Herhaling van de avondetappe is morgen om 12:00 en volgens teletekst begint Studio Sport dan om 12:55. Ik weet niet zeker of ze dan meteen met de livebeelden beginnen, maar het zal iig geen half 3 worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand misschien hoe laat de uitzending begint?
OK merciquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Herhaling van de avondetappe is morgen om 12:00 en volgens teletekst begint Studio Sport dan om 12:55. Ik weet niet zeker of ze dan meteen met de livebeelden beginnen, maar het zal iig geen half 3 worden.
Die kans lijkt me nochtans vrij groot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Remzz het volgende:
Ik hoop wel dat we een beetje een schrifting krijgen en niet dat ze met 70 man die laatste col op komen.
Samen met Chavanelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef Bartoli het volgende:
Een aanval van Rasmussen.
Sinkewitz zou dit al 3 jaar lang moeten kunnen, maarja...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:29 schreef One_of_the_few het volgende:
iemand al wat van sinkewitz gezien deze tour? Hij zou dit toch wel moeten kunnen, maar ook nu en of hij wil..?
Uhu, leek echt een perfecte te gaan worden voor etappewedstrijden en voor LBL, GDL enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef Ereinion het volgende:
Sinds hij niet meer met Ferrari mag werken gaat het allemaal wat minder met Sinkewitz.
Dan heeft 'ie toch een probleem als 'ie wil winnen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:36 schreef Burghardt het volgende:
Karpets.
Haha, als hij aanvalt neem ik de rest van de Tour Herbert als usericon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:36 schreef Burghardt het volgende:
Karpets.
Als je die percentages in de laatste 6 kilometer ziet dan lijkt het toch wel erg onwaarschijnlijk dat hier een grote groep aankomst, veel steiler zal je het deze tour niet meer zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Pittige laatste 6 kilometertjes
Afdaling valt wel mee. Vooral veel stukken vol gas met een beetje remmetje aantikken en wat series haarspeldbochten.
En ik een plaatje van de Valverdequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Haha, als hij aanvalt neem ik de rest van de Tour Herbert als usericon.
Ach, je weet het nooit. Maar ik denk toch dat er iemand wel wat willaten zien op de slotklim. En Vino zal ook wel tijd willen pakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je die percentages in de laatste 6 kilometer ziet dan lijkt het toch wel erg onwaarschijnlijk dat hier een grote groep aankomst, veel steiler zal je het deze tour niet meer zien.
Het kan ook andersom. Als Kloden en Vino nog veel last hebben van hun val, zie ik ploegen als Kez D'Espagne en Discovery wel de gashendel open draaien om ineens keer twee tourfavorieten uit te schakelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:44 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ach, je weet het nooit. Maar ik denk toch dat er iemand wel wat willaten zien op de slotklim. En Vino zal ook wel tijd willen pakken.
Rasmussen ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Evans. Kan goed dalen want dat was een mtb'er.
Wel!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rasmussen ook.
alleen kunnen ze beiden niet dalen![]()
Armstrong deed ook ooit eens voor de camera of hij heel slecht zat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef Niels1976 het volgende:
volgens mij start vino morgen niet dat liet hij vanmiddag aan het einde van de etappe zien in de camera,hij ging met zijn vinger langs zijn keel,zo van het is afgelopen en hij schudde zijn hoofd dus die kan je vergeten voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |