op dit niveau blijft, heel erg lang. Ik zou ook enorme pret hebben zelfs, als ik Huub en Lieke was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zullen H & L dit vol houden?
Dat zeggen ze allemaal, zeker ook al een week niet naar de wc geweest en aan de laxeermiddelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef DrsH het volgende:
Ik ga even kotsen wat en walgelijke idioten wees niet ongerust ik heb geen boulimia
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef BarryK het volgende:
Die smeerlappen hebben weer smerige ideeen: aan lieke zitten
tja,als ik dat nog wist...ga het wel even proberen te zoeke maar weet nog wel dat ze toen een hele lading reakties op haar site heeft gehad en ze bood toen nog d'r exuses aan dat ze lieke zo had benaderdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalen
Hoezo verbieden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat BANNDJ alles gaat verbieden voor Huub en Lieke.
Hoezo aanranden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef BarryK het volgende:
Die smeerlappen hebben weer smerige ideeen: aan lieke zitten
Tis heerlijk weer en Lieke houdt van zwemmen, geloof niet dat dat echt effect gaat hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Mayday? Que?
Ik wil niet weten wat nix van zijn mondhoeken afveegt op jouw picquote:
Barry weinig mensenkennis dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, zeker ook al een week niet naar de wc geweest en aan de laxeermiddelen?
Alleen tegen meisjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
nix wil Lieke het zwembad in jonassen. Kanslose loser.
1. Hij doe zelf toch nix
2. Is fysiek geweld.
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
nix wil Lieke het zwembad in jonassen. Kanslose loser.
1. Hij doe zelf toch nix
2. Is fysiek geweld.
Nou, mij mogen ze daar wel in het zwembad gooien hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tis heerlijk weer en Lieke houdt van zwemmen, geloof niet dat dat echt effect gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |