Dat in brand steken hebben ze wel gezegt. Gaan ze niet meer doen omdat het teveel geld kost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef CoT het volgende:
De nagelactie heeft die niet gehoord
Dat in de brand steken verzint die er maar ff bij
Nee dat zei Huub wel hoor, de extensions in debrand, Lieke wilde niet, was te duur, had ze er niet voor over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef CoT het volgende:
De nagelactie heeft die niet gehoord
Dat in de brand steken verzint die er maar ff bij
dat dacht ik al een paar dagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt enorm cynisch. Volgens mij ben je helemaal geen fan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Nog 1 uur en 24 minuten dan moet melisa weer naar huis![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Nog 1 uur en 24 minuten dan moet melisa weer naar huis![]()
ik denk 2006quote:
tsjah huub draagt al maanden deze soap dat is hoe je ook over hem denkt zijn verdienstequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Samenvatting; met 6 man (plus butler) hebben ze na een hele dat gigantisch veel plannen bedacht te hebben alleen een kleding ruil gedaan en Lieke in vijver gegooid..
Hoe triest kun je zijn? ! Is dat alle bommen los?
Denk dat redactie van deze dag het minste van alle dagen kan uitzenden; alle gesprekken gingen over Huub, Huub en Huub
Nog eventjes geduld.........de raderen draaien bij Dennis....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Is dat alle bommen los?
het is een nacht die je normaal alleen in filllums zietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld.........de raderen draaien bij Dennis....
Dit wordt een goudenkooinacht die je nog lang bij zal blijven !!
over robert?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk 2006
(nee, ik heb geen inside info, maar als hij zegt dat hij niet kan slapen als hij Dennis niet heeft gezien....)
Tja, het hele programma draait om Huub. Hij is het middelpunt en de anderen draaien er omheen. Lieke begint trouwens ook al aardig het middelpunt te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Samenvatting; met 6 man (plus butler) hebben ze na een hele dat gigantisch veel plannen bedacht te hebben alleen een kleding ruil gedaan en Lieke in vijver gegooid..
Hoe triest kun je zijn? ! Is dat alle bommen los?
Denk dat redactie van deze dag het minste van alle dagen kan uitzenden; alle gesprekken gingen over Huub, Huub en Huub
Sinds lieke minder zeurt vind ik haar leukerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het hele programma draait om Huub. Hij is het middelpunt en de anderen draaien er omheen. Lieke begint trouwens ook al aardig het middelpunt te worden.
vertel.......over wie heb jij het?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef robbiedekok het volgende:
srry die kut snollen moeten oprotten!
Overgestapt van Delley naar Den nixquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |