Herhaling van de avondetappe is morgen om 12:00 en volgens teletekst begint Studio Sport dan om 12:55. Ik weet niet zeker of ze dan meteen met de livebeelden beginnen, maar het zal iig geen half 3 worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien hoe laat de uitzending begint?
OK merciquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Herhaling van de avondetappe is morgen om 12:00 en volgens teletekst begint Studio Sport dan om 12:55. Ik weet niet zeker of ze dan meteen met de livebeelden beginnen, maar het zal iig geen half 3 worden.
Die kans lijkt me nochtans vrij groot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Remzz het volgende:
Ik hoop wel dat we een beetje een schrifting krijgen en niet dat ze met 70 man die laatste col op komen.
Samen met Chavanelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef Bartoli het volgende:
Een aanval van Rasmussen.
Sinkewitz zou dit al 3 jaar lang moeten kunnen, maarja...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:29 schreef One_of_the_few het volgende:
iemand al wat van sinkewitz gezien deze tour? Hij zou dit toch wel moeten kunnen, maar ook nu en of hij wil..?
Uhu, leek echt een perfecte te gaan worden voor etappewedstrijden en voor LBL, GDL enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef Ereinion het volgende:
Sinds hij niet meer met Ferrari mag werken gaat het allemaal wat minder met Sinkewitz.
Dan heeft 'ie toch een probleem als 'ie wil winnen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:36 schreef Burghardt het volgende:
Karpets.
Haha, als hij aanvalt neem ik de rest van de Tour Herbert als usericon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:36 schreef Burghardt het volgende:
Karpets.
Als je die percentages in de laatste 6 kilometer ziet dan lijkt het toch wel erg onwaarschijnlijk dat hier een grote groep aankomst, veel steiler zal je het deze tour niet meer zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Pittige laatste 6 kilometertjes
Afdaling valt wel mee. Vooral veel stukken vol gas met een beetje remmetje aantikken en wat series haarspeldbochten.
En ik een plaatje van de Valverdequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Haha, als hij aanvalt neem ik de rest van de Tour Herbert als usericon.
Ach, je weet het nooit. Maar ik denk toch dat er iemand wel wat willaten zien op de slotklim. En Vino zal ook wel tijd willen pakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je die percentages in de laatste 6 kilometer ziet dan lijkt het toch wel erg onwaarschijnlijk dat hier een grote groep aankomst, veel steiler zal je het deze tour niet meer zien.
Het kan ook andersom. Als Kloden en Vino nog veel last hebben van hun val, zie ik ploegen als Kez D'Espagne en Discovery wel de gashendel open draaien om ineens keer twee tourfavorieten uit te schakelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:44 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ach, je weet het nooit. Maar ik denk toch dat er iemand wel wat willaten zien op de slotklim. En Vino zal ook wel tijd willen pakken.
Rasmussen ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Evans. Kan goed dalen want dat was een mtb'er.
Wel!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rasmussen ook.
alleen kunnen ze beiden niet dalen![]()
Armstrong deed ook ooit eens voor de camera of hij heel slecht zat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef Niels1976 het volgende:
volgens mij start vino morgen niet dat liet hij vanmiddag aan het einde van de etappe zien in de camera,hij ging met zijn vinger langs zijn keel,zo van het is afgelopen en hij schudde zijn hoofd dus die kan je vergeten voor morgen
Schleck? Zelfs Boogerd kan die nog in de sprint kloppen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Almighty het volgende:
Ik gok ook op Valverde, of een Schleck of Schumacher?
die gaat de colombiere echt niet overleven. Tenzij in een vroege vlucht met gasten die hij ervanaf kan rijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef vanDaal het volgende:
Waarom Schumacher niet?
Lijkt er eigenlijk totaal niet op, toen was er na de laatste klim meer dan 40 kilometer naar de finish, en had je totaal geen kans om weg te blijven. Morgen is er na de laatste top 14 km, en zullen de verschillen boven weinig verschillen van die aan de aankomst. Of denk je echt dat mensen als Zabel (die in die etappe van vorig jaar de eerste van het peloton was) morgen meedoen voor de overwinning?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef kawotski het volgende:
Resultaten vorig jaar etappe 10, lijkt wel op deze
was dat niet die etappe toen Klöden op 2 meter voor de streep voorbij gereden werd door Lancequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze tonen net in tour 2007 de laatste aankomst in Le Grand Bornand, wat een kopgroep toen in 2004: Armstrong, Basso, Ullrich, Landis en Kloden![]()
Ja, Landis reed toen dat gat nog dicht voor Lancequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was dat niet die etappe toen Klöden op 2 meter voor de streep voorbij gereden werd door Lance![]()
heb Tour2007 niet helemaal gezien
quote:De kans dat Andreas Klöden de Tour vroegtijdig zal verlaten is gegroeid. In de zevende etappe ondervond hij last en is het nog maar de vraag of hij morgen zal aantreden in de eerste serieuze rit.
De Duitser van Astana viel in de vijfde rit en liep daarbij een haarscheurtje op in het staartbeen. Vooral bij het staan op de pedalen heeft Klöden pijn. Alexandre Vinokourov zal daarentegen zeker opstappen in de zevende etappe. Ook hij is niet ongeschonden uit de valpartij gekomen in de vijfde etappe, maar kan zijn Tour vervolgen.
in ieder geval zwaarder dan de 3 bergen van 1e categorie van morgen. die rijden ze bij wijze van spreken nog op het buitenblad omhoogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht er niet zoveel van, in al die jaren dat de Col de la Colombiere beklommen is, is er nooit iets gebeurd. Zowat de lichtste 1e categorie col die er is in de Alpen. Normaal zat die altijd in een pas-de-deux met de Col des Aravis...
Ik verwacht inderdaad wel meer Franse aanvallen dan, dat maakt het wel weer leuker... Vóór de Colombière is de etappe nou niet zo heel spannend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:21 schreef Againzender het volgende:
het is de 14de, dus er zullen wel wat Fransen proberen weg te komen.
Nu beklimmen ze de Colombiere van de moeilijkste kant. De laatste 6 km hebben een gemiddeld stijgingspercentage van 9.1 %. Dat is heel behoorlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Perico het volgende:
Ik verwacht er niet zoveel van, in al die jaren dat de Col de la Colombiere beklommen is, is er nooit iets gebeurd. Zowat de lichtste 1e categorie col die er is in de Alpen. Normaal zat die altijd in een pas-de-deux met de Col des Aravis...
Menchov lijkt me ook wel favoriet bij deze aankomstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Eduard37 het volgende:
Heb geen enkele fransman in de ploeg. Verwacht niet veel van de fransen.........
Het wordt waarschijnlijk een rabobankdag...................
Bolletjestrui en eer betonen aan de renner die in dit gebied gevallen of aangereden is.............
Motivatie zal zeker hoog zijn vandaag bij de rabo.....
Dat zou pas morgen zijn dan. Kai Reus kreeg zijn ongeval in de buurt van Tignes, waar ze morgen finishen. Maar het lijkt me heel sterk dat ze daardoor harder gaan fietsen, zeker nu zijn lot nog zo onzeker is...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Eduard37 het volgende:
eer betonen aan de renner die in dit gebied gevallen of aangereden is.............
Ok, dacht dat ze vandaag door dat gebied kwamen. Rasmussen zal zekers één van de eerste zijn de boven op de col van de 1e categorie zal aankomen. Gisteren was die al gedreven en kreeg die 2 punten........quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat zou pas morgen zijn dan. Kai Reus kreeg zijn ongeval in de buurt van Tignes, waar ze morgen finishen. Maar het lijkt me heel sterk dat ze daardoor harder gaan fietsen, zeker nu zijn lot nog zo onzeker is...
Die Kazach moeten ze van de fiets afslaan voor hij stopt volgens mij. Er zijn weinig renners met meer karakter dan Vino.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:27 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok, dacht dat ze vandaag door dat gebied kwamen. Rasmussen zal zekers één van de eerste zijn de boven op de col van de 1e categorie zal aankomen. Gisteren was die al gedreven en kreeg die 2 punten........
Blijft moeilijk, heb vino afgeschreven, verwacht dat die vandaag afstapt. Kloden is ook een twijfelgeval en zal waarschijnlijk ook snel afstappen.
denk niet dat ze hoeven reagerenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:38 schreef Burghardt het volgende:
Ben benieuwd welke ploegen vandaag initiatief nemen om te reageren op Vino en Kloden.
Deze rit is echter niet superzwaar (voor een bergrit wel te verstaan). Dit is vermoedelijk een van zijn weinige kansen dus hij gaat het vast wel proberenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:42 schreef Eduard37 het volgende:
Voeckler geloof ik ook niet in................
Volgens mij is dat een eendagsvlieg die deze tour niets uithaalt.
met een beetje geluk hoeven ze daar niet veel voor te doen als het idd zo erg is met die tweequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Burghardt het volgende:
Niet op aanvallen, nee. Maar wel om Vino en Kloden nog wat meer op achterstand te brengen.
Het zou een hele domme vergissing zijn om Vinokourov vandaag niet aan te vallen, en hem tijd te geven om te herstellen. Ik denk dat zo'n rat als Bruyneel de kans zeker niet laat liggen om in 1 klap de twee topfavorieten uit te schakelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met een beetje geluk hoeven ze daar niet veel voor te doen als het idd zo erg is met die twee
om er één cliché in te gooien. Je kan de Tour hier wel verliezen maar nog niet winnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:50 schreef Eduard37 het volgende:
Het wordt zeker een interessante etappe..............Het algemeen klassement zal vandaag vorm gaan krijgen en meer duidelijkheid verschaffen waar deze tour heengaat en wie de echte favorieten zijn...........tot nu toe is dat nog onduidelijk ondanks sommige favorieten die genoemd zijn.
Klopt, maar deze etappe is wel een belangrijke aanwijzing wie er eventueel kansen maakt op de eindoverwinning denk ik.........maar ja wie weet misschien wordt het wel een heel saaie voorspelbare etappe en valt er niets uit te halen.............we moeten nog even wachten we zullen het snel weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om er één cliché in te gooien. Je kan de Tour hier wel verliezen maar nog niet winnen
Laten we het hopen ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef TheArt het volgende:
We zijn onderweg mensen. Het gaat nu echt beginnen
Als het op de Colombiere niet echt los gaat en Schumacher niet meer ziek is, moet dat echt wel kunnen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die gaat de colombiere echt niet overleven. Tenzij in een vroege vlucht met gasten die hij ervanaf kan rijden
Dat is op de Belg. Die beginnen wat later aangezien daar het standaard lange journaal van 13.00 uur nog voorzit. De NOS begint om 12.55 en Eurosport door de motosport zelfs nog later (14.45 uur).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan al? Wuyts zei gisteren nog 13.35.
Maar goed ook, Rabo moet echt oppassen dat ze bij zo'n groepje echt wel ilemand mee hebben zitten.quote:
Boonen hoeft ook alleen nog maar uit te rijden om de groene trui te pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
1. Tom Boonen (QSI) 6pts/6"
2. Erik Zabel (MRM) 4pts/4"
3. Daniele Bennati (LAM) 2pts/2"
Bennati
Jep zeker. Maar ik ben blij dat ze de groep hebben teruggepakt, want geen Nederlander of Rabo'er mee is ook niets aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar goed ook, Rabo moet echt oppassen dat ze bij zo'n groepje echt wel ilemand mee hebben zitten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Boonen hoeft ook alleen nog maar uit te rijden om de groene trui te pakken.
Hoeveel sprints gaan er nog komen ? 1 ? 2 ? 3 ? En dan zal boonen er ook nog meestal voor Zabel eindigen ... De andere sprinters zijn al bijna helemaal kansloos voor 't groen;quote:
Die elf punten voorsprong zijn natuurlijk ruim genoeg ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Boonen hoeft ook alleen nog maar uit te rijden om de groene trui te pakken.
En Zabel danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Al zijn concurenten zijn ziek, zwak en misselijk en hebben teveel achterstand.
Zabel komt gewoon snelheid tekort om het Boonen lastig te maken, Hushovd en McEwen staan al op bijna 50 punten. En het is nog maar zeer de vraag wie het peloton gaat controleren in die tussenetappes.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Zabel dan![]()
Ik zie nog zo 2 etappes die Zabel op zeker aankan, terwijl dat bij Boonen maar de vraag is (Marseille en Castres).
Oei, dat is dus 40 min. verplicht naar H&M luisterenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is op de Belg. Die beginnen wat later aangezien daar het standaard lange journaal van 13.00 uur nog voorzit. De NOS begint om 12.55 en Eurosport door de motosport zelfs nog later (14.45 uur).
De ervaring leert dat in dat stadium van de Tour zo'n etappes toch vaker een vluchter dan een sprinter als winnaar krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Zabel dan![]()
Ik zie nog zo 2 etappes die Zabel op zeker aankan, terwijl dat bij Boonen maar de vraag is (Marseille en Castres).
Niks is nog zeker, twee jaar geleden viel Boonen op zijn knie. Einde Tour. Kan nu ook gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De ervaring leert dat in dat stadium van de Tour zo'n etappes toch vaker een vluchter dan een sprinter als winnaar krijgen.
Daarom zei ik ook: hij moet alleen nog uitrijden, en die groene trui is binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks is nog zeker, twee jaar geleden viel Boonen op zijn knie. Einde Tour. Kan nu ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat tonen ze nu "Jean zijn rubriekje" helemaal zonder Jean voor de etappe ?
Die beelden zag je zelfs een minuut of tien geleden nog tijdens de herhaling van de avondetappe ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
deze beelden zag ik gisteren al tijdens zomersport.
Jean was wel te zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat tonen ze nu "Jean zijn rubriekje" helemaal zonder Jean voor de etappe ?
Klopt, maar Zabel kan dan nog altijd de pelotonsprint pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De ervaring leert dat in dat stadium van de Tour zo'n etappes toch vaker een vluchter dan een sprinter als winnaar krijgen.
Ook gewoon 13.35 dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat noemen ze dan 12.55 uitzending beginnen
Ben er bang voor jaquote:
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
Vind het wel meevallen. Op de juiste momenten zie je de Rabobank vooraan. Ze hoeven niet de hele tijd in de picture te rijden he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
ZEKER 20 minutenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Beweerde hij nou echt dat ze over die afdaling van 14 km 20 minuten gingen doen?![]()
Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.
Kijk gewoon lekker Eurosport. Ik zap alleen tijdens de reclames (wel irritant) naar de NOS. Die kerel van Eurosport is een goede commentator. Weigert over doping te lullen en houd echt van de koersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, ik bepaal zelf of ik wat heb gemist!
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef wimderon het volgende:
Voila, Boonen gelost, als Milram even op kop gaat rijden tot de volgende sprint pakt Zabel 6 punten terug.
Je snapt het punt wat ik wil makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.
Terecht ik vond die vlakke etappes op de finale na geen hol aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
J bent een hele grote, irritante mopperkont geweest, Maarten. Niet een beetje![]()
Welkom in een grote ronde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:10 schreef maril het volgende:
[..]
Terecht ik vond die vlakke etappes op de finale na geen hol aan.
Win je 2 keer de Giro, moet je voor in een miezerig half berg-etappetje gaan koersen. Tis toch watquote:
Savoldelli is wel een beetje op zijn retour. Nog altijd een begenadigd daler en tijdrijder, maar niet meer zo scherp bergop. Hij viel dit jaar in de Giro ook tegen op de steilere stukjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Win je 2 keer de Giro, moet je voor in een miezerig half berg-etappetje gaan koersen. Tis toch wat
welke site gebruik jij asskicker?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
13:13 CEST
Here is the complete break down of the group in the front. There are seven now:
Egoi Martinez (Discovery Channel), Linus Gerdemann (T-Mobile), Benoît Vaugrenard (Française des Jeux), Ruben Perez Moreno (Euskaltel - Euskadi), Paolo Savoldelli (Astana), Dmitriy Fofonov (Crédit Agricole) and Laurent Lefevre (Bouygues Telecom)
godsamme net weer de boot gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:15 schreef TheArt het volgende:
Rabo. Drama, nog nergens direct mee.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:15 schreef TheArt het volgende:
Flechaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:15 schreef TheArt het volgende:
Volgens AD vandaag gaat Rabo in Alpen aanvallen, ze wachen t beslissende moment af, kijk maar Flecha is al meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:15 schreef TheArt het volgende:
cyclingnews.comquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:18 schreef Venga het volgende:
Dat is geen Caisse Maarten, dat zijn Lotto-mannen![]()
Ik dacht het al. Heb die ook bij mijn favorieten zitten. Heb je daar ook live beelden?quote:
Want? Die wint de Tour nooit hoor..ook niet met een kwartier voorsprong vandaag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:20 schreef Ereinion het volgende:
Wel opvallend dat ze Gerdemann gewoon laten rijden.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef Remzz het volgende:
Hoop echt dat Tankink er nog bij komt
Spannende koers mn reetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als er straks eenmaal eenmaal een kopgroep is, zal het 2e peloton overigens wel weer bij het eerste komen verwacht ik ...
Mijn ideequote:
volgens Maarten is dat Caisse d'Epargne voor Valverde...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef Ereinion het volgende:
Lotto op kop zo te zien
Dan zou ik als ik Rabo was maar eens wat tempo gaan maken in het peloton.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef TheArt het volgende:
Oei, Flecha, Tankink en Gutierrez op 41 sec.
Er zijn wel meer aanvalsploegen die de boot gemist hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Rabo was maar eens wat tempo gaan maken in het peloton.
Maar zoals CSC heeft denk ik geen interesse in de ritwinst. In deze etappe worden de grote verschillen nog niet gemaakt, vandaag gaat het puur om de ritwinst. En Rabobank heeft misschien wel 4/5 man die z'n rit als deze kan winnen. Ik had hem als ploegleiding tenminste dik onderstreept.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:30 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanvalsploegen die de boot gemist hebben
Er komen nog echte bergetappesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
dis wel een tering grote groep... geen bolletjes voor de rabo dit jaar zo te zien :S
En zijn nu nog 20 punten ofzo te verdienen he, in de hele tour nog wel 200quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
dis wel een tering grote groep... geen bolletjes voor de rabo dit jaar zo te zien :S
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK. Savoldelli voor de winst?
Parijs is nog ver!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dit is maar een halve bergrit, zoveel punten zijn er niet eens te verdienen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mijn gut-feeling zegt dat de winnaar vandaag vooraan zit. Nu de achtervolgers erbij zijn blijft er weinig over om te achtervolgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar zoals CSC heeft denk ik geen interesse in de ritwinst. In deze etappe worden de grote verschillen nog niet gemaakt, vandaag gaat het puur om de ritwinst. En Rabobank heeft misschien wel 4/5 man die z'n rit als deze kan winnen. Ik had hem als ploegleiding tenminste dik onderstreept.
Flecha daalt volgens mij gewoon minder snel dan die andere gekkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:35 schreef Venga het volgende:
Flecha, Tankink etc komen er nog wel bij, nu km of 10 dalen.
Maar Flecha maakt niet de beste indruk tov anderen
Jeuh breedbeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Venga het volgende:
Op de Belg zijn ze ook live!
Ja dat lijkt mij nu ook, al zal het verschil nooit meer dan een minuut of 5 mogen worden dnek ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Mijn gut-feeling zegt dat de winnaar vandaag vooraan zit. Nu de achtervolgers erbij zijn blijft er weinig over om te achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |