Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.
Kijk gewoon lekker Eurosport. Ik zap alleen tijdens de reclames (wel irritant) naar de NOS. Die kerel van Eurosport is een goede commentator. Weigert over doping te lullen en houd echt van de koersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, ik bepaal zelf of ik wat heb gemist!
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef wimderon het volgende:
Voila, Boonen gelost, als Milram even op kop gaat rijden tot de volgende sprint pakt Zabel 6 punten terug.
Je snapt het punt wat ik wil makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |