abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:55:02 #201
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51426743
11:24 Lonely

In de slaapkamer zijn Amanda en Natasia flink aan het swingen. Ook Brian doet mee als hij de dames ziet. Hij tilt Amanda op en draait het haar een rondje. Wat een gezelligheid! Boven is dat wel anders! Lieke zit 'only the lonely' aan tafel een puzzel te doen. Het isolement is dus van start gegaan!

11:47 Afsnijden maar!

Terwijl Lieke aan tafel zit hebben Amanda en Brian de grootste lol in de keuken. Ze dartelen om de taart heen en concluderen dat deze al wat inzakt. Tijd om weer een stuk af te snijden! "200 afleveringen", zegt Brian. "Vergeet ons even en denk aan al die mensen die de afleveringen maken!", gaat hij verder. Wat is Brian toch een lieverd! Maar we doen het met plezier hoor! En don't worry, wij hebben ook taart!

12:07 "Beter dan vlokken op brood!"

Iedereen heeft zo zijn eigen ideeën over de taart. "Dit smaakt heel wat beter dan de vlokken die je op je brood doet", concludeert Jaap. "Hoeveel zou je opkunnen", vraagt Huub. "Ik denk wel een kwart!", zegt Jaap verlekkerd. "Het lijkt wel wat op dat gebouw in Sydney", vindt Lieke. "Het Oprah House", zegt Huub eigenwijs. Verder reageert er niemand. De terror is immers nog steeds van kracht!

Amanda mag de taart afsnijden. Niet uitschieten he?

12:24 Even een balletje trappen!

Je moet de bal wel raken, Jaap!

Bron: Villa Vandaag, 13-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:55:03 #202
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51428982
12:48 Gezellig!

Brian en Dennis vermaken zich prima. We wisten al dat Brian erg van voetballen houdt en ook Dennis kan er wat van! De twee doen niet voor elkaar onder! Amanda en Nadia liggen op een Fatboy toe te kijken en wat te kletsen over zaken die vrouwen bezig houden. Brian neemt even pauze en ploft tussen Nadia en Amanda in. Dennis vindt dit er waarschijnlijk erg gezellig uitzien want ook jij ploft bij ze neer. Wat een leuke stelletjes!

13:08 Elke mogelijkheid aangrijpen!

De vier Miljonairs liggen nog steeds gezellig bij elkaar en genieten van het weer. Natuurlijk hebben ze het over hun favoriete onderwerp: Lieke en Huub. "We moeten elke mogelijkheid aangrijpen om ruzie te maken met ze", zegt Dennis tegen de rest. "Wat kunnen we dan doen om ze echt te zieken?", vraagt Nadia. "Jullie moeten je richten op Lieke", instrueert de casanova de dames. "En wij richten ons op Huub", aldus Dennis. Duidelijke taken!

13:26 Mama Natasia

Natasia is weer aan het koken geslagen. Ditmaal staan sauzijcenbroodjes op het menu. De diva laat even haar keukenkunsten met rust en loopt naar buiten."De was is net binnengekomen", waarschuwt ze haar mede-Miljonairs Amanda, Brian, Dennis en Nadia. "Als jullie je overhemden terug willen zien moeten jullie wel de was komen halen, want anders gapt Huub ze weg!" Natasia blijft ook een echte moeder!

Even snoepen tussendoor...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:25:02 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51430087
13:58 Slecht nieuws...

Het is weer tijd voor de beleggingscursus! Henry heeft echter slecht nieuws voor de Miljonairs: "Ik heb de tekstjes van de vorige week bekeken… Dat ziet er niet goed uit!", zegt hij streng. Huub en Brian kijken wat beteuterd. "Nee serieus. Het was echt slecht", zegt de beleggingsman nogmaals. Oeps! Zodra Lieke erbij zit gaan de Miljonairs dus maar snel aan de slag! Er moet nog heel wat geleerd worden…

vrijdag 13 juli 2007 @ 15:25:02 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51432192
14:27 King Carlos

Terwijl Natasia staat te koken, vijlt Amanda Nadia's nagels. De dames kunnen het prima vinden met elkaar! En dat lijkt niet gespeeld… Dennis zit ook aan tafel en zegt op te zien tegen de training met Carlos. "Volgens mij ga je helemaal kapot!" Amanda weet hem gerust te stellen. "Misschien trainen we buiten en dan valt het best mee", zegt ze. Kom op, een beetje aan de spiertjes werken Dennis! "King Carlos", mompelt Amanda nog. Rond 15:00 kunnen we de fitnessgoeroe verwachten dus Dennis heeft nog even de tijd om zich mentaal voor te bereiden.

14:54 "Blijf er met je poten af!"

Ruzie in de slaapkamer! "Blijf met je poten van de was af!", schreeuwt Natasia. Lieke heeft het verkeerd opgevouwen (lees: gewoon neergegooid) en dus moet ze er van Natasia maar helemaal vanaf blijven. "Blijf er met je gore poten vanaf!", roept Natasia weer. "Dan doe ik in het vervolg alleen mijn eigen was wel!", schreeuwt Lieke terug. "Vanaf nu ga je doen wat ik zeg! Je wast je eigen spul en van de rest blijf je af!", maakt Natasia duidelijk. "Doe ik ook niet meer!", zegt Lieke. Plotseling krijgen de twee ruzie over de was op bed. Beiden blijken niet aan die kleren te hebben gezeten, maar verdenken elkaar er wel van. "Ik zorg ervoor dat je eerder uit de Villa gaat!", schreeuwt Lieke. "Ach, je bluft alleen maar! Je kunt me niks maken!", roept Natasia terug. Uiteindelijk is het Lieke die weg loopt. "Go Natasia!", roept Nadia.

15:05 Actie!

Als Lieke even boven is, roept Natasia Nadia en Dennis bij zich. "We moeten even bedenken wat we die twee gaan flikken. Huub bemoeide zich ook al met ons!", zegt ze boos. Het duurt niet lang of Lieke is beneden. Boven clashte ze namelijk met Amanda en dus is het daar ook niet gezellig… "Niet te geloven Sliko!", roept Natasia. Nadia lacht zich een breuk. "Ik vind je echt zielig!", roept Natasia Lieke na terwijl de blondine haar vriendje opzoekt in de chillroom. "Ik vind het helemaal niet zielig", zegt Nadia.

vrijdag 13 juli 2007 @ 15:55:02 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51433189
15:10 Actie!

Als Lieke even boven is, roept Natasia Nadia en Dennis bij zich. "We moeten even bedenken wat we die twee gaan flikken. Huub bemoeide zich ook al met ons!", zegt ze boos. Het duurt niet lang of Lieke is beneden. Boven clashte ze namelijk met Amanda en dus is het daar ook niet gezellig… "Niet te geloven Sliko!", roept Natasia. Nadia lacht zich een breuk. "Ik vind je echt zielig!", roept Natasia Lieke na terwijl de blondine haar vriendje opzoekt in de chillroom. "Ik vind het helemaal niet zielig", zegt Nadia.

15:33 Sneaky Brian

Het is weer even rustig in de Villa. Lieke ligt met Huub op bed wat foto's te bekijken op de digitale camera. Huub leest ondertussen een boek en maakt af en toe een opmerking. Brian doet een puzzel, ook in de slaapkamer. Houdt hij het stel misschien in de gaten? Luistert hij met een half oor? Sneaky hoor!

vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:01 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51435377
16:00 Aaibaar?

16:31 Ouwe graftak?

De terror gaat onverminderd door. Amanda heeft het contactpuntenkoffertje van Lieke weten te bemachtigen en verstopt deze samen met Nadia achter de paardenstal. "Check wel even of wij alle contactpunten nog hebben", adviseert Jaap. "Ze zijn zelf namelijk ook dingen van plan, ze wilden onder andere een graftak voor je bestellen!", laat Jaap Nadia weten. "Oh, dat is echt erg!", roept Nadia uit. Nooit gehoord van het spreekwoord 'Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten', Nadia?

16:50 Action(wo)man...

Omdat Lieke en Huub een graftak voor Nadia wilden bestellen, besluit Nadia wraak te nemen. Ze loopt naar de klerenkast van de blondine en haalt er wat kleren uit. Lieke is een boek aan het lezen en heeft geen zin om er op in te gaan: "Zoek maar wat uit, want met die dikke buik en dikke reet van jou, pas je er toch niet in." Maar Nadia laat zich dat niet zomaar zeggen. "Met je mannenlijf in al die barbiejurkjes lijk je nog steeds op action man!" Wat een niveau weer dames...

Zo gaat dat in De Gouden Kooi...

vrijdag 13 juli 2007 @ 17:25:02 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51436251
17:05 Zwart-wit?

Tijd voor wat intelligentie in de Villa. Huub en Jaap hebben besloten het gesprek aan te gaan, omdat Jaap heeft gezegd dat Huub hem echt zeer heeft gedaan. Huub wil daar het fijne van weten. "Ik dacht dat het echt goed zat tussen ons, en jij zei dat het niet zoveel voorstelde", laat Jaap over de situatie weten. Huub draait er wat om heen en vertelt dat Jaap zich erg emotioneel afsloot en dat dat de reden was dat hun relatie niet zo diep ging. Het lijkt alsof het een goed gesprek is, maar als Jaap verslag doet bij Brian vertelt hij maar de helft: "Ik was emotioneel ofzo niet goed genoeg." Nou Jaap, is dat niet een beetje zwart-wit?

vrijdag 13 juli 2007 @ 18:25:02 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51437961
17:21 "Je bent wel goed genoeg!"

Het gesprek en de hele situatie dat Jaap zich gebruikt voelt door Huub en Lieke, valt de Briellenaar toch rauw op het dak. In de chillroom huilt hij stilletjes. Natasia merkt de sip kijkende Jaap op en troost hem meteen. "Dan denk ik wel eens, ben ik wel goed genoeg?", mompelt Jaap hulpeloos. "Wat doe ik dan verkeerd?" "Lieverd, jij doet niks verkeerd. Jij zit in een spel, waar in feite niemand te vertrouwen is. Jij had je vertrouwen op Huub gezet en dat is een beetje dom geweest", legt de diva rustig uit. "Je bent wel goed genoeg, Jaap. Je bent een goed mens!" Deze woorden stemmen Jaap weer iets vrolijker. De diva is ook van alle markten thuis!

17:37 Carlos' harde aanpak...

Het kon niet missen, zelfs met de training van Carlos zitten Lieke en Amanda elkaar in de weg. Carlos is het zat: "Komen jullie hier met zijn tweeën, kleine kinderen, jullie gaan in-uit springen. Twee minuten lang." Zal dat ze leren?

vrijdag 13 juli 2007 @ 18:55:02 #209
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51438729
17:41 Carlos' harde aanpak...

Het kon niet missen, zelfs met de training van Carlos zitten Lieke en Amanda elkaar in de weg. Carlos is het zat: "Komen jullie hier met zijn tweeën, kleine kinderen, jullie gaan in-uit springen. Twee minuten lang." Zal dat ze leren?

18:10 Brian...

...je haar danst!

vrijdag 13 juli 2007 @ 19:25:02 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51439638
18:24 Wie zoet is, krijgt lekkers...

Natasia is, zoals zo vaak in de Villa, de maaltijd aan het bereiden. Ze heeft er minder werk aan dan normaal, want niet iedereen eet mee. Huub en Lieke zijn namelijk verstoten uit de groep en niet welkom aan tafel. "Ik kook alleen voor ons zessen, hoor", fluistert de diva tegen Brian. Moeten ze straks de heerlijke lasagne van Natasia missen. Balen...

18:45 No pictures please!

Huub en Lieke hebben de flitser van de camera uitgevonden en zijn elkaar aan het verblinden. Maar volgens Amanda en Nadia is er iets heel anders aan de hand. Zij denken dat Huub stiekem foto's van hun aan het maken is. Als Huub weg is, grijpen de dames hun kans en kijken of ze op de foto staan, maar tot hun verbazing staat er geen enkele foto op. "Zal ik dit ding gewoon aan flarden gooien?", bedenkt Amanda voor de zekerheid. Niet meteen zo onaardig als je een keer niet in de belangstelling staat, Amanda!

19:01 Niet gesloten, altijd mis

Het is weer een leuke avond voor Brian, zijn broer Kenneth is namelijk op bezoek. En wat is er leuker dan bezoek van het thuisfront. Als Kenneth zijn auto uitstapt, neemt hij maar meteen het zekere voor het onzekere en draait zijn auto op slot. "Ik krijg toch geen ketchup en mayonaise op mijn auto?", vraagt hij voor de zekerheid. Tsja, je weet het maar nooit…

vrijdag 13 juli 2007 @ 19:55:02 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51440541
19:27 De gouden tip...

Kenneth en Brian kletsen gezellig bij. "Amanda is een leuke meid", vindt Kenneth. Dat is altijd leuk om te horen. Ook Jaap komt even polshoogte nemen. "Brian is echt te vertrouwen, hij komt alleen niet zo goed uit zijn woorden. Hij moet gewoon wat directer zijn!" Dat van die vele woorden, weten we inmiddels. Hopelijk doet Brian iets met deze gouden tip.

vrijdag 13 juli 2007 @ 20:55:02 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51442338
19:56 Twijfelt Jaap over zijn keuze?

De maaltijd wordt genuttigd in de tuin; er kan immers eindelijk weer buiten gegeten worden. Jaap klaagt steen en been over het bankje waar hij op zit; dat staat namelijk te ver van de tafel af volgens hem. Uiteindelijk besluit hij maar ergens anders te gaan zitten om het laatste beetje eten naar binnen te werken. Uitgerekend bij Huub en Lieke! Is Jaap in voor een spelletje stoelendans? Of durft hij Natasia niet te vertellen dat het eten hem eigenlijk niet smaakt?

Huub, huub....Jaap z'n truc!

vrijdag 13 juli 2007 @ 21:25:02 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51443282
20:37 Dipje...

Jaap heeft vandaag absoluut zijn dag niet. Zo had hij gister nog de grootste praatjes over Huub en Lieke en besloot hij zich aan te sluiten bij 'de vijand', zo is hij vandaag al de hele dag verdrietig om wat Huub gezegd heeft. Hij lucht zijn hart bij Melisa en vertelt dat hij geen vertrouwen meer in zichzelf heeft. Maar als snel komt de aap uit de mouw: "Ik haat die k*tstelletjes, hoe krijg ik ze uit elkaar?" Is dat wat Jaap de hele tijd dwars zit?

20:43 Jaap neemt een besluit!

Als Jaap ook met Melisa over zijn problemen praat, hakt hij voor zichzelf de knoop door. Terwijl Melisa nog probeert om hem Cora te laten uitnodigen, laat jaap weten dat hij een beter plan heeft. Geheel onverwachts loopt de Briellenaar naar de Private Room en pakt resoluut de telefoon. "Ja met Jaap, ik wil graag mijn 24-uur aanvragen en ik wil graag zo snel mogelijk een gesprek met de psycholoog!" Vervolgens gooit hij de hoorn op de haak en loopt morrend weg met de legendarische woorden: "Ik haat mezelf en ik haat het hier! Het is f*cking niet normaal!"

20:58 Foutje Nadia?

Als het gesprek eenmaal op gang komt en iedereen naar elkaar luistert, vertelt Lieke wat er achter haar actie zat. Ze had de spullen van Dennis zien staan en wilde een advertentie in de krant zetten en er zo een spelletje van maken. Uiteindelijk besluit Lieke de verstandigste te zijn. "Nou weet je wat, ik ga die spullen halen en ik zie wel of Nadia dan mijn spullen terug geeft." Maar ook al was het van Lieke gewoon een grapje en geeft ze de spullen direct terug aan de rechtmatige eigenaar, van de spullen van Lieke ontbreekt nog ieder spoor. Nadia heeft de spullen van Lieke namelijk ergens de bosjes in gegooid, dus dat wordt zoeken…

vrijdag 13 juli 2007 @ 21:55:03 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51444263
21:17 Ze weten niet beter...

Ook Nadia merkt aan Jaap dat hij niet lekker in zijn vel zit en ze geeft haar maatje een dikke knuffel. "Iedereen denkt dat het alleen daaraan ligt, maar ik ben nog nooit zo van slag geweest als nu", legt Jaap uit. Als Amanda er bij komt zitten, vertelt ze haar mening even: "Jaap alsjeblieft, je doet net als een grote baby!" "Ik ken Jaap zo goed, hij heeft een knop, hij zit in zijn 'rekenkamermodus'", is Brians conclusie. Wisten ze maar dat hij zijn 24 uur aan heeft gevraagd…

vrijdag 13 juli 2007 @ 22:25:02 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51445117
21:37 Weer iets nieuws?

Terwijl Huub en Lieke zich nergens druk over maken en gezellig een potje schaken aan het spelen zijn, heeft het andere kamp een plan bedacht: ze gaan Lieke in de vijver gooien. "De jongens willen het niet doen anders denken ze dat ze een wife-beater zijn", laat Amanda weten. Het komt dus op de vrouwen aan…zal het ze lukken?

21:41 Plannetje mislukt!

Nadia neemt Lieke mee om het over het 'één en het ander' te hebben en de onwetende Lieke loopt mee. Als ze bij de vijver aankomen schieten Amanda en Natasia Nadia te hulp en met zijn drieën ontdoen ze haar van haar zender. "Oh oh oh kinderachtig", reageert Lieke sportief. Het idee hierachter was natuurlijk dat Huub door zou draaien, maar die bekijkt het en lacht een beetje om de stomme actie. "Goeie van je, Nadia", zegt hij sarcastisch. Als hij Lieke spreekt, steunt hij haar: "Heel goed schatje, laat je niet gek maken!" En zo is het maar net!

vrijdag 13 juli 2007 @ 22:55:02 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51446174
22:17 Inspector Brian...

Als reactie op de actie van kamp Nadia en de rest, is het liefdesduo uitgebreid hun tactieken aan het bespreken terwijl Brian stiekem naar binnen sluipt. Brian is een paar minuten aan het luisteren terwijl de camera op hem inzoomt. Druk gebarend probeert Brian de camera duidelijk te maken dat die weg moet, want hij verraadt hem en de twee hebben hem door. Brian proest het uit, omdat hij door de camera is verraden en ook Huub en Lieke moeten er om lachen. "Ik vind De Gouden Kooi gewoon leuk. Ik had altijd al James Bond-dingen willen doen!", lacht Brian. En er volgt een gezellig gesprekje. Was het niet juist 'terror-time'?

vrijdag 13 juli 2007 @ 23:25:02 #217
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51447360
22:39 Alles voor het spel? Voor sommigen wel!

Huub en Lieke hebben echt twee maatjes in elkaar gevonden. Samen op bed liggen ze over van alles en nog wat te praten en vermaken zich kostelijk. Ondertussen denkt Brian heel anders over de situatie: "Weet je wat leuk is, we hebben ze nu al op hun bed. Ze zitten nu in hun kooitje!" De rest van het groepje juicht en lacht erom. Alleen begrijpt niemand dat de twee het gewoon echt naar hun zin hebben…

23:03 Etenstijd?!

Omdat Huub en Lieke niet mee mochten eten vanavond, hebben de twee in het begin van de avond Thais besteld. Het gerecht is echter nooit bij de twee terechtgekomen, gelukkig weet Brian waar het eten is gebleven. Terwijl Lieke en Brian beneden zijn, schept Brian voor iedereen een bordje op. Hij denkt Huub en Lieke er goed mee te hebben, maar als Lieke het eten ziet, pakt ze een bak ijs en loopt ze weer weg. Hè, alweer mislukt!

23:12 Geen romantisch onderonsje

Het kamp van Natasia heeft het bordje rijst nog niet op, of er is alweer een volgend plannetje in aantocht. "We gaan allerlei dingen over ze heen gooien", opperen Natasia en Amanda. "Ik ga geen sh*t over ze heen gooien", zegt Jaap meteen. "Dat doe ik niet!" Brian heeft een ander plan: "Wat is er erger? Hun romantiek verstoren! Laten we er met z'n allen bij gaan zitten!" Zo gezegd, zo gedaan!

vrijdag 13 juli 2007 @ 23:55:02 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51448445
23:40 Moddergevecht?!

Terwijl Huub en Lieke zich niets van het gezelschap van Brian en Dennis aantrekken, merkt Huub iets vreemds op. "Hmm, ben benieuwd wat Natas aan het doen is!" En zijn twijfel is oprecht, de drie dames komen met emmers modder naar de twee toe en gooien het over ze heen. Maar Huub en Lieke zijn niet voor één gat te vangen en besluiten gewoon om lekker relaxed te blijven! Ondertussen barst het feestgedruis los bij kamp Natasia! De twee krijgen nog wat bloemen en modder als toegift. Het lijkt erop dat Huub en Lieke een zware nacht tegemoet gaan!

zaterdag 14 juli 2007 @ 09:55:03 #219
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51455300
09:27 Oogjes toe en snaveltjes dicht...

Het is nog vroeg deze zaterdagochtend en wederom liggen alle Miljonairs nog in hun kingsize bed. Het belooft een heerlijke zomerse dag te worden, maar daar hebben onze Miljonairs nu geen boodschap aan. Ze liggen nog knus in hun warme nestjes en hebben hun oogjes dicht en snaveltjes toe…Ook terror-Jaap ligt er nog vredig bij, gisteravond heeft hij tot ieders verbazing zijn 24-uur aangevraagd. Wat zal deze dag voor Jaap brengen?

Bron: Villa Vandaag, 14-07-2007
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:25:03 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51455615
09:55 We against the world...

Huub en Lieke liggen behoorlijk onder vuur. De gehele groep heeft zich tegen het tweetal gekeerd en het ziet er slecht uit. Ook Jaap heeft zijn keuze gemaakt, en heeft kamp Huub en Lieke verlaten. Hoe gaan ze met z'n tweeën de rest bestrijden? En, hoe gaat de rest het tweetal bestrijden? We gaan het zien vandaag…

zaterdag 14 juli 2007 @ 10:55:03 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51455984
03:56 "Je hebt me echt pijn gedaan!"

Huub en Jaap zitten samen in de chillroom. Huub luistert vanuit daar hoe Lieke ruzie maakt met de rest. "Lieke is verbaal zó sterk", zegt Huub lachend, maar Jaap wil het ergens anders over hebben. "Je hebt me echt pijn gedaan", biecht Jaap eerlijk op. "Ik denk dat je een stomme keus maakt", bitst Huub terug. "Je wil niet weten hoe ik voor je gelobbyd heb. Ik dacht echt dat wij goed waren, man", zegt Jaap vervolgens zacht. Dan valt er een lange stilte. "Ik ga niet kiezen voor iemand die zegt dat we nooit vrienden zijn geweest", gaat Jaap uiteindelijk verder. Later in de nacht doet Jaap verslag van dit lastige gesprek bij Natasia. "Huub zegt oprecht: 'ik heb je nooit als vriend gezien'. Dat doet me echt heel veel pijn. Ik heb er echt om zitten janken. Ik ben volop genaaid. Ik ben blij dat ik nu de goede keuze heb gemaakt", besluit Jaap het gesprek en gaat naar bed. Hoe gaat dit morgen verder? Zal hij zijn 24-uur intrekken, of zal hij De Gouden Kooi verlaten…

10:30 Wakker worden!

Wakker worden, wakker worden alle vogeltjes zingen! Alle vogeltjes fluiten, zet de bloemetjes buiten. Ga genieten van het weer, misschien is de zon er morgen niet meer. Maar de Miljonairs liggen nog steeds op een oor, best wel jammer hoor! Kom op, een beetje actie in de Villa kan geen kwaad! Maar wat nou als Jaap De Gouden Kooi verlaat? Geen terror, snode plannen en verdriet. Dat kan toch helemaal niet…

zaterdag 14 juli 2007 @ 11:25:03 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51456450
10:54 Notendop

Normaal rond dit uur zouden de Miljonairs al hun bed hebben verlaten, aangekleed zijn en sommigen waren zelfs al aan het trainen geslagen. Vandaag is dat niet het geval! Maar ja, ze mogen dan ook allemaal uitslapen, daar is het namelijk ook weekend voor. Snode plannen, terror-acties, argwaan en intriges zitten voor nu nog even in een notendop; te wachten om gepeld te worden...

zaterdag 14 juli 2007 @ 11:55:03 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51457051
11:31 Amanda, daar gaan je nagels...

Gisteravond zaten Huub en Lieke te bedenken wat ze terug kunnen doen tegen de anti-Huub-en-Lieke-groep. Huub wil spullen jatten, maar in eerste instantie wilde Lieke daar niet aan beginnen. Maar Huub lijkt het wel een erg goed plan te vinden. Zijn plan is om deze ochtend de nagelcursusspullen van Amanda te jatten. Nou Amanda, maak je borst maar nat!

zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:03 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51457659
11:58 Nieuw record?

Zullen de Miljonairs vandaag opnieuw een uitslaaprecord gaan breken? Onze luie vrienden hebben het wel eens gepresteerd om pas tegen vieren uit bed te komen. Wat dat betreft hebben ze nog wel even te gaan. Zelfs Natasia, die normaal gesproken vroeg uit de veren is, heeft nog geen acte de présence gegeven. Voorlopig is het dus slapen wat de klok slaat. Gezellig jongens! Maar wie weet maken ze het vanavond weer dubbel en dwars goed…

zaterdag 14 juli 2007 @ 12:55:02 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51458358
12:26 Jaap, zielig?

Jaap is op deze speciale dag, hij heeft immers zijn 24 uur aangevraagd, al weer vroeg op. Hij snuffelt wat in de koelkast totdat hij tevreden wegloopt met zijn buit. Natasia die aan de keukentafel zit groet hij beleefd: "Goedemorgen", maar gaat niet naast haar zitten met zijn ontbijt. Emo-Jaap kiest ervoor om alleen zijn ontbijt te nuttigen op kantoor. Jaap zit met zijn ziel onder zijn arm…

Eet smakelijk!

zaterdag 14 juli 2007 @ 13:25:03 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51459115
12:54 Diva-logica

Natasia is even buiten gaan zitten, en krijgt gezelschap van de weekendhuishoudster. Beide dames bespreken het weer. "Het wordt morgen nog warmer! Dat wordt in een bikini in de schaduw hangen. Dat is voor mij het lekkerst", stelt de diva. "Ja, nog twee maanden en één week…", kijkt ze zuchtend vooruit naar haar exit in september. "Dan ga ik vanavond slapen en dan word ik wakker en dan is het alweer zondag", vertelt ze. Heel goed, Natasia! Dat is een juiste constatering.

zaterdag 14 juli 2007 @ 14:25:03 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51460494
13:29 Productiviteit

Terwijl Natasia zich heeft opgeworpen om Fries te verzorgen, houdt de rest zich met hele andere dingen bezig. Dennis, Nadia, Huub en Lieke slapen nog steeds, maar Brian en Amanda niet meer. De heftige bewegingen onder de dekens laten opnieuw weinig over aan de fantasie. Dat zal vast een zweterige bedoeling zijn daar onder de warme dekens! Maar even los daarvan, is het duidelijk dat Brian en Amanda het meest productieve stel is in De Gouden Kooi. Huub en Lieke doen het de laatste tijd een stuk rustiger aan en Dennis en Nadia verkeren nog in de explorerende fase. Erg interessant allemaal. Dat u het even weet!

13:57 "Hij stinkt als de neten!"

"Fries! Ga eens om!", zegt de diva tegen het paard. "Je hebt hem wel goed schoongemaakt", merkt Nadia, die ook wil rijden vandaag. "Ja, maar hij stinkt als de neten", vindt Natasia dan weer. Even later is Natasia er bovenop gesprongen en Nadia begeleidt haar vakkundig. De dames rijden hun rondjes, Jaap is intussen in de keuken bezig en zo begint deze zaterdag langzaam op gang te komen.

zaterdag 14 juli 2007 @ 14:55:03 #228
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51461157
14:26 Iso-Jaap

Jaap heeft absoluut geen zin om zich te mengen met de andere Miljonairs. Hij heeft zich teruggetrokken op kantoor en zo af en toe komt hij van zijn plek om eten te halen. Dat is dan ook zijn enige reden om zich te verplaatsen, tot nu toe. Jaap, waarom isoleer je jezelf? Moet je zo hard nadenken over je 24 uur?

zaterdag 14 juli 2007 @ 15:25:02 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51461841
14:59 Een stil symbool van liefde...

...maar wie is de dader?

zaterdag 14 juli 2007 @ 15:55:02 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51462610
15:25 Goedemorgen!

Terwijl Natasia en Nadia in de tuin zitten te praten, laat ook Lieke even haar gezicht zien. Op dat moment blijkt dat de terror tegen Lieke in elk geval nog niet getemperd is. "Ben jij uit een horrorfilm gestapt of zo?", begroet Natasia de Hilversumse. De arme Lieke gaat niet in op de vrolijke ontvangst en negeert de diva. Het wordt een zware dag voor Huub en Lieke…

zaterdag 14 juli 2007 @ 16:25:02 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51463379
15:44 Pumps of pantoffels?

Het is rond vieren en hèhè, eindelijk is iedereen wakker! "Goedemorgen Dennis", begroet Lieke de casanova die zijn tanden aan het poetsen is. "Goedemorgen", antwoordt hij vlak terug. Lieke raapt haar kleding bij elkaar en loopt naar de douche op haar pumps. Maar oeps…bijna valt ze plat op haar gezicht! Is ook niet zo handig hè, pumps aan als je net wakker wordt! Misschien zijn pantoffels een beter idee?

16:02 Snode plannen

Brian en Amanda zijn van plan de terror tegen Huub en Lieke op volle kracht voort te zetten. Vanmorgen zei Lieke 'goedemorgen' en ik zei niets terug. Toen zei ze het daarna weer en toen zei ik weer niets terug. Daarna begon ik met Huub te praten en toen zei ze 'goh, je kan dus wel praten?'", vertelt Brian. "En nu hoop ik dat Lieke boos wordt op Huub, omdat ik wel met hem praat", onthult hij zijn plannen. Zouden Huub en Lieke bestand zijn tegen de terror? Of zou Jaap zich bedenken en zich toch weer aansluiten bij hun kamp?

16:10 Groot, donker, een echte hengst maar een sukkel!

Amanda vertelt met een glimlach op haar mond: "Hij is groot en donker maar hij is echt een sukkel." Over wie zal ze het hebben? Brian zit naast haar, en voelt zich absoluut niet aangesproken. Natasia en Nadia lachen hard! Het gaat natuurlijk over … Fries! "Hij is dan wel een hengst, maar hij is hartstikke lief!", springen Natasia en Nadia in de bres. Arm beest!

zaterdag 14 juli 2007 @ 16:55:03 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51464236
16:25 Stemming?

"Lijkt me een leuke stemming, twee Miljonairs mogen naar de bioscoop", zegt Jaap. "Dus, een tip van de dag!", vervolgt hij. Brian ziet het ook helemaal zitten. "Maar dan zijn we voor Transformers", zegt Jaap die alweer eisen begint te stellen. Heeft Jaap dus een uitstekende intuïtie? Krijgen de Miljonairs vanavond inderdaad een stemming voor de kiezen? Wie weet, wie weet…

16:38 Jaap houdt het niet meer

Jaap moet het al een tijdje zonder stellen. Halsreikend keek hij uit naar huwelijksnacht, maar helaas. Al het vrouwelijk bloot in de Playboy wordt de Miljonair net iets teveel. Hij draait naar de camera en doet spontaan een oproep voor een prostituee. "Ga naar www.goudenkooi.tv en stuur een mailtje!", zegt hij opgewekt. "Dus geen groupiedag maar prostitueedag", schatert Brian. De gezette Miljonair heeft wel een paar eisen. "Ze mag niet blond zijn, dat haat ik", zegt Jaap. Verder zijn een verpleegsterpakje, grote borsten zeker een pluspunt. Dus dames van lichte zeden?

zaterdag 14 juli 2007 @ 17:25:03 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51465081
17:13 Dennis raakt gewond!

Dennis is zwaar gewond geraakt! Tenminste, dat vindt hij zelf… Hij hielp Brian om het bankje weer op de juiste plek te krijgen, maar het zitgedeelte was toch zwaarder dan gedacht. Hij liet het tegen zijn knie vallen en dat deed pijn! Al strompelend gaat hij aan de kant voor Jaap, die toch net iets sterker blijkt. Nadat de heren zich weer hersteld hebben, trappen Dennis en Brian een balletje. "We moeten die twee (Huub en Lieke red.) geen rust gunnen. Heb je die kleur gezien?", zegt Dennis. "Welke kleur?", lacht Brian. "Ja, ze zien er grijs uit. Echt slecht! Ik dacht dat ik er wel eens moe uit zag…", gaat Dennis verder. De terror zal dus, ook op deze mooie zaterdag, onafgebroken door gaan!

zaterdag 14 juli 2007 @ 17:55:03 #234
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51465970
16:58 Nadia wil ook onder het mes

Nadia vindt dat de borsten van Natasia er prachtig uitzien. "Mag ik de littekens eens zien?", vraagt ze aan de diva die toch al in haar nakie staat. Natasia schudt haar boezem naar voren. "O, je ziet het bijna niet! De littekens zitten helemaal onderaan! Dus bij mij zou je ze ook niet goed zien!", zegt ze enthousiast. "Wat wil je doen dan", vraagt de diva. "Gewoon, siliconen erin", antwoordt Nadia. Natasia kan haar oren niet geloven: "Wil je nog grotere borsten!?" In eerste instantie zegt Nadia dat te willen, maar ze zegt ook niet 'Plastic Fantastic' te willen worden. Lastig, lastig…

17:28 Dames onder elkaar...

In de slaapkamer wordt Lieke weer onder handen genomen door de overige dames. Ze staat voor de spiegel haar make-up op te doen en Nadia maakt de opmerking: "Dan zie je er tenminste normaal uit!" Er ontstaat een discussie over de merken mascara. "Het maakt mij niet uit of ik een mascara van de HEMA op heb of van Dior", zegt Lieke. Nadia moet lachen. "Nee, maar je bent toch niet anders gewend? Je komt binnen als een zwerfvrouwtje dus…", zegt Natasia vanuit de badkamer. Als Lieke weg is maken ze met Jaap het plan om Lieke weer onder te dompelen in het water. "Ze gaat direct de vijver is zodra ze klaar is!", zegt de diva. "Het gaat erom dat ze zo lang met haar haar en make-up bezig is!" En dat willen de dames dus ruineren. Arme Lieke… Wordt ze inderdaad gedoopt straks?

zaterdag 14 juli 2007 @ 18:25:03 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51466714
17:46 Gewoon negeren!

Huub en Lieke zitten samen buiten op een bankje. "Ik heb net bleekmiddel in het wasmiddel gegooid", zegt Lieke. "Ja? Deden ze nog wat bij jou?", vraagt Huub. Lieke vertelt over de discussie net in de slaapkamer. "Ach, de komende 24 uur reageer ik er gewoon niet op. We laten het lekker gaan", besluit ze. Huub is het ermee eens. Lekker negeren! Is dit de oplossing?

18:00 Maandag om 20:00 op Tien!

if ('236937' != '') { TalpaPlayer.location.href='http://www.tien.tv/web/show/id=457868' + '?skin=talpatv&playbacktype=nu&contentid=236937&orderpage=www.tien.tv%2Fweb%2Fshow%2Fid%3D476248%2Flangid%3D43'; }

zaterdag 14 juli 2007 @ 18:55:02 #236
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51467435
17:55 Gewoon negeren!

Huub en Lieke zitten samen buiten op een bankje. "Ik heb net bleekmiddel in het wasmiddel gegooid", zegt Lieke. "Ja? Deden ze nog wat bij jou?", vraagt Huub. Lieke vertelt over de discussie net in de slaapkamer. "Ach, de komende 24 uur reageer ik er gewoon niet op. We laten het lekker gaan", besluit ze. Huub is het ermee eens. Lekker negeren! Is dit de oplossing?

zaterdag 14 juli 2007 @ 19:25:03 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51468158
18:25 Een groot ego?

De verbroken samenwerking tussen hem en Huub, zit Jaap nog steeds hoog. In de sauna doet hij zijn verhaal bij Brian. "Hoezo vindt hij mij emotioneel niet goed genoeg!? Die gast heeft wel een hoge standaard", verklaart de Briellenaar bitter. "Nee, een groot ego", vindt Brian. Nadat Jaap in de sauna stoom heeft afgeblazen, duikt met zijn nieuwe maatje Brian het zwembad in. Ach, you win some, you loose some.

18:43 Terrorwapens gereed!

Normaal staan Amanda en Nadia niet bepaald te popelen om hun poezelige handjes vuil te maken. Maar voor 'Sliko' maken zij graag een uitzondering. De hartsvriendinnetjes glimmen van de voorpret. Vrolijk scheppen zij wat aarde uit de plantenbak in een emmer. Wat water erbij en hun terrorwapen is klaar voor de strijd. Maar wie een kuil graaf voor een ander...

Vullen maar!

19:08 Om acht uur op de bank!

Amanda en Natasia hebben hun terror tegen Huub en Lieke alweer opgegeven. De twee huppelen vrolijk naar buiten om Fries uit te laten. Natasia sluipt naar buiten en verstopt de emmers gevuld met aarde. De diva loopt weer naar binnen. "Om acht uur verzamelen op de bank", leest zij op één van de plasmaschermen. "Laten we hopen dat het een meerderheidstemming is!", zegt Jaap olijk. Stemming of videoboodschap, we zijn benieuwd!

zaterdag 14 juli 2007 @ 20:25:03 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51469752
19:23 Hartsvriendinnetjes?

Verlegen vraagt Amanda wat Nadia nou precies van haar vindt. "Ik vind je minder stoeipoezerig", lacht Nadia. Amanda moet hier hard om lachen. "Ik vind je gewoon leuk, oprecht, eerlijk en lekker gek!", zegt de brunette enthousiast. "Ik ben hartstikke blij dat je er bent, ik kon alleen maar roddelen met mijzelf", zegt Amanda serieus. En dat lijkt ons niet zo makkelijk meid!

19:48 Is Mitch te vertrouwen?

Brian en Dennis praten buiten over Mitch. Aan welke kant staat de butler eigenlijk? "Hij is aardig dik met 'Hubie'", vindt Dennis. Ook Brian twijfelt of ze de butler kunnen vertrouwen. Niet veel later staat de butler gezellig buiten met ze in de tuin. Jaap staat er inmiddels ook bij. Wordt er nu al aan gewerkt om Mitch in hun kamp te krijgen? Blijft er dan niemand meer over die aardig doet tegen Huub en Lieke?

zaterdag 14 juli 2007 @ 20:55:03 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51470695
19:59 Freeze!

Amanda is in een baldadige bui...

20:15 Nadia weet wat zij wil

De Miljonairs verkeren in opperbeste stemming, zij lijken eindelijk hun doel in de Villa te hebben gevonden. De gesprekken gaan nog maar over één ding; de grote pestcampagne tegen Huub en Lieke. "Huub houdt het toch niet vol! We blijven er gewoon steeds een schepje bovenop doen", zegt Nadia, terwijl ze heen en weer springt van opwinding. De brunette lijkt de smaak al goed te pakken te hebben!

zaterdag 14 juli 2007 @ 21:25:04 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51471797
20:49 Persoonlijke spulletjes verdwijnen in een vuilniszak...

Lieke en Huub bivakkeren nog steeds in de slaapkamer. Er vindt plotseling een ware inval plaats. Natasia, Nadia, Amanda en Dennis stormen binnen en pakken persoonlijke spullen van Huub en Lieke. Natasia heeft een foto vast en Nadia kruipt in Lieke's kast. "Pak wat je wilt!", zegt Lieke. "Schatje, dat doen we toch wel", zegt Nadia 'bitchy' terug. Amanda heeft de make-up van Lieke meegenomen en boven in de keuken bekijken ze de buit. "Misschien zit er nog wat leuks voor ons tussen!", zegt Nadia verlekkerd terwijl ze het doosje opent. "We gaan ze helemaal gek maken!", zegt Natasia. De spulletje worden in een grote vuilniszak gedumpt en in de bosjes verstopt. Zullen Lieke en Huub hun spulletjes ooit weer terug vinden?

21:08 Choco Terror

Huub en Lieke zijn niet klein te krijgen. Lieke krijgt van Amanda en Nadia de volle laag: De twee storten kraaiend van plezier ketchup en chocoladesaus over haar heen. Maar de blondine geeft geen kik en loopt met opgeheven hoofd verder. Ze besluit om wraak te nemen en rolt met haar besmeurde kleren door de bedden van de anderen. "Dit heb ik van Jaap geleerd!", zegt ze. Wat zullen de anderen hiervan vinden?

zaterdag 14 juli 2007 @ 21:55:03 #241
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51472664
20:37 Persoonlijke spulletjes verdwijnen in een vuilniszak...

Lieke en Huub bivakkeren nog steeds in de slaapkamer. Er vindt plotseling een ware inval plaats. Natasia, Nadia, Amanda en Dennis stormen binnen en pakken persoonlijke spullen van Huub en Lieke. Natasia heeft een foto vast en Nadia kruipt in Lieke's kast. "Pak wat je wilt!", zegt Lieke. "Schatje, dat doen we toch wel", zegt Nadia 'bitchy' terug. Amanda heeft de make-up van Lieke meegenomen en boven in de keuken bekijken ze de buit. "Misschien zit er nog wat leuks voor ons tussen!", zegt Nadia verlekkerd terwijl ze het doosje opent. "We gaan ze helemaal gek maken!", zegt Natasia. De spulletje worden in een grote vuilniszak gedumpt en in de bosjes verstopt. Zullen Lieke en Huub hun spulletjes ooit weer terug vinden?

21:26 De adrenaline giert

De zes 'gangleden' zijn behoorlijk op dreef. De 'choco-terror' is voorbij, maar er wordt tijdens een spoedberaad druk gebrainstormd over nieuwe plannen. "Ze gaan nog geen minuut slapen!", belooft Dennis. "Ze worden helemaal gek", zegt Amanda opgewonden. Nadia lijkt een kick te krijgen van alle actie. Zij biecht lachend op dat de adrenaline door haar lijf giert.De nieuweling is nog niet zoveel gewend natuurlijk! Voorlopig zullen we ook nog even niet weten waarom de Miljonairs om 20:00 op de bank moesten zitten! We zullen het vast nog horen...

zaterdag 14 juli 2007 @ 22:25:02 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51473564
21:42 Alles moet terug!

De persoonlijke spullen moeten stuk voor stuk teruggegeven worden aan de eigenaren. En dus gaan Lieke en Huub druk aan het werk. "Alles is terug", meldt de Oldenzaler aan zijn zes vijanden. Echter, Nadia mist nog steeds haar sportkleding en 100 contactpunten. Huub ontkent ze te hebben en ook Lieke weet nergens van. Nadia besluit zelf nog niks aan die twee terug te geven voordat ze haar spulletjes terug heeft. Met de armen over elkaar zit ze buiten. Brian is het ermee eens. Wat een opstandig stelletje is het toch zo af en toe!

zaterdag 14 juli 2007 @ 22:55:03 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51474695
22:08 Jaap blijft!

Gisteren vroeg Jaap zijn 24-uur bedenktijd aan. Vandaag zag hij er al weer wat beter uit en ook als de Miljonairs hem vroegen hoe het ging, deed hij opgewekt. "Goed", zei hij dan. Maar…, de 24-uur loopt bijna af! Net voordat zijn tijd er inderdaad op zit, loopt hij richting de Private Room en belt met de redactie. "Met Jaap, ik wil graag mijn 24-uur intrekken!" De Briellenaar heeft zich dus bedacht en verlaat de Villa nog niet! Gezellig!

22:26 Wat een gezelligheid ineens!

Wat zien we daar nu! Brian en Huub staan gezellig te kletsen in de chillroom! Ze praten over de 'terror' van net. "Natasia en Amanda doen het meer vanuit een emotie en Nadia kan echt niks!", zegt Huub over zijn vijanden en bijbehorende acties. "Wij zijn in ieder geval klaar voor vanavond!", besluit Huub. Ondertussen staan Natasia en Nadia zich behoorlijk op te fokken. Nadia heeft nog steeds haar spullen niet terug en wil dus ook nog niks aan Lieke terug geven. Wie geeft het eerst toe, dames?

22:38 Waar o waar zijn de puntjes?

Lieke begint rustig uit te leggen aan Nadia dat ze haar contactpunten niet heeft. "Ik heb jouw contactpunten niet. Echt niet", zegt ze. "Tuurlijk chica", zegt Nadia. "Dan heeft Huub ze dus", vervolgt ze. "Nee, Huub heeft ze ook niet", zegt Lieke. Nadia ontkent op haar beurt Lieke's contactpunten te hebben. "Ik zou ze graag terug willen. Als jullie het niet geven, laten jullie echt zien wat je waard bent!", zegt de blondine nogmaals. "Ik heb ze niet", zegt Nadia keihard. Wij weten dat de brunette in dit verhaal toch niet helemaal eerlijk is…

zaterdag 14 juli 2007 @ 23:25:02 #244
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51475766
22:49 Kattekopjes

Amanda, Natasia en Nadia katten onverminderd door. "Wat zijn jullie lief voor elkaar", zegt Mitch spottend. "Kijk dit is een tijdschrift met mooie vrouwen, maar jij wordt het nooit!", zegt Amanda tegen Lieke, die rustig een broodje probeert te eten. "Het is geen vrouw, het is een het", voegt Natasia pesterig toe. Dames, kunnen we de nageltjes even intrekken?

zaterdag 14 juli 2007 @ 23:55:02 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51476794
23:17 Discodansen in Amsterdam!

Vrolijke muziek knalt de Villa in! Er is een videoboodschap gestart met discomuziek en clips van onder andere 'Saturday Night Fever'. Kort daarna komt de plasmaboy aan het woord: "Beste Miljonairs, trek uw danspak aan, want u gaat discodansen in Amsterdam! U heeft een uur de tijd om te beslissen wie deze avond bij mag wonen! De tijd loopt, veel succes!" Jaap is meteen duidelijk: "Niemand!", zegt hij. Iedereen moet lachen. Lieke zegt meteen de stemming niet te zullen blokken. Zo, de tijd loopt!

23:39 Natasia en Jaap gaan!

In tegenstelling tot de meeste andere stemmingen, verloopt deze soepel! Iedereen stemt op Natasia en dus mag de diva gaan! Vijf minuten later lijkt Jaap bijna te mogen, maar Huub blokkeert deze stemming in eerste instantie. "Hij is er pas uit geweest! Ik gun het eerder aan Nadia!", zegt hij. Even lijkt Nadia ook een behoorlijke kans te maken, maar er wordt toch al snel weer over Jaap gepraat. Niet veel later stemt Huub dan toch op Jaap en dus mag hij met Natasia gaan swingen op 27 juli in Amsterdam!

zondag 15 juli 2007 @ 09:55:02 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51482113
09:19 Snurk

Met die hele nacht terror op Huub en Lieke is het uiteindelijk ook wel meegevallen. Sterker nog, de twee tortelduifjes hebben een hele rustige nacht meegemaakt. Alle stelletjes, Natasia en Jaap liggen nog prinsheerlijk op één oor en het ziet er niet naar uit dat hier de komende tijd verandering in komt. Gisteren sliepen de Miljonairs uit tot drie uur. Maar hopen dat ze er vandaag eerder uitkomen.

Bron: Villa Vandaag, 15-07-2007
  zondag 15 juli 2007 @ 10:25:02 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51482484
09:48 Dromenland...

Lekker, daar zit Nederland op te wachten...

zondag 15 juli 2007 @ 10:55:02 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51482975
10:22 Nog even afwachten...

Ook op deze zondagochtend ligt iedereen nog in een coma. Voorlopig nog geen terror acties, intriges en strategieën in De Gouden Kooi. Wat zullen ons de komende uren brengen op deze mooie zomerdag? Hoe zullen de terroracties jegens Huub en Lieke zich verder gaan ontpoppen? Nog even afwachten maar…

zondag 15 juli 2007 @ 11:25:02 #249
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51483693
10:50 Switchen?

Huub en Jaap hebben gisteravond laat nog even bijgeklets, op aandringen van Huub. De Oldenzaler legt uit dat Jaap niet per se zijn vijand is en dat ze altijd nog een team kunnen vormen later in het spel. Jaap zegt dat hij daar niet veel over kwijt wil, omdat er veel tegenstrijdigheden heersen. Blijft Jaap bij zijn anti Huub en Lieke team, of gaat hij toch nog switchen?

zondag 15 juli 2007 @ 11:55:02 #250
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51484484
11:25 In your face!

Soms vraag je je wel eens hoe het zou zijn om met twintig camera's in je gezicht wakker te worden. Zeker na een flinke avond stappen is dat niet iets waar je op zit te wachten. Maar goed, je moet natuurlijk ook wel wat over hebben voor een villa van € 2.000.000 en € 1.000.000 aan prijzengeld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')