Niks is nog zeker, twee jaar geleden viel Boonen op zijn knie. Einde Tour. Kan nu ook gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De ervaring leert dat in dat stadium van de Tour zo'n etappes toch vaker een vluchter dan een sprinter als winnaar krijgen.
Daarom zei ik ook: hij moet alleen nog uitrijden, en die groene trui is binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks is nog zeker, twee jaar geleden viel Boonen op zijn knie. Einde Tour. Kan nu ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat tonen ze nu "Jean zijn rubriekje" helemaal zonder Jean voor de etappe ?
Die beelden zag je zelfs een minuut of tien geleden nog tijdens de herhaling van de avondetappe ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
deze beelden zag ik gisteren al tijdens zomersport.
Jean was wel te zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat tonen ze nu "Jean zijn rubriekje" helemaal zonder Jean voor de etappe ?
Klopt, maar Zabel kan dan nog altijd de pelotonsprint pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De ervaring leert dat in dat stadium van de Tour zo'n etappes toch vaker een vluchter dan een sprinter als winnaar krijgen.
Ook gewoon 13.35 dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat noemen ze dan 12.55 uitzending beginnen
Ben er bang voor jaquote:
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
Vind het wel meevallen. Op de juiste momenten zie je de Rabobank vooraan. Ze hoeven niet de hele tijd in de picture te rijden he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Lann555 het volgende:
Het moet me trouwens wel even van het hart dat ik Rabo de laatste jaren erg laf vind koersen. De afgelopen jaren zijn ze niet echt vaak in ontsnappingen tevinden afgezien van Rasmussens etappetje. Naja, vorig jaar stuurden ze Fletcha twee keer mee in een bergrit wat natuurlijk ook totaal zinloos is. Maar voor de rest blijven ze een beetje rond die kansloze kopman van hun hangen.
ZEKER 20 minutenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Beweerde hij nou echt dat ze over die afdaling van 14 km 20 minuten gingen doen?![]()
Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, als ze nu iemand als Flecha of Weening meesturen worden die er toch afgereden op de laatste klim, bijna zeker dat er wel een paar mannen bijzitten die beter bergop kunnen.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Flecha wel. Weening vermoedelijk ook, maar tis beter dan maar een beetje achteraan bungelen. Het irriteerde me vorig jaar gewoon dat Boogerd in bloedvorm was, maar geen poging deed om een etappe te winnen. Ik hoop dat hij iig een poging gaat wagen dit jaar. Iedereen gunt hem wel een ritje.
Kijk gewoon lekker Eurosport. Ik zap alleen tijdens de reclames (wel irritant) naar de NOS. Die kerel van Eurosport is een goede commentator. Weigert over doping te lullen en houd echt van de koersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Ambrosius het volgende:
Herbert, ik bepaal zelf of ik wat heb gemist!
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef wimderon het volgende:
Voila, Boonen gelost, als Milram even op kop gaat rijden tot de volgende sprint pakt Zabel 6 punten terug.
Je snapt het punt wat ik wil makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wordt moeilijk, aangezien Zabel in de groep Boonen zit.
Terecht ik vond die vlakke etappes op de finale na geen hol aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
J bent een hele grote, irritante mopperkont geweest, Maarten. Niet een beetje![]()
Welkom in een grote ronde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:10 schreef maril het volgende:
[..]
Terecht ik vond die vlakke etappes op de finale na geen hol aan.
Win je 2 keer de Giro, moet je voor in een miezerig half berg-etappetje gaan koersen. Tis toch watquote:
Savoldelli is wel een beetje op zijn retour. Nog altijd een begenadigd daler en tijdrijder, maar niet meer zo scherp bergop. Hij viel dit jaar in de Giro ook tegen op de steilere stukjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Win je 2 keer de Giro, moet je voor in een miezerig half berg-etappetje gaan koersen. Tis toch wat
welke site gebruik jij asskicker?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
13:13 CEST
Here is the complete break down of the group in the front. There are seven now:
Egoi Martinez (Discovery Channel), Linus Gerdemann (T-Mobile), Benoît Vaugrenard (Française des Jeux), Ruben Perez Moreno (Euskaltel - Euskadi), Paolo Savoldelli (Astana), Dmitriy Fofonov (Crédit Agricole) and Laurent Lefevre (Bouygues Telecom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |