14:27 King CarlosTerwijl Natasia staat te koken, vijlt Amanda Nadia's nagels. De dames kunnen het prima vinden met elkaar! En dat lijkt niet gespeeld… Dennis zit ook aan tafel en zegt op te zien tegen de training met Carlos. "Volgens mij ga je helemaal kapot!" Amanda weet hem gerust te stellen. "Misschien trainen we buiten en dan valt het best mee", zegt ze. Kom op, een beetje aan de spiertjes werken Dennis! "King Carlos", mompelt Amanda nog. Rond 15:00 kunnen we de fitnessgoeroe verwachten dus Dennis heeft nog even de tijd om zich mentaal voor te bereiden.
14:54 "Blijf er met je poten af!"Ruzie in de slaapkamer! "Blijf met je poten van de was af!", schreeuwt Natasia. Lieke heeft het verkeerd opgevouwen (lees: gewoon neergegooid) en dus moet ze er van Natasia maar helemaal vanaf blijven. "Blijf er met je gore poten vanaf!", roept Natasia weer. "Dan doe ik in het vervolg alleen mijn eigen was wel!", schreeuwt Lieke terug. "Vanaf nu ga je doen wat ik zeg! Je wast je eigen spul en van de rest blijf je af!", maakt Natasia duidelijk. "Doe ik ook niet meer!", zegt Lieke. Plotseling krijgen de twee ruzie over de was op bed. Beiden blijken niet aan die kleren te hebben gezeten, maar verdenken elkaar er wel van. "Ik zorg ervoor dat je eerder uit de Villa gaat!", schreeuwt Lieke. "Ach, je bluft alleen maar! Je kunt me niks maken!", roept Natasia terug. Uiteindelijk is het Lieke die weg loopt. "Go Natasia!", roept Nadia.
15:05 Actie!Als Lieke even boven is, roept Natasia Nadia en Dennis bij zich. "We moeten even bedenken wat we die twee gaan flikken. Huub bemoeide zich ook al met ons!", zegt ze boos. Het duurt niet lang of Lieke is beneden. Boven clashte ze namelijk met Amanda en dus is het daar ook niet gezellig… "Niet te geloven Sliko!", roept Natasia. Nadia lacht zich een breuk. "Ik vind je echt zielig!", roept Natasia Lieke na terwijl de blondine haar vriendje opzoekt in de chillroom. "Ik vind het helemaal niet zielig", zegt Nadia.
Bron: Villa Vandaag, 13-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel