Ook gewoon 13.35 dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat noemen ze dan 12.55 uitzending beginnen
Ben er bang voor jaquote:
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
Vind het wel meevallen. Op de juiste momenten zie je de Rabobank vooraan. Ze hoeven niet de hele tijd in de picture te rijden he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
ZEKER 20 minutenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Beweerde hij nou echt dat ze over die afdaling van 14 km 20 minuten gingen doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |